0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
Har sökt men inte hittat någon tråd om detta...
Ja fy fan, till den tiden vill jag inte tillbaka.Men, jag är ju inte dummare än att jag kan ändra en uppfattning jag har.
Så mitt råd är att minst dubbla det de säger, sen blir det lugnt efter ett tag.
Är det en fördom om den är sann? Bitterfittor... De har ju blivit en av orsakerna till att jag åker till thailand.Man vill ju säga rakt i fejjan på dem "Såna som du är en av orsakerna till att jag åker till asien".
Det känns liksom inte som att man betalar för sex, man betalar för att dom ska gå.
Charlie Sheen's kommentar till varför han köper sex...
hehehe...jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, >>>>>>>>>>>>>>>>>>Okay, lite bittert och cyniskt kanske, men till saken hör att många svenska tjejer är otroligt krävande och vill ha allt och ger tillbaka väldigt lite eller ingenting tillbaka. >>>>>>>>>>>>>>>>>>min halv syster och hennes väninnor är att de verkar avsky thai tjejer
Jag känner lite detsamma, ska man skratta eller gråta?I en tråd som handlar om svenskars fördomar mot thai eller asiater i allmänhet så kommer ett av de mest fördomsfulla inläggen jag läst, fast om svenska tjejer. Vilken fördom är egentligen värst?
-Ja men det är ju jätte stor procent av dom som ringer kvinnojouren som är thaitjejer!
Läste en artikel om jämlikhet och jämställdhetJag är absolut för jämställdhet, lika lön för samma arbete etc. Dock kan män och kvinnor inte bli jämlika då vi är olikaArtikeln gick ut på att all denna feminism endast har gangnat männen, vi har lärt oss att laga mat, ta hand om barn, diska, städa etc, men vad har feminismen lärt kvinnor........ kan de lyfta tunga saker bättre, byta däck bättre, eller något annat bättre än tidigare, NEJMän har blivit mer oberoende av kvinnor och kvinnor har blivit män utan penis. allt detta i västvärlden och varför tror folk att män söker kvinnor i Asien eller Afrika, för de är underbara kvinnor med kvinnliga atribut, dvs som en kvinna ska vara, jag brukar säga dessa saker vid olika tilfällen och gissa om jag får svenska kvinn/män på mig och deras män som håller med
Jag berättade faktiskt igår på puben att jag fått till det med en Thailändska. Alla blev faktiskt lite avundsjuka och ville ha detaljer in i det minsta
Jämställdheten i detta land har ju gått helt överstyr på alla fronter. Bara en sådan sak som att damfotbollen över huvudtaget kan klassas som fotboll är ett hån mot oss män Skämt o sido grubblar jag faktiskt lite på hur mina närmaste kommer reagera när jag presenterar min nya Thaitjej eller säger att jag skall till för att ha lite roligt.Jag tror inte min morsa kommer bli glad men är man 42 så har hon inte med det att göra. Nåja den dagen kommer snart
Och Du hörde inte ett enda "Ahaaaa..."?
Nu var jag förvisso inte helt nykter men bästa polaren gjorde "high five" när jag berättade det
Varför?? första tjejen för dig eller??
Ja första Thaitjejen
Ok. Då förstår jag.. men varför high five?
Om man nyss har träffat en tjej som man gillar så mycket, varför går man då som 40-plussare ut med "grabbarna" istället för att vara med henne?Används high five 2011?
Herregud, tror du på fullt allvar jag skulle sluta träffa polarna för att jag har inlett ett nytt förhållande? NO WAY! En tjej som skulle kräva 24/7 av mig får nobben direkt.
Jag föredrar Supa med polare För att sen gå hem och knulla