0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Tack för alla svar!Jag är ganska nervös vad det gäller det här, jag tycker att det känns jobbigt att fråga runt, men jag förstår också att jag måste morska upp mig såklart. Man kommer väl in i det efter ett tag kan jag tänka mig. Jag tänkte ta med min pojkvän, så det ultimata vore ju att hitta en tjej som kan tänka sig att ha trekant med oss någon gång också, men vara mest intresserad av mig eftersom min pojkvän inte verkar vara så superintresserad själv av tillfälligt sällskap i Thailand. Inte lika intresserad som jag iallafall Hur är det med engelskan? Jag skulle jättegärna hitta en trevlig tjej som är ganska bra på engelska så att man kan prata lite med henne och så också, gärna också att hon kunde visa en runt på stället man är på.
Jag tänkte ta med min pojkvän, så det ultimata vore ju att hitta en tjej som kan tänka sig att ha trekant med oss någon gång också, men vara mest intresserad av mig eftersom min pojkvän inte verkar vara så superintresserad själv av tillfälligt sällskap i Thailand. Inte lika intresserad som jag iallafall
... Klicka bara på hans namn så kommer du till hans profil och kan tidigare inlägg eller använd sökfunktionen.
Ett fel har uppstått!Vi ber så mycket om ursäkt, men du kan inte visa vilken profil som helst.
Kodstycke: [Välj]Ett fel har uppstått!Vi ber så mycket om ursäkt, men du kan inte visa vilken profil som helst. Nej vi vanliga dödliga har inte tillgång till det heller.
Ah ok glömmer bort att det krävs ett antal poster för vissa funktioner men sökfunktionen kan alla använda iaf.
Ok du har kille oxå. Det kan ju vara en bra idé att riktigt prata ut och ta reda på hur han kommer att reagera i olika situationer. Han kanske blir superavundsjuk även om det är en annan tjej du vill vara med. Ibland kan vissa säga en sak men känna en annan. Om han ska vara med dig där så måste du nog vara säker på hur detta kan påverka ert förhållande. Jag säger inte att du ska strida för ditt förhållande till varje pris utan det får du känna efter själv. Tror att det är bäst för båda att det inte blir nån chock för nån av er när ni väl kommer ner.
Önskar min tjej hade samma drömmar.... eller har hon det? få hitta ett bra tillfälle att fråga!
EDIT: Ja, just det, jag glömde en grej. Efter rekommendation på så läste jag Private Dancer och blev lite lätt skräckslagen. Så en fråga till er andra som också har läst den: Är människorna i Thailand såsom de beskrivs i den boken? Det låter inte som några människor som man vill umgås med direkt Å andra sidan så kan ju författaren ha blivit bränd själv och valt att framställa thailändare som hjärtlösa, pengahungriga monster, vad vet jag. Vad säger ni med lite mer erfarenhet?
. Är det uppskattat att ta med sig presenter från Sverige? Jag tänkte typ små svenska souvenirer.