0 medlemmar och 3 gäster tittar på detta ämne.
Har börjat tröttna på alla flygbolag faktiskt. Jag mäter nästan 2 meter och jag har hittils inte suttit bekvämt på något plan innan jag gick över till buisniess class. Visst det är tre-fyra gånger så dyrt, men jag kan verkligen rekommendera att testa någon gång. Det är klart värt det på långflygningar när man är i min längd.
Stor skillnad mellan bolagen?Jag har enbart flugit med SAS till Thailand och lidit som bara den i turistklass. Anledningen till att jag valt detta bolag har varit de rabatter som jag haft. Jag är inte 2 meter lång men väl 1.86 och önskar att jag varit 1.40... Så trångt har det varit på SAS.Är det samma på Finnair och på Thai? Är turistutrymmet som vore det anpassat för min thaitjej även där?Om så... ja då blir det bussines class för mig i fortsättningen.http://www.travelaid.se/wp-content/uploads/2007/02/kudde.jpgKanske en bra idé...
Åker oftas Thai- TG och har silverkortet kommer flyga med Turkish nu i mitten på Januari då jag hittade en biljett för 5600:- Hörde att Turkish ska vara helt okej någon som kan bekräfta?
Det här stod på aftonbladet här om dan:http://www.aftonbladet.se/resa/flyg/article14076289.ab, kan tilägga att ja aldrig flugit med dom men kompisen med fru och dotter flög med dom i vintras, när dom kom till Istanbul så visade det sig att flyget var överbokat så dom skulle inte få åka med till , ja förutom deras femåriga dotter då, hon hade ensam fått plats
Ska flyga med Turkish (första gången) slutet Jan åker 13.30 framme nästa dag i Bangkok 09.00 tycker jag e helt okej.
Inge mer Turkish om det finns andra alternativ, dålig service och mat samt en trist flygplats.
Jag hade hört mycket gott om Turkish och skulle egentligen åkt med dem ner när på väg tillbaka efter jul/nyår hemma i swe.Blev rätt chockad när Gbg-Istanbul var inställt pga snöstorm (i Istanbul), min syn på Turkish blev väl inte kanon efter att man fick vänta 5h i en kö på väg till infodisken (då stod jag i mitten) och sen ytterliggare ett par timmar innan de kunde lösa en ny väg till bangkok.När det blir dags att boka hemresa tänker jag hålla mig till Finnair.