* Status

Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Har du inte fått ditt aktiverings-e-postmeddelande?

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Författare Ämne: Drar till Thailand den 1-24 juli, ensam, söker andra!  (läst 1001 gånger)

0 medlemmar och 3 gäster tittar på detta ämne.

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1082
  • Kön: Man
SV: Drar till Thailand den 1-24 juli, ensam, söker andra!
« Svar #20 skrivet: 27 juli 2011, 14:13:32 »
Låter som om du hade skoj =)

Bra guider kan aldrig bli fel ;)   Man får mer och mer feber inför sin egen resa när man läser på forumet...
Som namnet antyder är jag mer Kambodja än Thailands resenär.
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad Jannebananen

• Junior
  • *
  • Antal inlägg: 27
« Svar #21 skrivet: 28 juli 2011, 11:41:21 »
Killarna som guidade mig var kungar och riktigt bra polare, fick många minnesvärda stunder tillsammans med dem. Tror de hade varit nere 15 gånger tidigare... så viss erfarenhet fanns ju.

Själv går jag o tänker på Pattaya dagarna i ända och är ganska säker på att det inte var sista gången jag var där...

Ha det bäst!

Utloggad Tomtebloss

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1460
  • Pussi - As good as it looks.
« Svar #22 skrivet: 29 juli 2011, 19:25:06 »
Det är inte utan att man får lite resfeber själv, även om man försöker dämpa den så gott man kan. Som vanligt så kommer förväntningarna sakta men säkert ju närmare avresedatum man kommer.... Vad kan det vara kvar nu då? 80 dagar !"#%%&#¤&¤ skulle inte ha räknat på det.... Är ju en och en halv evighet - minst :( Några tips för en som åker till Pattis ensam i oktober? Jag har hittat några måsten, DD, Red point bar och Bliss bar.... Inte från rekommendationer från detta forumet.... Nåt av de ställena du "råkade" hamna på? :)

Jag drar juli/augusti 2012!

Utloggad Jannebananen

• Junior
  • *
  • Antal inlägg: 27
« Svar #23 skrivet: 29 juli 2011, 20:51:14 »
tja!

Jag förstår att du är sugen o knappt kan bärga dig... själv har jag inte riktigt kommit så långt att jag börjat planera nästa resa, men det kommer nog maximalt dröjja till nästa sommar, om det inte händer något oförväntat.

Tyvärr kommer jag inte ihåg namnen på go go barerna vi besökte. Jag gillade ett ställe som hetten något med "Angel", det var några bar-flickor som tog med oss dit o kastade ping pong bollar på de övriga damerna, något de verkade uppskatt enormt.

Sen var jag nog på ett ställe som hette "beach bar" eller nåt liknande, här hade man en dansös på varje bord, och hon var troslös och bordet bestod av en spegel. Det var ju lite kul.

Sen var jag på nåt helsjukt ställe, kom in, möttes av 4 tjejjer som hade lesbisk orgie i en yakuzi, samtidigt som man kollade in brudarna på scenen och fick massage bakifrån av nån annan dam.

Var även på ett ställe, där jag hade en naken dam som red mitt ena ben "framifrån" o den andra red mitt andra ben "bakifrån", satt en meter från scenen o kollade in de övriga brudarna samtidigt. Båda hade händerna på min påle o kom med skamliga förslag, men jag nöjde mig med att bjuda på lite vodka liippo, fast det blev nog ett par stycken...

Sen de vanliga ölhaken, de gillade jag bättre, kändes ju lite mer normalt på nåt vis, o riktigt fina brudar!

Jag är helt fel kille att rådfråga egentligen, var där 5 dagar, sista två vågade jag ta hem en brud... som jag nu har kontakt med och som får mig att undra om jag är dum i huvudet... men hon var så jävla fiiiiiin....

Hur som... du kommer få ditt time of your life. Ända tipset jag tror jag kan komma med är att undvika frilansarna, för rånrisk osv. Bartjejjerna är nog oftare sjukdomsfria, samt att försvinner din klocka så är det ju inte så bra för barens rykte typ... jaja, så mkt vet jag om Pattaya.

Mvh janne

Utloggad Tomtebloss

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1460
  • Pussi - As good as it looks.
« Svar #24 skrivet: 29 juli 2011, 21:04:38 »
Tja!

Jag är ju inte gröngöling i LOS efter en tidigare resa. Så jag har hört varningarna förr. Men det låter som om du hade jävligt skoj och jag skrev i en av dina andra trådar (om telefonkort) att du skulle "go for it" hon är kanske bättre än vad du tror? Var inte rädd att ta emot, de flesta asiatiskor har ett stort hjärta och långt ifrån alla vill blåsa dig! Det KAN ju vara så att du håller på att sålla bort ditt livs kärlek med dina egna villfarelser?

Har läst lite och jag tror du är stark nog att tacka nej, starkare än din polare då. Du vet hur "vissa" thailändskor funkar, men alla är inte likadana. Jag ångrar på ett sätt en tjej jag gjorde historien kort med efter att hennes mamma blev sjuk, precis som Kurios beskrev. Vad vet jag, men jag tyckte spelet var slut när hon skulle ha pengar för att åka till sin morsa. Sen var språkförbistringar också en del av helheten, även om jag försökte lära mig enklare thai....

Dina gogo-erfarenheter låter nice! Jag kommer mest att traska runt på soi6 gissar jag. Det är där mina "vattenhål" finns enligt min uppdaterade resplan. Men det finns fortfarande lite utrymme för nya upptäckter, ska kolla upp vad för gogo-barer det finns efter dina beskrivningar. Nåt eget ska man väl hitta!

Hoppas du får en trevlig fortsättning på helgen Jannebananen!

MVH
Tomtebloss
Jag drar juli/augusti 2012!

* Info

• *Totala Poster: 110160
  • *Total Ämnen: 5344
  • *Online idag: 32
  • *Mest Online: 256
(28 april 2011, 12:48:13)
  • *Medlemmar: 7
  • *Gäster: 23
  • *Totalt: 30