0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
6läraren & Whistle!Jag kan heller inte kommunicera via profilerna, och jag är inte så sugen på att lägga ut min privata mail här...Men visst, jag skulle gärna ta en öl (minst) med er! Skulle ju vara najs om vi kunde byta mail eller lyckas kommunicera här på forumet fast utanför tråden. jaja, kanske inte så viktigt, eller så löser det sig..Whistle, jag åker från Arlanda den 30 juni och kommer fram i BBK kl 05.55 den 1:juli, du är händelsevis inte på samma plan? Nu fattar jag hur man kan skicka privata mail här... fan va smart jag är! jaja, det blir när det blir!Har ni varit i Pattaya och kan rekomendera något billigt bra hotell (ac, tv, kyl, inte smutsigt) i närheten av där allt händer, gärna med pool men inget krav. Vet inte vad jag menar med billigt men jag tror absolut max 800 bath, gärna billigare... var ska ni bo?
Då åker vi på samma plan! Lite roligt faktiskt, kankse blir en öl redan på Arlanda då?
Mitt tips .. boka hotellet via Agoda. Du får bättre pris via Agoda än om du förhandlar med receptionisten.Samma om du skall förlänga vistelsen.
ia56 och The Dude!Tackar för tipsen! Diane inn eller vad det hette var nog lite dyrare än vad jag tänkt mig, fasat o andra sidan kan jag ju tänka om...Latestays.com var en bra sida!
Hej!Som rubriken lyder, jag drar till Thailand nästa torsdag. Min plan är att vila upp mig lite på Koh Chang, softa, chilla, röka, dricka bärs och så ev. prova på de thailändska damerna man hört så mycket gott om. Har varit i thailand tidigare men det var för tio år sedan, luffade då bara runt på en massa öar och har egentligen inte provat på utelivet överhuvudtaget, trots att jag var ute i 3 månader. Denna gången tänkte jag göra det. Dock är planen att komma hem mer utvilad än vad jag är när jag åker, så det är inte meningen att det ska bli 100% party på något vis...Planen är att ganska omgående dra till Koh Chang, ev via Pattaya, eller raka vägen och sen ta Pattaya på vägen tillbaks mot BBK och hemresan. Hursomhelst så är jag lite nyfiken om det finns andra härifrån som är på Koh Chang eller i Pattaya och som kanske skulle vara intresserade av att dela på boende, eller bara ses o hänga eller festa?Jag är 35 år, lugn, trevlig, ärlig, rolig. Förutom brudar gillar jag även andra typer av utsvävningar och god mat! Någon?