* Status

Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Har du inte fått ditt aktiverings-e-postmeddelande?

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Omröstning

Skulle du vilja gå på tigern med ett gäng från forumet?

JAAA!!
8 (44.4%)
Ja, men endast om vi är jämn gamla
1 (5.6%)
Ja, om vi inte blir för många
2 (11.1%)
Ja, om vi är jämn gamla och inte för många
0 (0%)
Kanske, är rädd för att det kan bli pinsamt
1 (5.6%)
Nej
6 (33.3%)

Antal personer som röstat: 18

Omröstningen har avslutats: 06 juli 2011, 04:56:26

Författare Ämne: Sugen på tigern?  (läst 1432 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad neuthrino

• V.I.P
  • Antal inlägg: 142
  • Kön: Man
Sugen på tigern?
« skrivet: 21 juni 2011, 22:25:25 »
Okay, här kommer tusen kronors frågan, skulle du vilja gå ut med ett gäng luffare från forumet. En fråga som verkar poppa upp emellan åt så jag tänkte vi skulle avgöra det nu en gång för alla!

Cheers

Utloggad Skytten

• Brons V.I.P
  • Antal inlägg: 259
SV: Sugen på tigern?
« Svar #1 skrivet: 21 juni 2011, 22:45:21 »
Nej, varför i hela friden  skulle det vara kul? Vill du trycka upp T-shirt med "We love thaipussy" och att vi se´n ska sitta och skråla detsamma tillsammans? På en restaurang?

Ibland undrar man................

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1534
« Svar #2 skrivet: 21 juni 2011, 23:02:16 »
Nej, varför i hela friden  skulle det vara kul? Vill du trycka upp T-shirt med "We love thaipussy" och att vi se´n ska sitta och skråla detsamma tillsammans? På en restaurang?

Ibland undrar man................
Man behöver ju inte tolka det så. Tror de flesta här gärna är lite diskreta och inte vill framställa sig på det sättet. Skulle inte ha nåt emot att bara skåla några öl och snacka med en del som man skrivit mycket med på detta forum. Bor dock långt från Sthlm så det är inte ett alternativ men liknande möten i LOS har varit trevliga iaf.
Vill ner till värmen igen! :(

Utloggad Skytten

• Brons V.I.P
« Svar #3 skrivet: 21 juni 2011, 23:12:44 »
Jag ställer mej bara lite frågande varför man skulle gå ut och krogragga i grupp på just thailändskor? (Även om dom till 80% dyker upp på Tigern efter avslutat jobb på massagesalong).

Då vill man väl för i h-e vara för sig själv, så gott det går?

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #4 skrivet: 21 juni 2011, 23:23:16 »
Läste inte att det var raggning inplanerat på schemat mest bara att träffas och snacka skit men antar väl att en del kommer att försöka ragga ändå när promillen går upp. Typ som på en vanlig krog, fast med Thailändskor.

Utloggad Skytten

• Brons V.I.P
« Svar #5 skrivet: 21 juni 2011, 23:28:49 »
Det finns en viss smygrasism.

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #6 skrivet: 21 juni 2011, 23:45:37 »
Det finns en viss smygrasism.
Förstår inte hur du får fram det ur en enkel festförfrågan. Du tolkar det ganska vilt iaf.

Utloggad Skytten

• Brons V.I.P
« Svar #7 skrivet: 21 juni 2011, 23:53:21 »
Förstår inte hur du får fram det ur en enkel festförfrågan. Du tolkar det ganska vilt iaf.

Jaja, jag är obstinat ikväll. Men det beror kanske på att jag inte festar tillsammans med kollektivt thaifitteflåsande gubbar utan vill ha någon bättre relation med dom jag umgås med.

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1082
« Svar #8 skrivet: 22 juni 2011, 10:42:27 »
Vad är det för fel med att gilla thaifitta? Själv älskar jag alla sorters fitta, men detta forum är ju mest för de som gillar asiatisk fitta, om man inte gillar det så hajjar jag inte varför man är med här, står ju klart och tydligt i baneret- För oss som gillar thaibrudar.

Både hemma och utomlands...Hur du sedan ser på oss andra forum-medlemmar låter jag vara osagt, men det låter lite som en kommentar från en föreläsare jag sett en ggn..
"Så låg jag där i rännstenen och såg ned på folk"
Som namnet antyder är jag mer Kambodja än Thailands resenär.
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad andlin

• Surr medlem
  • V.I.P
  • Antal inlägg: 234
« Svar #9 skrivet: 22 juni 2011, 12:42:18 »
thaifitteflåsande gubbar

Det där är väl nästan hets mot folkgrupp, även för oss som medger att vi kan vara det ibland.

Å jag som hörde att det bästa med att ligga i rännstenen var att det bara kan gå uppåt. ;)

Utloggad nutkurt

• Brons V.I.P
  • Antal inlägg: 412
« Svar #10 skrivet: 22 juni 2011, 17:17:45 »
Skulle vara kul... finns väl inget bättre ställe än på Tiger YES!

Utloggad neuthrino

• V.I.P
« Svar #11 skrivet: 22 juni 2011, 18:45:39 »
...detta forum är ju mest för de som gillar asiatisk fitta, om man inte gillar det så hajjar jag inte varför man är med här, står ju klart och tydligt i baneret- För oss som gillar thaibrudar.

Kan inte annat än hålla med!

Så skytten, du verkar vara en tvär och bitter liten man, jag tycker synd om dig!  :D

« Senast ändrad: 22 juni 2011, 19:04:14 av neuthrino »

Utloggad Skytten

• Brons V.I.P
« Svar #12 skrivet: 22 juni 2011, 21:47:24 »
Kan inte annat än hålla med!

Så skytten, du verkar vara en tvär och bitter liten man, jag tycker synd om dig!  :D

Oh nejdå. Du behöver bara tycka temporärt synd om mej, p g a den häftiga baksmälla jag haft idag efter att ha varit full och otrevlig i går natt mot er andra änglar här.

Inloggad uffekinjo

• V.I.P
  • Antal inlägg: 130
« Svar #13 skrivet: 23 juni 2011, 11:40:25 »
Oh nejdå. Du behöver bara tycka temporärt synd om mej, p g a den häftiga baksmälla jag haft idag efter att ha varit full och otrevlig i går natt mot er andra änglar här.
Av tonläget att döma så trodde jag att MrTall hade kapat ditt konto igår.
fniss fniss

Inloggad sweetthai

• Hangaround
  • **
  • Antal inlägg: 83
« Svar #14 skrivet: 23 juni 2011, 11:43:59 »

Hehe, en fin grundregel är att aldrig posta onykter i forum.  :nono:

Utloggad Jannebananen

• Junior
  • *
  • Antal inlägg: 27
« Svar #15 skrivet: 23 juni 2011, 13:37:58 »
Jag har ingen aning om vad Tigern är, men jag är en ja-sägare! Skulle nåt mot förmodan bli pinsamt eller att man inte trivs i varandras sällskap, då e de väl bara tack o hej! eller? :scratch

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
  • Antal inlägg: 6295
« Svar #16 skrivet: 24 juni 2011, 07:33:08 »
Skulle inte ha nåt emot att bara skåla några öl och snacka med en del som man skrivit mycket med på detta forum. Bor dock långt från Sthlm så det är inte ett alternativ men liknande möten i LOS har varit trevliga iaf.
Jag håller med the dude och röstade nej bl.a. pga av avståndet.
Har inget emot att sitta och prata lite skit med folk och om det sedan är över en öl eller en kopp kaffe gör mig detsamma. Har träffat folk i LOS som jag spenderat tid med och som jag gärna spenderar mer tid med om tillfälle skulle dyka upp. Det finns även folk här på forumet som jag ännu inte träffat men som jag hoppas få träffa någon gång för att se vad det är för någon som gömmer sig bakom ett "nick" på ett forum.

Såg att det var någon som tackade nej om det skulle vara för stor åldersskillnad och det är tråkigt att det finns folk med en sådan inställning till andra människor. Att rata några för deras ålders skull, äldre eller yngre tyder på en attityd som får mig att tacka nej till ett möte med denne. Jag klarar mig fint ändå och umgås ändå inte med folk som har sådana begränsningar.

Personligen har jag umgåtts med allt från tjugoåringar till pensionärer och har inget emot endera av dem. Har man bara ett uns av social kompetens i sig så spelar det ingen som helst roll där och då.

Jag är dessutom av den uppfattningen att om man nu ska träffas så ska man göra det för att i första hand umgås och prata med varandra för att lära känna varandra något och ha en trevlig eftermiddag eller kväll. Det ska inte bara vara ett svepskäl för något annat utan fokus bör ligga på det dåvarande sällskapet.

Skytten är en av dem jag skulle vilja ha en liten pratstund med, tror att det finns mer bakom namnet än bara en forumsdemagog.
Krille ska jag träffa, frågan är bara när? :hmm
Kanske på en fika tillsammans med Skytten? :thumbsup

Men Tigern? Nja det vete fan. :coffee

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #17 skrivet: 24 juni 2011, 20:06:52 »
Ja jag har inget emot ålderskillnader heller är van att umgås folk i alla åldrar genom jobbet. I LOS känner jag mig ofta som yngst i sällskapet men ser inget problem med det. När jag är hemma i Swe så är jag ibland äldst på festerna men ser inget problem med det heller.
Jo visst finns det en del man gärna skulle träffa vid tillfälle. Krille Thai och Eddi har jag ju träffat på båda mina resor och dom var ju trevliga att hänga med. Finns säkert en massa skönt folk här som man skulle ha kul med om tillfälle gavs. Fast det blir väl i Los eftersom jag bor långt bort från de flesta här.

Utloggad Skytten

• Brons V.I.P
« Svar #18 skrivet: 24 juni 2011, 20:29:05 »

Skytten är en av dem jag skulle vilja ha en liten pratstund med, tror att det finns mer bakom namnet än bara en forumsdemagog.
Krille ska jag träffa, frågan är bara när? :hmm
Kanske på en fika tillsammans med Skytten? :thumbsup

Men Tigern? Nja det vete fan. :coffee

Jag umgås ju IRL med ett ganska stort, men mycket kräset urval från SW. Det tar lång tid innan sådant inträffar.

Du är nog en sådan som jag skulle kunna tänka mej att träffa IRL.

Utloggad neuthrino

• V.I.P
« Svar #19 skrivet: 30 juni 2011, 23:42:26 »
Hmmm...väldigt få röstande, men få eller inget svar är också ett svar  :-)

* Info

• *Totala Poster: 110160
  • *Total Ämnen: 5344
  • *Online idag: 32
  • *Mest Online: 256
(28 april 2011, 12:48:13)
  • *Medlemmar: 7
  • *Gäster: 23
  • *Totalt: 30