0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
Dag 2
Nä tyvärr, kameran blev kvar nå´nstns i Thailand.
Antar du inte menar moppen när du säger åktur på moronen Låter som en fin start på ett nytt ställe
Haha! Det var mycket som skulle ut ur den kroppen vid första bästa tillfälle! Visst är det skönt att åka själv, när man träffar så många roliga människor (för det mesta).Skönt skrivet, vill gärna höra mer av resan
Hej! jag har läst ditt brev här och jag har funderat på att åka till Bkk själv men inte vågat.Lite osäker på att åka själv utan någon polare. men du har ju haft skittrevligt. och j brudarna vet hur dom ska hantera en man med lust haha
Så mycket syster tror jag inte att det var. Dom kallar alla sina vänner för syster också. Lite förvirrande första gången innan jag fattade vad dom menade. Tjejen jag umgicks med då kallade alla för syster.
finfina berättelser ! hon grät nog inte så länge...........
Julafton, ikväll är det fest hos Papi.
Förstår dock inte slutet.>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Farang butterfly, säger hon och ler.".. Vad menas?
Jag bjuder nog Kurios på en tripp också så det blir fler noveller.
Blir bara mer och mer sugen på att åka till Thailand!Förstår dock inte slutet.."Vi sover och jag håller om henne när vi vaknar av att någon står och bankar på dörren, håller i henne och schhh, öppna inte då blir det jobbigt.Farang butterfly, säger hon och ler.".. Vad menas?
Du kanske inte visste att i thailand är de bäst i världen på att sy tillbaka penisar....Det man inte vill veta är att de får mycket träning på det....Så.. Att ha flera tjejer på samma lilla ställe kan ibland bli problem, speciellt om man lovar dem saker man inte håller...
jag känner igen ångesten när det helt plötsligt bankar på dörren..
En sväng till Ao Nang får nog tas med i beräkningarna inför nästa resa.Det låter som en trevlig plats.
Tillägger bara att "Farang"(uttalas falang) är det thailänska ordet för utlänning, om du inte redan hade koll på det?
Härlig berättelse. Fått mej att ta beslutet att ta en Thailandsresa i höst
När ska du göra nästa resa och blir det till samma ställe?
Du kanske inte visste att i thailand är de bäst i världen på att sy tillbaka penisar...
efter första inlägget så hade jag inte några direkta förväntningar, jag hade knappt fattat att det skulle vara en berättelse, men sedan satt jag som klistrad vid skärmen ända till slutet.
låter som att det blev riktigt lyckat med Tuc-Tucen i början med bra priser istället för att bli totalt lurad på stora belopp (som jag vart första dagen )
det känns nästan som att din första resa var lite för bra för att vara sann
gratulerar till en riktigt lyckad resa, jag ser fram emot att läsa fler berättelser