* Status

Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Har du inte fått ditt aktiverings-e-postmeddelande?

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Författare Ämne: Nyskild  (läst 2420 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad andlin

• Surr medlem
  • V.I.P
  • Antal inlägg: 234
  • Kön: Man
Nyskild
« skrivet: 11 juni 2011, 16:17:01 »
September-10
Bor ensam för första ggn sen jag blev vuxen, va fan gör jag nu?   :crazy: Jag måste ta ut resterande semester och åka bort, tror jag. Hmm, hur gör man? Vart ska jag? De senaste resorna var Kreta, kanarieöarna, och nån annan grekisk eller spansk ö med fru och barn. Vad vill jag helst slippa? Snöskottning, parkeringsproblem, problem över huvud taget.
Asien, ja dit måste jag!! Men vart i Asien ska man? Det första som kommer upp i tankarna är ... ni vet.
Var på ett party, pratade med en kompis kompis som hade tillbringat 4-5 månader om året på filli... nå´n stans de senaste 20 åren, hur sjuk blir man då!!
Han var inne på sin andra fillipinska fru, hon var inte men såg yngre ut än hans dotter.
Den första frun hade hade blåst honom på hälften av villan, firman, m.m.
Va faan! Sluta Grina!  :banghead Om jag bara hade kommit på idéen så hade jag inte tvekat en sekund om jag hade fått göra om de senaste åren på hans sätt och blivit blåst på allt.
Jag är INTE bitter!!  :banghead
OK Asien, vad vet jag? Thaitjejer har jag ju hört lite om från vänner. Fillipinerna fick jag ju en hel del intressant info om. Söker info via reseguiden.se. Thailand är genom majoritetsbeslut det absolut bästa resmålet där. Vad tycker ni om förutsättningarna så här långt?

Utloggad Happyman

• Surr medlem
  • Brons V.I.P
  • Antal inlägg: 310
SV: Nyskild
« Svar #1 skrivet: 11 juni 2011, 16:28:59 »
Den verkar bra och man vill höra mera. Bra början :).

Utloggad andlin

• Surr medlem
  • V.I.P
« Svar #2 skrivet: 11 juni 2011, 16:32:36 »
Äh, va fan jag slänger in lite till, man får väl inga kommentarer innan det handlar om sex. Nu såg jag att happyman gav lite feedback tack, tack. Här kommer lite till, sen ska jag skriva vidare.

Hittar en resa till BKK den 17/12, Thaiair, direktflyg, skitdyrt. WTF.
Landar i BKK den 18/12 05:... nå´nting. Kvartade större delen av resan. Va´ skönt, va´ varmt, så här tidigt på morron. Shit asså, det här kommer bli svettigt. Sluta Grina, det här blir underbart. Jag har bokat hotell i två nätter, Bossotel.inn, ett trevligt hotell, centralt och riktigt fint. Taxi från flygplatsen, visade min elektroniska bokningsbekräftelse för för en kvinna som står vid en TAXI skylt. Se till att jag kommer dit bara, orkar jiddra om priser nu, kör bara, full fart spar tid.
Inga problem hitills incheckad på ett kanonrum ställer jag AC:en på 20 grader, dushar, lutar mig en stund efter det. Vaknar en timme eller två senare, ingen koll alls, och fryser så att jag skakar. Igår var 12 minus och en jävla massa snö, jag är nog ingen riktig viking. Mera bonde, aldrig nöjd med vädret, fryser, blir blöt eller svettas ca: 320 dagar om året.
OK, jag tar en sväng på Bankok´s trottoarer det är vad jag gillar att göra när jag kommer till en ny stad, spelar ingen roll om det är NY eller Örebro, man får lite känsla för stadens puls på båda ställena det är bara lite olika frekvenser. Kliver ut från hotellet ca: 12 lokal tid, albylben, sneakers och strumpor, kan inte riskera skavsår, på dagarna ska det bladas runt och kollas, fundera på vart jag ska åka vidare och på kvällarna måste det väl finnas mer än ett hak där man kan sitta och klämma ett par kalla. Ser jag en bar med turister/västerlänningar i så finns det säkert tips och information om man försöker surra med nå´n. Så här lång framförhållning har jag i detta läge, det börjar kännas som ett problem att jag har för kort tid planerad.
Knallar runt de närmaste kvarteren, shit jag måste skaffa mig några ställen som jag känner igen så att jag hittar tillbaka. Efter en timmes promenad är jag myggbiten, solsvedd och svettig. Duscha, volymen vätska som kommer ur strålarna är så snål att minst hälften ångas bort mot mitt svedda skinn. Står i duschen och smälter intrycken hitills, trafiken, coolt alla kör som jag gjorde när jag var kring 20 och hade bråttom genom stockholmstrafiken i min röda V:4. Det systemet är inte optimerat det är t.o.m kass´t.

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1534
« Svar #3 skrivet: 11 juni 2011, 20:15:43 »
Intressant början! Kör på bara, vi blir ju lite nyfiken på vad som händer!
Vill ner till värmen igen! :(

Utloggad Aremak

• Surr medlem
  • Silver V.I.P
  • Antal inlägg: 513
« Svar #4 skrivet: 11 juni 2011, 21:26:59 »
Härligt, fortsätt!!!  :clap:

Utloggad andlin

• Surr medlem
  • V.I.P
« Svar #5 skrivet: 12 juni 2011, 00:13:48 »
Sätter mig på hotellets trottoarservering och beställer en singha och menyn, åhh gudars nektar en till och en pad thai kyckling. Lite för mycket, thaibasilika eller nå´t.  :burp

När jag håller på att avsluta tredje singhan och precis har betalat så glider en tuc-tuc upp och föraren frågar 20 bath 1 timmes rundtur i Bankok, jag garvar åt honom och säger 20 bath täcker dina soppakostnader i typ 2 minuter.
Vad är haken, egentligen känns det här helt idealiskt tänker jag, jag är mätt och nöjd om jag slipper få mer sol på mig idag och den där timmens promenad slet lite på fotsulerna, fräter tåbira? Samma dojjer som på planet, har inte med mig något extra par ens. Bara handbagage. :crazy:

Tuc-tuc chaffisen drog sitt säljsnack, han stannar utanför ställen där han får kommision om han får in en kund får han bensinchecker och om kunden spenderar pengar så har han % olika dealer olika ställen. Jag vill påstå att han intervjuade mig för att kolla var jag kunde tänka mig att spendera pengar, jag svarade helt sanningsenligt på alla hans frågor. Vi kom bra överens, jag ställde naturligtvis en massa motfrågor och det blev många garv. Han säger: perfekt jag kommer tjäna massor på dig, och jag kommer att kunna fixa mycket, mycket bättre affärer än vad du skulle klara av, du kommer att behöva betala hälften så mycket när jag prutar åt dig och jag kommer att få massor i kommision iaf. Fairdeal tycker jag, det är klart jag blir blåst, men det kan det vara värt att slippa jiddra med folk själv, ska jag jiddra så är det om hur jag vill ha det inte om hur mycket. Hoppas att det är det han kommer att göra till min fördel.

Så sitter jag i tuc-tucen, klart behagligt, snubben stannar utanför en krims-krams affär, jag kliver ur går ett varv inne i butiken och går och sätter mig i tuc-tucen. Jag var inne, hämta din bensincheck och åk vidare nu. Perfekt gör så där så hinner vi med massor av bensincheckar på en timme, skön spelartyp.

Nästa stopp är en resebyrå, yes! Det här behöver jag, en ny basecamp någon stans och ett sätt att ta sig dit. Jag säger till min nya bästis att förklara på thai så jag slipper, kanon, allt bara flyter, förslagen flödar.
Det tar ca: en kvart innan jag bestämmer mig för en bungalow utanför Ao Nang, jag vill boka för två dagar, båda thaiarna jiddrar med mig om att jag ska boka för tio nätter för då kan dom fixa det till halva priset per natt och tuc-tuc snubben garvar som fan och säger mer kommision. Dom säger att dom har lyssnat noga på mina önskemål och försäkrar mig att att även om jag planerar några nätter på öarna så är det billigare för mig att låta det stå tomt, och båda är helt säkra på att jag kommer att trivas som fisken i vattnet med bungalowen som jag inte kommer ihåg namnet på nu, det kanske kommer. Jag pröjsar för tio dagar, alla nöjda ja jag med, i efterhand har jag fattat att det verkligen var helt ok.

Nästa stopp är en juvelerare, köper ett silverhalsband till min dotter för alldeles för mycket pengar men jag prutade själv och blev nöjd.

Å nu? Massage eller boom-boom säger han.
Kan man inte få både och?
Självklart, vill du av samma eller vill du ha en massös och en boom-boom eller två boom-boom girls?
Ingen aning, visa mig alternativen.
OK.

Vi kom aldrig till något renodlat massageställe.

Första boom-boom haket, svårt förvirrad sitter i en soffa med en bir, två undersköna varelser som smeker mig på varsitt ben. Får säljsnacket av mamasan, lyssnar intresserat. Försöker komma på frågor om utbudet för att köpa tid åt den svåra beslutsångesten.  :hmm

Helt förstörd tänker jag att jag måste se ett alternativ till, måste hålla biran i skrevet för att kunna ta mig därifrån, lämnar 200 baht till mamasan för biran och säger att det här är första sån´t här ställe jag är inne på jag måste se minst ett till innan jag kommer tillbaka hit och försöker bestämma mig för vilken av flickorna jag vill umgås med mest för jag vill ju ha allihop men jag är inte 20 längre.
Varför erbjöd hon inte mig kamagra då?  :crazy:
Det borde väl vart en bra affär. Eller tycker brudarna bara att det blir för mycket gymnastik?

Det orkar ju inte jag med, träningsvärk är trist. :nono:

Inga problem, jag har gjort hela hans dag han vill att det ska vara så bra som möjligt för mig, nu åker vi till ett lite dyrare ställe med lite finare brudar som är mycket duktiga massöser och för allt extra du vill göra kommer det att kosta extra och tip till flickan. Han kan läsa mina tankar tänker jag med ett fånigt flin i ansiktet, jag är lycklig och förväntansfull.   :-)

När vi står utanför säger han till mig att titta tjejerna i ögonen, alla har fantastiska kroppar, kolla om dom har lite gnistor i ögonen då får du åka.
Goda råd, jag bara flyter med. Hakuna matata.

Får en jävligt sjyst ögonkontakt med en skönhet runt 30-30+. Oerhört flörtigt och tuc-tuc mannen asgarvar och säger vafan väntar du på du har ju redan valt eller ska du ha en till? Det fixar jag garvar han och ramlar nästan av stolen.
När han kommer till sans går han och snackar med mamasan och informerar om mina önskemål. 1500 till mamasan och sen får ja tippa tjejen som jag vill men du ska inte ge mer än 1500 till henne.
OK, vad gör jag nu?
Jag blinkar till tjejen som reser sig upp och löptrippar med sina 15 cm klackar mot mig.  :yahoo

Blir ledd till ett rum avklädd och tvagad av en gudinna.
Livet leker.  :thumbsup
Lilleman är med hon frågar om jag vill att vi ska ta massagen efteråt. Gör du det naken och får jag ta på dig så mycket jag vill frågade jag, bra förspel.

Up to you, mitt första nånsin. Jag älskar det svaret.

Hon börjar knåda och smörja in mig med oljor, fantastiskt skönt. Min kropp är stel och öm och det här är bättre än sex. Efter en liten stund så kommer det in en till tjej i rummet, hon knackar först. Nu är det fyrhändigt, å jag är helt salig. Nu rullar dom över mig på rygg och den ena pussar och knådar lite på mig den andra koncentrerar sig helt mitt underliv. Tjejen som jag valde först gör ett vad jag skulle vilja beskriva som gediget hantverk med händer och mun. Sen glider hon bara på och det är en för mig helt ny sensation, helt underbart.  :P

Just i detta ögonblick tror jag att jag fick den obotbara gula febern, man kan bara hoppas på att kunna lindra symtomen.

Tror ni att jag var på Annie´s, jag har ingen koll?   :hmm

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1534
« Svar #6 skrivet: 12 juni 2011, 02:07:06 »
Tror inte att att du behöver betala 1500 till mamasan plus 1500 till tjejen på Annie´s. På Annie´s så kostar de billigare tjejerna 1700 och de dyrare 2300 plus eventuell frivillig dricks, vilket kan vara typ 200.

Låter som att du haft en jättekul kväll men en guidad tuktuk-tur tror jag inte gett särskilt bra värde för pengarna.
Du nämnde iofs inte så mkt om priserna men det jag tänker direkt när det är kille som ska skjutsa runt en för 20baht är att de pengarna tas igen nån annanstans! Luktar blåsning direkt!
Vill ner till värmen igen! :(

Utloggad andlin

• Surr medlem
  • V.I.P
« Svar #7 skrivet: 12 juni 2011, 07:54:44 »
Det är klart att han tjänade pengar på mig, men med den kollen ??? jag hade då var jag beredd att betala.
Jag tror att jag kan hålla tillräckligt hårt i lädret när det behövs.
Inte alltid tyvärr :burp

Jag tror nog fortfarande att det var prisvärt, det hade tagit betydligt längre tid att leta själv. 20 bath var nog en symbolisk summa, om han hade sagt gratis så hade jag nog inte börjat prata med honom.

Priset på resebyrån blev 12000 bath inkl. ToR Krabi vilket jag tycker var bra med tanke på att bungalowen var mycket bra.

Efter mina 10 nätter där, ville dom ha 1800/natten för bungalowen prutat och nobbat.

3000 baht för den behandling jag fick, jag gav 1000 till den första och 500 till hon som bara kom in, var ett fynd. Just då iaf.
Det är klart att det går att ordna billigare med mer rutin, det kostar att kartlägga marknaden. :D

Utloggad andlin

• Surr medlem
  • V.I.P
« Svar #8 skrivet: 12 juni 2011, 08:25:52 »
Raglar ut helt omtöcknad, wow det där var en upplevelse, är det där deras yrke så är jag imponerad var det en lyckträff eller finns det fler lika bra eller bättre hantverkare av det slaget så kommer jag behöva mer hjälp under min thailandsvistelse.  :thumbsup
Jag ska iaf undersöka utbudet.

Tar mig över gatan till den skuggiga sidan, är så nöjd så att det nästan går att jämställa med ett chocktillstånd. Luft!!
Tar mig till närmaste korsning i skuggan, där är det en svag bris iaf. Kippar efter luft och återfår lite fysisk kontroll även om det snurrar satan i huvet, återigen det där fånigt saliga smilet i ansiktet.  :-)

Tänder en cigg och njuter av tillvaron.

Tuc-tuc mannen kommer och skriker på mig, han var orolig för mig varför väntade jag inte på honom vid haket. Luft, skugga, cigg, kan du köra mig tillbaka till hotellet nu, inga fler ställen, säng ensam Bossotel.
Ok, du behöver vila, jag åker förbi hotellet varje dag sitter du utanför så ses vi. Jag säger tack så mycket för hjälpen hoppas att du har fått bra betalt framförallt från resebyrån. Ja tack svarar han det var den här månadens bästa dag. Köp nu en fin födelsedagspresent till din fru säger jag och garvar, det hade han redan glömt att han sagt att det var hans frus födelsedag idag, kan ju bli några bath extra om det är hans frus födelsedg varje dag. Jag ger honom 100 baht, värdelös dricks nästan men tillräckligt för att visa att jag var nöjd med honom eller?

Tupplur, en gammal favorithobby jag har. Klart underskattad sysselsättning.

Singha, man blir lite bubblig av kolsyran men det är gott.  :burp

Sitter på hotellets uteservering igen, nu är det mörkt för första ggn som jag är i bankok. Surrar med snubben som sitter i stolen bredvid mig, A en engelsman som jobbar och bor i spanien.

Jag berättar om mitt läge, nollkoll, hoppas att ni vet att människor är snälla och hjälpsamma mot förvirrade män som är tacksamma för hjälp. Åhh, du har inte vart i bankok om du inte har sett Khosan Road. Ska du dit? Vill du visa mig det coolaste du sett i bankok hitills? Jag kom idag och vet ingenting och jag dömer ingen, vilka pervesioner dom än har. Vi hade en mycket trevlig pratstund över tre Singha var, delade på det som var kvar av mitt ciggpaket vilket han hade svår ångest över att han rökt så många av mina cigg och skulle bjuda igen hela tiden vi sågs efteråt.
Hakuna matata sa jag.

En aussie joinade oss när han hörde att vi satt och surrade på engelska, alright vi tre drar till whatever, kho san var det. Finns det strippor där? Kom igen A nu festar vi. OK, sa han häng med nu. Tuc-tuc? sa jag A´s femte gång i bankok men han hade aldrig åkt tuc-tuc, får vi plats? Ja det är lungt, lite tajt blev det, en del aussis är ganska stora.

Kho San Road! Häftigt är väl en adekvat beskrivning?

Ska du ha gräs? Rastan på Reagge Bar på den gatan, hur långsökt är det? Är jag fördomsfull?

Funderade på att köpa ett reserv körkort ifall mitt blir indraget av en eller annan anledning. Äh, det är säkert värdelöst men lite kul.
Reservpass, nä hoppas att jag aldrig får behov av det. Bra utbud på konstiga saker, lite skruvat men spännande.
Vi avverkade den där gatan rätt fort, jag tror vi var rätt överens om att bira och titta på mer eller mindre nakna kvinnor är den perfekta fortsättningen just nu. Fortfarande ingen aning om vart vi är på väg, jag hetsar A till att styra resplanen, aussin är i LOS för första ggn också.

Värsta blåshaket! Vi hamnade på det värsta slamphak jag sett där snudd på äckliga brudar drog långa trådar med grejor ur muffen på scen, drack två bira var där bad om notan, blev debiterade 500 baht för varje tjej som varit på scen. Stick och brinn, vi förhandlade ner notan till 2000, det var några ladydrinks också. Aussin var en dålig människa.  >:(

Nästa hak, fyra eller fem stänger på scen en negress och tre thai på scen, en av dom är den där underbara isaantjej typen, så vacker, en estetisk upplevelse. En tysk, snygg, ung, vältränad kille ockuperar henne tyvärr. Shit, det är bara att gilla läget. Uppe i högra hörnet av baren så finns det en dusch i en glaslåda. Tysken pröjsar för att underverket ska gå upp i den och löddra in sig. Jag sitter och njuter av utsikten, oj, oj oj, vilken show. Hon var så het!!! :-)

Jag antar att vi är på Sukhumit nu, men jag vet fortfarande inte. :crazy:

Lätt, eller svårt, omtöcknad som jag var kommer jag inte ihåg hur vi transporterade oss. Aussin avvek, chickade ur, han var dyngrak, när vi skulle byta hak igen. :drunk

Nästa ställe, nu ska A och jag leta sällskap för natten. Det sitter 50-60 brudar i hästskoformad bänk, man kan välja vem man vill av dom som sällskap. Helt sjukt, så fort man får ögonkontakt med en så jublar dom lite, välj mig, välj mig och kör sin säljcharad.  :wai2
A, ta det lungt nu, det här är det bästa jag varit med om, jag vill stå här vid ett hängbord och titta på alla dessa supersexiga som faktiskt vill spendera natten med mig. Till en kostnad naturligtvis, allt kostar. Spelar ingen roll, rock´n roll nu kör vi. Efter 20-30 minuter så har vi hetsat varandra så att beslut har fattats om nr. 2 och 4. Hur långt kom vi i okularbesiktningen? A frågar tjejerna om dom kan tänka sig att leka lite med varandra medans vi kollar. 500 extra. OK deal.

På mitt rum, A bor två dörrar bort men mitt rum är lite större, alla fyra är inne på mitt rum A säger att han kommer snart måste bara hämta en grej, kådisar trodde jag, nej då. Alla håller på och flirtar, vi har det trevligt, A ber tjejerna att hetsa upp oss genom att lattja lite med varann i den ena sängen- Han rullar en fet J och lyser på den, mina ögon är som tefat när jag tittar på de utsökta varelserna som har det ganska mysigt i min ena säng, det var två 120 bingar på rummet, A och jag sitter på den andra bingen och myser i fulla drag. 20 max 25 minuter senare så sparkar jag ut A, ta din brud och dra jag har lite saker jag måste hantera privat med den undersköna Aum.
Aum får göra rätt för sig, hon är helt fantastiskt sexig, hon har en fisk tatuerad på ena halvan av ryggen. Snygg, tycker till och med jag som aldrig skulle kunna tänka mig en gaddning. Jag jobbar på att få lite uppskattning, och det är inte helt misslyckat, själv njuter jag för fullt när jag har positionen som ger tillfälle att se den ordentligt. :D

Spelar roll om hon spelar teater, jag köper det. Shit nu blev jag smittad för andra ggn av den där febern. Kan ha varit det bästa sex jag haft ditills. Uppdämt behov o.s.v. :wai2

Min första dag i bankok blev en bra dag. Lite sliten när jag somnar. Funderar en liten stund på hur mycket deg jag bränt idag, får ingen rätsida på det. Oavsett hur mycket så var det prisvärt kommer jag fram till och somnar nöjd och utmattad. Då har det gått 24 timmar sen planet landade. :0

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1082
« Svar #9 skrivet: 12 juni 2011, 13:32:04 »
Haha! Det var mycket som skulle ut ur den kroppen vid första bästa tillfälle! :thumbsup

Visst är det skönt att åka själv, när man träffar så många roliga människor (för det mesta).

Skönt skrivet, vill gärna höra mer av resan ;)
Som namnet antyder är jag mer Kambodja än Thailands resenär.
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad andlin

• Surr medlem
  • V.I.P
« Svar #10 skrivet: 12 juni 2011, 16:48:54 »
Dag 2, vaknar tidigt och mår fint, lite tung i skallen men i hyfsad form. Det där med form är kanske överdrivet. Utan tvekan så mår jag rätt bra nu. :)

Idag ska jag turista, det finns säkert grejor som man borde ha sett, inte en blek om vad dock. Jag knallar väl runt så länge fötterna håller. A skulle till någon silversmidesfabrik där dom tillverkade smycken han hade designat och skulle sälja i spanien och england. Tempel är coola, det finns en massa kulturella regler som jag är jävligt nojig att bryta mot, jag gillar verkligen inte att dissa såna saker och ser faktiskt ner lite på folk som gör det.

Kollar några tempel och en marknad, sådär. Det som gjorde störst intryck på mig var ett gäng i oranga kläder med trummor och en massa andra oväsengrejor.  En av dom knallade in i en butik och höll fram handen, de övriga stod bakom honom och förde så mycket oljud som möjligt. När han fick en peng så gick hela gänget till nästa butik och så vidare. En typ av utpressning som möjligen skadar någons hörsel känns rätt human. :scratch

En skönhet står i en dörr och frågar massage? Where  you from mister? Jag vet inte hur man hanterar sån´t.
Frågar man? Boom-boom? Äsch, jag går vidare, det här erbjudandet kommer säkert igen. Går fortfarande omkring i mina reebook och strumpor, strumporna tar lite av tåbiran kanske skapar mer än de tar, men men.

Kvartar tidigt, trött som fan, ingen fest idag. Jag gick ut lite för hårt.  :banghead
Imorgon går planet till Krabi.

Hade surrat med en taxichaufför om att han skulle komma och hämta mig vid hotellet kl. 10:00. Utcheckad med kaffe och cigg på uteserveringen. Väntar på taxi´n, allt känns bra, ute i god tid för en gångs skull. Taxin kommer, åker till suran... flygplatsen, inga problem. I Krabi är det ingen taxi som har hört talas om bungalowstället som jag ska till, men jag kommer dit efter nästan en timme i taxi. Det fanns AC i bilen så jag led inte. Det var lite som en sightseeing. Jag blir visad till en koja som är helt strålande, en egen liten villa har jag hyrt i 10 dar, när jag ställer ifrån mig väskan känner jag att här kommer jag att ha det bra. En supercharmig tjej i receptionen som pratar bra engelska hjälper ju till. Stället ligger lite off. Lite off betyder i det här fallet ca: 5 minuters promenad ner till napparat beach, 20 minuter till Ao nang.

Napparat  är inte mycket att se förutom det som syns när man går på strandpromenaden. Första dagen går bara förbi och vidare till Ao Nang. Går egentligen bara runt och tittar, några pit-stop för att fylla på vätskedepåerna blir det såklart.

Går förbi en sylta i Napparat  där sitter det några snubbar och tjoar på mig dom har blivit polare med kocken och försöker hjälpa honom att ragga gäster. Rätt dött i hela napparat. Killen som sitter närmast trottoaren där jag går tjoar på mig att jag ska sätta mig och ta en bira och surra lite, han snackar bra engelska men jag hör att han inte är britt. Hoppas att han inte är tysk tänker jag fördomsfull som jag är. Det är precis det jag vill, sätta mig på ett soft ställe ta en malt och få lite tips. Han blev lite stressad när jag utan tvekan tackade ja till det. Efter att vi snackat en stund så visade det sig att det var en skön snubbe från lite överallt i mellan och västsverige, jag kallar honom U.
U jobbade som snickare i norge tillsammans med sin bindgalne lillebror T. T hade redan blivit skitfull den da´n och var vid detta tillfälle inne och tog en stödvila. Syltan som U satt på och tjoade in mig på har även 9-10 rum innanför. Jag fick massor av bra info av U, bl.a. om dom säger farang så kallar dom dig för bög, klappa till direkt så slipper du problem i fortsättningen. Tur att man är skeptiker och snudd på pacifist, vilket beror på en hög självbevarelsedrift.
U tyckte inte alls att jag såg ut som typen jag verkade vara efter en stunds surr, jag ser nog mycket skötsammare ut än vad jag är. Tyckte han!
Efter andra biran är man stammis och går och hämtar öl i kylen själv, berättar hur många man druckit och betalar när man går. Soft.
U skulle gå åt sidan och röka gräs ca: 2 ggr i timmen, varför fastnar jag alltid med såna spelare?
Det fylldes på vid vårt bord, först en stockholmare N som var där för att träna mui thai och hitta en tjej att ta med hem. Jag vet inte, det verkar konstigt för mig, först ska man väl fastna och sen fundera på det.
Sen sätter sig städerskan vid vårt bord, en mycket trevlig kvinna som pratar helt ok engelska, lite sliten 40-45. Klart man bjuder på en kall, Leo till thaikvinnor annars blir dom stökiga eller trötta förklarade hon.
Kocken, Papi är kass på engelska men han garvar hela tiden och låtsas att han förstår vad jag säger. Hans 16 åriga dotter Kiki är där och hjälper till med servering och tolkning, lite mullig men enormt söt och trevlig. N är tokkär i henne, hon tycker att han är snäll men för gammal. Det är klart hon tycker att han är snäll som bara öser saker och pengar över henne.
Sitter och umgås och dricker öl, Papi ställer fram en tallrik med grillade korvar och lite grönsaker. Kiki förklarar att han säger att ni måste äta lite inte bara dricka. OK, 400 baht skulle han ha sen för något som ingen beställt. U och jag delade på tallriken iaf, gott och välbehövligt.
När det börjar mörkna så vaknar T till, jag ser hur personalen stelnar till lite. Grabbarna har varit där i några veckor. U berättar om T´s första dag, slarvade bort nyckeln, sparkade in dörren till sitt rum  och slogs med turistpoliser. Poliserna lyckades övermanna honom och stoppade ner honom i hans säng och hängde på dörren som han hade sparkat in. Justa snutar!
T vill dricka sprit, så U säger att vi måste röra på, han vill avleda T´s uppmärksamhet från spriten. Vi måste få honom att dricka öl, han blir galen av sprit.
N,U,T (det låter som en thaitjej) och jag ska tydligen gå till nästa ställe där dom är stammisar, 30 m ungefär.
U säger, jag ska försöka få i T ett par bloss på vägen så att han håller sig lugn. OK.

N och jag stannar vid nästa ställe och beställer varsin kall, chang till honom och singha till mig. För vätskebalansen försöker jag hålla mig till singha, jag blir full av chang.

Boy, som driver/äger stället vi är på nu snurrar runt och snackar jättemycket på skitdålig engelska, det är inte ordförrådet som brister det är uttalet. Jag känner mig mycket välkommen iaf. Dom kör spotify, skönt. På första stället så snurrade Scorpions i flera timmar, inte dåligt men man ledsnar ju när det är samma skiva.

U o T kommer och säger att polisen håller på och grillar, vi har beställt kycklig, T måste käka. Nästa ställe 20 meter till. Det kommer in ett fat med grillade kycklingdelar och ett fat med grönsaker. Polisen som har den här restaurangen som extraknäck till trafikpolisyrket är en trevlig bekantskap som säger att om ni hamnar i trubbel så visa det här så kanske jag kan hjälpa er, vi får varsitt visitkort av honom. För vad det var värt, en fin gest iaf, hoppas att jag aldrig behöver hans hjälp. :scratch

Vi går tillbaks till Boy efter maten, vi sitter och dricker öl, har trevligt och tjoar på folk som går förbi.
Hade jag gått där nykter så hade jag nog tänkt, fan vilket stökigt gäng. Och då inkluderar jag dom som jobbade där och mig själv. :drunk

En thaitjej går förbi, och det blev lite skränigare än vanligt. Boy pratar och skrattar med henne. Jag frågar om jag inte kan få bjuda henne på något att dricka. Det gick för sig, hon slår sig ner och pratar en stund. Hon berättar att hon jobbar på en restaurang en bit bort och är på väg hem för att sova. 20-25 minuters promenad dit.
Kan du inte sova hos mig frågar jag, jag har en jättefin bungalow en bit bort.
Jag känner ju inte dig, svarar hon.
Vi tar en öl till så får du lära känna mig, jag är en snäll kille.
OK.

Men ingen boom-boom, bara sova.
Det får vi väl se sa jag.
Hon får köra mig hem på moppen, det kändes tryggare än om jag hade kört.
Kryper ner nakna i sängen, jag kramar henne och somnar som en stock. Tror ni hon blev besviken?

Jag fick en mycket trevlig åktur på morgonen iaf.

Utloggad crasch

• Junior
  • *
  • Antal inlägg: 37
« Svar #11 skrivet: 12 juni 2011, 17:42:43 »
Underbar läsning! Ska bli ett sant nöje att följa! Har du några foton på tjejerna? :)

Utloggad andlin

• Surr medlem
  • V.I.P
« Svar #12 skrivet: 12 juni 2011, 18:38:53 »
Nä tyvärr, kameran blev kvar nå´nstns i Thailand.

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
  • Antal inlägg: 6295
« Svar #13 skrivet: 12 juni 2011, 18:47:16 »
Dag 2
Nu har fångat du mitt intresse. :thumbsup
Väntar som alla andra på mer. :clap: :clap:

Utloggad crasch

• Junior
  • *
  • Antal inlägg: 37
« Svar #14 skrivet: 12 juni 2011, 19:03:34 »
Nä tyvärr, kameran blev kvar nå´nstns i Thailand.

usch va tråkigt! Får föreställa mig brudarna istället då :)

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1082
« Svar #15 skrivet: 12 juni 2011, 19:13:15 »
Antar du inte menar moppen när du säger åktur på moronen ;)

Låter som en fin start på ett nytt ställe ;)
Som namnet antyder är jag mer Kambodja än Thailands resenär.
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad Tomtebloss

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1460
  • Pussi - As good as it looks.
« Svar #16 skrivet: 12 juni 2011, 23:13:23 »
Underbart bra!  :thumbsup
Jag drar juli/augusti 2012!

Utloggad andlin

• Surr medlem
  • V.I.P
« Svar #17 skrivet: 13 juni 2011, 07:34:58 »
Antar du inte menar moppen när du säger åktur på moronen ;)

Låter som en fin start på ett nytt ställe ;)

Nä, det var thaiexpressen. :D
Ja, jag tyckte det flöt rätt bra. :yahoo

Utloggad andlin

• Surr medlem
  • V.I.P
« Svar #18 skrivet: 13 juni 2011, 08:28:13 »
Nu har jag plitat ner ett stycke till, det lär gå långsammare under veckorna. Ibland kommer det otrevliga människor och tycker att jag ska jobba istället. >:(
Just nu gillar jag varken kunder eller chefer :banghead
Jag vill bara sitta och drömma om nästa semester och den förra :-) :burp

Utloggad andlin

• Surr medlem
  • V.I.P
« Svar #19 skrivet: 13 juni 2011, 08:46:02 »
Aum igen, två av tre minst heter Aum, den första tjejens namn glömde jag 2 sek efter att hon sagt det. Skönt, det blir enklare att komma ihåg då. :crazy:

Hon berättar att hon jobbar som pastakock på den italienska restaurangen och om jag vill så kan jag betala 300 bath så hon slipper jobba. Jag fattar inte riktigt vad hon menade då, men det gör ni och jag med nu. Pröjsar man typ barfine för pastakockar också? Jag ger henne 1000 och säger att så vet jag inte om jag vill ha det men vi kommer att ses när du är på väg hem från jobbet. ;)

Bröderna ska åka iväg dagen efter, vi hade kul men dom var lite väl intensiva emellanåt.
Innan dom åker vill U visa mig var brudbararna låg i Ao Nang. Vi tog en repa med moppen och kollade in på en gata med 15-20 olika brudbarer.
Nu var kvällens plan klar. :D

N ska stanna, skönt att ha någon att snacka svenska med ibland. Han hade varit där i 5 veckor och inte tömt en enda gång. Vi kanske inte hade samma mål men det kan va kul ändå. Jag kanske till och med kan övertala honom om att prova min nya drog. Boy´s syrra driver en av de där barerna, han tycker vi ska åka och hälsa på henne, han vill presentera N och mig för henne.

Vi åker dit på kvällen, intressant måste jag säga. Fick en lapdance av en katoy, förstod jag ju så klart efter en timme eller nå´t. Shit vad het hon/han var, men det finns väl inga thailänskor med över 40 i skor va?
Jag kom ju inte dit att jag fick det bekräftat, och det är ju rätt skönt. Nu är tumregeln att om du är tveksam så är det en katoy. :nono:

Går över gatan och in på stället mittemot, snackar med en dansk som driver den baren. Perfekt, här får jag förstahandsinfo om urvalet. Han rekommenderar en solbränd skönhet, vi kallar henne tina turner säger han och en viss likhet fanns. Såklart någon norpar henne när jag sitter med en singha och beslutsångest. Blir utvald av en annan tjej, undrar fortfarande om dansken sa till henne. Får iaf en lapdance av henne som gjorde det helt omöjligt att dölja mitt intresse. Dansken har förklarat prisbilden som är ungefär samma i hela Ao Nang, 300 barfine sen mellan 1 och 2 tusen till tjejen beroende på hur nöjd du är. Alla hans tjejer hänger med så länge du vill men du får pröjsa varje dag. Lite huvudräkning säger mig att det här är klart mindre än vad jag skulle vara beredd att betala. Försöker ge dansken trehundra, men han säger åt mig att ge dom till tjejen istället.

Lite trist sex, snygg tjej men jag fick jobba, hon ville tydligen bli hanterad. Det kan vara fint det med men jag föredrar att bli behandlad mest, lite lat. :0
Efter lite morrongympa och dusch frågar jag om hon vill ha sjuss nå´nstans, det vill hon inte, ger henne en lax och hon drar.

Beställer en American breakfast från repan, sitter länge med kaffet och säkert en tre-fyra cigg på verandan till bungalowen. Nu börjar det bli jobbigt varmt, sätter på AC:en och tar en tupplur.

Vafan, massage måste jag ha, det är kanske thailands allra prisvärdaste produkt. Går och snackar med tjejen i repan, ber henne fixa en massagetjej till rummet eller finns det någon möjlighet att få med henne. En massagetjej var inga problem. Kommer om en halvtimme, hon själv var tyvärr(hon sa så) gift och hade tre barn, så hon tyckte att hon inte var något att ha för mig.
En äldre dam, hon var säkert yngre eller jämgammal med mig, gav ingen inspiration till att be om några extratjänster. Jag hade säkert inte klarat det ändå, jag hade iaf inget behov just då. Jag fick en skön thaimassage av henne. Jag kan ju inte sova bort semestern men en tupplur till satt fint, man måste ladda för kvällens övningar.

Åker runt på moppen i några timmar, solen tar fint när man svalkas av fartvind. Omgivningarna är vackra, det är häftigt att se bergen/klipporna och lite landsbygd. Krabi town kan jag vara utan, det räckte att åka igenom, en rätt trött småstad. Det har jag sett förr även om det inte var i Asien.

Shit vad solsvedd jag är igen, nu måste jag hålla mig undan solen ett tag.

Åker in till Ao Nang när det skymmer, går omkring ett tag och kollar på turister, mycket finska och svenska hörs på gatorna. Hittar en annan Walking Street med kanske 5-6 barer, en halvfärdig betongtrapp leder upp till fyra barer till. Där finns brudarna, glest med besökare, massor av brudar, nja mellan tre och åtta var det på de olika ställena. Beställer en singha och slår mig ner för titta lite.

Man måste nog se jävligt otrevlig ut för att få sitta ifred i ett sånt läge. Blir väl efter en klunk attackerad av en liten tjej som ser riktigt pigg ut. Drink for me? vill du spela spel? biljard? Nä, tack ändå, jag vill bara sitta här och titta en stund. Up to you.

Hon heter Bam, hennes kusin som är läcker är ihop med en finne som driver baren. Finnen sitter vid baren, jag går fram och börjar surra lite med honom. Efter att vätskebalansen är justerad rekommenderar han mig att gå runt och kolla de andra ställena och komma tillbaka lite senare, ett av ställena är lite större och finare än de andra, Airport.

På Airport är det 8 brudar, alla ganska heta. En kvinna får jag nog säga den här gången, kommer och gnider sig mot mig, jag tycker det är trevligt. Hon är säkert kring 40, men i mycket fin form.
Hon säger, det finns ett rum här bakom vill du gå dit och ha sex med mig så kostar det 500 för rummet och 1000 för mig. Det här har inget med kärlek att göra men satan vad kunnig hon var inom sitt specialområde. :thumbsup

Och vad enkelt det var, en bar där man kan stå med polarna och smyga iväg på ett litet snabbt äventyr.

Hon var så bra så att ni hade knappt hunnit dricka ur ölen och märka att jag var borta, ett långt toabesök kunde det ha varit tidsmässigt.

Och då hann jag duscha både före och efter. :D

Det här var min tredje Aum, minst.

* Info

• *Totala Poster: 110160
  • *Total Ämnen: 5344
  • *Online idag: 32
  • *Mest Online: 256
(28 april 2011, 12:48:13)
  • *Medlemmar: 6
  • *Gäster: 25
  • *Totalt: 31