* Status

Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Har du inte fått ditt aktiverings-e-postmeddelande?

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Författare Ämne: Happyman är Happy  (läst 3776 gånger)

0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

Utloggad Happyman

• Surr medlem
  • Brons V.I.P
  • Antal inlägg: 310
  • Kön: Man
Happyman är Happy
« skrivet: 06 juni 2011, 17:58:11 »
Flygresan gick kanonbra till Bangkok det var halvfullt och jag satt ensam på en 3 sittplats med bildskärmen 1 meter från mig. Servicen var kanon och whiskeyn stog på mitt bord så fort bältesskylten släcktes. Det var ovanligt många manliga personal på Thaiair denna resa har inte varit med om detta innan men dock var minst 4 kvinnliga flygvärdinnor som man kunde vila ögonen på. Flygvärdinnorna hade nog en lugn resa ner för en hade tid att stanna till och prata med mig en tio minuter och även sitta 5 minuter så jag kunde flirta skamlöst med henne, andra gången(när jag var inne på 3 whiskey) trodde jag att det fanns chans att bli medlem i 10 000 meter klubben men det blev inget av med det dock så bytte vi mobilnummer och jag skulle höra av mig till henne när jag kom till Bangkok och det kunde nog vara trevligt med en dejt med en Thailändskt flygvärdinna. Den servicen som jag fick på denna resa ner kan man inte bergära mera av när man sitter i ekonomi class tycker jag.

Framme i Bangkok stog en förbeställd taxi som skulle ta med mig till Pattaya direkt(brukar alltid stanna till i Bankok men hade några saker som jag var tvungen att fixa direkt) och körde till mitt hotel. Var förvånnarsvärd pigg när jag kom till Pattaya så jag bara checkade in och tog en dusch för att en timme senare vara ute på äventyr. Jag blir stel efter att flygit så långt + taxiresan så valet blev en 2 timmars oilmassage på World Massage på "andra gatan" och en trevlig dam som heter nuck skulle ta hand om mig. Ungefär efter en timme frågade en annan dam om jag ville ha 2 flickor som masserade mig hmm ja tack fick jag ur mig och helt plöstligt hade man 4 händer som var över hela kroppen på mig och jag hade 4 bröst att känna på. Det tog inte en lång stund innan alla dessa damers händer fokuserade vid min ljumsktrakt hela tiden och då var det omöjligt att hålla emot och jag kom rätt så snabbt. In i duschen för avtvättning dock var det bara nuck som var med och gjorde mig ren.

Nöjd och glad med en mage som var sugen på lite mat gick jag på en trevlig restaurant på samma gata som massagen och heter Boaten och åt för det fantastiska priset av 42 bath det var så man nästan skämdes. Var tvungen att gå och handla lite kläder (hade nästan inget med mig) på Thailands Market efter soi Skaw Beach såg  man affärer där var tömde och stängda även mitt stammis ställe var det inte mycket kläder för de skulle stänga hela thailands market i 3 månader men förstog inte orsaken om det var någon form av ombyggnad kanske, 3 påsar och 4000 bath fattigare var man på till hotelet för att byta och duscha igen.

Gick  förbi några barer på hem till hotelet där flickorna frågade om inte hundsome man ville komma in och ta en öl(det var över ett år sedan man var här så jag hade glöm bort att jag är en hundsome man haha) det blev mera än en öl och ett gäng ladydrinks och blev sittande där i baren 2-3 timmar som ensam farang och 4 damer som alla var ute efter min kropp. Hade svårt att välja så det blev 2 damer med namnen Wan och Luck(tror jag hon hette) som tog en promenad till hotelet och märkte då att det var rätt så små damer och frågade hur mycket de vägde och kom fram till att deras vikt tillsammans inte kom upp till min men de bara skrattade och tyckte det var roligt så då var det väll okej.In i duschen med bägge damerna och upptäckte att den ena hade fantastiskt fina fasta bröst som måste ha  varit 1/20 del av hennes vikt och där var jag extra noga  med att tvätta hennes bröst. När duschen var klar började sevicen med torkning och de nådde knapp upp till mitt huvud så den ena fick ställa sig på sängen och sköta överdelen och den andra fick sköta underdelen det var en pratiskt och bra lösning tyckte jag.

Kvällen/natten gick ganska snabbt för jag somnade rätt så snabbt efter kärleksakten dock blev lite morgongymnastik innan damerna tackade för sig.

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1534
SV: Happyman är Happy
« Svar #1 skrivet: 06 juni 2011, 20:28:13 »
Oj oj vilken start! Ha det så jäkla skönt nu och glöm inte att ta en tur på soi6 oxå, alltid lika kul! :thumbsup
Vill ner till värmen igen! :(

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1082
« Svar #2 skrivet: 06 juni 2011, 21:58:07 »
Skaplig start! Du spiller minsann ingen tid ;)

Ha en underbar semester och fortsätt berätta för oss svältfödda =)
Som namnet antyder är jag mer Kambodja än Thailands resenär.
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad Happyman

• Surr medlem
  • Brons V.I.P
« Svar #3 skrivet: 07 juni 2011, 11:30:35 »
Det var förvånarsvärd många damer kvar i min stambar i Pattaya sedan jag var här för över ett år sedan men de hade offciellt pojkvänner som var hemma i sina länder och jobbade bland annat  hade 2 flickor svenska pojkväner och flickorna sa att deras pojkvänner skötte sig med att skicka ner pengar till dem då och då.

Jag passade på att fylla år häromdan och "min" bar hade fixat fest för mig(jag betalade festen) och vi var ungefär 10-12 faranger och 20-22 girls och det var en perfekt fördelning av könen då man fick mycket uppmärksamhet och service. Thaiflickor är mycket bra att ta hand om en och festen var kanon. Presenterna jag fick trevliga men man kan undra varför man alltid ska få dessa halsdukar(tror jag har fått minst 10 genom åren) på denna fest fick jag 2 och det är bara att se glad ut och tacka så mycket medan man sitter där i värmen och svettat trots att man inte har någon halsduk på sig.

Har lugnat ner mig med dubbla tjejer och faktiskt träffat/sovit med samma dam nu två nätter irad. Hon heter Puie och jobbar på ett massageställe på andra gatan är 31 år men jag trodde hon var 25 först när jag såg henne. Hon har faktiskt inga barn så hennens kropp är kanon och är en perfekt tjej att umgås med både i och utanför hotelet. Hon jobbar på dagarna och kommer till mig när jag ringer henne på nätterna. Detta arrangemang har passat mig bra för jag tycker det är skönt att inte vara tillsammans 24 timmar. Vi få se hur länge detta håller.

Det enda som jag kommer på att klaga på luftfuktigheten här i  juni i Pattaya man kan knappt röra sig utan man börjar svettas det har blivit bättre de sista dagarna men har inte vänjt mig helt ännu och så har det varit bra att lägga ut gymnastikövningarna på rummet på konsultbasis så hon eller i några fall de har skött arbetet i sängen men nu när man kanske har träffat någon så får man börja jobba själv mera annars blir det ingen njutning för min dam.
« Senast ändrad: 07 juni 2011, 17:06:08 av Kurios »

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #4 skrivet: 07 juni 2011, 11:45:09 »
Vi kräva MERA! meeeer stories =)
Skönt att höra du fick ett bra födelsedagskalas ;)   

Har själv aldrig åkt ner under "hetperioden" men var i Kambodja under regnsäsongen en ggn vilket inte var så illa, det regnade aldrig någon heldag och man kunde ta sig dit man ville utan några större svårigheter. 2dagar i PP fick vi vänta i en timme om dagen på någon bensinmack där de hade tak, för då var det så mycket vatten på gatan att ungarna simmade i strömmen som blev (helt sjukt att se).
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad Happyman

• Surr medlem
  • Brons V.I.P
« Svar #5 skrivet: 07 juni 2011, 12:35:15 »
Vi kräva MERA! meeeer stories =)
Skönt att höra du fick ett bra födelsedagskalas ;)   

Har själv aldrig åkt ner under "hetperioden" men var i Kambodja under regnsäsongen en ggn vilket inte var så illa, det regnade aldrig någon heldag och man kunde ta sig dit man ville utan några större svårigheter. 2dagar i PP fick vi vänta i en timme om dagen på någon bensinmack där de hade tak, för då var det så mycket vatten på gatan att ungarna simmade i strömmen som blev (helt sjukt att se).
Har 2 månader kvar av semestern så det kommer säkert att hända mera konstigheter men ikväll ska jag heja på sverige i emkvalet men det kan hända saker både innan och efter matchen. Nu skall jag ta en oilmassage som en start på uppladdning av matchen :).

Inloggad sweetthai

• Hangaround
  • **
  • Antal inlägg: 83
« Svar #6 skrivet: 07 juni 2011, 17:32:06 »
Vilken underbar läsning. Som nybliven singel är en resa till Thailand given efter att ha läst detta. Tackar!

Utloggad Mrcloud

• En flygande semesterfågel
  • Surr medlem
  • Silver V.I.P
  • Antal inlägg: 727
  • En grön mans uppgift
« Svar #7 skrivet: 07 juni 2011, 18:05:31 »
Tack för din story!!! :) Happyman and good luck with your lady's... ehh ops sorry! Jag tåler ej läsa sådan här story's man blir ju sjuk. :)
Dyselxi har många här inklusive jag , men det hindrar mig inte att skriva ändå så gott jag kan...

Utloggad burk

• Junior
  • *
  • Antal inlägg: 32
« Svar #8 skrivet: 07 juni 2011, 22:26:45 »
Kul att det flyter på för dig! Har nu varit på hemmaplan någon vecka och börjat smälta lite intryck.

Fick ena dagen med mig en helvild tjej som gillade och bitas och rivas i sängen, inget som jag tänkte på under nattens bravader, tyckte det var underhållande, men fick många leende på stranden och i barerna dagen efter.

Ha en fortsatt trevlig semester!

Utloggad Happyman

• Surr medlem
  • Brons V.I.P
« Svar #9 skrivet: 08 juni 2011, 12:16:16 »
Det är det bästa tycker jag när det bara händer och inte har planerat något särskild utan att man bara gillar läget. Igår var jag och tittade på Sverige-Finland på en liten restaurang som även hade några rum att hyra ut.

Vi satt och festa och gladare blev vi när målen började trilla in bakom rätt målvakt och ölen gick åt, i andra började det regna men ingen tänkte speciellt på detta utan vi fortsatte att titta på matchen och regnet ökade och personalen blev lite orolig och även några kunder gick hem i regnet och jag tänkte va dumma de är att de går nu och inte ser färdigt matchen och då skulle det säkert ha slutat regna också.

Matchen tog slut och vi få som var kvar jublade(jag+ 1farang+personal) vi tittade ut och det bara öste ner och gatan utanför var översvärmad men vi satt kvar och tog några öl till. Plötsligt så hade vattnet stiget så mycket att det börjar rinna in i restauranten och vi började "klaffsa" i vattnet och vattnet steg till anklarna.

Nu börjar man undra hur man skulle komma hem till hotelet det var nog en km dit tittade på personalen(alla var kvinnor) men de tog översvärmning väldigt lugn och börja lyfta upp saker som stog på golvet som högtalare tex och ställde dem på pallar. Den andra farangen sa att "nu skiter jag i detta och går hem" och han vadade ut på gatan som nu var en flod vattnet gick lätt upp till knäna på honom. Jag satt kvar och frågade om flickorna ville ha något att dricka och det de ha och vi fick det rätt så trevligt och börja flirta med varandra framförallt flirtade jag med en av damerna som hade ett härligt leende och skapliga tuttar.

Frågade en av damerna om det fanns några lediga rum där jag kunde hyra in mig hos dem och det fanns det och jag fick nyckel och tog en snabb dusch och skulle precis lägga huvud på kuden när det knackade på dörren och den dam som jag hade flirtat med frågade om allt var okej och om jag ville ha sälskap i natt. Blev lite ställd först men stammade ut ett ja tack och så blev även denna natt en upplevelse.

Det kan vara skönt med regn ibland.

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #10 skrivet: 08 juni 2011, 21:28:00 »
Haha! Fan så fint! Inget regn som inte för något gotteligottgott med sig!  :D :D

Låter som om resan bara blirt bättre och bättre =)
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad Happyman

• Surr medlem
  • Brons V.I.P
« Svar #11 skrivet: 08 juni 2011, 21:46:25 »
Sitter här på morgomkvisten och är ensam på hotelrummet kl. är 03.45 på morgonen och tycker det är skönt att vra ensam. Håller jag på att bli bög: :-)

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #12 skrivet: 08 juni 2011, 21:47:05 »
Haha så skön inställning! Varför gå hem i regnet när man kan sova över hos damerna i baren?!
Regn överlever man nog men eventuella mobiler och annat får en att tveka ibland. Börjar fundera på om man ska ta med sig en liten platspåse att stoppa mobilen i om man blir fast i regnet under nästa resa.
Hoppas att du fortsätter att dela med dig med dina upplevelser framöver. Kanon! :thumbsup

Utloggad Happyman

• Surr medlem
  • Brons V.I.P
« Svar #13 skrivet: 08 juni 2011, 22:21:00 »
Haha så skön inställning! Varför gå hem i regnet när man kan sova över hos damerna i baren?!
Regn överlever man nog men eventuella mobiler och annat får en att tveka ibland. Börjar fundera på om man ska ta med sig en liten platspåse att stoppa mobilen i om man blir fast i regnet under nästa resa.
Hoppas att du fortsätter att dela med dig med dina upplevelser framöver. Kanon! :thumbsup
Har börjat lära mig anpassa mig efter situationen så mycket som möjligt. Ibland går det inte alltid men försöker hitta möjligheterna. Mobilen har man mycket nytta av så var rädd on den.

Utloggad Happyman

• Surr medlem
  • Brons V.I.P
« Svar #14 skrivet: 08 juni 2011, 22:33:01 »
Märker ni att jag är ensam på rummet idag. 8 inlagg på 12 minuter,

Nu ska jag sova och hämta nya krafter till imorgon :-).

Utloggad crasch

• Junior
  • *
  • Antal inlägg: 37
« Svar #15 skrivet: 08 juni 2011, 23:15:23 »
Trevlig tråd! Ska bli ett nöje att följa :)

Om du orkar, får du gärna skriva ut hur mycket du betalar för damerna. Och det hade varit jätteintressant att se hur de ser ut :)

Fan! Jag måste åka till Pattaya.. Har aldrig varit utanför Europa..

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #16 skrivet: 09 juni 2011, 00:56:11 »
ujujuj! Aldrig varit utanför europa mr Crasch!   

Jag är ingen globetrotter, men tro mig när jag säger att första asienresan jag gjorde förändrade mitt liv, och enbart till det bättre.
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad crasch

• Junior
  • *
« Svar #17 skrivet: 09 juni 2011, 15:46:16 »
ujujuj! Aldrig varit utanför europa mr Crasch!   

Jag är ingen globetrotter, men tro mig när jag säger att första asienresan jag gjorde förändrade mitt liv, och enbart till det bättre.
Ja vet! Det är totalt värdelöst.. men får skylla på min låga ålder (23)... Saken är att jag måste uppleva thailand innan jag skaffar brud här i Sverige igen :)

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #18 skrivet: 09 juni 2011, 18:23:13 »
Har en kompis som för några år sedan aldrig varit utanför norden! Så det är inte så ovanligt kanske. De flesta som åker på charter hamnar ju i medelhavet och det ligger ju i Europa.  Första gången jag var utanför europa så var jag oxå 20+ nånting.

BTW Happyman: Glöm inte att ta en massa bilder. Om du inte vill posta här så kan du ta det i VIP:en eller nåt! Behöver inte vara naket, vi blir nog glada av ansiktsbilder oxå!

Utloggad Happyman

• Surr medlem
  • Brons V.I.P
« Svar #19 skrivet: 09 juni 2011, 18:37:34 »
Har en kompis som för några år sedan aldrig varit utanför norden! Så det är inte så ovanligt kanske. De flesta som åker på charter hamnar ju i medelhavet och det ligger ju i Europa.  Första gången jag var utanför europa så var jag oxå 20+ nånting.

BTW Happyman: Glöm inte att ta en massa bilder. Om du inte vill posta här så kan du ta det i VIP:en eller nåt! Behöver inte vara naket, vi blir nog glada av ansiktsbilder oxå!
Okej ska försöka komma ihåg att ta några foto men det är inte första man tänker på när man har hittat någon trevlig dam. Tar genom mobilen och den brukar oftast vara med. Starta en tråd som jag kallar kompisar där jag kommer att sätta in några foton på "kompisar" som man har träffat.

Utloggad crasch

• Junior
  • *
« Svar #20 skrivet: 09 juni 2011, 18:41:45 »
Okej ska försöka komma ihåg att ta några foto men det är inte första man tänker på när man har hittat någon trevlig dam. Tar genom mobilen och den brukar oftast vara med. Starta en tråd som jag kallar kompisar där jag kommer att sätta in några foton på "kompisar" som man har träffat.

Du får gärna ladda upp de här där vanliga medlemmar också kan ta del av dom :)

Finns det många trevliga bilder i VIP avdelningen eller? Måste fan bli vip snart, men vill inte spamma..

Utloggad Happyman

• Surr medlem
  • Brons V.I.P
« Svar #21 skrivet: 09 juni 2011, 18:47:49 »
Du får gärna ladda upp de här där vanliga medlemmar också kan ta del av dom :)

Finns det många trevliga bilder i VIP avdelningen eller? Måste fan bli vip snart, men vill inte spamma..
I vip finns det en del trevligt att läsa och titta på. Framförallt är det många som har bra berättelse där :).

Utloggad crasch

• Junior
  • *
« Svar #22 skrivet: 09 juni 2011, 18:48:53 »
I vip finns det en del trevligt att läsa och titta på. Framförallt är det många som har bra berättelse där :).
Låter underbart! Bara 75 inlägg kvar då... suck  :0

Utloggad Hud

• Global Moderator
  • Diamant VIP
  • Antal inlägg: 5367
    • hgs.st
« Svar #23 skrivet: 09 juni 2011, 19:26:30 »
Ja vet! Det är totalt värdelöst.. men får skylla på min låga ålder (23)... Saken är att jag måste uppleva thailand innan jag skaffar brud här i Sverige igen :)
Det kan vara riskabelt att åka till Thailand i fall du tänker skaffa svensk tjej senare. Du kanske brabbas av gula febern och då är det kört  ;)
Varför måste ag vara i ett land där det fortfarande snöar i april?!

Utloggad kneecap

• Hangaround
  • **
  • Antal inlägg: 52
« Svar #24 skrivet: 09 juni 2011, 19:48:15 »

Grymt underhållande läsning. Ser fram emot att få läsa mer. Hur länge kommer du att semestra?

Utloggad andlin

• Surr medlem
  • V.I.P
  • Antal inlägg: 234
« Svar #25 skrivet: 09 juni 2011, 20:51:53 »
Låter för j-la fint
Crash: många inlägg måste det bli nu, jag ligger efter dig men jobbar på. Och när du har hängt här ett tag och sen nere i los, vilket väl måste vara det bästa på första resan, så inser du nog att du kan stryka "innan jag skaffar brud här i Sverige igen". Då blir det innan hon kommer till sverige :D

Utloggad crasch

• Junior
  • *
« Svar #26 skrivet: 09 juni 2011, 21:31:27 »
Det kan vara riskabelt att åka till Thailand i fall du tänker skaffa svensk tjej senare. Du kanske brabbas av gula febern och då är det kört  ;)
Ja vem vet.. Måste dock prova på livet i Pattaya...

Låter för j-la fint
Crash: många inlägg måste det bli nu, jag ligger efter dig men jobbar på. Och när du har hängt här ett tag och sen nere i los, vilket väl måste vara det bästa på första resan, så inser du nog att du kan stryka "innan jag skaffar brud här i Sverige igen". Då blir det innan hon kommer till sverige :D
Lite jobbigt det där.. man vill ju samtidigt inte spamma med massa onödig skit!
Jag tror dock aldrig jag skulle kunna skaffa barn med en tjej från Thailand, känns fel i min värld.. Men men.. Jag kanske säger så bara för jag aldrig upplevt dem på riktigt?

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #27 skrivet: 09 juni 2011, 22:38:30 »
Jag tänkte likadant innan jag åkte ner och fick Gula Febern.

Nu kan jag knappt kolla på svenska tjejer, än mindre höra vissa av dem..
Har iofs inga som helst planer på att skaffa barn, ju mer jag ser småbarn eller umgås med folk som har småbarn ju mindre viktigt känns det att ha egna. Det har börjat växa fram nåt sorts "anti-unge syndrom" på mig.
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad crasch

• Junior
  • *
« Svar #28 skrivet: 09 juni 2011, 22:40:02 »
Jag tänkte likadant innan jag åkte ner och fick Gula Febern.

Nu kan jag knappt kolla på svenska tjejer, än mindre höra vissa av dem..
Har iofs inga som helst planer på att skaffa barn, ju mer jag ser småbarn eller umgås med folk som har småbarn ju mindre viktigt känns det att ha egna. Det har börjat växa fram nåt sorts "anti-unge syndrom" på mig.
Haha.. helvete... det låter ju nästan farligt att åka dit :P

Utloggad Happyman

• Surr medlem
  • Brons V.I.P
« Svar #29 skrivet: 10 juni 2011, 02:33:33 »
Grymt underhållande läsning. Ser fram emot att få läsa mer. Hur länge kommer du att semestra?

Har nog 8-9 veckor kvar :yahoo. Men känner att tiden går för snabbt när man har roligt, har varit här nu 10-11 dagar och ännu inte hunnit till walking street eller Soi 6 blandannat.

Utloggad Happyman

• Surr medlem
  • Brons V.I.P
« Svar #30 skrivet: 16 juni 2011, 13:12:04 »
Nu har man verkligen kommit in den verkliga semestertakten och gör precis vad man vill och när.  Har haft lite problem med den höga luftfuktigheten och det har gjort att man har svettas lite grann och kanske omedvetet ställt om dygnet så det har blivit några sena kvällar/mornar innan man har kommit i säng. Ibland ha det hänt att man inte har gått ut förrän kl 24.00 ibland har man vaknat tidigt ibland har man sovit till kl.11 på förmiddagen men vad gör det man har ju semester.

Kärlekslivet har varit blandat det har tyvärr varit många damer som bara sovit 1-2 gånger hos mig den enda stadiga är nog min massagedam som jag ringer till vid behov hon ringer även ofta till mig och fråga om jag vill att hon ska komma när hon slutar på jobbet och det händer rätt så ofta att jag säger ja. Förr om året har jag nog skött mig bättre och haft LT kärlek och då oftast varit damer som jobbat både hotel som jag har bott på eller någon affär , problemet med det är att man måste byta hotel för hon kan inte komma med upp på rummet som det hotel man bor på men det har passat mig att inte behöva vara tillsammans 24 timmar om dygnet utan min partner har ett jobb att sköta och när hon slutar börjar nästa jobb för henne nämligen att ta hand om mig.

Kände att jag behövde göra på mig lite så jag gick ut på en golfrunda för att svetttas ut ordentligt gick ut med ett gäng som hade sitt säte som heter the golf club liggger precis jämnte Devils på soi L.K. metro (har ännu inte varit på Devils men väldigt många damer utanför som såg fina ut) väl ute på golfrundan fick jag en bra caddie som flirtade helt oblygt med mig och vi bestämde träff senare på kvällen då hon kom in till Pattaya. När vi träffade i Pattaya som kände jag knappt igen henne ute på golfbanan hadde hon tagit på sig så mycket kläder så man nästan bara så ögonen nu helt plöstligt dök det upp en mycket vacker dam på 29 år med en sexig klädsel som inte döljde som förut utan man såg hennes fina kropp. Efter vi varit och ätit och även varit på gogo bar så bar det hem till hotelet där de sista kläderna åkte av innan vi duschade tillsammans och jag fick en lektion i sängen som heter duga(hon lärde mig även att putta på golfbanan). Hon var tvungen att åka rätt så tidigt för hon skulle även jobba på golfbanan dagen efter men vi bestämde att jag skulle komma ut nästa vecka till hennes golfbana och göra om samma procedur.

En annan lite tokig grej hände när jag åkte moppetaxi hon som körde var en tevlig tjej som sa att jag skulle hålla hårt om henne och det gjorde jag givitvis och fick känna att hon hade en trevlig kropp och medan jag kände så skrattade hon bara. Denan moppetjej brukar stå en bit från mitt hotel och när jag hade åkt med henne 2-3 gånger så frågade jag om hon vill äta mat med mig och hon svarade lite överraskande jag och vi bestämde träff var ute och hade roligt en kväll och blev lite på lyset och man fick några trevliga pussar och så slutade det som det kan göra ibland nämligen på mitt hotelrum. hon var lite blyg först och inte ville duscha tillsammans så hon fick stiga in först och när hon var klar som blev det min tur. När jag klev ut från duschen så märkte jag att det var mörkt i rummet och hon hade krypit ner i sängen och trodde att hon hade somnat och lite besviken kryp även jag ner och tänkte hoppas det händer något när hon vaknade imorgon bitti men efter 5 minuter i sängen känner jag några händer börja treva på min kropp och jag vaknade till på en gång och började treva tillbaka och hon vaknade till liv och jag fick även denna kväll en trevlig natt med min moppetjej. På morgonen sa hon till mig att inte säga något till någon vad vi hade gjort och det var inga problem med det och vi får se om jag får mera skjuts av henne.

Tycker det roligt och spännande att träffa damer på lite olika ställen och inte bara i barerena osv. Tycker det har kommit mera folk till pattaya nu sisita veckan men man märker att det är lågsäsong.

En annan sak jag tycker har ökat i Pattaya är att många yngre (18-25 år) flickor från sverige är här och jagar på samma damer som jag är det någon annan som märkt det eller har jag bara varit blind innan. Det har alltid varit vanligt att par har velat ha en extra dam i sängen eller äldre damer 30-40 år som jagat på samma jaktmarker som jag.

Utloggad burk

• Junior
  • *
  • Antal inlägg: 32
« Svar #31 skrivet: 16 juni 2011, 15:45:16 »

Jag upptäckte också många damer, främst då ryskor i olika åldrar. Men min uppfattning var att de drog sig till alla Boys barer som är ganska vanligt därnere.

Utloggad crasch

• Junior
  • *
« Svar #32 skrivet: 16 juni 2011, 18:19:14 »
Jag upptäckte också många damer, främst då ryskor i olika åldrar. Men min uppfattning var att de drog sig till alla Boys barer som är ganska vanligt därnere.
Borde det inte vara relativt enkelt att ragga upp såna tjejer då med?

Utloggad andlin

• Surr medlem
  • V.I.P
  • Antal inlägg: 234
« Svar #33 skrivet: 16 juni 2011, 19:03:43 »
Det där låter underbart, nästa gång måste jag till Pattaya. :P

Utloggad Happyman

• Surr medlem
  • Brons V.I.P
« Svar #34 skrivet: 21 juni 2011, 19:54:39 »
Nu har jag varit här över 3 veckor och ändå bara sett 10-15% av pattaya man skaffar sig rutiner utan man tänker på det. Brukar gå på samma restaurang och äter frukost om man är upp så tidigt annars blir det lunch på samma ställe som frukost.

Der hotellet jag bor på är helt okej och trevliga personer som jobbar här tyckte först när jag kom till hotellet att det låg lite offside men efter dessa veckor tycker jag det ligger perfekt så alla inte ser om jag skaffat någon nattgäst eller liknande.

Har ännu inte hittat en LT lady som jag umgås bara med utan det har blivit många förälskelse som jag har träffat alla har varit trevlig och alla skulle jag vilja träffa mera men det har bara blivit så att jag har varit en stor helikopter men hoppas detta ändras när man närmar sig mittpunkten av min semester tid .

Jag har 2 damer som jag träffar lite mera och det är  min  massagedam som slutar mellan kl,23.00-01.00 och vi bukar träffas och umgås emellanåt den andra är en dam som jobbar i en bar och är tar hand om barnoterna för gästerna där och kan sluta mellan kl. 01.00-04.00 och är en fantaskiskt snygg och trevlig person med en härlig kropp som har tillverkat en baby men det ser man knappt på henne och det är ovanligt tycker jag för det brukar vara bristningar i kroppen på thaikvinnorna efter de har fött barn. Denna kvinna är väldig ung hon fyller 25 är detta år men det har funkat hittils så vi kör så länge det går. Denna dam jobbar i min "stammis bar" och vi försöker hålla det lite hemligt för hennes kompisar att hon ibland går hem till mig efter hon har arbetat i eller innan hon börjar i baren men som alla vet som har varit i Thailand att "hemlisar" är svårt att hålla i har i LOS.

Pattaya gillar jag mycket på grund av att här kan man träffa så många olika typer av människor och oftast är de flesta väldigt trevliga och hittar man som inte är det enligt mina normer så umgås man inte med den personen helt enkelt.

Tycker faktiskt att antalet farlanger har ökat den sista veckan och på helgerna kan det vara skapligt mycket folk ute då även thaifolket som inte bor ipattaya kommer ner här och har en trevlig weekend.

Utloggad neuthrino

• V.I.P
  • Antal inlägg: 142
« Svar #35 skrivet: 21 juni 2011, 21:23:37 »
damn vad avund jag blir, vill också åka nu nu nu...men jag får vänta några veckor till innan det är dags att ta thaiairways till bkk och sen koh tao för lite dykning och sen...mamma mia...PATTAYA CHON BURI HERE I COME!!!!

Jag är såå hungrig att jag kommer äta på alla ladies (dock inte lady boys  :))

Din berättelse låter så härligt speciellt efter att man själv varit där.

Crash, tro mig, din gula feber kommer utan att du vet om det  :D

Utloggad grogan

• Junior
  • *
  • Antal inlägg: 11
« Svar #36 skrivet: 25 juni 2011, 20:34:55 »
Har aldrig varit i pattaya. Är det lika hett o trångt som bangkok? Där får man ju panik

Utloggad neuthrino

• V.I.P
« Svar #37 skrivet: 26 juni 2011, 01:49:05 »
Det är minst lika het och trångt men den lilla skillnaden att de sötisarna är betydligt snyggare än de i bkk. Kanske för att de flesta barerna ligger mer samlade på ett och samma ställe dvs. på walking street medan barerna i bkk är mer utspridda.

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
  • Antal inlägg: 6295
« Svar #38 skrivet: 26 juni 2011, 07:17:37 »
Det är minst lika het och trångt men den lilla skillnaden att de sötisarna är betydligt snyggare än de i bkk. Kanske för att de flesta barerna ligger mer samlade på ett och samma ställe dvs. på walking street medan barerna i bkk är mer utspridda.

Nja jag vet inte det jag. :hmm
Det finns högvis av snygga tjejer i Bangkok också. Förmodligen fler än i Pattaya totalt sett.
Den "lilla skillnaden" är kanske att de inte är "tillgängliga" på samma sätt.

Men räknar man snygga brudar per kvadratmeter så tar nog Pattaya förstaplatsen.

Utloggad Happyman

• Surr medlem
  • Brons V.I.P
« Svar #39 skrivet: 03 juli 2011, 11:00:47 »
Åkte upp till Bangkok i fredags för jag skulle ha en trevlig weekend och träffa en kompis och ha lite roligt med henne, kom upp vid 3 tiden på em och slog en signal till min kompis men hon slutade inte sitt jobb förrän vid 6 tiden , tänkte då att jag skulle ut och ta en öl på något ställe kring nana(bodde på nana hotel) bestälde in ölen och vips så stog en mycket trevlig sälskaps dam jämnte mig och vi började prata och flirta med varandra och det tog inte lång innan jag bestämde att jag skulle hinna ha lite roligt med henne innan min kompis kom. Denna dam som faktiskt kallade sig Linda hade en par fantastiskt fina tuttar och ingen BH hade hon heller under sin klänning och vi ägnade oss åt att utforska varandras kroppdelar med en härlig känsla som jag kommer sent att glömma.

Klockan var nu närmare 6 och min kompis ringde han hon var på väg men det var svårt att få tag på taxi pga av ett jätteregn som höll på hela kvällen och natten och jag funderade på vad jag skulle under tiden till hon kom så gick ner tll receptionen och där stog några flickor och frågade om jag ville ha masage, ja svarade jag och de frågade om jag ville bli masserade inne på deras massage ställe eller om jag ville ta massagen i mitt rum tyckte det lät bekvämare på mitt rum och då blev det så, tog en 2 timmars oilmassage som jag är mycket förtjust i med den vanliga special massage so mmin massagedam frågade om jag ville ha.

Vid 11 tiden kom äntligen min kompis till hotellet och jag var ganska trött när hon kom och ville komma igång i sängen så fort hon kom innanför dörren men jag frågade om vi inte kunde prata lite först och hon tittade upp lite förvånnat och svarade jag det kan vi väl göra, vi pratade om allt en timme och mitt i en menning så somnade jag man börjar bli gammal. Docj på morgonen tog vi igen den förlorade sexdelen.

På lördagen stängde bangkok alla barer och liknande ställen för det man skulle ha val idag(söndag) och även idag skulle man ha stängdt man väljer sina weekend utflykter dåligt måste jag erkänna.

Dock fanns det gott om damer som väntade på att få tag på lite faranger överallt men att barerna var stängda gjorde det så att man tappade lusten att vara kvar i bangkok så jag drar tillbaka till Pattaya ikväll där har nog troligtvisbarena också stängt iochförsig men där man mera folk och kan hitta på något intressant ände.

Det var en hel del valtåg på bilar och motorcyklar som drog i genom stan och troligtvis kommer de röda att vinna men frågan är om de gulskjortorna kommer att släppa makten ändå eftersom de har militären bakom sig. Kommer nog att vara lugnt idag men när valresultatet blir känt så kommer det säkert att bli oroligheter i Bangkok.

Det går rykten om att kungen år dålig och man undrar vad som kommer att hända här i Bangkok och hela thailand när han dör.

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #40 skrivet: 03 juli 2011, 11:10:04 »
Nice med lite avkoppling medans man väntar på tjejen  :yahoo

Kungen i thailand... ja det är ett kapitel i sig. Han är gammal och skraltig nu, hoppas han lever 1år till iaf... Vill hinna dit och hem innan helvetet brakar löst därnere.
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad Happyman

• Surr medlem
  • Brons V.I.P
« Svar #41 skrivet: 20 augusti 2011, 09:37:58 »
Nu har man varit i Sverige 4 veckor och det var 3 vecko tidigare än men hade räknat med. Man vet aldrig vad som kan hända på semestern och jag skadade mg och fick ta in på Thailands sjukhus vilket var mycket bra med både den medicinska och login var nästan som man bodde på luxhotel.

En annan sak jag blev imponerad av var den service erbjöds från svergie när man blev skadad, så fort jag hade checkat ut från Thai sjkhuset så ringde de från scandinavium (sos?) och frågade hur det var med mig och sa att de hade läste mina sjukhusjournal och vill ekomendera mig att avbryta semesten och de fixade en ny hemrese satum + att de skickade ner en läkare från Danmark som mötte upp mig i Bangkok och tog hand om mig hela hemresan till min sjukhus i min stad, fantastiskt service som också blev en trygghet.

Nu vet jag att nästan alla har försäkring när ni åker på semester om det är någon som inte har detta rekomenderar jag att ni försöke fixar detta innna ni åker iväg och i de flestafall räcker det med hemfösäkringenom ni inte skall bara vara borta mindere än 45 dagar. Även alla ni andra som har försäkring skadar det inte att läsa igenom dennna tar cirka 5 minuter så du vet vad som gäller om det skulle hända något.

Nu kommer man att vara sjukskriven en tid hemma(första gången i mitt liv som jag är sjkskriven) och har som morot att bli helt bra och kommit igång att jobbaigång ordentligt innan man ska åka till LOS nästa gång om 122 dagar.

Utloggad Greenskin

• Junior
  • *
  • Antal inlägg: 11
« Svar #42 skrivet: 20 augusti 2011, 14:31:21 »
Nu har man varit i Sverige 4 veckor och det var 3 vecko tidigare än men hade räknat med. Man vet aldrig vad som kan hända på semestern och jag skadade mg och fick ta in på Thailands sjukhus vilket var mycket bra med både den medicinska och login var nästan som man bodde på luxhotel.

En annan sak jag blev imponerad av var den service erbjöds från svergie när man blev skadad, så fort jag hade checkat ut från Thai sjkhuset så ringde de från scandinavium (sos?) och frågade hur det var med mig och sa att de hade läste mina sjukhusjournal och vill ekomendera mig att avbryta semesten och de fixade en ny hemrese satum + att de skickade ner en läkare från Danmark som mötte upp mig i Bangkok och tog hand om mig hela hemresan till min sjukhus i min stad, fantastiskt service som också blev en trygghet.

Nu vet jag att nästan alla har försäkring när ni åker på semester om det är någon som inte har detta rekomenderar jag att ni försöke fixar detta innna ni åker iväg och i de flestafall räcker det med hemfösäkringenom ni inte skall bara vara borta mindere än 45 dagar. Även alla ni andra som har försäkring skadar det inte att läsa igenom dennna tar cirka 5 minuter så du vet vad som gäller om det skulle hända något.

Nu kommer man att vara sjukskriven en tid hemma(första gången i mitt liv som jag är sjkskriven) och har som morot att bli helt bra och kommit igång att jobbaigång ordentligt innan man ska åka till LOS nästa gång om 122 dagar.
Hoppas det blir fler historier efter den kommande resan!

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
« Svar #43 skrivet: 20 augusti 2011, 16:30:57 »

Oerhört tråkigt att behöva avbryta en resa oavsett orsak.
Men det lät bra att servicen var över förväntan. Annars hör man bara om tråkiga exempel.

Vad var det som hände? (Svar är frivilligt?)

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #44 skrivet: 20 augusti 2011, 17:27:26 »
Det där lät inte så kul, även om servicen på sjukhuset och sånt var bra...

Hoppas du inte är allvarligt skadad och att din tillfriskning går fort.

Är liksom Kurios intresserad av att höra vad som hände, om du orkar/vill berätta.
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad Tomtebloss

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1460
  • Pussi - As good as it looks.
« Svar #45 skrivet: 20 augusti 2011, 17:45:53 »
Håller med ovanstående inlägg. Hoppas på ett snabbt tillfrisknande och hoppas din nästa resa avslutas på ett trevligare sätt!
MVH
Tomtebloss
Jag drar juli/augusti 2012!

Utloggad Hud

• Global Moderator
  • Diamant VIP
  • Antal inlägg: 5367
    • hgs.st
« Svar #46 skrivet: 20 augusti 2011, 18:21:36 »
Jag har en kompis som har använt sjukvården i Thailand och han håller med om att det är bra vård. Men just försäkrings biten är viktig att komma ihåg.
Han hade försäkring men det finns undantag i den också och ett av dom undantagen råkade han ut för och då är det riktigt dyrt att vara där.
Dom tar passet och du får inte tillbaks det förrän du har betalat.
Då gäller det att ha bra vänner och familj som kan skicka ner pengar i fall du inte har det på kontot.
Men jag vill passa på att önska dig ett snart tillfrisknande.  :wai2
Varför måste ag vara i ett land där det fortfarande snöar i april?!

Utloggad Happyman

• Surr medlem
  • Brons V.I.P
« Svar #47 skrivet: 21 augusti 2011, 13:45:42 »
Ja vad hände igentligen, det är väl inte redigt klart vad som hände.

Alla tror att man måste varit berusad men det var en ganska "torr" kväll, vi bestämde att vi skulle titta på svergie-Japan i dam-vm men det kom inte så många och matchen var inget större underhålls värde och när Japan tog ledningen bestämde de flesta av oss bryta upp och gå hem till våra respektive hotel, alloholförbrukningen hade varit sparsam och jag hade tagit 2-3chang.

När jag kom hem till hotellet satte jag på datorn bland annat för att titta på mina mail och sedan kröp jag ner i sängen och somnade vid 4 tiden på morgonen(matchen slutade kl 0300 thaitime).

Vaknade vid 12 tiden att jag hade lite ont i min kropp trodde först att jag hade legat illa lite grann.men märkte snart att det gjorde betydligt ondare än så och jag måste uppsöka sjukhus .jag var ensam på mitt rum och stapplade mig fram till dörren och ropade in städerskan för att få hjälp bland annat att klä på mig men var så pass klar att jag måste ta med mig passet,försäkringsnummret och visa kort.

Personalen hjälpte mig ner till hotellets taxi och sedan full fart till akuten på Bangkok hospital i Pattaya. På akuten konstaterade man snart att bägge axlarna hade hoppat ur led medan de pumpade i mig en massa morfin. De hade en svensk talande kille som jobbade på sjukhuset och.han och doc hade kommunikation mellan sig och de berättade för mig att det skulle ta 3-4timmar.innan de fick klartecken med min försäkring stämde och undrade om jag hade.70 000 Bath så de kunde opera mig på en gång som jag skulle få tillbaka direkt när de  hade fått klartecken på min försäkringsbolag, Jaja stönade jag opera mig på en gång för jag hade ont trots all morfin de hade tryckt i mig.

Fortsättning kommer senare måste vila mig.

Utloggad Tomtebloss

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1460
  • Pussi - As good as it looks.
« Svar #48 skrivet: 21 augusti 2011, 13:50:53 »
Ja, vad skriver man? Bägge axlarna ur led och du låg kvar i sängen, dessutom utan att vara berusad. Låter ju nästan som du blivit överkörd av en lastbil, men då hade du väl vaknat. Hoppas på ett snabbt tillfrisknande och att du får reda på vad som egentligen hände.
MVH
Tomtebloss

Jag drar juli/augusti 2012!

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #49 skrivet: 21 augusti 2011, 14:16:45 »
Håller med Tomte här, låter skitskumt... Min äldre bror hade en axel som "brukade" hoppa ur led, men det fanns alltid en orsak, kampsportsträning, vurpa vid slalomåkning osv...
Att bägge dessutom skulle poppat ur led verkar som en chans på miljarden... Undra om ingen drogat dig med muskelavslappnande som fuckat ur ordentligt... Ptja vad vet jag... Det låter otroligt konstigt iaf.

Krya på dig!
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad frewan

• Hangaround
  • **
  • Antal inlägg: 50
« Svar #50 skrivet: 21 augusti 2011, 20:22:36 »
skumt bara krya på dig

Utloggad Happyman

• Surr medlem
  • Brons V.I.P
« Svar #51 skrivet: 21 augusti 2011, 20:28:42 »
Sjukhuspersonalen undrade också vad det inträffade kunde bero på var inne på samma som ni först på drogad, medslagen men efter blodprov och tittat över min kropp så uteslöt de alternativen och börja titta i min mun om jag hade tuggat sönder tunga osv för de börja misstänka att jag hade fätt något form av EP anfall och jag fick bland annat komma in någon form av tunnel som gjorde EP undersökning och de misstänkte det fast jag aldrig hade visat någon tilldens av det innan och jag var inte speciell trött när jag hade vaknat upp efter mitt ev EP anfall. De påstog också att man kunde få det om man var verkligen uttorkad i kroppen också.

Mitt försäkringsbolag(tror jag det var de får i alla fall betala allt) fixade hem mig på ett fantastiskt sätt bland annat genom tidilägga min hemresa och boka in den på business Clas och skicka ner en doctor från Köpenhamn som tog hand om mig hela tiden k
Tills jag kom till min hemstad. När jag kom till Landvetter stog där en taxi för att köra mig till akuten i min stad. Första operationen fick jag göra andra dagen på sjukhuset då de bland annat fick spika fast muskler på bägge axlarna och de bekftade att jag hade en fraktur på bägge axlarna som de hade konstaterat i Thailand.

Docktorerna visste inte exakt hur operationen skulle gå till för ingen hade varit med om att bägge axlarna hade gått sönder, när jag vaknade upp ur narkosen efter operation mådde jag bra men armen var spjälkad./fixerad i en jätteställning medan den andra armen var bara fastspänd i någon form av mittela och den kommande närmaste tiden kom till nu att vara jäv.... Jobbig med mycket smärtstillande främst då morfin, jag tror inte jag hade någon begränsning på morfinet utan de tryckte in det både intrevanöst(kan inte stava) .

När det hade gått ungefär.2 och en halv vecka mådde jag relativ bra ock skulle byta min avdelning till någon mera reabavdelning och jag hade packat ihop mina få tillhörigheter och vänta på något transportmedel kom doctorn till mig och sa att jag inte kunde åka utan jag skulle göra en omoperation /tilläggsoperation på den ena axlen kändes det jäkla tungt .

Denna operation gick mycket snabbare och tog bara 2 timmar drygt och de hade tagit bort den stora ställningen och stoppat in mig i några kraftiga mittelor som kändes nästan skönt att ha på sig efter den stora,tunga klumpiga ställningen.

Nu har det gått precis över en månad och jag kan gå och pissa själv och äta själv om jag klarar att äta med en sked.

Klä mig, duscha. sitta på toaletten och uträtta sina behov köarar jag INTE ännu men det går  framåt för varje dag som går om 6-7 veckor klarar jag det nog själv.

Första gången i mitt liv som jag är sjukskriven kommer nog att vara det på 100% i 2 månader till.

Måf faktiskt ganska bra och värken har minskat den sista veckan och ser fr emot när jag kan gå och duscha själv och sedan klä på mig.

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
« Svar #52 skrivet: 22 augusti 2011, 05:18:24 »
Fy fan vad jobbigt, har de kommit fram till vad som orsakade det hela?

Utloggad Happyman

• Surr medlem
  • Brons V.I.P
« Svar #53 skrivet: 22 augusti 2011, 10:11:17 »
Det eller jag har ingen defentiv uppfattning vad som hände och  varför det hände men i mitten på nästa vecka ska jag göra en större undersökning på Neurologi avdelning på medicinmottagningen och efter det hoppas vi att blivit klokare.

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #54 skrivet: 22 augusti 2011, 10:26:17 »
Trådens namn är helt fel... Men iaf...

Krya på dig fort, men framför allt, försök få reda till varför det hände.

Jag tror ju du hade konstig sex med en rakad babian, och därför inte vill säga.... Men det är ju jag det  :q ::)
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad jibber

• V.I.P
  • Antal inlägg: 231
« Svar #55 skrivet: 22 augusti 2011, 13:06:20 »
Bara hoppas att du får ett svar på vad det kan vara, för det är inte kul att inte få några svar. Men du verkar ta det på rätt sätt :thumbsup

Utloggad Qbase

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1091
« Svar #56 skrivet: 24 augusti 2011, 08:53:01 »
Båda axlarna hoppat ur led pga frakturer i sömnen? Har jag läst rätt??

Plötslig urlakning av kalcium i benverket?

Detta var ju äckligt läskigt och hur hade det gått om du vaknat upp i nåt skjul i...Kambodja eller liknande?!

Krya på dig ytterligare så in i bomben!

Fyra nyanser av brunt är inte fel.. :downtown:

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #57 skrivet: 24 augusti 2011, 10:41:45 »
Finns många skjul i kambodja man kan vakna upp med bägge axlarna ur led och inte må så dåligt ;)  Eller nja... Hade ju Happyman fått flyga helikopter till thailand ;)
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad Qbase

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1091
« Svar #58 skrivet: 24 augusti 2011, 19:07:40 »
Finns många skjul i kambodja man kan vakna upp med bägge axlarna ur led och inte må så dåligt ;)  Eller nja... Hade ju Happyman fått flyga helikopter till thailand ;)

Hehe, ja kanske det kanske.  :-)
Men tänk om man är i ett väldigt lokalt skjul och sällskapet dragit vidare?
Ok, om man kommer upp på benen och mäktar kuta ut näck till det centrala och en väntande stålfågel är väl en sak men låt oss säga att man får åla näck över risfälten, då blir det genast lite mer ansträngande och cyklopögat har man så klart i tryggt förvar hemma i byrålådan.

Jag kommer iaf ha mardrömmar inatt efter att ha tagit del av den här storyn och lagt till lite ytterligheter i min egna fantasi.  :'(
Fyra nyanser av brunt är inte fel.. :downtown:

Utloggad Happyman

• Surr medlem
  • Brons V.I.P
« Svar #59 skrivet: 25 augusti 2011, 19:21:17 »
Det gäller att få tag på smärtstillande medel om det skulle hända ute i bushen och det är en bit till läkarvård. Det är ganska smärtsamt och utan piller blir man ganska upphetsad och nästan grips av panik.

Men jag tror att man kan få hjälp på de flesta platserna.

Utloggad LexAndreas

• Surr medlem
  • V.I.P
  • Antal inlägg: 121
« Svar #60 skrivet: 02 september 2011, 22:27:18 »
Håller verkligen med övriga här, vill önska dig ett snabbt tillfrisknande.

Det hela låter onekligen märklit. Men man kan också konstatera vilken fantastisk förmåga kroppen har att klara av det mesta. Det låter ju som att du är på bättringsvägen trots allt.

Krya på!
Längtar tillbaka!

Utloggad neuthrino

• V.I.P
« Svar #61 skrivet: 09 oktober 2011, 20:26:13 »
@ happyman

Fy faan!!! Jag hade själv en episod hos läkaren i Koh Tao, men då handlade mera om dåglig i magen, men du...damn...båda axlarna ur led...kan inte varit en skön känsla att vakna upp till. Skulle ge 10000000 bath för att veta vad som hända.

Jag önskar dig en snabb tillfrisknad och snart är uppe på benen igen. Du får försöka tänka på alla härliga ladies som väntar på dig nästa gång du åker till asien. Jag håller tummen för dig  :thumbsup

Utloggad PoohBear79

• Junior
  • *
  • Antal inlägg: 17
« Svar #62 skrivet: 29 december 2011, 16:21:31 »
Det eller jag har ingen defentiv uppfattning vad som hände och  varför det hände men i mitten på nästa vecka ska jag göra en större undersökning på Neurologi avdelning på medicinmottagningen och efter det hoppas vi att blivit klokare.
Blev ni klokare?

Utloggad mp86

• Surr medlem
  • Silver V.I.P
  • Antal inlägg: 554
  • "Aha, vi har en äkta brat på forumet."
« Svar #63 skrivet: 16 februari 2012, 19:19:19 »
Happyman, hur har det gått? klarade du återhämntningen eller var du tvungen att ställa in?

Jag hoppas att det går åt rätt håll i alla fall

Befinner mig i Pattaya 12/6-21/6 (preliminärt även 15-23/10 och 4-28/2 och Songkran (2-23/4(?) 2013)
Klart jag är ute efter sex, ibland är jag till och med ute efter midnatt

* Info

• *Totala Poster: 110160
  • *Total Ämnen: 5344
  • *Online idag: 32
  • *Mest Online: 256
(28 april 2011, 12:48:13)
  • *Medlemmar: 6
  • *Gäster: 21
  • *Totalt: 27