0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
Vi kräva MERA! meeeer stories =)Skönt att höra du fick ett bra födelsedagskalas Har själv aldrig åkt ner under "hetperioden" men var i Kambodja under regnsäsongen en ggn vilket inte var så illa, det regnade aldrig någon heldag och man kunde ta sig dit man ville utan några större svårigheter. 2dagar i PP fick vi vänta i en timme om dagen på någon bensinmack där de hade tak, för då var det så mycket vatten på gatan att ungarna simmade i strömmen som blev (helt sjukt att se).
Haha så skön inställning! Varför gå hem i regnet när man kan sova över hos damerna i baren?! Regn överlever man nog men eventuella mobiler och annat får en att tveka ibland. Börjar fundera på om man ska ta med sig en liten platspåse att stoppa mobilen i om man blir fast i regnet under nästa resa.Hoppas att du fortsätter att dela med dig med dina upplevelser framöver. Kanon!
ujujuj! Aldrig varit utanför europa mr Crasch! Jag är ingen globetrotter, men tro mig när jag säger att första asienresan jag gjorde förändrade mitt liv, och enbart till det bättre.
Har en kompis som för några år sedan aldrig varit utanför norden! Så det är inte så ovanligt kanske. De flesta som åker på charter hamnar ju i medelhavet och det ligger ju i Europa. Första gången jag var utanför europa så var jag oxå 20+ nånting.BTW Happyman: Glöm inte att ta en massa bilder. Om du inte vill posta här så kan du ta det i VIP:en eller nåt! Behöver inte vara naket, vi blir nog glada av ansiktsbilder oxå!
Okej ska försöka komma ihåg att ta några foto men det är inte första man tänker på när man har hittat någon trevlig dam. Tar genom mobilen och den brukar oftast vara med. Starta en tråd som jag kallar kompisar där jag kommer att sätta in några foton på "kompisar" som man har träffat.
Du får gärna ladda upp de här där vanliga medlemmar också kan ta del av dom Finns det många trevliga bilder i VIP avdelningen eller? Måste fan bli vip snart, men vill inte spamma..
I vip finns det en del trevligt att läsa och titta på. Framförallt är det många som har bra berättelse där .
Ja vet! Det är totalt värdelöst.. men får skylla på min låga ålder (23)... Saken är att jag måste uppleva thailand innan jag skaffar brud här i Sverige igen
Det kan vara riskabelt att åka till Thailand i fall du tänker skaffa svensk tjej senare. Du kanske brabbas av gula febern och då är det kört
Låter för j-la fintCrash: många inlägg måste det bli nu, jag ligger efter dig men jobbar på. Och när du har hängt här ett tag och sen nere i los, vilket väl måste vara det bästa på första resan, så inser du nog att du kan stryka "innan jag skaffar brud här i Sverige igen". Då blir det innan hon kommer till sverige
Jag tänkte likadant innan jag åkte ner och fick Gula Febern.Nu kan jag knappt kolla på svenska tjejer, än mindre höra vissa av dem.. Har iofs inga som helst planer på att skaffa barn, ju mer jag ser småbarn eller umgås med folk som har småbarn ju mindre viktigt känns det att ha egna. Det har börjat växa fram nåt sorts "anti-unge syndrom" på mig.
Grymt underhållande läsning. Ser fram emot att få läsa mer. Hur länge kommer du att semestra?
Jag upptäckte också många damer, främst då ryskor i olika åldrar. Men min uppfattning var att de drog sig till alla Boys barer som är ganska vanligt därnere.
Det är minst lika het och trångt men den lilla skillnaden att de sötisarna är betydligt snyggare än de i bkk. Kanske för att de flesta barerna ligger mer samlade på ett och samma ställe dvs. på walking street medan barerna i bkk är mer utspridda.
Nu har man varit i Sverige 4 veckor och det var 3 vecko tidigare än men hade räknat med. Man vet aldrig vad som kan hända på semestern och jag skadade mg och fick ta in på Thailands sjukhus vilket var mycket bra med både den medicinska och login var nästan som man bodde på luxhotel.En annan sak jag blev imponerad av var den service erbjöds från svergie när man blev skadad, så fort jag hade checkat ut från Thai sjkhuset så ringde de från scandinavium (sos?) och frågade hur det var med mig och sa att de hade läste mina sjukhusjournal och vill ekomendera mig att avbryta semesten och de fixade en ny hemrese satum + att de skickade ner en läkare från Danmark som mötte upp mig i Bangkok och tog hand om mig hela hemresan till min sjukhus i min stad, fantastiskt service som också blev en trygghet.Nu vet jag att nästan alla har försäkring när ni åker på semester om det är någon som inte har detta rekomenderar jag att ni försöke fixar detta innna ni åker iväg och i de flestafall räcker det med hemfösäkringenom ni inte skall bara vara borta mindere än 45 dagar. Även alla ni andra som har försäkring skadar det inte att läsa igenom dennna tar cirka 5 minuter så du vet vad som gäller om det skulle hända något.Nu kommer man att vara sjukskriven en tid hemma(första gången i mitt liv som jag är sjkskriven) och har som morot att bli helt bra och kommit igång att jobbaigång ordentligt innan man ska åka till nästa gång om 122 dagar.
Nu har man varit i Sverige 4 veckor och det var 3 vecko tidigare än men hade räknat med. Man vet aldrig vad som kan hända på semestern och jag skadade mg och fick ta in på Thailands sjukhus vilket var mycket bra med både den medicinska och login var nästan som man bodde på luxhotel.En annan sak jag blev imponerad av var den service erbjöds från svergie när man blev skadad, så fort jag hade checkat ut från Thai sjkhuset så ringde de från scandinavium (sos?) och frågade hur det var med mig och sa att de hade läste mina sjukhusjournal och vill ekomendera mig att avbryta semesten och de fixade en ny hemrese satum + att de skickade ner en läkare från Danmark som mötte upp mig i Bangkok och tog hand om mig hela hemresan till min sjukhus i min stad, fantastiskt service som också blev en trygghet.
Finns många skjul i kambodja man kan vakna upp med bägge axlarna ur led och inte må så dåligt Eller nja... Hade ju Happyman fått flyga helikopter till thailand
Det eller jag har ingen defentiv uppfattning vad som hände och varför det hände men i mitten på nästa vecka ska jag göra en större undersökning på Neurologi avdelning på medicinmottagningen och efter det hoppas vi att blivit klokare.