* Status

Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Har du inte fått ditt aktiverings-e-postmeddelande?

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Författare Ämne: Happyman är Happy  (läst 3776 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Happyman

• Surr medlem
  • Brons V.I.P
  • Antal inlägg: 310
  • Kön: Man
Happyman är Happy
« skrivet: 06 juni 2011, 17:58:11 »
Flygresan gick kanonbra till Bangkok det var halvfullt och jag satt ensam på en 3 sittplats med bildskärmen 1 meter från mig. Servicen var kanon och whiskeyn stog på mitt bord så fort bältesskylten släcktes. Det var ovanligt många manliga personal på Thaiair denna resa har inte varit med om detta innan men dock var minst 4 kvinnliga flygvärdinnor som man kunde vila ögonen på. Flygvärdinnorna hade nog en lugn resa ner för en hade tid att stanna till och prata med mig en tio minuter och även sitta 5 minuter så jag kunde flirta skamlöst med henne, andra gången(när jag var inne på 3 whiskey) trodde jag att det fanns chans att bli medlem i 10 000 meter klubben men det blev inget av med det dock så bytte vi mobilnummer och jag skulle höra av mig till henne när jag kom till Bangkok och det kunde nog vara trevligt med en dejt med en Thailändskt flygvärdinna. Den servicen som jag fick på denna resa ner kan man inte bergära mera av när man sitter i ekonomi class tycker jag.

Framme i Bangkok stog en förbeställd taxi som skulle ta med mig till Pattaya direkt(brukar alltid stanna till i Bankok men hade några saker som jag var tvungen att fixa direkt) och körde till mitt hotel. Var förvånnarsvärd pigg när jag kom till Pattaya så jag bara checkade in och tog en dusch för att en timme senare vara ute på äventyr. Jag blir stel efter att flygit så långt + taxiresan så valet blev en 2 timmars oilmassage på World Massage på "andra gatan" och en trevlig dam som heter nuck skulle ta hand om mig. Ungefär efter en timme frågade en annan dam om jag ville ha 2 flickor som masserade mig hmm ja tack fick jag ur mig och helt plöstligt hade man 4 händer som var över hela kroppen på mig och jag hade 4 bröst att känna på. Det tog inte en lång stund innan alla dessa damers händer fokuserade vid min ljumsktrakt hela tiden och då var det omöjligt att hålla emot och jag kom rätt så snabbt. In i duschen för avtvättning dock var det bara nuck som var med och gjorde mig ren.

Nöjd och glad med en mage som var sugen på lite mat gick jag på en trevlig restaurant på samma gata som massagen och heter Boaten och åt för det fantastiska priset av 42 bath det var så man nästan skämdes. Var tvungen att gå och handla lite kläder (hade nästan inget med mig) på Thailands Market efter soi Skaw Beach såg  man affärer där var tömde och stängda även mitt stammis ställe var det inte mycket kläder för de skulle stänga hela thailands market i 3 månader men förstog inte orsaken om det var någon form av ombyggnad kanske, 3 påsar och 4000 bath fattigare var man på till hotelet för att byta och duscha igen.

Gick  förbi några barer på hem till hotelet där flickorna frågade om inte hundsome man ville komma in och ta en öl(det var över ett år sedan man var här så jag hade glöm bort att jag är en hundsome man haha) det blev mera än en öl och ett gäng ladydrinks och blev sittande där i baren 2-3 timmar som ensam farang och 4 damer som alla var ute efter min kropp. Hade svårt att välja så det blev 2 damer med namnen Wan och Luck(tror jag hon hette) som tog en promenad till hotelet och märkte då att det var rätt så små damer och frågade hur mycket de vägde och kom fram till att deras vikt tillsammans inte kom upp till min men de bara skrattade och tyckte det var roligt så då var det väll okej.In i duschen med bägge damerna och upptäckte att den ena hade fantastiskt fina fasta bröst som måste ha  varit 1/20 del av hennes vikt och där var jag extra noga  med att tvätta hennes bröst. När duschen var klar började sevicen med torkning och de nådde knapp upp till mitt huvud så den ena fick ställa sig på sängen och sköta överdelen och den andra fick sköta underdelen det var en pratiskt och bra lösning tyckte jag.

Kvällen/natten gick ganska snabbt för jag somnade rätt så snabbt efter kärleksakten dock blev lite morgongymnastik innan damerna tackade för sig.

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1534
SV: Happyman är Happy
« Svar #1 skrivet: 06 juni 2011, 20:28:13 »
Oj oj vilken start! Ha det så jäkla skönt nu och glöm inte att ta en tur på soi6 oxå, alltid lika kul! :thumbsup
Vill ner till värmen igen! :(

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1082
« Svar #2 skrivet: 06 juni 2011, 21:58:07 »
Skaplig start! Du spiller minsann ingen tid ;)

Ha en underbar semester och fortsätt berätta för oss svältfödda =)
Som namnet antyder är jag mer Kambodja än Thailands resenär.
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad Happyman

• Surr medlem
  • Brons V.I.P
« Svar #3 skrivet: 07 juni 2011, 11:30:35 »
Det var förvånarsvärd många damer kvar i min stambar i Pattaya sedan jag var här för över ett år sedan men de hade offciellt pojkvänner som var hemma i sina länder och jobbade bland annat  hade 2 flickor svenska pojkväner och flickorna sa att deras pojkvänner skötte sig med att skicka ner pengar till dem då och då.

Jag passade på att fylla år häromdan och "min" bar hade fixat fest för mig(jag betalade festen) och vi var ungefär 10-12 faranger och 20-22 girls och det var en perfekt fördelning av könen då man fick mycket uppmärksamhet och service. Thaiflickor är mycket bra att ta hand om en och festen var kanon. Presenterna jag fick trevliga men man kan undra varför man alltid ska få dessa halsdukar(tror jag har fått minst 10 genom åren) på denna fest fick jag 2 och det är bara att se glad ut och tacka så mycket medan man sitter där i värmen och svettat trots att man inte har någon halsduk på sig.

Har lugnat ner mig med dubbla tjejer och faktiskt träffat/sovit med samma dam nu två nätter irad. Hon heter Puie och jobbar på ett massageställe på andra gatan är 31 år men jag trodde hon var 25 först när jag såg henne. Hon har faktiskt inga barn så hennens kropp är kanon och är en perfekt tjej att umgås med både i och utanför hotelet. Hon jobbar på dagarna och kommer till mig när jag ringer henne på nätterna. Detta arrangemang har passat mig bra för jag tycker det är skönt att inte vara tillsammans 24 timmar. Vi få se hur länge detta håller.

Det enda som jag kommer på att klaga på luftfuktigheten här i  juni i Pattaya man kan knappt röra sig utan man börjar svettas det har blivit bättre de sista dagarna men har inte vänjt mig helt ännu och så har det varit bra att lägga ut gymnastikövningarna på rummet på konsultbasis så hon eller i några fall de har skött arbetet i sängen men nu när man kanske har träffat någon så får man börja jobba själv mera annars blir det ingen njutning för min dam.
« Senast ändrad: 07 juni 2011, 17:06:08 av Kurios »

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #4 skrivet: 07 juni 2011, 11:45:09 »
Vi kräva MERA! meeeer stories =)
Skönt att höra du fick ett bra födelsedagskalas ;)   

Har själv aldrig åkt ner under "hetperioden" men var i Kambodja under regnsäsongen en ggn vilket inte var så illa, det regnade aldrig någon heldag och man kunde ta sig dit man ville utan några större svårigheter. 2dagar i PP fick vi vänta i en timme om dagen på någon bensinmack där de hade tak, för då var det så mycket vatten på gatan att ungarna simmade i strömmen som blev (helt sjukt att se).
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad Happyman

• Surr medlem
  • Brons V.I.P
« Svar #5 skrivet: 07 juni 2011, 12:35:15 »
Vi kräva MERA! meeeer stories =)
Skönt att höra du fick ett bra födelsedagskalas ;)   

Har själv aldrig åkt ner under "hetperioden" men var i Kambodja under regnsäsongen en ggn vilket inte var så illa, det regnade aldrig någon heldag och man kunde ta sig dit man ville utan några större svårigheter. 2dagar i PP fick vi vänta i en timme om dagen på någon bensinmack där de hade tak, för då var det så mycket vatten på gatan att ungarna simmade i strömmen som blev (helt sjukt att se).
Har 2 månader kvar av semestern så det kommer säkert att hända mera konstigheter men ikväll ska jag heja på sverige i emkvalet men det kan hända saker både innan och efter matchen. Nu skall jag ta en oilmassage som en start på uppladdning av matchen :).

Inloggad sweetthai

• Hangaround
  • **
  • Antal inlägg: 83
« Svar #6 skrivet: 07 juni 2011, 17:32:06 »
Vilken underbar läsning. Som nybliven singel är en resa till Thailand given efter att ha läst detta. Tackar!

Utloggad Mrcloud

• En flygande semesterfågel
  • Surr medlem
  • Silver V.I.P
  • Antal inlägg: 727
  • En grön mans uppgift
« Svar #7 skrivet: 07 juni 2011, 18:05:31 »
Tack för din story!!! :) Happyman and good luck with your lady's... ehh ops sorry! Jag tåler ej läsa sådan här story's man blir ju sjuk. :)
Dyselxi har många här inklusive jag , men det hindrar mig inte att skriva ändå så gott jag kan...

Utloggad burk

• Junior
  • *
  • Antal inlägg: 32
« Svar #8 skrivet: 07 juni 2011, 22:26:45 »
Kul att det flyter på för dig! Har nu varit på hemmaplan någon vecka och börjat smälta lite intryck.

Fick ena dagen med mig en helvild tjej som gillade och bitas och rivas i sängen, inget som jag tänkte på under nattens bravader, tyckte det var underhållande, men fick många leende på stranden och i barerna dagen efter.

Ha en fortsatt trevlig semester!

Utloggad Happyman

• Surr medlem
  • Brons V.I.P
« Svar #9 skrivet: 08 juni 2011, 12:16:16 »
Det är det bästa tycker jag när det bara händer och inte har planerat något särskild utan att man bara gillar läget. Igår var jag och tittade på Sverige-Finland på en liten restaurang som även hade några rum att hyra ut.

Vi satt och festa och gladare blev vi när målen började trilla in bakom rätt målvakt och ölen gick åt, i andra började det regna men ingen tänkte speciellt på detta utan vi fortsatte att titta på matchen och regnet ökade och personalen blev lite orolig och även några kunder gick hem i regnet och jag tänkte va dumma de är att de går nu och inte ser färdigt matchen och då skulle det säkert ha slutat regna också.

Matchen tog slut och vi få som var kvar jublade(jag+ 1farang+personal) vi tittade ut och det bara öste ner och gatan utanför var översvärmad men vi satt kvar och tog några öl till. Plötsligt så hade vattnet stiget så mycket att det börjar rinna in i restauranten och vi började "klaffsa" i vattnet och vattnet steg till anklarna.

Nu börjar man undra hur man skulle komma hem till hotelet det var nog en km dit tittade på personalen(alla var kvinnor) men de tog översvärmning väldigt lugn och börja lyfta upp saker som stog på golvet som högtalare tex och ställde dem på pallar. Den andra farangen sa att "nu skiter jag i detta och går hem" och han vadade ut på gatan som nu var en flod vattnet gick lätt upp till knäna på honom. Jag satt kvar och frågade om flickorna ville ha något att dricka och det de ha och vi fick det rätt så trevligt och börja flirta med varandra framförallt flirtade jag med en av damerna som hade ett härligt leende och skapliga tuttar.

Frågade en av damerna om det fanns några lediga rum där jag kunde hyra in mig hos dem och det fanns det och jag fick nyckel och tog en snabb dusch och skulle precis lägga huvud på kuden när det knackade på dörren och den dam som jag hade flirtat med frågade om allt var okej och om jag ville ha sälskap i natt. Blev lite ställd först men stammade ut ett ja tack och så blev även denna natt en upplevelse.

Det kan vara skönt med regn ibland.

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #10 skrivet: 08 juni 2011, 21:28:00 »
Haha! Fan så fint! Inget regn som inte för något gotteligottgott med sig!  :D :D

Låter som om resan bara blirt bättre och bättre =)
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad Happyman

• Surr medlem
  • Brons V.I.P
« Svar #11 skrivet: 08 juni 2011, 21:46:25 »
Sitter här på morgomkvisten och är ensam på hotelrummet kl. är 03.45 på morgonen och tycker det är skönt att vra ensam. Håller jag på att bli bög: :-)

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #12 skrivet: 08 juni 2011, 21:47:05 »
Haha så skön inställning! Varför gå hem i regnet när man kan sova över hos damerna i baren?!
Regn överlever man nog men eventuella mobiler och annat får en att tveka ibland. Börjar fundera på om man ska ta med sig en liten platspåse att stoppa mobilen i om man blir fast i regnet under nästa resa.
Hoppas att du fortsätter att dela med dig med dina upplevelser framöver. Kanon! :thumbsup

Utloggad Happyman

• Surr medlem
  • Brons V.I.P
« Svar #13 skrivet: 08 juni 2011, 22:21:00 »
Haha så skön inställning! Varför gå hem i regnet när man kan sova över hos damerna i baren?!
Regn överlever man nog men eventuella mobiler och annat får en att tveka ibland. Börjar fundera på om man ska ta med sig en liten platspåse att stoppa mobilen i om man blir fast i regnet under nästa resa.
Hoppas att du fortsätter att dela med dig med dina upplevelser framöver. Kanon! :thumbsup
Har börjat lära mig anpassa mig efter situationen så mycket som möjligt. Ibland går det inte alltid men försöker hitta möjligheterna. Mobilen har man mycket nytta av så var rädd on den.

Utloggad Happyman

• Surr medlem
  • Brons V.I.P
« Svar #14 skrivet: 08 juni 2011, 22:33:01 »
Märker ni att jag är ensam på rummet idag. 8 inlagg på 12 minuter,

Nu ska jag sova och hämta nya krafter till imorgon :-).

Utloggad crasch

• Junior
  • *
  • Antal inlägg: 37
« Svar #15 skrivet: 08 juni 2011, 23:15:23 »
Trevlig tråd! Ska bli ett nöje att följa :)

Om du orkar, får du gärna skriva ut hur mycket du betalar för damerna. Och det hade varit jätteintressant att se hur de ser ut :)

Fan! Jag måste åka till Pattaya.. Har aldrig varit utanför Europa..

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #16 skrivet: 09 juni 2011, 00:56:11 »
ujujuj! Aldrig varit utanför europa mr Crasch!   

Jag är ingen globetrotter, men tro mig när jag säger att första asienresan jag gjorde förändrade mitt liv, och enbart till det bättre.
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad crasch

• Junior
  • *
  • Antal inlägg: 37
« Svar #17 skrivet: 09 juni 2011, 15:46:16 »
ujujuj! Aldrig varit utanför europa mr Crasch!   

Jag är ingen globetrotter, men tro mig när jag säger att första asienresan jag gjorde förändrade mitt liv, och enbart till det bättre.
Ja vet! Det är totalt värdelöst.. men får skylla på min låga ålder (23)... Saken är att jag måste uppleva thailand innan jag skaffar brud här i Sverige igen :)

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #18 skrivet: 09 juni 2011, 18:23:13 »
Har en kompis som för några år sedan aldrig varit utanför norden! Så det är inte så ovanligt kanske. De flesta som åker på charter hamnar ju i medelhavet och det ligger ju i Europa.  Första gången jag var utanför europa så var jag oxå 20+ nånting.

BTW Happyman: Glöm inte att ta en massa bilder. Om du inte vill posta här så kan du ta det i VIP:en eller nåt! Behöver inte vara naket, vi blir nog glada av ansiktsbilder oxå!

Utloggad Happyman

• Surr medlem
  • Brons V.I.P
« Svar #19 skrivet: 09 juni 2011, 18:37:34 »
Har en kompis som för några år sedan aldrig varit utanför norden! Så det är inte så ovanligt kanske. De flesta som åker på charter hamnar ju i medelhavet och det ligger ju i Europa.  Första gången jag var utanför europa så var jag oxå 20+ nånting.

BTW Happyman: Glöm inte att ta en massa bilder. Om du inte vill posta här så kan du ta det i VIP:en eller nåt! Behöver inte vara naket, vi blir nog glada av ansiktsbilder oxå!
Okej ska försöka komma ihåg att ta några foto men det är inte första man tänker på när man har hittat någon trevlig dam. Tar genom mobilen och den brukar oftast vara med. Starta en tråd som jag kallar kompisar där jag kommer att sätta in några foton på "kompisar" som man har träffat.

* Info

• *Totala Poster: 110160
  • *Total Ämnen: 5344
  • *Online idag: 32
  • *Mest Online: 256
(28 april 2011, 12:48:13)
  • *Medlemmar: 6
  • *Gäster: 23
  • *Totalt: 29