0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Vi kräva MERA! meeeer stories =)Skönt att höra du fick ett bra födelsedagskalas Har själv aldrig åkt ner under "hetperioden" men var i Kambodja under regnsäsongen en ggn vilket inte var så illa, det regnade aldrig någon heldag och man kunde ta sig dit man ville utan några större svårigheter. 2dagar i PP fick vi vänta i en timme om dagen på någon bensinmack där de hade tak, för då var det så mycket vatten på gatan att ungarna simmade i strömmen som blev (helt sjukt att se).
Haha så skön inställning! Varför gå hem i regnet när man kan sova över hos damerna i baren?! Regn överlever man nog men eventuella mobiler och annat får en att tveka ibland. Börjar fundera på om man ska ta med sig en liten platspåse att stoppa mobilen i om man blir fast i regnet under nästa resa.Hoppas att du fortsätter att dela med dig med dina upplevelser framöver. Kanon!
ujujuj! Aldrig varit utanför europa mr Crasch! Jag är ingen globetrotter, men tro mig när jag säger att första asienresan jag gjorde förändrade mitt liv, och enbart till det bättre.
Har en kompis som för några år sedan aldrig varit utanför norden! Så det är inte så ovanligt kanske. De flesta som åker på charter hamnar ju i medelhavet och det ligger ju i Europa. Första gången jag var utanför europa så var jag oxå 20+ nånting.BTW Happyman: Glöm inte att ta en massa bilder. Om du inte vill posta här så kan du ta det i VIP:en eller nåt! Behöver inte vara naket, vi blir nog glada av ansiktsbilder oxå!