0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Kedde är väl Pattisproffset här,varit dit och hur är damerna? http://video.google.com/videoplay?docid=-8692339990489568334&hl=en-GB
Var på cherry bar förra veckan, fast dock så var det på tidig eftermiddag så det hade inte livat upp sig där ännu. Me kommar man dit på soi 8 runt 2100-0000, så dunkar det påfriskt. Dock har jag ingen kvällsrapport från just cherry bar men från många andra som man "fastnat" på.
Citat från: Kedde skrivet 21 juni 2007, 18:38:36Var på cherry bar förra veckan, fast dock så var det på tidig eftermiddag så det hade inte livat upp sig där ännu. Me kommar man dit på soi 8 runt 2100-0000, så dunkar det påfriskt. Dock har jag ingen kvällsrapport från just cherry bar men från många andra som man "fastnat" på. Ska till i mitten av september igen. Har bokat in 3 nätter i Pattis på hemvägen .Har du Kedde några tipps på bra ställen utanför walking street? Har ganska bra koll där nämnligen...
Jag var på diamond beach för tre fyra år sedan och jag kan bara säga att hotellet sög då..dessbättre gjorde även städerskan det....perfekt short time på natten med ngn bargirl och sedan avsnaskning av städerskan på morgonen....dock blev det inte mycket städat i mitt rum