Vaknar upp och inser att det är min sista natt i Phnom Penh, Kambodja för den här gången, kanske för alltid...

Ringer Steve som hänger med på lite sen lunch, han vill definitivt bli full ikväll, "Its your last night, lets get wasted, more than usual".
Eddie ville vara med på ett hörn också, Bob är tyvärr i Sihanoukville, Gynther har åkt hem till tyskland så han ser jag inte mer av denna resan heller.
Får väl dra på "Pontoon" tänker jag, där de inte varit så mycket, och sen någon annanstans kanske..
Glider runt lite i PP, funderar över om jag ska köpa något extra med mig hem, går till centralmarknaden strosar sen vidare in på "apoteksgatan", går direkt in på samma ställe som Steve och Bob tog mig till. Deras Kamagra Gel är billig som satan, och de har allt annat man vill ha också.
Köper en 50pack Gel kartong och tänker vad kul mina kompisar hemma i sverige kommer ha med dessa (jag är aldrig utanför dörrn hemma, så mina liggchanser är lika med Noll så gott som..).
Kommer fram till en gata som jag känner igen, en gammal skylt hänger kvar än "Sophie Club", en BJ bar i en vanlig lägenhet som stängdes för gott för ca:3 år sedan.
Gamla resminnen bubblar fram i huvet och jag blir sentimental och glad på samma gång.
Första asienresan, ensam till Bangkok, sedan med 2 jobbarpolare och 1 av deras thaitjejer till kambodja (de är ihop än). Hela resan spelas upp, hur jag mötte Ex'et, när polarn bajsade på sig högst upp i Angkor Wat (medans man fortfarande fick klättra upp), Sophie Club-där polarns thaitjej vänder i ingången och skakar på huvudet "We are not going in here" säger hon till kompisen, hon hade sett tillräckligt(och då är det en ganska tuff tjej vi snackar om). Med oss den kvällen hade vi nog världens räddaste närstridsinstruktör för holländska armén som min äldre polare fått med via några biljardspel. Sophie Club är litet, ganska skitigt, det finns en bardisk med några stolar, ett par fåtöljer med soffa står längs ena väggen, men de ser inte direkt sittfräsha ut.
Holländaren stelnar till när tjejerna kommer ut ifrån ett tillhörande rum, jag är precis framme vid baren och betalar för 2öl (holland ville inte dricka), polarn med thaitjejen lämnar lokalen och åker till hotellet, min äldre polare börjar jiddra med mamasan (han vill ha 2, men bara betala för en).
Mr Holland gör sitt livs största misstag, han sätter sig i en av fåtöljerna (han ser ut som en nordisk gudason, blå ögon, blont hår, atletiskt byggd), jag ser honom inte för alla tjejer som rycker i hans shorts.
Två par händer har samtidigt smygit sig in i mina shorts och är på god väg att dra i min kuk och bollsäck, jag tar bort deras händer, försöker förklara att jag ska dricka öl (har ju ingen aning om att det är en avsugningsbar för de som har bråttom).
Mamasan ställer upp tjejerna på led och Polarn tycker jag ska välja först, jag är ganska ny på det här vid den tiden, väljer en som ser lite oskyldig ut...
Polarn tjafsar vidare med mamasan, mr Holland har flytt, och jag tar "min" tjej och går ut för att vänta när dörren öppnas och in kommer vad som måste vara skurken i en jävla James Bond rulle, min haka måste studsat 4ggr i golvet, jag blir så paff att jag inte kommer ihåg jag var på väg ut.
En riktigt fet karl i 50-60års åldern kommer in helt klädd i vitt, vit hatt, vit kostym, skorna, han har en LAPP för ögat!!!
Var fan är kamerorna tänker jag, för detta måste vara dolda kameran... Han ser så jävulusiskt äcklig ut att jag vill spy när jag tänker på karlfan (förmodligen är han medlem på forumet).
Han slår sig ner längst in i baren och drar ner gylfen innan han beställer något...
Måste ut härifrån tänker jag och går mot dörren, en annan europe kommer in, härsig som fan men hinner knappt reagera på honom då jag bara vill ut.
Ställer mig i trappan upp till klubben och försöker samtala med min donna, visar sig att hon inte kan ett ord engelska...
Polarn kommer till slut ut med en snygg tjej som pratar på med min donna, hon säger att den jag valde kom från norra kambodja idag, men att jag ska vara lugn, för hon har jobbat länge i branchen med khmerer....
Tillbaka på hotellet så blir det lite svårt att kommunicera, hon tar en dusch och vill gärna sova i den sängen som är längst från dörren, no problem...
Hon är inte ett dugg blyg, som jag trodde hon skulle vara, och har en rejäl men mjuk buske mellan benen, jag är inte hårkänslig men blir lite paff över hur mycket hår hon hade.
Jag förväntar mig en trång asiatisk mus när jag väl stoppar in lilleman i hennes sjöblöta springa, men .... Vad fan... Hon är stor som ett hus därnere...
Inte nog med att hon är blötare än östersjön, hon är riktigt "slapp", jag får ligga i för att känna något och lyckas efter långt och länge komma, trots hennes fiskliknande beteende.
Fan sicken besvikelse tänker jag innan det är dags och sova.
Morgonen därpå är man beredd igen, hon säger inte emot utan det är in i hinken igen... Fan också! Trodde det var en engångsgrej... Vänder runt henne och det blir lite bättre, kommer lite lättare än natten innan. Hinner knappt dra ut kuken innan det bankar på dörren.
En snabb avspolning och jag öppnar lite på glänt, det är polarns tjej...
Hon kommer in och frågar 20frågor om hur min tjej var och vill veta detaljer, jag säger hon var ok och hon verkar nöjd med svaret.
Jag kommer på mig själv med att stå och dagdrömma framför "Sophie" skylten.
Det var tider det tänker jag för mig själv, innan man blivit kär - utnyttjad- bortkastad... Livet är nog bättre nu och då...
Traskar hem till hotellet och svär för mig själv över att jag inte tog en tuctuc, är helt sjöblöt av svett och drar i mig vitaminer och mineraler i en vattenflaska.
Tar det lugnt fram till kvällen, minns mina tidigare resor och kval.