* Status

Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Har du inte fått ditt aktiverings-e-postmeddelande?

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Författare Ämne: Kambodjansk Streetsmart Tjej.  (läst 10639 gånger)

0 medlemmar och 3 gäster tittar på detta ämne.

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1082
  • Kön: Man
SV: Kambodjansk Streetsmart Tjej.
« Svar #40 skrivet: 25 maj 2011, 20:05:19 »
Haha, kung i sängen... Då borde hon väl hållit sig till mig... Jag tror tjejerna är bättre skådespelerskor än jag förstår helt enkelt... Fast ex'et var ju genuint lycklig i flera minuter efteråt.
Som namnet antyder är jag mer Kambodja än Thailands resenär.
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad Qbase

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1091
« Svar #41 skrivet: 26 maj 2011, 22:05:04 »
Qbase, du skulle bara veta...

Ja man får hålla ögat uppe, vara observant och på sin vakt innan man låter hjärtats käft slå igen för då är man såld.
Nu hann du ju upptäcka detta innan bröllopsklockorna ringde. :D

Du kunde väl sms:at tbax och undrat om hon var intresserad av bröllop i Juli?  :q
Fyra nyanser av brunt är inte fel.. :downtown:

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #42 skrivet: 27 maj 2011, 15:08:09 »
Hehe, ja det hade kanske varit en fining comeback, men jag tror inte hon går på en sån, hon har lite innanför pannbenet, även om hon sumpade en bra mjölkko (mig) så har hon lärt sig det "elaka" spelet på rekordtid.
Drog hela storyn för föräldrarna när jag var över på middag, de har träffat henne och gillade henne skarpt, men de kunda inte heller förstå hur mycket hon ändrats, morsan som inte vill döma för hårt ville envist tro att något annat hänt henne och det var därför hon blivit så "dum" i huvet som hon blivit.
Vad kan jag säga.. Jag fattar det nog fortfarande inte, om jag ska vara ärlig, jag försökte verkligen ge henne ett bättre liv, men det räckte fan inte till.
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad sammy

• Hangaround
  • **
  • Antal inlägg: 71
« Svar #43 skrivet: 27 maj 2011, 21:36:12 »
Det här är tamefan den bästa reseberättelse jag läst! Jag kan bara gratulera till den helt underbara resa du har haft! Och till att du är så bra på att berätta om den!

Efter att ha slukat vartenda ord är jag nu helt uppfylld av reslust. Och bara såååååå sugen på att träffa kambodjanska tjejer...

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #44 skrivet: 28 maj 2011, 17:46:02 »
Måste börja med att tacka för alla komplimanger jag fått för min senaste reseskildring (den enda så här långt), den är något komprimerad måste jag erkänna, vissa dagar gör jag inte mycket värt att skriva om, så de har jag petat ur intresseläsningen (nej, kommer ingen extended version med alla "do nothing special" dagar, har varit med en del tjejer då också, men inget som står ut (mer än min penis då...).
Blev som sagt dumpad precis innan jag började "härja" runt, hade sett så många tjejer under 4 års tid som jag velat lega med, så det var bara att försöka hinna med de flesta.

Hade ganska tur med tjejerna, kanske för att jag är snäll och trevlig(enligt dem), kanske för att jag i många fall lät "dem" välja mig, har ju sett karlar som inte får napp ens på tjejbarerna, för de är så otrevliga.

"Editerade lite, "Fick inte nobben" utan blev Dumpad ska det ju vara... Dvs mitt ex dumpade mig"
« Senast ändrad: 28 maj 2011, 18:46:23 av kambodjakungen »
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad goran47

• Junior
  • *
  • Antal inlägg: 27
« Svar #45 skrivet: 28 maj 2011, 18:43:52 »
Otroligt bra skrivit, spännande och intressant. Ser fram emot din nästa resa med reseskildring.
Säger som andra synd att du inte blev journalist.

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #46 skrivet: 28 maj 2011, 18:44:11 »
Vaknar upp och inser att det är min sista natt i Phnom Penh, Kambodja för den här gången, kanske för alltid...  :hmm
Ringer Steve som hänger med på lite sen lunch, han vill definitivt bli full ikväll, "Its your last night, lets get wasted, more than usual".
Eddie ville vara med på ett hörn också, Bob är tyvärr i Sihanoukville, Gynther har åkt hem till tyskland så han ser jag inte mer av denna resan heller.
Får väl dra på "Pontoon" tänker jag, där de inte varit så mycket, och sen någon annanstans kanske..
Glider runt lite i PP, funderar över om jag ska köpa något extra med mig hem, går till centralmarknaden strosar sen vidare in på "apoteksgatan", går direkt in på samma ställe som Steve och Bob tog mig till. Deras Kamagra Gel är billig som satan, och de har allt annat man vill ha också.
Köper en 50pack Gel kartong och tänker vad kul mina kompisar hemma i sverige kommer ha med dessa (jag är aldrig utanför dörrn hemma, så mina liggchanser är lika med Noll så gott som..).
Kommer fram till en gata som jag känner igen, en gammal skylt hänger kvar än "Sophie Club", en BJ bar i en vanlig lägenhet som stängdes för gott för ca:3 år sedan.
Gamla resminnen bubblar fram i huvet och jag blir sentimental och glad på samma gång.

Första asienresan, ensam till Bangkok, sedan med 2 jobbarpolare och 1 av deras thaitjejer till kambodja (de är ihop än). Hela resan spelas upp, hur jag mötte Ex'et, när polarn bajsade på sig högst upp i Angkor Wat (medans man fortfarande fick klättra upp), Sophie Club-där polarns thaitjej vänder i ingången och skakar på huvudet "We are not going in here" säger hon till kompisen, hon hade sett tillräckligt(och då är det en ganska tuff tjej vi snackar om). Med oss den kvällen hade vi nog världens räddaste närstridsinstruktör för holländska armén som min äldre polare fått med via några biljardspel. Sophie Club är litet, ganska skitigt, det finns en bardisk med några stolar, ett par fåtöljer med soffa står längs ena väggen, men de ser inte direkt sittfräsha ut.
Holländaren stelnar till när tjejerna kommer ut ifrån ett tillhörande rum, jag är precis framme vid baren och betalar för 2öl (holland ville inte dricka), polarn med thaitjejen lämnar lokalen och åker till hotellet, min äldre polare börjar jiddra med mamasan (han vill ha 2, men bara betala för en).
Mr Holland gör sitt livs största misstag, han sätter sig i en av fåtöljerna (han ser ut som en nordisk gudason, blå ögon, blont hår, atletiskt byggd), jag ser honom inte för alla tjejer som rycker i hans shorts.
Två par händer har samtidigt smygit sig in i mina shorts och är på god väg att dra i min kuk och bollsäck, jag tar bort deras händer, försöker förklara att jag ska dricka öl (har ju ingen aning om att det är en avsugningsbar för de som har bråttom).
Mamasan ställer upp tjejerna på led och Polarn tycker jag ska välja först, jag är ganska ny på det här vid den tiden, väljer en som ser lite oskyldig ut...

Polarn tjafsar vidare med mamasan, mr Holland har flytt, och jag tar "min" tjej och går ut för att vänta när dörren öppnas och in kommer vad som måste vara skurken i en jävla James Bond rulle, min haka måste studsat 4ggr i golvet, jag blir så paff att jag inte kommer ihåg jag var på väg ut.
En riktigt fet karl i 50-60års åldern kommer in helt klädd i vitt, vit hatt, vit kostym, skorna, han har en LAPP för ögat!!!
Var fan är kamerorna tänker jag, för detta måste vara dolda kameran... Han ser så jävulusiskt äcklig ut att jag vill spy när jag tänker på karlfan (förmodligen är han medlem på forumet).
Han slår sig ner längst in i baren och drar ner gylfen innan han beställer något...
Måste ut härifrån tänker jag och går mot dörren, en annan europe kommer in, härsig som fan men hinner knappt reagera på honom då jag bara vill ut.
Ställer mig i trappan upp till klubben och försöker samtala med min donna, visar sig att hon inte kan ett ord engelska...

Polarn kommer till slut ut med en snygg tjej som pratar på med min donna, hon säger att den jag valde kom från norra kambodja idag, men att jag ska vara lugn, för hon har jobbat länge i branchen med khmerer....
Tillbaka på hotellet så blir det lite svårt att kommunicera, hon tar en dusch och vill gärna sova i den sängen som är längst från dörren, no problem...
Hon är inte ett dugg blyg, som jag trodde hon skulle vara, och har en rejäl men mjuk buske mellan benen, jag är inte hårkänslig men blir lite paff över hur mycket hår hon hade.
Jag förväntar mig en trång asiatisk mus när jag väl stoppar in lilleman i hennes sjöblöta springa, men .... Vad fan... Hon är stor som ett hus därnere...
Inte nog med att hon är blötare än östersjön, hon är riktigt "slapp", jag får ligga i för att känna något och lyckas efter långt och länge komma, trots hennes fiskliknande beteende.
Fan sicken besvikelse tänker jag innan det är dags och sova.
Morgonen därpå är man beredd igen, hon säger inte emot utan det är in i hinken igen... Fan också! Trodde det var en engångsgrej... Vänder runt henne och det blir lite bättre, kommer lite lättare än natten innan. Hinner knappt dra ut kuken innan det bankar på dörren.
En snabb avspolning och jag öppnar lite på glänt, det är polarns tjej...
Hon kommer in och frågar 20frågor om hur min tjej var och vill veta detaljer, jag säger hon var ok och hon verkar nöjd med svaret.

Jag kommer på mig själv med att stå och dagdrömma framför "Sophie" skylten.
Det var tider det tänker jag för mig själv, innan man blivit kär - utnyttjad- bortkastad... Livet är nog bättre nu och då...
Traskar hem till hotellet och svär för mig själv över att jag inte tog en tuctuc, är helt sjöblöt av svett och drar i mig vitaminer och mineraler i en vattenflaska.
Tar det lugnt fram till kvällen, minns mina tidigare resor och kval.
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad Happyman

• Surr medlem
  • Brons V.I.P
  • Antal inlägg: 310
« Svar #47 skrivet: 30 maj 2011, 10:24:42 »
Din berättelser har gjort att tiden till semestern har gått lite snabbare men längtan har bara blivit större för varje avsnitt.

Nu hoppas/tror jag att även jag kommer att få träffa några härliga damer och får uppleva lite äventyr och häftiga sköna möten med spännande personer.

Ska försöka rapportera lite också vad som händer men tyvärr ha man inte din,kurios med flera personer här på TS sköna känsla för detaljer och roliga kommentarer men om ingen vill läsa så är det helt frivilligt. :)

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #48 skrivet: 30 maj 2011, 11:38:59 »
Skriv för fan!
Har ju hemma ångest som fan, måste ha någon annans lycka att läsa ;)
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
  • Antal inlägg: 6295
« Svar #49 skrivet: 30 maj 2011, 19:11:45 »
Ska försöka rapportera lite också vad som händer men tyvärr ha man inte din,kurios med flera personer här på TS sköna känsla för detaljer och roliga kommentarer men om ingen vill läsa så är det helt frivilligt. :)
Skit i det utan skriv om vad du vill, när du vill.

En berättelse är alltid välkommen och efterlängtad oavsett vad den innehåller och om den är kort eller lång.

En något längre är skoj eftersom man vill ha så mycket som möjligt kan jag känna men vi blir lika glada över en mer kortfattad historia. :clap:
Och som du så riktigt påpekar, det är frivilligt att läsa dem. :thumbsup

Utloggad Mrcloud

• En flygande semesterfågel
  • Surr medlem
  • Silver V.I.P
  • Antal inlägg: 727
  • En grön mans uppgift
« Svar #50 skrivet: 31 maj 2011, 17:46:47 »
kambodjakungen
Helt underbar berättelse .... Kunde ej sluta läsa ... Vet när man väl börja skriva så ploppar det upp saker hela tiden när man skriver. Så "storyn" kan bli lång, men de gör inget :) kepp on going !!!
Dyselxi har många här inklusive jag , men det hindrar mig inte att skriva ändå så gott jag kan...

Utloggad Tomtebloss

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1460
  • Pussi - As good as it looks.
« Svar #51 skrivet: 01 juni 2011, 03:26:56 »
Som vanligt.. En fantastiskt bra berättelse. Känns nästan som om man stod bredvid ibland. Inte många som kan få en att känna så enbart genom skrift  :thumbsup
Jag drar juli/augusti 2012!

Utloggad jackswede

• Hangaround
  • **
  • Antal inlägg: 83
« Svar #52 skrivet: 01 juni 2011, 20:31:24 »
Helskön berättelse! Alla mina minnen av fem resor till kambodja kommer tillbaka. Har nu dumpat min 'fasta' i PP. Hon blev lite jobbig senast och bara klagade på att jag ville knulla 3 ggr om dan.

Åker ner igen i slutet av november för fem veckor i Thailand/Kambodja. Är du där då så kan vi dra några bärs!

Jack
27 mars - 8 april
22 juni - 22 juli
återigen i Kambodja

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #53 skrivet: 02 juni 2011, 14:03:24 »
Ser fram emot att möta en annan forumit, vi tar det in private så att säga, vore riktigt kul att höra var och hur du brukar spendera din tid därnere Jack. Jag är en nyfiken jävel som kanske frågar för mycket enligt vissa, men gillar att veta saker ;)
Tips och tricks angående reseställen är ju aldrig fel heller.
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #54 skrivet: 04 juni 2011, 18:46:19 »
Sista kvällen i Phnom Penh Kambodja.

Klockan är nog inte mer än sju på kvällen när vi som vanligt börjar kvällen på Sharky's, Eddie och Steve är de enda polarna som är tillgängliga men de är inte fy skam inte  :hb

Jag säger hejdå till "alla" jag känner i baren och vi dricker i ganska rask takt, är sugen på ett skapligt fyllerus så här sista natten.
Hinner bli en hel del öl innan vi styr kosan mot Black Cat av nån anledning, Eddie och Steve sägar att det är jag som får föra ikväll, jag som ska "hyllas/fyllas". Riktigt ont om skoj på black cat, så jag undrar om vi inte ska in på Pontoon (disco) för att checka läget.

Sagt och gjort, Pontoon verkar ha hyfsat med folk och vi slår oss ner i baren och beställer när en tjej eller vänta en sekund... Det är fan en LB, far runt oss alla 3 och "klämmer" på diverse ställen på oss. LB'n far runt som om han/hon vore påtänd och verkar tro att vi alla är intresserade. Vi låter LB'n hållas och försöker hitta något fagrare att vila blicken på.
På andra sidan baren står ett större sällskap med väldigt feminina killar och dansar med varandra, det är nästan så att LB'n blir karlakarl i jämförelse.
På anmodan av Steve så tittat jag mot dansgolvet och där står ännu ett gäng med väldigt feminina killar som dansar med varandra.
Oh noes, vi har kanske kommit in på fel kväll? Är min första tanke. Eddie som nu upptäckt att vi heterokillar är väldigt få härinne börjar skoja om att jag kunde bara frågat så hade vi kunnat gå hem alla 3..
Homosexuella och LB's har jag inget emot, alla får gilla vem de vill, men just nu vill jag bli full och titta på tjejer, så vi drar till Heart of Darkness, som vanligt...

Eddie försöker pika mig resten av kvällen pga mitt val av klubb innan... Jag inser att han börjar bli lite i fullaste laget.
Det blir mest jag och Steve som kollar damer denna kvällen, Eddie har fullt upp med att hålla sig på benen tills han ursäktar sig och går hem.
Steve tycker jag ska ta en eller ett par med mig ikväll, men jag är inte sugen, vill bara snacka skit med en kompis och dricka mig lite full.
Det är tomt på välkända ansikten ikväll, vilken tur man har ibland tänker jag. Vi blir bägge ganska tankade och kommer överens om att åka hem vid 3tiden. Steve är nästan lite besviken på mig, "Du borde ta en sista kambodjanska" säger han, men jag vill bara sova inför morgondagens tripp till BKK.
Det blev en ganska tam avslutning på Kambodja tänker jag innan jag lägger mig i sängen.
Somnar innan huvet hinner träffa huvudkudden.
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1534
« Svar #55 skrivet: 05 juni 2011, 07:08:59 »
Fasen jag vill ju att denna story aldrig ska ta slut. Fast det kanske hände nåt kul i BKK??
Vill ner till värmen igen! :(

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #56 skrivet: 05 juni 2011, 18:18:59 »
Hehe, jovars, det gjorde det faktiskt, men i BKK hade jag bara 2nätter, varav den ena med 2arbetspolare som bägge känner till thailand bättre än mig.
Tror du jag ville att tiden i PP skulle ta slut? Hade mitt livs resa både på gott och ont, lärde mig en del nya saker och glömde en del saker ;)
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad andlin

• Surr medlem
  • V.I.P
  • Antal inlägg: 234
« Svar #57 skrivet: 09 juni 2011, 09:48:30 »
Tjena Kungen

Har suttit och läst din story utan att vara medlem, tycker att den är så underbart skönt berättad  :thumbsup . Blev medlem mest för att ge dej credd för den. Faan, måste jag skriva hundra inlägg för att få se V.I.P. sidorna. Finns det fler berättelser i den här klassen? Kom igen, det måste ju finnas tusentals icke redovisade historier bland medlemmarna.

Andlin

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #58 skrivet: 09 juni 2011, 10:31:05 »
 :yahoo
En får tacka!

Jovars, apropå de där andra historierna så finns det en hel del på vip sektionen, men man hittar en hel del om man kollar lite äldra trådar också, dock kanske man inte kan skriva i dem och tacka, men man kan likväl läsa deras små utflykter ;)
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1534
« Svar #59 skrivet: 09 juni 2011, 18:18:20 »
Tjena Kungen

Har suttit och läst din story utan att vara medlem, tycker att den är så underbart skönt berättad  :thumbsup . Blev medlem mest för att ge dej credd för den. Faan, måste jag skriva hundra inlägg för att få se V.I.P. sidorna. Finns det fler berättelser i den här klassen? Kom igen, det måste ju finnas tusentals icke redovisade historier bland medlemmarna.

Andlin
Finns en massa roliga intressanta historier sprida på en massa trådar i alla delar av forumet men mest i de trådar som de som varit med ett tag kan se. Varför är det så? Ja en massa forum har jag märkt har små trösklar för att få full access kanske främst för att när man väl kommer dit så har man lärt känna varandra lite bättre och törs dela med sig lite mer. Samt att inte vilken snubbe som helst bara kan komma in och se ALLT! Finns ju journalister som frekventerar detta och andra forum i jakt på smaskiga historier bl.a.
Vill ner till värmen igen! :(

* Info

• *Totala Poster: 110160
  • *Total Ämnen: 5344
  • *Online idag: 32
  • *Mest Online: 256
(28 april 2011, 12:48:13)
  • *Medlemmar: 7
  • *Gäster: 18
  • *Totalt: 25