Gulafebern
Välkommen
Gäst
. Var snäll och
logga in
eller
registrera dig som ny medlem
.
Har du inte fått ditt
aktiverings-e-postmeddelande?
1 timme
1 dag
1 vecka
1 månad
För alltid
Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
Nyheter:
Startsida
Forum
Hjälp
Sök
Logga in
Registrera
Gulafebern
»
Forum
»
Tjejer
»
Brudsnack
(Moderator:
Kurios
) »
Kambodjansk Streetsmart Tjej.
Status
Välkommen
Gäst
. Var snäll och
logga in
eller
registrera dig som ny medlem
.
Har du inte fått ditt
aktiverings-e-postmeddelande?
1 timme
1 dag
1 vecka
1 månad
För alltid
Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
Skriv ut
Sidor: [
1
]
2
3
...
8
Gå ned
Författare
Ämne: Kambodjansk Streetsmart Tjej. (läst 10639 gånger)
0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
kambodjakungen
Surr medlem
Guld V.I.P
Antal inlägg: 1082
Kön:
Kambodjansk Streetsmart Tjej.
«
skrivet:
18 maj 2011, 11:57:51 »
Tjenis, Kambodjakungen här igen, tänkte dra en story från senaste resan, får se om jag hinner allt nu innan jobbet eller om jag måste komplettera den efteråt...
Kommer hem vid niotiden till guesthouset där jag bokat en månads vistelse 7$ per dag, aircon, varmvatten,fläkt på väggen allt jag egentligen behöver.
Det är 2dagar sedan tjejen jag haft i 4 år gjorde slut, jag ser direkt när jag öppnar dörren att något är fel, överkastet är lagt över en hög på sängen.
Anar oråd, tjejen har inte varit helt stabil de sista veckorna, så undrar vad fan hon ställt till med nu...
Under överkastet ligger "bara" alla foton från de 4åren vi varit ihop, sönderklippta. Även de från sverige när hon var med på syrrans bröllop är iturivna/klippta.
Jaha... Hon är arg på mig för att hon gjorde slut, rotar igenom packningen och inser att hon tömt mina väskor på alla pengar, även thai battingarna är borta, de stora sedlarna iaf, hon har lämnat passet och kreditkorten, tack och lov! Ca:300$ stal hon, pengar hon gärna kunde fått om hon behövde, älskade/älskar ju henne...
Hur som helst så inser jag ganska snabbt att här är nog fan ingen ide att stanna, kan hon göra detta kanske hon drar en flaska i huvet på mig om jag sitter på en bar, så jag bestämmer mig för att lämna Sihanoukville och dra till Phnom Penh, det är dock sista dagen i kinesiska nyåret, så jag måste vänta tills morgonen innan en taxi finns ledig. Ringer föräldrarna och förklarar situationen, de blir lite skraja och vill jag ska packa och dra till fots, mer eller mindre...
Natten blir inte rolig, varenda ljud är en lejd kambodjan med machete(mord kan du beställa för 400$ i kambodja, enligt ryktet).
Klockan är tre på natten då slagsmålsljud väcker mig, någon engelsman slåss mot någon/några utanför min dörr, känner mig ganska liten mina 125kilo till trots.
Det är 2 engelsmän som slåss om något luder... Fy fan... Min värsta kväll och så håller 2 idioter på så... En av dem åker på ganska skapligt med smäll, dock är hans motståndare över 60, så de är inte direkt fit for fight nån av dem.
Lyckas inte somna om riktigt efter detta så ligger och vrider mig tills klockan meddelar att hon faktiskt är 6nu.
Allt är redan packat, så jag duschar, drar ner till lobbyn och börjar snacka om en taxi, den kommer riktigt fort, men några pengar tillbaka för mina uteblivna 2veckor får jag inte, orkar inte jiddra med ägaren som inte förstår vad jag snackar om (eller hur..)
Taxifärden till Phnom Penh är händelselös men jag kan ändå inte sova i bilen, för mycket som rör sig i skallen.
Fortsättning följer efter jobbet... (måste fan skriva av mig detta
)
Loggat
Som namnet antyder är jag mer Kambodja än Thailands resenär.
3Dec - 29Feb Kambodja.
Daiva
V.I.P
Antal inlägg: 114
SV: Kambodjansk Streetsmart Tjej.
«
Svar #1 skrivet:
18 maj 2011, 16:12:13 »
He !
300 dollar för att bli av med "det där" var väl förhållandes billigt. Kunde varit värre.
Har gjort sådana saker som att betala följet och multicabben ca 300 dollar till biljetter och bensin hem.
Och sedan hoppat rakt över till en tricykel o försvinna ifrån parasiterna på det sättet. Med tummen upp
Kul grej !
Sådant som händer, kul att andra hittar på hyss med
Men nu väntar vi med spänning på
Bra utgångsläge s.a.s.
Loggat
Hud
Global Moderator
Diamant VIP
Antal inlägg: 5367
Kön:
«
Svar #2 skrivet:
18 maj 2011, 18:54:43 »
Det där lät inte så kul.
Tråkigt att hon reagerade som hon gjorde och förstörde en massa minnen, när det var hon som gjorde slut. Men det går aldrig att lära sig hur en tjejs huvud fungerar.
Jag väntar på en fortsättning.
Loggat
Varför måste ag vara i ett land där det fortfarande snöar i april?!
Happyman
Surr medlem
Brons V.I.P
Antal inlägg: 310
Kön:
«
Svar #3 skrivet:
18 maj 2011, 19:50:44 »
Det verkar som om din före detta har fått någon form av knäpp som kanske gör att ni inte kan skiljas som vänner.
Hoppas du inte jobbar för mycket övertid idag för jag väntar spännt på fortsättningen.
Loggat
kambodjakungen
Surr medlem
Guld V.I.P
Kön:
«
Svar #4 skrivet:
18 maj 2011, 22:15:36 »
Aight! Då var man hemma efter jobbet!
Taxifärden som sagt var händelselös och jag checkar in på ett gammalt bekant guest house i Phnom Penh (Pickled Parrot på street 104), får rum för bara någon dag, sedan måste jag byta rum då det redan är uthyrt, men vafan, spela roll... Gå upp en trappa kan jag fortfarande.
Det blir mer än bara en liten inslumring på rummet, när jag vaknar är det redan mörkt och jag måste äta inom kort annars äter magen upp mig känns det som.
En tuc-tuc till Sharky's bar där jag möter "Lida" som fortfarande jobbar som servitris där, har känt henne i snart 4 år, alltid kul och snacka med henne och dra ett par öl eller två, men kvällen i ära så är man inte riktigt på topp med alla tankar i huvet som far omkring, snackar med Lida och hon är som vanligt helt superb med att lyssna och komma med förslag. Det är en ganska lugn kväll på sharky's.
Efter en 4-5öl och en halvdan texmex burrito så kommer det ett tjejgäng och slår sig ner bredvid mig i baren, en ung tjej har rastaflätor som jag inte är så förtjust i, en annan har rakt, halvlångt hår som verkligen ramar in hennes ansikte som får alla män i baren att titta 3ggr extra, för här är en tjej som fanimig ser bra ut.
De spelar ett ölspel med Lida och försöker få in mig i det hela också, men jag är inte på humör ikväll, snart är halva personalstyrkan involverad och jag bjussar på ölkannor för att de ska kunna spela mera.
Tjejen som ser så jäkla bra ut skojar att jag är hennes pojkvän och att det är därför jag bjuder, vi ska nämligen gå hem ihop säger hon.
(här sitter jag, 125kilo sur svensk orakad och inte direkt trevlig när en ängel vill ha mig...) Hon nekar till ett gäng diverse karlar som försöker ta med henne hem.
Jag förklarar för henne att ikväll är jag inte så kul att vara med, så jag ska hem själv- "No problem, I was only joking" säger hon.
Tydligen är tjejen i rasta hennes yngre syster, hon jobbar visst på någon girlie bar.
Jag säger adjö till Lida och tjejen jag precis mött men inte har namn på och glider hemåt till Pickled Parrot. Halvfull och inte fullt lika sur som när jag gick dit.
Somnar ensam och inte direkt lycklig.
Dagen efter vaknar man och tänker om lite... Vad fan äre för fel på dig... Skärp till dig, ryck upp dig.. Du är i paradiset och har precis fått "Passera klittan utan att få ångest" kortet i din hand, hela stan är full av brudar som vill ha en tjock svensk.
Käkar lunch, träffar en aussie som jag aldrig sett förut, snackar skit med honom hela förmiddagen innan jag tar en tupplur och glider ut för lite middag.
Glider längs med Riverside (turiststråket) och får syn på min goda vän Bob som slinker in på någon restaurang, jag går in efter honom och ser han sitta med one ear Steve, hur fan är det möjligt tänker jag!?!?!?! 2 av mina bästa utomlands polare på samma restaurang i en stad de aldrig brukar åka till...
Med glad min och jävligt glatt humör hälsar vi på varandra och beställer in mat, det visar sig att Steve och Bob (busy bob) ska vara i PP i en vecka, vilket passar mig perfekt, då jag tänkt lugna ner mig ett par dar och sen dra vidare.
Vi drar till Sharky's efter middagen och jag hamnar i baren där Lida jobbar och snackar lite med henne, hon tycker jag har surat tillräckligt och bör ta en tjej i dag... Nej fan säger jag, ska nog sura lite till.
Vi blir alla ganska fulla och drar hemåt efter 23snåret.
När min tuctuc passerar ladybarerna på vägen till mitt guesthouse kommer min lilla vän i brallan på att det nog fan är dags att ta sig en tjej...
Sagt och gjort, in bredvid hemmet på Rose's bar som faktiskt ligger vägg i vägg med mitt rum...
Slår mig ner i baren och får 2 ganska fula kvinnor vid min sida samt en som slår de andra med hästlängder, öl och ladydrinkar i massor beställs och en Ladyboy (som tydligen är bästis med den snygga av de 3 tjejerna) börjar böla om att "hon" också vill ha en ladydrink.
Det finns inga Ladyboy drinkar i prislistan säger jag... Varvid "hon" sliter upp min hand till sina tuttar och börjar klämma med min hand, Är inte jag tjej nog för dig? frågar "hon", och jag börjar asgarva.
"Hon" håller sedan låda i 45minuter om hur bra "hon" är i sängen och på att suga kuk, att "hon" älskar stora kukar- Please tell me you have a big cock! säger "hon".
Jag får nästan kramp i magen, kan nästan inte dricka ölen för jag skrattar så jävligt, vore jag intresserad av
's säger jag, så skulle jag knulla dig, varvid "hon" blir jätteglad och nästan tvingar på mig sin kompis(som ju såg bra ut).
Ok då, jag tar hennes kompis, betalar notan på 45dollar!!!!! samt hennes barfine och glider mot guest houset.
Tänker inte ens ha sex ikväll börjar jag tänka, för jag är bra på arslet nu.
Tar av mig kläderna och ska gå in och duscha när hon tar av sig sina... Och du jävlar vilkan go kropp hon har, rakad mus också... Fin fina tuttar och nu i ljuset kan man se hennes ansikte bättre, hon ser bra ut, riktigt sexig.
Jag rotar fram en "kamagra gel" ur shortsen och glider in på toan, poppar gelen och tar en dusch...
Hon duschar, jag glider ner under täcket och tittar på vad hon nu tittade på tv'n.
Hon kommer ut ur duschen, tar bort handduken och drar en pose för att få mig att titta, vilket hon inte behövt göra...
Hon glider ner under täcket och utan att ens stanna i rörelsen så börjar hon suga av mig, weeee!
Efter ett riktigt bra skjut somnar jag gott.
Loggat
3Dec - 29Feb Kambodja.
the dude
Surr medlem
Guld V.I.P
Antal inlägg: 1534
«
Svar #5 skrivet:
18 maj 2011, 22:27:52 »
Nice story och bra skrivet!
Nu vill man ju höra ännu mer om vad som hände efter det!
Loggat
Vill ner till värmen igen!
kambodjakungen
Surr medlem
Guld V.I.P
Kön:
«
Svar #6 skrivet:
18 maj 2011, 23:05:40 »
Blir väckt dagen efter av tjejen som drar igång min lilla kompis. Vad gör du? frågar jag mest på skoj. "Jag gör ingenting" svarar hon och försvinner under täcket för att suga...
Nog sagt, jag hade hittat en riktigt bra tjej tydligen...
Vi kommer överens om att hon ska komma tillbaka vid midnatt och hon får pengar till barfine och annat efter att vi ätit frukost, en redig frulle blev det då jag jobbat hårt på morgonen, jävlar vad skön hon var att knulla.
Träffar Steve och Bob, som tänker ta det lugnt, då kvällen innan blev ganska hård säger Steve. Ok, inga problem, jag har redan allt klart inflikar jag, det slutar givetvis med att vi hänger på Sharky's och blir glatt berusade innan vi drar vidare till ett 24/7 ställe, klockan närmar sig halv tolv och jag måste hem.
Drar en kyckling på vägen och hämtar tjejen som fortfarande ser extremt glad ut att se mig, weee
!
Det blir en repris på gårdagen, men skillnaden nu är att hon rider mig tills hon kommer, varvid hon glider av lite snyggt och säger "I am finished".
"What?" blir min något snopna kommentar... Hon särar på benen och vinkar lite med huvudet... Om jag vill bli "finished" får väl jag jobba lite också tycker hon...
Det tog inte många sekunder innan man pumpade för livet med den inviten... (inte så länge att bli "finished" heller).
Efter en snabb dusch är vi tebax i sängen, kollandes på tv.
En halvtimme senare sover hon som en bebis, medans jag har en orolig mage.
Min mage säger mig att det är dax att skicka hem henne... NU... Tydligen var kycklingen inte så bra.... För nu ska här kräkas varnar magen.
Väcker henne abrupt, och i stort sett kastar ut henne från rummet, hinner lagom in med huvet innanför toadörrn innan en 3meter (skojar inte)
lång stråle av kyckling och annat gott faktiskt träffar toan (dock med en hel del stänk, tack för den där duschgrejen vid toan!) och jag spyr som en gris i en halvtimme.
Hinner tebax till sängen innan det är dags att springa igen...
1timme senare, dags igen...
11:15 på förmiddagen spyr jag för sista ggn, tur var väl det då jag måste byta hotell kl 12...
Är smalare än jag någonsin varit på denna resan...
Med en hel del ångest inför nästa attack, tar jag en tuctuc till ett annat guest house där jag får ett tyst rum som är jättefint säger den gamla khmerdamen som jag känner sedan 4år tebax. Vad är kruxet då? 4'e våningen....
Tar mig säkert 15min att gå 4trappor, väl uppe dryper jag av svett och är helt svimfärdig, hade ju inga krafter kvar efter nattens förgiftning.
Drar i mig 1.5liter vatten snabbare än nånsin och somnar gott. Sover i drygt 10timmar, när jag vaknar är jag skithungrig och törstig som satan.
En snabbdusch och iväg till Sharky's innan de stänger köket är det enda jag kan tänka på.
Väl där träffar jag bara Lida, knappt några damer kvar vid den tiden och polarna har hunnit dra vidare.
Kanska tur det tänker jag, då jag knappt orkar vara vaken ens efter 10timmars sömn, hem ensam och isäng som en klubbad säl.
Efter en händelselös fm/em drar jag till sharkys för att hinna med några bärs, en snubbe bredvid mig hälsar och vi börjar snacka lite, visar sig han heter Eddie och är jänkare, och ta mig fan, vi är lika gamla. Nästan samtidigt glider en äldre man (kanske 60-65)ner bredvid oss och vi börjar snacka ihop oss, han heter Gynther och är från tyskland (vilken jävla bellmanhistoria tänker jag). Eddie som varit stationerad i tyskland och älskar det landet blir ju överlycklig att prata lite tyska med någon, jag blir inte lika nöjd när de gör det, då jag inte var helt 100 på lektionerna i skolan...
Visar sig att Gynther älskar ett disco (som jag fan glömt namnet på, var något halffranskt) och vi är ju inte bundna på stället så vi hänger med dit.
Det ligger i en annan del av PP, så tuc tuc turen dit blir en skön diskussionstur om vad man gillar osv.
Väl där blir Eddie lite skärrad av att bli genomsökt av vakten, men det är ju för säkerhetens skull för fan, säger Gynther. Han är inte alls som min Pappa, och de är i samma ålder, haha.
Vi hinner faktiskt fram till baren på stället innan Eddie står och fullkomligt råglor på 2 nätta tjejer. Go for it tycker vi bägge och jodå, Eddie tar med sig bägge hem.
Gynther erkänner att han är faktiskt lite trött och nog ska hem snart, no problem säger jag, men du får visa mig "Heart of darkness" först kräver jag.
Ok säger Gynther, lets go.
Vi snackar som om vi varit bästa vänner sedan barnsben, och jag trivs riktigt bra med honom som drickeskamrat. Väl framme vid Heart så verkar Gynther få nya krafter då han inte går hem utan börjar snacka och dricka med mig, vi spanar som 2 hungriga lejon på dansgolvet, och nog fan finns det antiloper här alltid.
Då poppar det fram en frilansare som jag sett på Sharkys 100ggr.. Hon har ett igenkännande underbett, jag gillar hennes utseende i övrigt och bestämmer mig för att ikväll ska hon fan bli min. Gynther passar på att sticka då tjejen märkt att jag kastar rovdjursblickar på henne, hon kommer fram och börjar dansa framför mig och till slut på mig... Vi diskuterar lite priser och jag säger att jag velat ha henne sedan länge, hon säger hon sett mig många många ggr, men att jag aldrig sagt något till henne, nu är jag så kåt att jag inte kan vara kvar längre, utan vi drar iväg till mitt guest house.
Det är fan nästan att 4trappor i PP's heta kvällsluft tar ihjäl min kåthet, men inte riktigt...
Hon är riktigt bra i sängen, sexet är helt jävla underbart och jag tror själv hon gillade att knulla med mig, det såg så ut.
Somnar som en klubbad säl som precis haft sjukt bra sex.
Loggat
3Dec - 29Feb Kambodja.
kambodjakungen
Surr medlem
Guld V.I.P
Kön:
«
Svar #7 skrivet:
18 maj 2011, 23:06:53 »
sheesh, så mycket text och jag har inte ens kommit till tjejen jag ska skriva om....
Loggat
3Dec - 29Feb Kambodja.
kambodjakungen
Surr medlem
Guld V.I.P
Kön:
«
Svar #8 skrivet:
18 maj 2011, 23:58:56 »
Vaknar helt nöjd med mig själv, pratar lite med damen i fråga och får som svar "up to you I dont care" vilket gör mig lite nedstämd...
Frågar vart hon vill äta och får samma svar....
Lyckas till slut få henne att säga vart hon vill åka, men då har jag spenderat en halvtimme med att förklara att jag vill inte alltid bestämma...
Hela hennes attityd skriker tyvärr "köpekvinna utan egen vilja", något jag missade totalt kvällen innan, när hon säger det så gör hon det på ett sånt sätt att jag blir illa till mods, känns mer som om jag tvingar henne till något än som om vi gör något vi båda vill.
California2 blir matstället och vi spelar lite biljard medans vi väntar på maten.
Vad jag än säger/frågar blir svaret det mer och mer irriterande "up to you, I dont care".
Just att hon Dont care, stör mig så inåt helvete att jag till slut bara vill bli av med henne på ett snyggt sätt. Dock gjorde jag upp kvällen innan på discot att vi skulle vara
ett par dagar...
Vi hamnar till slut på sharkys där jag väldigt fult ger henne pengar för en dag extra och förklarar att jag ska nog vara ensam ikväll.
UP TO YOU I DONT CARE.... Spyr nästan när hon säger det...
Hon ser väldigt arg ut dock. Kan väl säga att hela resan efter detta så glor hon på mig, och håller sig extremt nära mig närhelst jag är på samma ställe som henne, disco eller bar, även om hon redan har "ragg" så glider hon inpå, dansar lite i mitt skrev osv, och hon ser inte "glad" ut...
PUH! tänker jag när hon ger sig iväg en bit i baren. Lida verkar inte helt nöjd med mitt val av tjej... Hon ska på "middag" med sin syrra dagen efter och undrar om inte jag ska med, det finns flera aussies där säger hon, bla syrrans man och vänner. Låter omväxlande säger jag och vill gärna hänga på.
Vi bestämmer tid och plats att hämta mig på, Lida säger att hon kommer ta med sig en kompis som jobbat på sharkys förut, jag kanske känner henne.
Det blir en lugn kväll, Gynther dyker upp och vi drar lite bira/stories, men Eddie syns inte till.
Tjejen som hade ölspel med sin syster dyker upp under kvällen, och jag visar Gynther henne, "She is lovely" är allt han kan säga. Återigen verkar hon mest intresserad av att dricka och snacka skit med tjejkompisar än av "kunder".
Vi byter några ord med varandra men inget mer.
Hem isäng, känner nog fortfarande av matförgiftningen då jag somnar som en stock.
Dagen efter är jag glad och nöjd, ska träffa nya vänner och äta god mat och dricka öl i trevligt sällskap.
När tiden blir mogen finns jag på plats, men ingen Lida.... Tiden går och jag tar en öl där vi bestämt träff....
En öl till..... tänker för mig själv "jävla khmerer, de har ingen tidsuppfattning"...
En sekund innan jag tappar hoppet så dyker de upp,Lida och hennes vän Oneone (så uttalades det...).
Jag känner mig som en clown, då jag har mina shorts och en t-shirt på mig (har inget annat med mig).
De ser väldigt uppklädda ut enligt mig.. Tuc tucen drar iväg och tycks aldrig komma fram, säkert 30minuters färd mot okänd ort.
Jag pratar lite med Lida och Oneone (vietnamesiskt utseende, väldigt vit hud, stora tuttar, ganska lång för en vietnamesiska), Oneone verkar lite generad, så mitt samtal med henne blir krystat.
Väl framme vid khmer restaurangen blir jag påhälsad av Lida's syster, deras brother sister (lebb syrra) hennes flickvän samt systerns man och hans polare (hennes syrras man är boxningstränare, fit som fan och såg bra ut, hans polare ser ut som en engelsk huligan utan tänder och jobbar tydligen på bank!!!)de har givetvis sitt barn med sig och jag hinner fanimig knappt beställa mat så ska de gå och lägga ungen.
3 glas öl med massa is hann jag få i mig samt en halv skål ris och några köttslamsor.
När vi betalar så kostar min nota nästan 17dollar.
Jag blir lite paff, då tjejerna inte ätit något... bara hunnit dra i sig 2öl var och ölen kostar 50cent glaset...
Då visar det sig att Lida och Oneone tagit takeaway... för oss alla...
Min "sucker!" känsla lugnar sig lite och vi drar till en 7/11 för att inköpa lite öl som ska inmundigas på deras tak, de bor i ett stort hus med 3våningar.
Väl där möts vi även av brorsan till boxarn som just blivit matförgiftad och inte alls mår bra.
Grabbarna sätter sig på taket och vi dricker bärs och snackar skit, har en helskön kväll och allt är på topp, "skjutsar" hem Oneone och bankmannen (som visat sig vara riktigt rolig) landar på guest houset kl 11...11?
trodde klockan var tre på morgonen! Vad fan tänker jag! Här ska ut och festas vidare efter sånt härligt sällskap.
Drar till heart of darkness, träffar ingen jag känner och har inte så kul som jag känner jag borde ha, blir istället ganska drängfull och vinglar hem sist av alla, nu är man kompis med alla vakterna iaf, haha...
Lite lunch med Steve och Bob och sen drag jag och Bob till Walkabout runt 14tiden på dagen för en öl, Steve var risig och ville stanna hemma.
Vi ankommer till walkabout och både min och Bob's hakor faller till marken... VAD FAN! Kryllar av frilansare kl 14!
Vi sätter oss ner, tar varsin öl. Bobs telefon ringer (han kallas busy bob för han har så många horor som ringer honom att han alltid är busy).
Han har visst 2tjejer som vill komma hem till honom as we speak, jag säger bara "go for it mate" för jag har redan någon som gräver i mitt skrev bredvid mig...
En söt om än lite väl smal tjej sitter vid mig och säger hej, efter att hennes hand redan känt efter vad jag har för kön...
Jo hej du... säger jag och försöker att inte låta som det kåta lilla kräk jag är
Hem till guest houset efter priset är uppgjort och off we go..
Hon är lika go att knulla som hon är smal, Your dick too big! säger hon medans hon ivrigt rider mig tills jag är helt jävla tömd...
Hon skäller lite på mig för jag hade så stor ( har jag inte alls det!) och jag skrattar lite medans jag duschar.
Perfekt med en tupplur efter att hon glidit hemåt...
Vaknar i perfekt tid för Sharkys!
Loggat
3Dec - 29Feb Kambodja.
the dude
Surr medlem
Guld V.I.P
Antal inlägg: 1534
«
Svar #9 skrivet:
19 maj 2011, 00:35:09 »
Fan man får ju resfeber när man läser din story!
Keep up the good work!
Loggat
Vill ner till värmen igen!
kambodjakungen
Surr medlem
Guld V.I.P
Kön:
«
Svar #10 skrivet:
19 maj 2011, 00:36:17 »
Glider in på Sharky's med ett glatt humör, känner mig helt jävla super
Slår mig ner vid Lida, som genast bombarderar mig med frågor som "Varför gick du inte hem med min vän?" "Varför låg du inte med henne?"
Hajjar ingenting...
Trodde inte din vän gick med folk som mig säger jag...
Jodå, gjorde hon visst det... Hon hade slutat på sharky's för att tjäna pengar...
Hon hade följt med på familjeträffen för hon ville träffa mig säger Lida, som tydligen snackat om mig till henne... Medans vi ölade på deras tak så stod Lida och Oneone och diskuterade hur hon skulle få mig i säng, jag blev lite paff.
Vad fan vill hon ha just mig för? För jag är så snäll sa Lida... ( här är något jag behöver jobba med...SÅ SNÄLL! kunde hon inte sagt så saftig kuk eller något coolt, nejdå... SÅ SNÄLL...)
Både Steve och Eddie samt Gynther har dykt upp undertiden så jag hinner inte prata så mycket med Lida mer (ganska busy kväll också), men jag säger till henne att jag inte kan ligga med hennes vän, för att hon är Lida's vän, det kan jag bara inte.
Vi ölar vidare och drar till Heart of Darkness discot.
Jag och Steve har riktigt kul medans Gynther och Eddie drar vidare till Gynthers favvoställe (kommer fortfarande inte ihåg namnet).
Oneone dyker upp med några vänner, en av hennes kompisar har jag sett förut och bjudit på öl, bara för att...
Vi snackar ganska mycket och jag drar upp vad Lida sa till mig... (Ptja, ni har ju redan hajjat hur det slutar)
Det tar 1timme max... sedan drar jag och Oneone hem till mig för lite sexualkunskap. Hon är kåt som om hon inte skulle göra det för pengar och jag är väl inte direkt osugen själv, haha. Det blir fanimig bingo igen!
Hon är våt som oceanen själv men trängre än någon jag någonsin varit inne i, vi får ta flera pauser då hon säger den är för stor (vad fan gud, sluta skoja med mig 2ggr på raken....).
Efter en ändå bra akt så börjar hon direkt att fråga om jag inte har glidmedel till nästa ggn.
Det hade jag inte tänkt på säger jag, då det normalt sett inte behövs.
Det tar inte lång tid innan jag somnar in denna natten.
Morgonen därpå, tidigare än jag vill vara uppe så väcker Oneone mig och säger hon måste hem på ett ärende, jag ger henne pengar till tuctuc och lite extra så hon kan köpa glidmedel om hon vill komma tillbaka, hon ger mig en kyss och springer sedan ner för trapporna, kvinnor... Tänker jag innan jag somnar om...
Vaknar av att någon bankar på dörren... Det är Oneone som är tillbaka, helt slut efter trapporna upp och svettig, I need shower säger hon och drar in på toan.
Jag har glidit ner i sängen igen när hon kommer ut naken med glidmedels förpackningar i hela näven!
Try with this säger hon bara, innan hon kommer ner i sängen... Bara att se hennes tuttar har ju gjort lilleman redo för stordåd(eller iaf knulldåd).
Och visst fan funkade det bättre med glidmedlet, fast hon gnällde ändå över storleken. (Personligen vill jag gärna att den är stor, men så är inte fallet).
Hon åkte hem igen efter ytterligare en dusch och vi bestämde träff på Sharky's!
Steve och Bob drog ner till Sihanoukville, men Steve skulle komma tillbaks om en vecka sa han.
Home alone! Tänkte jag innan jag kom på att Gynther och Eddie nog var någonstans.
Träffade alla 3på sharky's, Gynther, Eddie och Oneone. Försökte förklara för Lida lite snyggt vad som hänt/händer och hur jag tänker.
Oneone hade sin lilla kompis med sig och alla vi 5 gled vidare till Heart of darkness för lite berusningsdrycker.
Förklarade för Oneone att jag skulle vilja ha henne ikväll också, men sen fick det nog vara bra, då jag inte ville vara för länge med en och samma tjej.
Hon hade inga problem med det, hon sa hon ville mer om jag ville, men det var upp till mig, jag visste vart hon fanns.
När vi åkte till guest houset tänkte jag att nu blir det väl dödsex som gäller, men icke sa nicke!
Visade sig att hennes grej är att suga kuk, jag som inte är dödsförtjust i det hade ändå en riktigt trevlig stund då hon verkligen visste hur hon skulle göra. Resten av sexet var bra det med, men kommentarer som "I wish you had smaller cock" när man inte har en bamsing känns ju sådär.
Loggat
3Dec - 29Feb Kambodja.
kambodjakungen
Surr medlem
Guld V.I.P
Kön:
«
Svar #11 skrivet:
19 maj 2011, 00:39:20 »
Puh, får ta en paus för inatt, fingrarna blöder.
Hade som sagt bästa resan på 4år sista ggn, försöker minnas den så gott det går, då den fan var helt fantastisk för ett pervo som jag.
Efter sista resan har livet liksom blivit så mycket bättre.
Loggat
3Dec - 29Feb Kambodja.
Tomtebloss
Surr medlem
Guld V.I.P
Antal inlägg: 1460
Kön:
Pussi - As good as it looks.
«
Svar #12 skrivet:
19 maj 2011, 04:46:05 »
Tycker inte det verkar som om du led så våldsamt av att bli singel
Men det är väl bara att göra det bästa av situationen? Och vad det låter av dina berättelser så hade du det troligen trevligare solo, än ha på en fotboja som vill bli frånkopplad. Förstår att du hade känslor kvar efter 4 år, märkligt hade det varit annars, men du verkade ju njuta även av friheten, även om det tog några dagar, men det låter som om den dåliga kycklingen tog längre tid att komma över...
Trevliga berättelser!
Loggat
Jag drar juli/augusti 2012!
Happyman
Surr medlem
Brons V.I.P
Kön:
«
Svar #13 skrivet:
19 maj 2011, 06:40:13 »
Bra berättelse. När jag läste den första tyckte jag lite synd om dig för att din före detta hade gjort slut med dig men enligt mig när jag har läst det du hittils har skrivit har du jätte tur kan du ha det bättre på tjejfronten??
Ska bli kul att läsa fortsättningen.
Loggat
kambodjakungen
Surr medlem
Guld V.I.P
Kön:
«
Svar #14 skrivet:
19 maj 2011, 09:54:47 »
Alltså tjejen som jag varit med i 4år hade redan innan jag landar i PP bestämt sig för att dumpa mig.
Har väl inte berättat allt hon gör innan hon säger orden. Men det kändes som om jag tappade en stor vikt av oro/ångest när jag väl började titta mig omkring. Alla bekanta därnere och tom såna som känner henne väldigt väl tyckte att jag hade tur som kom iväg i tid, alla hade märkt att hon förändrats från den familjeflickan som jag lärt känna till en riktig Bitch som fått smak för pengar.
Jag fick reda på av en gemensam khmer vän som hon anförtrott sig till att en viting som troligtvis bor därnere på permanent status börjat uppvakta henne rejält, och hon gillade det... Så när jag landade visste hon att hon kunde dumpa mig no problem, det fanns redan en ATM hemma, gällde bara att få så mycket som möjligt ur mig först.
Helt sjukt hur hon gick från mammas flicka till den ärkeBitch som tittade fram när jag kom ner sist.
Loggat
3Dec - 29Feb Kambodja.
kambodjakungen
Surr medlem
Guld V.I.P
Kön:
«
Svar #15 skrivet:
19 maj 2011, 11:09:47 »
Oneone lämnar rummet lite mindre i hast än sist, vi skiljs som vänner och hon påstår sig förstå hur jag tänker efter allt som hänt.
Jag tar det lugnt som vanligt innan det är dags att hänga på sharky's, Oneone är inte där, så jag snackar med Lida och hon verkar mer nöjd än mig med vad som hänt... (jag hajjar inte kvinnor...)Jag har just dumpat hennes polare och hon tycker det var skitbra att vi hade sex ett par dar, för min skull som hon säger, vi snackar ganska ingående om saker och ting, Lida och jag, och hon är verkligen den fasta vännen som jag behöver ha just nu.
Jag hade bestämt mig för att bli ganska packad denna kvällen och bara dricka och ha kul med polarna, ingen tjej, ingenting, bara festa.
Vilket visade sig vara ganska svårt då Gynther hade date med sin som han kallar henne "masochist girl" (hon gillade att ligga med gynther, och då ansåg han att hon var masochist, för det var väl självplågeri om något tyckte han) han säger allt med den där tyska accenten och man vill fan ge han en kram varje ggn, för det låter så "gulligt". Eddie syntes inte till, han var på något uppdrag ute i bushen med helikopter tydligen.
Då slår hon sig ned igen, vid sidan av mig med en ny tjejkompis, tjejen som såg så jävla bra ut. Ada heter hon tydligen, hennes kompis namn glöms bort väldigt fort, trots att hon nog var en kandidat också.
Hon är väldigt bra på biljard, spelar av mig några dollar innan jag tröttnar på biljard (är så dålig att det nästan inte är kul), hon börjar komma upp i varv efter vinsterna och jag bjuder Ada och kompisen på öl och mat (varför inte).
Ada tycker jag ska hänga med till discot som de gillar. Ptja, varför inte ... En ängel och en riktigt skaplig 30+ kvinna är inte fel som sällskap.
Ada nämner att hon har en son på 3år, hon är 25 nu tydligen.
Väl framme vid discot- Pontoon, visar det sig att det ligger nästan vägg i vägg med Heart of Darkness, bara 100m mellan dem.
Inredningen på Pontoon är ... rymlig... gigantiskt dansgolv, en bar som är väl tilltagen och soffor placerade längs ena väggen med vy över dansgolvet.
Vi slår oss ner i soffan och beställer in en flaska vin till tjejerna, Tiger öl till mig. Folk jag aldrig sett förut kommer fram och hälsar, bugar och bockar...
som om jag vore någon hotshot..
Vi delar tydligen bord och soffa med ägarinnan till Rose's bar, en khmer kvinna som gjort mer än ett lyft på sin kropp kan tilläggas.
2turistkillar som aldrig varit utanför sundbyberg står och hoppdansar nästan på Rose's bar ägarinnan, som tittar argt på en vakt... Det tar kanske 10sek, sedan är pojkarna bortplockade och ett par servitörer bugar och bockar mot henne, hon är en Big spender tydligen.
Ada och kompisen drar sig ut till discot, bägge vet hur man dansar, men Ada blir bättre ju fler som tittar, och det är inte många killar som inte glor, jag själv inkluderad.
Börjar beställa Screwdrivers, då jag ju faktiskt skulle bli lite drängfull
ikväll.
Efter någon timme på Pontoon drar vi vidare till Heart of Darkness, Ada verkar känna alla som jobbar där, en av servitörerna speciellt, som hon kallar sin extra bror. Vi dricker, pratar och de dansar (jag dansar inte gärna), jag tittar på.
Ada har nog dumpat ett 20tal killar innan kvällen är slut, och hon ser genuint arg ut varje ggn någon tar på henne för att få hennes uppmärksamhet.
Hennes kompis drar vidare, men Ada vill gå på Casino. Hon måste vinna 200$säger hon, till hyran och sånt.
Jag som vid det här laget är riktigt bra på arslet håller med om att Casino vore nog jävligt bra för att dra in pengar, eftersom vi bägge är fulla
...(ironi)
Off we go! Kommer inte ihåg vilket casino vi drar till, men jävlars vad stort det var, 150$ senare vill hon inte spela mer blackjack, vilkat är bra det säger jag, för nu har jag bara 50$kvar... Aldrig varit på casino i PP så det var kul bara det. Pengar är ju till för att spenderas och jag hade kul.
Hon blir lite nedstämd av förlusten, hon måste ju ge tillbaka något så vi kan väl åka hem till mig tycker Ada.
Vill du det, så klart vi kan det
När hon går på toa inne på discot så poppar jag i mig en kamagra gel, för annars hade nog dr.Vinballe infunnit sig.
Hemma på guest houset så dushar jag före henne, och när jag kliver ut är hon fortfarande påklädd.
Hon tar av sig kläderna framför mig, så jag inte ska missa någon del av hennes perfekta kropp
Jag känner hur jag faller när jag ser henne framför mig, hon bara ler hela tiden. Hon hade ju fött en son, inte ett märke, brösten står som på en 19åring, och resten är för mycket, men vill bara begrava sig i skinnet på henne och äta upp henne hel.
OCH JAG ÄR FULL SOM ETT ÄGG!!!!
visserligen med heavy duty krut i brallan, men fortfarande APRAK!
Jag låter huvet falla bak i sängen medans hon dushar och undrar vad för tjej jag har fått tag i. Att hon är dyr i drift det vet jag ju redan, frågan är bara hur dyr.
Hon kommer ut från dushen, grenslar mig där jag ligger och börjar kyssa mig. Hon smakar till och med gott.
Utan kådis försöker vi ha lite sex, men det vill sig inte, hon är tamigfan för trång!!!!
Jag är fullare än vad jag är kåt, och efter att ha sett henne naken så vill jag vara nykter när jag njuter av henne, så jag lägger ner sexförsöken och vi hånglar istället.
Dagen efter... Hon har redan gått upp och fått sin andra syster att skjutsa dit hennes lilla grabb. Hon har tydligen lovat att han ska få en leksaksbil idag, så de ska på Soriya shopping mall och titta.
Hon är redan dushad och påklädd och jag hajjar inte hur hon valde mig, eller varför. Fanns rikare utlänningar där...
Jag nämner att jag vill käka pizza, då jag är bakis som fan.
Vill du följa med? undrar hon. Får jag det?.... Självklart, hon ler nästan för underbart för att vara sann.
Vi går ner, möter upp hennes syster, och hennes lille grabb. Ptja tänker jag för mig själv, det här kan nog funka om det skulle bli så.
Grabben är rolig och frågvis, precis som han ska vara.
Framme vid Soriya så åker syrran hennes iväg med sin moppe medans jag, Ada, och grabben hennes "Lucky boy" går in.
Vi kommer nog 3våningar innan första leksaks försäljaren fångar Lucky's syn... 3dollar och ett paket senare går vi in på pizzerian, som gör helt ok pizzor, som pizza hut ungefär.
Vi käkar och pratar lite, jag är bakis som fan och osar säkert gammal fylla, då jag inte fick dusha innan vi drog... Lucky boy är helt överlycklig med sina
bilar. Hon vill åka och hälsa på sin farfar som börjar bli riktigt knacklig, men det ligger en bit bort och hon har ju precis träffat mig säger hon.
Du gör som du vill, är mitt enda svar. Inte som om jag hoppades på att hon skulle ligga och sprida sina ben i min säng hela dagarna (jo jag hoppades faktiskt på det, men sånt säger man inte).
Jag är som radiostyrd, kan knappt prata. Vill bara hem till sängen och ta några timmar... Ada har ingen barnvakt ikväll säger hon, så hon kan inte komma till mig.
Ok, ingen fara. skit också... Vi byter nummer och hon går ned till sin syrra som väntat utanför, jag har gett henne 200$ som hon behövde för hyra mm... (sucker!)Hon ser ut att skämmas lite när hon tar emot dem. Jag ringer dig säger hon, så får jag en puss på kinden och hon åker iväg med grabben och syrran. Jahopp tänker jag lite för mig själv... Då har man spenderat runt 400dollar på en tjej utan att få ligga, är jag tebax i sverige eller?
Men det kändes som om jag gjort något rätt iaf. Bara att se hennes grabb skina som en sol var värt 100$ (fast det kostade bara 3$).
Konstigt, jag som aldrig brytt mig om ungar i vanliga fall, mest sett dem som orosmoment och irriterande...
Jag skickar tom ett sms om tjejen till farsan och morsan, "Blir kvar i PP ett tag, har hittat en ängel".
Morsans svar blir "Ha inte för kul nu,tänk på säkerheten först".
Ganska kul, då jag minns att jag försökte utan kådis på Ada... aj aj..
Det blir en soft kväll, Ada ringer och bekymrar sig över var jag är
Dagen efter så ringer hon och säger hon ska till provinsen för att besöka sin farfar, hon kommer bli borta i 2dagar. Ok säger jag, vad vill du jag ska säga?
Hon saknar mig säger hon... Jag vill se dina tuttar igen tänker jag.
Loggat
3Dec - 29Feb Kambodja.
kambodjakungen
Surr medlem
Guld V.I.P
Kön:
«
Svar #16 skrivet:
19 maj 2011, 12:10:52 »
Kvällen kommer och jag känner mig ovanligt ensam, Eddie och Gynther till trots, vi drar lite öl och har en ganska lugn kväll på sharkys.
Lida är ledig och hon är verkligen omtyckt här, då ett flertal personer frågar efter just Lida ikväll.
Hon har tydligen dragit till Sihanoukville med sin syster.
Både Eddie och Gynther ska ta det lugnt, vilket passar mig perfekt, vill bara hem och sova som det känns.
Ada hör av sig ett par ggr, för att checka upp på mig.
Säger hon kommer tillbaks nästa eftermiddag. Så tidigt undrar jag, jodå.
Kvällen blir lugn, efter 12 är jag redan hemma och i säng.
Dagen efter blir mest en lång väntan på att Ada ska höra av sig.
Klockan sex ringer hon och undrar vad jag gör... Väntar på dig säger jag, utan att ljuga.
Ska jag komma över? Oh please!
Det tar en timme innan hon kommer, och jag har redan poppat en liten kamagra gel (förhoppningsvis blir det sex!).
Vi hånglar nästan innan hon stängt dörren, och det står klart att hon vet precis vad jag ville.
Hon säger inte ett ord om kondom, och just då skiter jag fullständigt i det, vill bara in i henne...
Vi får ta till glidmedlet då hon är trängre än nån tjej jag varit med, hon gillar inte riktigt att jag (MEN FÖR FAN JAG HAR INTE STOR SNOPP!)har så stor.
Men det går till slut, och då är hon helt med på noterna, även om jag får stoppa ibland och byta ställning, då det gör lite ont säger hon.
Blir ju lite nojjig, så gör inga konstigheter utan kör på som normalt...
Efteråt slår hon mig i bröstet och säger att det gjorde ont, men var skönt också.... Vad ska jag göra? Var kåtare än någonsin.
Hon vill partaja ikväll säger hon, och jag är med på det, har ju tagit det lugnt.
Sharkys först och vi möter upp några vänner till henne, mycket öl mycket drinkar blir det.
De vill till ett annat disco ikväll, visst säger jag... Off we go- till ett Rikemans ställe...
Tjejerna är ju uppklädda, men jag har t-shirt och shorts, som vanligt... och Flipflops...
Trodde vi skulle till Heart... Där accepterar man mig som jag är...
Här kände jag mig som en fattiglapp som precis kommit in från vishan...
Trodde inte jag skulle känna mig fattig i Kambodja, men ... här gjorde jag det. Sa till tjejerna att jag drar, ska ni ha pengar för drinkar eller ska ni med?
De hängde med till Pontoon och vin och drinkar flödade, dock tog jag det ganska lugnt.
Ada och kompisen hennes börjar bli lite sliriga, de vill över till Heart, visst jag är med!
Väl där dricker Ada mest vatten, hennes kompis försöker stöta på en stor holländare som tydligen bara vill ha den i hennes arsle, vilket gör hennes kompis ganska arg, då "han luktar så gott", varför ska han in där undrar hon.
Klockan hinner bli två innan jag och Ada drar hemåt, hon är dock inte sitt glada jag, och vägrar säga varför.
Väl framme vid hotellet förklarar hon att tuctuc föraren kallat henne för riktigt dåliga saker, och hon gillar inte sånt, vem gillar sånt?
Upp på rummet, jag tar en dusch och en gel
innan jag kryper ner under täcket, hon kommer ganska snart efter, hennes händer hittar min lilleman och hon börjar dra och jobba med han. Inte ett ord om kådis, utan hon grenslar mig sekunden efter och börjar rida som en besatt, samma visa som förut dock, så fort vi byter ställning får hon ont ibland och det blir lite bök för att få det bra, hon vill aldrig sluta, utan bara byta ställning.
Jag kommer ganska snart i henne, då hon är så satans härligt trång och go!
Nu kommer problemen... Vi hade sex på eftermiddagen.. inget snack...
Hon ställer sig upp bredvid sängen och börjar tjata om att jag har förstört hennes fitta (YOU BROKE MY PUSSY).
Jag skrattar lite innan jag hajjar att hon är allvarlig...
Hon börjar gorma om läkare och att jag har förstört hennes fitta, hon står helt naken på kakelgolvet och med fysikens lagar så nog fan kommer det ut till slut...
Plask! Mina små sjömän och en del fittslem blandat med blod plaskar ner på golvet.
SEE! skriker hon, YOU BROKE MY PUSSY!
Det är väldigt lite blod, inte mensen frågar jag lite snällt, varvid hon nästan exploderar av ilska..
YOU BROKE MY PUSSY! (börjar bli lite orolig för grannarna nu...)
Hon tar sig till badrummet och det blir som ett spår efter henne med diverse vätskor... Jag vet fortfarande inte hur allvarlig hon är när hon skriker om läkare och pengar...
Jag fixar till det som droppats på golvet och hoppas att hon lugnar ner sig, men icke!
Hon kommer ut som en furie från badrummet, tar på sig sina kläder och börjar kräva mig på pengar.
500dollar !
En snabb uträkning och det skulle bli runt 3700spänn...
Vad fan är det med henne... Hon skriker och gormar fortfarande, jag är som förlamad.
Hon börjar snacka om polisen och hennes familj och det börjar kännas krystat...
Jag tar ner henne till lobbyn (efter jag kastat på mig lite kläder).
Hon är inte lika upprörd, hon pratar normal ton nu iaf, men ska ha 500dollar av mig annars jävlar...
Hon är precis svart i blicken och vill inte prata om något annat, ge mig mina pengar säger hon bara.
Hon får 400$ till slut, jag orkar inte jiddra med henne mer.
Lurad igen tänker jag, en bra väckarklocka. Dags att sluta vara sån mes...
Somnar in med tungt sinne, blir väckt av telefonen...
Det är Ada, hon undrar vad jag gör...
Helt jävla paff blir jag...
Det skiter väl du i svarar jag och undrar vad hon vill...
Jag saknar dig säger hon.... HAHA!
Jag vet inte vad jag ska säga, får fram något om pengarna hon fick, och hon säger det var ett skämt...
Dåligt skämt, jag måste sova säger jag.
Oooh, dags att dra till jobbet ser jag, avslutar när jag kommer hem =)
Loggat
3Dec - 29Feb Kambodja.
Happyman
Surr medlem
Brons V.I.P
Kön:
«
Svar #17 skrivet:
19 maj 2011, 17:33:39 »
Du gör så att man blir verkligen sugen på Kambodja och är en bra reklampelare för det landet.
Har du inte funderat på att börja skriva på heltid då kan du sitta och skriva i något varmt och skönt land när du vill och behöver inte anpassa dig efter din semester när du ska åka utan är "där" när du vill.
Väntar på fortsättningen
.
Loggat
kambodjakungen
Surr medlem
Guld V.I.P
Kön:
«
Svar #18 skrivet:
19 maj 2011, 21:43:05 »
Haha, det vore något Happyman, mött en del pokerspelare som livnär sig på internetpoker och lever i asien ... Så vore man utbildad så kanske det vore något
Loggat
3Dec - 29Feb Kambodja.
leffef2
Junior
Antal inlägg: 48
Kön:
«
Svar #19 skrivet:
19 maj 2011, 21:45:05 »
kanonbra läsning, väntar på fortsättningen
Loggat
Skriv ut