0 medlemmar och 4 gäster tittar på detta ämne.
Du kommer ju ner dit för sent
Jag vet! Förbannar mig själv att jag inte tog nerresan nu på tisdag, det fanns ju biljetter när jag bokade.Jo en annan sak jag ska göra är att undvika att handla kläder i det dyra Mike´s Shopping Mall och istället ta en promenad till marknaden på soi Buakhao(marknad där tis o lör).Åh vad jag längtar efter att strosa in på Inn Love Bar på soi Diana och ta en öl! Kanske är jag träffade förra gången där? Ska bli intressant om det finns kvar några kända ansikten på diverse vattenhål. 145:an på soi 10 kommer att besökas första dagen oxå, eventuellt soi 6.Funderar på att ta en "öl" på Bliss eller Lolita´s det första jag gör.Massage har jag inte alls tagit förutom Annie´s soapie i då men denna gången så kommer jag nog gå till soi Chayapoon(?) och soi Honey. Skulle behövt en just nu känner jag, har lite träningsvärk efter ett tungt bårbilslyft på jobbet.Ska gå till en tandläkare i Centralfestival. Dentist@the beach hette dom (http://www.dentistbeach.com/). Jag har inte varit till tandläkaren på skitlänge och dessa har fått en del bra respons. Finns säkert en massa andra bra oxå.Skulle gärna åka lite gokart denna gången om jag får med mig nån. Sugen Krille?Vill gärna ta mig till Big Buddha eller view point och sånt oxå.Har mycket att göra och upptäcka men viktigast av allt blir att bara slappna av och glida runt och njuta av tjejernas sällskap, vart jag än hittar dem!
jag tänkte oxo handla lite kläder men marknaden är ju på fel dagar så får försöka hitta något annat ställe.
Köpa kläder... HALLÅ!!!! Grabbar ni fokuserar på fel saker....
Jo hitta större storlekar är inga problem i Pattaya, marknaden är dock på tisdag och fredag men ett bra prutknep är att gå in på tex Mikes eller Made In Thailand marknaden fråga om pris och säga, nej dyrt jag handlar på marknaden i stället, hör dom att man vet det så är det plötsligt samma priser där.
Har kommit fram och har suttit vid poolen och svettats tills jag kom på att jag ville ha lite action innan jag blir uppbunden med partypolare resten av kvällen. Lolitas tror jag att jag ska besöka, lagom långt dit. Jaja jag skriver rapport nångång om hur d gick. @Starchild: ja vi kan ju höras framöver, får se vart jag befinner mig då.
Hur gick det sen då?Rapport önskas..Har ju bara "hört" rykten....
Sorry jag har under ytan ett tag här! Ja jag vet vad du vet och jag vet inte om vad de andra ska få veta av vad vi vet... Haha!!!
Tur att jag drar till Koh Samui nästa vecka så att jag inte går under här i crazy town.
Kör hårt, men ta det lite lugnare med drickat!