* Status

Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Har du inte fått ditt aktiverings-e-postmeddelande?

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Författare Ämne: The Dude drar till LOS igen!  (läst 4109 gånger)

0 medlemmar och 4 gäster tittar på detta ämne.

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1534
SV: The Dude drar till LOS igen!
« Svar #40 skrivet: 31 juli 2011, 16:19:04 »
Du kommer ju ner dit för sent  >:(

Jag vet! Förbannar mig själv att jag inte tog nerresan nu på tisdag, det fanns ju biljetter när jag bokade.

Jo en annan sak jag ska göra är att undvika att handla kläder i det dyra Mike´s Shopping Mall och istället ta en promenad till marknaden på soi Buakhao(marknad där tis o lör).

Åh vad jag längtar efter att strosa in på Inn Love Bar på soi Diana och ta en öl! Kanske är LB jag träffade förra gången där? Ska bli intressant om det finns kvar några kända ansikten på diverse vattenhål. 145:an på soi 10 kommer att besökas första dagen oxå, eventuellt soi 6.Funderar på att ta en "öl" på Bliss eller Lolita´s det första jag gör.

Massage har jag inte alls tagit förutom Annie´s soapie i BKK då men denna gången så kommer jag nog gå till soi Chayapoon(?) och soi Honey. Skulle behövt en just nu känner jag, har lite träningsvärk efter ett tungt bårbilslyft på jobbet.

Ska gå till en tandläkare i Centralfestival. Dentist@the beach hette dom (http://www.dentistbeach.com/). Jag har inte varit till tandläkaren på skitlänge och dessa har fått en del bra respons. Finns säkert en massa andra bra oxå.

Skulle gärna åka lite gokart denna gången om jag får med mig nån. Sugen Krille?
Vill gärna ta mig till Big Buddha eller view point och sånt oxå.

Har mycket att göra och upptäcka men viktigast av allt blir att bara slappna av och glida runt och njuta av tjejernas sällskap, vart jag än hittar dem!
Vill ner till värmen igen! :(

Utloggad Dagge

• Surr medlem
  • Brons V.I.P
  • Antal inlägg: 392
  • Kön: Man
« Svar #41 skrivet: 31 juli 2011, 16:23:02 »
Jag vet! Förbannar mig själv att jag inte tog nerresan nu på tisdag, det fanns ju biljetter när jag bokade.

Jo en annan sak jag ska göra är att undvika att handla kläder i det dyra Mike´s Shopping Mall och istället ta en promenad till marknaden på soi Buakhao(marknad där tis o lör).

Åh vad jag längtar efter att strosa in på Inn Love Bar på soi Diana och ta en öl! Kanske är LB jag träffade förra gången där? Ska bli intressant om det finns kvar några kända ansikten på diverse vattenhål. 145:an på soi 10 kommer att besökas första dagen oxå, eventuellt soi 6.Funderar på att ta en "öl" på Bliss eller Lolita´s det första jag gör.

Massage har jag inte alls tagit förutom Annie´s soapie i BKK då men denna gången så kommer jag nog gå till soi Chayapoon(?) och soi Honey. Skulle behövt en just nu känner jag, har lite träningsvärk efter ett tungt bårbilslyft på jobbet.

Ska gå till en tandläkare i Centralfestival. Dentist@the beach hette dom (http://www.dentistbeach.com/). Jag har inte varit till tandläkaren på skitlänge och dessa har fått en del bra respons. Finns säkert en massa andra bra oxå.

Skulle gärna åka lite gokart denna gången om jag får med mig nån. Sugen Krille?
Vill gärna ta mig till Big Buddha eller view point och sånt oxå.

Har mycket att göra och upptäcka men viktigast av allt blir att bara slappna av och glida runt och njuta av tjejernas sällskap, vart jag än hittar dem!

jag tänkte oxo handla lite kläder men marknaden är ju på fel dagar så får försöka hitta något annat ställe.

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1082
« Svar #42 skrivet: 31 juli 2011, 16:27:28 »
Köpa kläder... HALLÅ!!!! Grabbar ni fokuserar på fel saker....  :crazy:
Som namnet antyder är jag mer Kambodja än Thailands resenär.
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #43 skrivet: 31 juli 2011, 16:29:26 »
jag tänkte oxo handla lite kläder men marknaden är ju på fel dagar så får försöka hitta något annat ställe.

Ja jag är inte expert på att hitta bra shopping i Pattis. Det finns ju lite överallt.På 2nd road norr om Mike´s så fanns det en massa marknadsaktiga stånd där man kunde gå in i gångar och där fanns det lite kläder. Du får kanske fråga nån om bra shopping.
Köpa kläder... HALLÅ!!!! Grabbar ni fokuserar på fel saker....  :crazy:
Jo men nåt ska man väl göra medan man laddar om batterierna för nästa omgång.

Utloggad Dagge

• Surr medlem
  • Brons V.I.P
« Svar #44 skrivet: 31 juli 2011, 16:33:19 »
enligt info jag har fått från en thai tjej här hemma så har dom lite större storlekar i Pattis än vad jag har hittat i Patong. Så måste kolla runt lite inna jag drar ner till Phuket. Annars får det bli en runda till en skräddare.

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #45 skrivet: 31 juli 2011, 16:36:54 »
Är du som jag Dagge, storleken större?  Den där killen som alla förfasar sig över att få bredvid sig på planet ;)   Jag brukar jämt få trevligt sällskap dock, så har haft tur så här långt.

Ska försöka gå ner några kilon tills det är dags att resa, vill ju orka ha sex mer än nödvändigt.
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad Dagge

• Surr medlem
  • Brons V.I.P
« Svar #46 skrivet: 31 juli 2011, 16:41:45 »
Jag brukar klara mig med XXL men i  thailand behöver jag XXXL och har inte hittat den storleken i patong. En på jobbet brukar handla i pattaya och han har XXXXXXL så det finns lite större storlekar där :)

Utloggad Johan Lat

• Global Moderator
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1454
« Svar #47 skrivet: 31 juli 2011, 17:39:25 »
Jo hitta större storlekar är inga problem i Pattaya, marknaden är dock på tisdag och fredag men ett bra prutknep är att gå in på tex Mikes eller Made In Thailand marknaden fråga om pris och säga, nej dyrt jag handlar på marknaden i stället, hör dom att man vet det så är det plötsligt samma priser där.

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #48 skrivet: 31 juli 2011, 17:44:18 »
Jo hitta större storlekar är inga problem i Pattaya, marknaden är dock på tisdag och fredag men ett bra prutknep är att gå in på tex Mikes eller Made In Thailand marknaden fråga om pris och säga, nej dyrt jag handlar på marknaden i stället, hör dom att man vet det så är det plötsligt samma priser där.
Vart ligger Made in Thailand marknaden?

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #49 skrivet: 03 augusti 2011, 23:56:48 »
Ja nu är det snart dags!
Har packat klart och inväntar bara avfärd. Har en massa nytt folk jag ska träffa på denna resa, måste ha några att hänga med innan Krille Thai kommer dit!
Har en bra känsla inför denna resa, kommer att överträffa mina 2 tidigare resor och jag har skaffat en bättre mobil med bättre kamera i, SE c905 8mpix plus riktig blixt, så jag hoppas att jag kan bjuda på en massa roliga bilder, eventuellt nakna också!
Alla jag träffar behöver inte oroa sig, jag kommer att censurera alla ansikten på folk jag träffar. Jag är mån om mitt privatliv och kommer att vara mån om alla andras oxå!
Jag har en massa idéer om kul upptåg, får se hur det slår ut, men jag vet att jag kommer ha så jävla kul!!!!
Kommer att utforska The Darkside/Jomtien och en massa soi 6 barer plus en massa annat skoj!
Börjar få prestationsångest inför hur jag ska kunna återge allting i kommande reserapporten men det prdnar nog sig! Mina mål för denna trip är satt VÄLDIGT HÖGT och om jag ens kommer i närheten av det så kommer det att bli en jävla resa!!! Ni får se hur det blir i slutändan!
Party on dudes!!!! :hb :drunk :burp :yahoo

Utloggad Hud

• Global Moderator
  • Diamant VIP
  • Antal inlägg: 5367
    • hgs.st
« Svar #50 skrivet: 04 augusti 2011, 08:38:24 »
Ha en trevlig resa och försök att inte ha för stora förhoppningar.
Om man har det så kan man bli besviken i fall man inte uppnår allt man vill göra. De tär bättre att ha få saker på sin lista och hinna mer  :thumbsup
Varför måste ag vara i ett land där det fortfarande snöar i april?!

Utloggad Starchild

• V.I.P
  • Antal inlägg: 141
« Svar #51 skrivet: 04 augusti 2011, 15:58:26 »
Jag kommer till Pattaya om 2 veckor.. Hojta till om du vill ses :D

Utloggad Tomtebloss

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1460
  • Pussi - As good as it looks.
« Svar #52 skrivet: 04 augusti 2011, 16:32:38 »
Hoppas det blir lika bra som du hoppas! Men det blir säkert bättre ändå!
Kör hårt duden!  :thumbsup
Jag drar juli/augusti 2012!

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #53 skrivet: 05 augusti 2011, 06:26:02 »
Har kommit fram och har suttit vid poolen och svettats tills jag kom på att jag ville ha lite action innan jag blir uppbunden med partypolare resten av kvällen. Lolitas tror jag att jag ska besöka, lagom långt dit. Jaja jag skriver rapport nångång om hur d gick.

@Starchild: ja vi kan ju höras framöver, får se vart jag befinner mig då.

Utloggad krille thai

• Surr medlem
  • Diamant VIP
  • Antal inlägg: 5109
« Svar #54 skrivet: 10 augusti 2011, 09:40:22 »
Har kommit fram och har suttit vid poolen och svettats tills jag kom på att jag ville ha lite action innan jag blir uppbunden med partypolare resten av kvällen. Lolitas tror jag att jag ska besöka, lagom långt dit. Jaja jag skriver rapport nångång om hur d gick.

@Starchild: ja vi kan ju höras framöver, får se vart jag befinner mig då.

Hur gick det sen då?
Rapport önskas..

Har ju bara "hört" rykten....  :D lol

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
  • Antal inlägg: 6295
« Svar #55 skrivet: 10 augusti 2011, 09:46:02 »

Hur gick det sen då?
Rapport önskas..

Ja en liten rapport skadar ju ingen, det gäller för övrigt samtliga som är på plats.

Vi kan vänta tills ni kommit hem men det vill vi inte.
Vi vill veta nu..

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #56 skrivet: 10 augusti 2011, 13:31:45 »

Hur gick det sen då?
Rapport önskas..

Sorry jag har under ytan ett tag här! Ja jag vet vad du vet och jag vet inte om vad de andra ska få veta av vad vi vet... Haha!!!

Nä sorry jag har haft fullt upp här, första gångeen jag ens tar fram Iphonen nu.

Kort summering: första 48 timmarna, 5 tjejer och 2 LB's, blev rånad i ST-rum på WS pga jag var så jävla full att jag tyckte det var en bra ide att följa med en LB dit(harknappt nåt minne alls av detta dock) brände mig på avgasröret på Eddi's hoj så jag har haltat omkring med stort brännsår på benet.
Följande på dagar har jag bara haft besök av 2 tjejer och jag har sovit och haft lite ont i magen men nu verkar vara på G igen.
Funderar på om jag ska ta Lolitas eller äta först för att sen börja supa och sen ta soi6 eller hur fan jag ska göra? Jaja så många val! Tur att jag drar till Koh Samui nästa vecka så att jag inte går under här i crazy town.

Jag har tagit en massa bilder på tjejer och funderar på att köpa litet anteckningsblock för att få ihop mina 1-ords anteckningar i telefonen. Ska bli intressant att försöka få ihop alla minnesbilder.
Imorn: Darkside med några engelsmän, plus ev Jomtien nån fler gång, och sen en jättehypad soi6 barcrawl om några dagar(last man standing/flest tjejer) får se hur det blir.
Nä nu måste jag nog ta mig till Lolitas, har legat på latsidan de senaste dagarna. Kom igen Dude, skärpning nu! :)

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #57 skrivet: 10 augusti 2011, 13:38:00 »
Otroligt, du skrev ditt svar precis när jag skulle skälla på dig för lack of information.... :q

Låter som om du försöker sätta ett brudrekord därnere, slit inte ut dig ;)

Brännsår och magont?  Jaja, vill man bli rekordhållare så får man lida lite också, hoppas du mår bättre nu och att brännsåret läker, kan vara otäcka saker därnere, så ta hand om brännskadan väl.
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad Tomtebloss

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1460
  • Pussi - As good as it looks.
« Svar #58 skrivet: 10 augusti 2011, 14:01:35 »
Jag vet ju hur jag själv är, var inte mycket tid man ägnade framför datorn när man väl var på plats och jag antar att jag kommer att vara lika dålig på det denna gången jag åker också. Vi får väl se :) Har bestämt att laptopen följer med i vilket fall som helst.

Hoppas du inte blev av med kort och saker, men jag tror du tagit lärdom av dina tidigare erfarenheter och inte hade en förmögenhet med dig. Har du förresten snackat med dem i baren eller a´gogon där du blev rånad? De fixar kanske så du får tillbaka lite eller allt du hade på dig?

5 ST och 2 LB på de första 48 timmarna  :hmm Det måste ha varit torrt i pipan efter den starten? Men det låter ju förståeligt att du inte häckat vid datorn efter den starten :D

Kör hårt, men ta det lite lugnare med drickat!  :thumbsup
Jag drar juli/augusti 2012!

Utloggad krille thai

• Surr medlem
  • Diamant VIP
  • Antal inlägg: 5109
« Svar #59 skrivet: 10 augusti 2011, 14:18:19 »
Sorry jag har under ytan ett tag här! Ja jag vet vad du vet och jag vet inte om vad de andra ska få veta av vad vi vet... Haha!!!

Jaa man har ju fått rapporter från Eddie dagligen. hehehe
Men Du får berätta själv sen när jag kommer ner...  :thumbsup

Tur att jag drar till Koh Samui nästa vecka så att jag inte går under här i crazy town.

Nästa vecka? När kommer Du då tillbaks till Pattis?
Du missar väl inte min födelsedagsfest den 23 Aug?  :burp :drunk

Kör hårt, men ta det lite lugnare med drickat!  :thumbsup

The Dude ta det lugnt med drickat?? hehe
Honom möter man vid frukosten med solbrillorna på, ciggen i munnen och en chang i handen..  :thumbsup

* Info

• *Totala Poster: 110160
  • *Total Ämnen: 5344
  • *Online idag: 32
  • *Mest Online: 256
(28 april 2011, 12:48:13)
  • *Medlemmar: 6
  • *Gäster: 19
  • *Totalt: 25