* Status

Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Har du inte fått ditt aktiverings-e-postmeddelande?

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Författare Ämne: The Dude drar till LOS igen!  (läst 4109 gånger)

0 medlemmar och 3 gäster tittar på detta ämne.

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1534
SV: The Dude drar till LOS igen!
« Svar #120 skrivet: 30 september 2011, 07:18:45 »
1: Lek Red Point, min favvo jag kan inte säga nog lovord om henne. Har hennes nummer och har messat lite. Om jag skriver "miss you, are U OK?" så skriver hon "not OK miss your dick" så jag skriver tillbaka " Haha well I miss all your 3 holes" och så skriver hon att jag ska ringa henne så fort jag kommer tillbaka :
2: Aum, My Friend You Bar. Hade en klassiskt BJ i soffan i Baren med henne. Lite spännande att sitta där och njuta medans folk sprang förbi:
3: The one that got away. Jag va bara för trött och utpumpad för att orka ta med henne hem men fan vad jag ångarade det senare:

[attachment deleted by admin]
« Senast ändrad: 30 september 2011, 07:43:01 av the dude »
Vill ner till värmen igen! :(

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #121 skrivet: 30 september 2011, 07:24:41 »
1: En helt otrolig tjej på La Guingette i "the darkside" som i princip våldtog mig när jag kom ut ur duschen:
2: Min älskling Dao från Laos som jag har träffat på mina senaste 2 resor. Denna tjej har jag ganska starka känslor för. Ja jag vet, inte en bra idé i denna galna stadmen jag gillar henne skarpt!

Utloggad Tomtebloss

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1460
  • Kön: Man
  • Pussi - As good as it looks.
« Svar #122 skrivet: 30 september 2011, 13:19:23 »
Ojojoj, hon som du missade  :P

Förstår att du ångrar det. Vilken läckerbit!
Jag drar juli/augusti 2012!

Utloggad gotte

• Surr medlem
  • Diamant VIP
  • Antal inlägg: 5056
« Svar #123 skrivet: 30 september 2011, 17:41:39 »
Bra jobbat duden  :clap:

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #124 skrivet: 30 september 2011, 21:15:46 »
Ja jag tänkte att jag skulle samla ihop lite foton och bjuda på några små minnen här för alla som inte är VIP. Jag kommer fortsätta skriva rapporten trots detta.

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #125 skrivet: 01 oktober 2011, 12:25:33 »
Ok lite fler bilder på Beer, only for you C!
1-2: Har märkt på en massa bilder på ett annat forum att hennes tatueringar ändras lite då och då så jag är inte säker på vilka som är riktiga eller om alla är henna. Vet inte vem David är? Den och den hon har i svanken är de enda som jag inte sett försvinna.
3: En kväll tog hon min skjorta och klädde på sig. Fick tillbaka den när jag gick.
Ja det var nog alla bilder jag tagit vill inte posta bilder som andra tagit utan deras godkännande.

« Senast ändrad: 01 oktober 2011, 12:31:55 av the dude »

Utloggad steffe

• Junior
  • *
  • Antal inlägg: 37
« Svar #126 skrivet: 01 oktober 2011, 18:33:39 »
Hallå där dude!

var tvungen att kolla in din TR här! var ett nöje att springa på dig i pattis!

Corner Bar och Quicky är kanon ställen att hänga på, har spenderat mängder med timmar i dom barerna och det bli bara roligar ju mer man lär känna tjejjerna. som du vet är Quciky vårat stam hak så känner damerna där rätt väl nu.
hur gör du för att hålla en budget på 5k/dag senast blåste jag 7-8k per dag och då fanns det dagar jag inte ens göka

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #127 skrivet: 01 oktober 2011, 19:36:35 »
Hallå där dude!

var tvungen att kolla in din TR här! var ett nöje att springa på dig i pattis!

Corner Bar och Quicky är kanon ställen att hänga på, har spenderat mängder med timmar i dom barerna och det bli bara roligar ju mer man lär känna tjejjerna. som du vet är Quciky vårat stam hak så känner damerna där rätt väl nu.
hur gör du för att hålla en budget på 5k/dag senast blåste jag 7-8k per dag och då fanns det dagar jag inte ens göka
Oj tjena Steffe!
Ja det här bara en liten tease-tråd, den riktiga rapporten ligger i VIP och det måste man ha 100inlägg för att kunna se. Fast det är i princip samma som den på engelska med lite skillnader på bilder och hur jag benämner folk jag träffat.
Ja det var kul att träffa er de få gånger vi sågs! Jag tror jag missade er hela tiden, jag kom till Q när ni hade dragit vidare mesta delen av tiden.
Även om jag har ett litet partyprisse-rykte här så har jag lite svårt att hålla på som ni gjorde. Fast det kanske är lättare att hålla ångan uppe i 9 dagar jämför med 25.

Jo Quicky blev mitt favvoställe oxå redan innan ni kom dit. Fast jag behöver nog mer tid där för att lära känna tjejerna. Jag var dock lite en del av inventarierna ett tag så de borde nog känna igen mig nästa gång jag kommer dit. Det var tack vare "the memory remains" som jag upptäckte det stället så tack för det! Tidigare hade jag bara gått rakt igenom soi 6 och antingen tagit ST eller åkt nån annanstans. Jag kände inför denna resa att jag ville ha en hållplats nånstans på sexan för att lära känna denna galna gata lite mer. Quicky var perfekt för det!

Det var trevligt att umgås med alla snubbarna som samlades där. Tror jag har träffat 20-30 nya människor denna resa och det var kul som fan men lite svårt att hålla reda på alla namn bara.

Ja 5000baht per dag var förutom hotell och jag spenderade väl en ca 32000sek på hela resan(förutom flyg) och då var det 25 dagar där nere plus restid. Vet inte... jag somnade ju ganska ofta på eftermiddagen och kom inte ut till barerna förrän sent vilket kanske bidrog till att budgeten höll. Hade jag börjat supa 15 på eftermiddagen och hållit på till morgontimmarna som ni, så hade det aldrig gått! Jag kände inte att jag snålade, jag var bara trött en massa... kan vara en anledning.
Sen så undvek jag gogo´s ganska mkt denna resa. Visst jag hamnade på en del såna ett antal gånger men bara i sällskap av andra BM´s.
Jag bjöd väl inte alla tjejer på drinkar men de jag gillade fick alltid dricka av mig.
Det var nog bara 2 dagar som jag inte hade nå action med tjejer det var mest min libido som höll tillbaka mig. Nästa gång måste jag maximera det med hjälp av lite piller kanske. Så många tjejer, så lite tid!

Kul att se dig där nere och hoppas vi lyckas samla hela gänget igen nån gång. Skulle vart awesome! :hb :drunk  :burp

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #128 skrivet: 02 oktober 2011, 03:36:21 »
Vill bara inflika ett litet ursäkta till Starchild och Mr.V som jag sagt nåt om att mötas upp med men det blev inte riktigt av. När jag väl är nere i paradiset så spinner mitt huvud på högvarv med alla damer så jag glömde bara bort alla jag sa att jag eventuellt skulle mötas upp med. Hoppas att ni fick en trevlig resa!

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1082
« Svar #129 skrivet: 02 oktober 2011, 20:30:41 »
Tack för bilderna Dudisen, fanns en del pärlor, hajjar inte riktigt varför du vill ha Bee i säng dock, är det för hon är lite av en "erövring" på PA forumet?
Som namnet antyder är jag mer Kambodja än Thailands resenär.
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #130 skrivet: 02 oktober 2011, 21:58:08 »
Tack för bilderna Dudisen, fanns en del pärlor, hajjar inte riktigt varför du vill ha Bee i säng dock, är det för hon är lite av en "erövring" på PA forumet?
Nä jag bryr mig inte om vilka andra vill ha. Jag tyckte bara att hon så otroligt vacker! Sen är det roligt med en liten utmaning i landet det är alldeles för enkelt att få sällskap i sänghalmen.

* Info

• *Totala Poster: 110160
  • *Total Ämnen: 5344
  • *Online idag: 32
  • *Mest Online: 256
(28 april 2011, 12:48:13)
  • *Medlemmar: 6
  • *Gäster: 20
  • *Totalt: 26