Hallå där dude!
var tvungen att kolla in din TR här! var ett nöje att springa på dig i pattis!
Corner Bar och Quicky är kanon ställen att hänga på, har spenderat mängder med timmar i dom barerna och det bli bara roligar ju mer man lär känna tjejjerna. som du vet är Quciky vårat stam hak så känner damerna där rätt väl nu.
hur gör du för att hålla en budget på 5k/dag senast blåste jag 7-8k per dag och då fanns det dagar jag inte ens göka
Oj tjena Steffe!
Ja det här bara en liten tease-tråd, den riktiga rapporten ligger i VIP och det måste man ha 100inlägg för att kunna se. Fast det är i princip samma som den på engelska med lite skillnader på bilder och hur jag benämner folk jag träffat.
Ja det var kul att träffa er de få gånger vi sågs! Jag tror jag missade er hela tiden, jag kom till Q när ni hade dragit vidare mesta delen av tiden.
Även om jag har ett litet partyprisse-rykte här så har jag lite svårt att hålla på som ni gjorde. Fast det kanske är lättare att hålla ångan uppe i 9 dagar jämför med 25.
Jo Quicky blev mitt favvoställe oxå redan innan ni kom dit. Fast jag behöver nog mer tid där för att lära känna tjejerna. Jag var dock lite en del av inventarierna ett tag så de borde nog känna igen mig nästa gång jag kommer dit. Det var tack vare "the memory remains" som jag upptäckte det stället så tack för det! Tidigare hade jag bara gått rakt igenom soi 6 och antingen tagit

eller åkt nån annanstans. Jag kände inför denna resa att jag ville ha en hållplats nånstans på sexan för att lära känna denna galna gata lite mer. Quicky var perfekt för det!
Det var trevligt att umgås med alla snubbarna som samlades där. Tror jag har träffat 20-30 nya människor denna resa och det var kul som fan men lite svårt att hålla reda på alla namn bara.
Ja 5000baht per dag var förutom hotell och jag spenderade väl en ca 32000sek på hela resan(förutom flyg) och då var det 25 dagar där nere plus restid. Vet inte... jag somnade ju ganska ofta på eftermiddagen och kom inte ut till barerna förrän sent vilket kanske bidrog till att budgeten höll. Hade jag börjat supa 15 på eftermiddagen och hållit på till morgontimmarna som ni, så hade det aldrig gått! Jag kände inte att jag snålade, jag var bara trött en massa... kan vara en anledning.
Sen så undvek jag gogo´s ganska mkt denna resa. Visst jag hamnade på en del såna ett antal gånger men bara i sällskap av andra BM´s.
Jag bjöd väl inte alla tjejer på drinkar men de jag gillade fick alltid dricka av mig.
Det var nog bara 2 dagar som jag inte hade nå action med tjejer det var mest min libido som höll tillbaka mig. Nästa gång måste jag maximera det med hjälp av lite piller kanske. Så många tjejer, så lite tid!
Kul att se dig där nere och hoppas vi lyckas samla hela gänget igen nån gång. Skulle vart awesome!