* Status

Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Har du inte fått ditt aktiverings-e-postmeddelande?

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Författare Ämne: The Dude drar till LOS igen!  (läst 4109 gånger)

0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1534
The Dude drar till LOS igen!
« skrivet: 17 maj 2011, 01:56:21 »
Ja då var det dags igen för min tredje resa på mindre än ett år!
4-30 augusti är jag nere i paradiset, som planerat sen länge men jag har inte bokat förrän ikväll. Direktflyg med Thai fick det bli för ca 5400:- Fan hade jag fått tummen ur för en månad sen hade jag sparat en tusenlapp men men...

Planen är att resa lite i de södra delarna av landet denna gången.
Jag landar i BKK på en fredag och tänkte ta mig till Chatuchak helgmarknaden för lite shopping. Sen ska Patpong utforskas lite mer. Nana och Cowboy kommer oxå självklart besökas. Troligtvis blir Royal Ivory hotellet. Måste till Annie´s Massage igen.
Tänkte sen ta mig ner till Phuket och kolla in Bangla på Patong, vill kolla in hur det ser ut med tanke på allt man läst. Kanske nån snorklingstur oxå.
Eventuellt Ao Nang efter det pga att jag fått det rekommenderat av syrran samt lite andra personer.
Sen tänkte jag ta mig till Koh Samui och bo på Chaweng och kanske Lamai Beach. Får se om jag orkar ta en tur till Koh Phagnan oxå. Är inte riktigt intresserad av full moon party utan vill bara ta det lugnt och träffa trevliga damer.
Sen blire flyg upp till BKK eller flygplatsen utanför Pattaya.
Eventuellt en tur till Koh Chang/Samui kan tänkas oxå men jag får se, vill inte binda upp mig och vill inte stressa för mycket mellan olika ställen.

Nu är det bara att jobba på här hemma, vilket inte blir så svårt när jag har nåt att se fram emot!
Funderar på att ta en ryggsäck denna gången istället för min väska på hjul pga att jag ska resa runt lite, får se.
Ska oxå fixa en billig obunden mobil med ca 5mpix och blixt så att jag kan ta lite mer bilder och filmer denna gången.
Ska väl försöka anteckna lite denna gången för en liten mer detaljerad reserapport efteråt oxå.

Åhh känns bra det här! Längtar!!!! :yahoo
« Senast ändrad: 17 maj 2011, 02:59:31 av the dude »
Vill ner till värmen igen! :(

Utloggad Qbase

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1091
  • Kön: Man
SV: The Dude drar till LOS igen!
« Svar #1 skrivet: 17 maj 2011, 02:12:34 »
Ja då var det dags igen för min tredje resa på mindre än ett år!
4-30 augusti är jag nere i paradiset, som planerat sen länge men jag har inte bokat förrän ikväll. Direktflyg med Thai fick det bli för ca 5400:- Fan hade jag fått tummen ur för en månad sen hade jag sparat en tusenlapp men men...

Planen är att resa lite i de södra delarna av landet denna gången.
Jag landar i BKK på en fredag och tänkte ta mig till Chatuchak helgmarknaden för lite shopping. Sen ska Patpong utforskas lite mer. Nana och Cowboy kommer oxå självklart besökas. Troligtvis blir Royal Ivory hotellet. Måste till Annie´s Massage igen.
Tänkte sen ta mig ner till Phuket och kolla in Bangla på Patong, vill kolla in hur det ser ut med tanke på allt man läst. Kanske nån snorklingstur oxå.
Eventuellt Ao Nang efter det pga att jag fått det rekommenderat av syrran samt lite andra personer.
Sen tänkte jag ta mig till Koh Samui och bo på Chaweng och kanske Lamai Beach. Får se om jag orkar ta en tur till Koh Phagnan oxå. Är inte riktigt intresserad av full moon party utan vill bara ta det lugnt och träffa trevliga damer.
Sen blire flyg upp till BKK eller flygplatsen utanför Pattaya.
Eventuellt en tur till Koh Chang/Samui kan tänkas oxå men jag får se, vill inte binda upp mig och vill inte stressa för mycket mellan olika ställen.
Kanske träffar jag på Krille Thai m.fl. på slutet av min resa i Pattis oxå, om de är där då, vilket alltid är kul!

Nu är det bara att jobba på här hemma, vilket inte blir så svårt när jag har nåt att se fram emot!
Funderar på att ta en ryggsäck denna gången istället för min väska på hjul pga att jag ska resa runt lite, får se.
Ska oxå fixa en billig obunden mobil med ca 5mpix och blixt så att jag kan ta lite mer bilder och filmer denna gången.
Ska väl försöka anteckna lite denna gången för en liten mer detaljerad reserapport efteråt oxå.

Åhh känns bra det här! Längtar!!!! :yahoo

En tusenlapp billigare? Fan..5400 är ju billigt nog. Finnair eller?

Annies, är det det som ligger vid Ivory? Nää..?

Jag tog med mig en rygga i rullhjulsväskan och hyrde kvar rummet som bas. Med den smärre kostnaden som tex Ivory tar ut per dygn så var det ingen big deal tyckte jag och man hade alltid en fast punkt att återvända till om äventyren skulle skita sig eller om man av ngn anledning sumpade att få tag på boende när man uppehöll sig på annan plats.

Har funderat på det där med obundna mobiler. Jag hade med mig en bunden S-E, men det var inga problem alls att stoppa i thai-sim och använda nallen som vanligt.

Låter som att du kommer ha en del att göra, men med tanke på ditt tempo i förra rundan så är jag inte orolig över att du inte kommer att hinna med.  ;)
Fyra nyanser av brunt är inte fel.. :downtown:

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #2 skrivet: 17 maj 2011, 02:28:18 »
En tusenlapp billigare? Fan..5400 är ju billigt nog. Finnair eller?

Annies, är det det som ligger vid Ivory? Nää..?

Jag tog med mig en rygga i rullhjulsväskan och hyrde kvar rummet som bas. Med den smärre kostnaden som tex Ivory tar ut per dygn så var det ingen big deal tyckte jag och man hade alltid en fast punkt att återvända till om äventyren skulle skita sig eller om man av ngn anledning sumpade att få tag på boende när man uppehöll sig på annan plats.

Har funderat på det där med obundna mobiler. Jag hade med mig en bunden S-E, men det var inga problem alls att stoppa i thai-sim och använda nallen som vanligt.

Låter som att du kommer ha en del att göra, men med tanke på ditt tempo i förra rundan så är jag inte orolig över att du inte kommer att hinna med.  ;)

När jag först kollade biljetter för en månad sen så fanns det ThaiAir-kampanj biljetter för så lite som 4500 men nu var den billigaste det jag betalade.
Och JA det är ThaiAir jag åker med denna gången.
Kolla www.allaflygbiljetter.se i primatrisen i typ juni/aug så finns det resor kvar.

Annie´s Massage ligger i hörnet på soi 2 men det är en parkering och liten gränd som går från soi 4 dit innan man kommer till Nana, om man går från Ivory dvs. Där har de det klassiska fishbowl fönstren där man väljer tjej och en massa rum med badkarl och grejer.

Jag har haft min gamla SE W800i senaste resorna men den har bara 2mpix och bilderna blir ganska grumliga särskilt i mörker. Så en uppgradering är på sin plats. Orkar inte ha digitalkamera, blir så mycket att ha i fickorna.

Jo tempo med tjejerna hade jag i BKK iaf men sen tog jag det lite lugnare och var med samma tjejer flera dagar i följd. Jag tror att Nana-parkeringen är det bästa stället att butterflya i LOS; Jag var med 4tjejer på 3dagar men det var inge svartsjuka alls dem emellan sista dagen, vad jag märkte iaf.
Fan i Pattis hann jag inte ens till soi6 senaste gången, var för slutpumpad av tjejen på morgonen så tanken fanns inte ens. Får se hur det blir denna gången.

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1082
« Svar #3 skrivet: 17 maj 2011, 02:32:23 »
Fy fan så nice, och för en skaplig penning också!
Bara börja räkna ner dagarna nudå.
Fan, får ju nästan ångest av alla som ska ner tidigare än mig själv, haha!
Som namnet antyder är jag mer Kambodja än Thailands resenär.
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad Qbase

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #4 skrivet: 17 maj 2011, 02:56:59 »
Fy fan så nice, och för en skaplig penning också!
Bara börja räkna ner dagarna nudå.
Fan, får ju nästan ångest av alla som ska ner tidigare än mig själv, haha!

Det är därför "ångest-tråden" finns och är inne på sin tredje avknoppning tror jag.
(Hur många dagar är det..)
Där kan vi alla lida - bokat eller obokat!  off-topic

Utloggad gotte

• Surr medlem
  • Diamant VIP
  • Antal inlägg: 5056
« Svar #5 skrivet: 17 maj 2011, 05:34:02 »
Får hoppas att våra vägar korsas nånstans så vi kan "ljuga" lite över en Chang eller fem  :thumbsup
Om inte annat så flyger vi hem samtidigt  :coffee

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #6 skrivet: 17 maj 2011, 10:17:01 »
Får hoppas att våra vägar korsas nånstans så vi kan "ljuga" lite över en Chang eller fem  :thumbsup
Om inte annat så flyger vi hem samtidigt  :coffee
Alltid trevligt att träffa lite likasinnade och ljuga lite över ett antal Chang! :thumbsup
Jag kommer väl fylla på med planerna om vart jag är framöver när det blir mer klart.

Utloggad Dagge

• Surr medlem
  • Brons V.I.P
  • Antal inlägg: 392
« Svar #7 skrivet: 17 maj 2011, 12:07:13 »
Jag befinner mig mer eller mindre på Bangla road 5 aug - 19 aug, kommwe du dit under den tiden så kan du skicka ett PM så kan vi en bita om du vill.

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #8 skrivet: 17 maj 2011, 13:58:45 »
Jag befinner mig mer eller mindre på Bangla road 5 aug - 19 aug, kommwe du dit under den tiden så kan du skicka ett PM så kan vi en bita om du vill.
Absolut det kan vi göra! :thumbsup
Skickar väl PM med med mitt thainummer när jag kommer ner till Bangkok.

Utloggad Happyman

• Surr medlem
  • Brons V.I.P
  • Antal inlägg: 310
« Svar #9 skrivet: 17 maj 2011, 15:22:27 »
Alltid trevligt att träffa lite likasinnade och ljuga lite över ett antal Chang! :thumbsup
Jag kommer väl fylla på med planerna om vart jag är framöver när det blir mer klart.
När ni kommer ner är jag på slutspurten av min semester men ska försöka spara någon chang till er också men ska göra ett försök att tömma LOS på Chang :):

Utloggad gotte

• Surr medlem
  • Diamant VIP
« Svar #10 skrivet: 17 maj 2011, 15:57:12 »

Jag kan skicka mitt med  :)

Utloggad Dagge

• Surr medlem
  • Brons V.I.P
« Svar #11 skrivet: 17 maj 2011, 16:12:45 »

MItt thainummer finns på en tråd som Ozz startade, tror den ligger under VIP delen.

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #12 skrivet: 17 maj 2011, 17:42:02 »
MItt thainummer finns på en tråd som Ozz startade, tror den ligger under VIP delen.
Ok kollar upp det när jag kommer hem.
Jag kan skicka mitt med  :)
Gör så! :thumbsup

Jag kommer inte riktigt ihåg mitt nummer men det står nog på nån lapp i necessären. Så antingen fyller jag på det om det fortfarande funkar eller så köper jag bara ett nytt, gjorde så förra resan iaf.

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #13 skrivet: 17 maj 2011, 17:47:08 »
När ni kommer ner är jag på slutspurten av min semester men ska försöka spara någon chang till er också men ska göra ett försök att tömma LOS på Chang :):
Är det slut på Chang när jag kommer ner så åker jag hem igen... eller nja det kanske finns nån trevlig dam som kan lindra min sorg så att jag överlever.  :D

Utloggad Happyman

• Surr medlem
  • Brons V.I.P
  • Antal inlägg: 310
« Svar #14 skrivet: 17 maj 2011, 19:38:28 »
Är det slut på Chang när jag kommer ner så åker jag hem igen... eller nja det kanske finns nån trevlig dam som kan lindra min sorg så att jag överlever.  :D
haha ja dom hinner jag INTE gör slut på i alla fall :).

Utloggad krille thai

• Surr medlem
  • Diamant VIP
  • Antal inlägg: 5109
« Svar #15 skrivet: 19 maj 2011, 10:03:03 »
Jag har precis bokat min resa i augusti nu.  :thumbsup
Försök att vara på plats när jag har party i pattatya när jag fyller år..  :burp

Om Du ska bo på Ivory så missa inte massagen som låg granne med hotellet..
Absolut värt ett besök.. Jag lovar...  :D

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #16 skrivet: 19 maj 2011, 11:17:42 »
AVIS! Men ha en underbar resa =)
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #17 skrivet: 19 maj 2011, 12:37:20 »
Jag har precis bokat min resa i augusti nu.  :thumbsup
Försök att vara på plats när jag har party i pattatya när jag fyller år..  :burp

Om Du ska bo på Ivory så missa inte massagen som låg granne med hotellet..
Absolut värt ett besök.. Jag lovar...  :D
Jorå jag hinner luffa runt tillräckligt i södra delarnas så att jag hinner upp tills dess.

Blir nog Ivory igen och får väl kanske ta en sväng förbi damerna på massagen. Fast det finns så många ställen att besöka och så lite tid. Tog mig inte ens till Annie´s i mars ju, fast det ligger ju kvar tills nästa gång.

Nu måste jag bara ringa Travelstore och höra vart fan min E-ticket är! >:(

Utloggad krille thai

• Surr medlem
  • Diamant VIP
« Svar #18 skrivet: 19 maj 2011, 13:14:27 »
Jorå jag hinner luffa runt tillräckligt i södra delarnas så att jag hinner upp tills dess.

Blir nog Ivory igen och får väl kanske ta en sväng förbi damerna på massagen. Fast det finns så många ställen att besöka och så lite tid. Tog mig inte ens till Annie´s i mars ju, fast det ligger ju kvar tills nästa gång.

Nu måste jag bara ringa Travelstore och höra vart fan min E-ticket är! >:(

Massagen vid hotellet är helt klart värt ett besök tycker jag.
Jag blev väldigt väl omhändertagen där... nice som tusan..  :thumbsup

Brukar inte biljetten komma i samma stund som man bokar.
Har pengarna dragits från ditt konto?

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #19 skrivet: 19 maj 2011, 15:05:10 »
Massagen vid hotellet är helt klart värt ett besök tycker jag.
Jag blev väldigt väl omhändertagen där... nice som tusan..  :thumbsup

Brukar inte biljetten komma i samma stund som man bokar.
Har pengarna dragits från ditt konto?

Jo pengarna har dragits och jag har fått en betalningsbekräftelse från dom och allt verkar vara ok MEN det står att man ska få ett mail med själva e-ticketen inom 24tim men nån sån har inte kommit. Försökte ringa men det var bara en automatisk telefonsak. Om man klickar på en länk i mailet jag fått så kommer jag till checkmytrip.com och där finns en itinerary som kanske är likvärdigt med e-ticket? Den automatiska rösten hänvisar till det iaf så det kanske är likvärdigt med det mail med e-ticket man brukar få.
Fast jag blir ändå lite nojig när det inte kommer en e-tickt i mailen som det gjort de senaste 2ggr jag bokat genom dom. Ska försöka få tag på en riktig person att prata med imorn. Man vill ju inte komma till Arlanda och få problem. Vill bara vara säker på att allt är ok.

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #20 skrivet: 19 maj 2011, 19:21:11 »
Haha skickade ett hyfsat hövligt mail till deras kundtjänst och 5 min senare hade jag fått 3 mail inklusive e-ticket från dem! Man måste låta dom jobba lite för pengarna! :D

Såja nu kan jag börja fokusera på att boka anslutningsflyg, både i sverige och los, kolla upp hotell osv.
I BKK blire nog Ivory men i Patong och Koh Samui vet jag inte riktigt än.
Är det någon som spontant har några bra billiga ställen att rekommendera nära Bangla eller på Chaweng/Lamai beach på Samui? Jaaaa jag ska söka både här och på agoda men är det någon som har nåt favvoställe och vill dela med sig så tar jag tacksamt emot tips.

Utloggad gotte

• Surr medlem
  • Diamant VIP
« Svar #21 skrivet: 19 maj 2011, 19:57:18 »
Haha skickade ett hyfsat hövligt mail till deras kundtjänst och 5 min senare hade jag fått 3 mail inklusive e-ticket från dem! Man måste låta dom jobba lite för pengarna! :D

Såja nu kan jag börja fokusera på att boka anslutningsflyg, både i sverige och los, kolla upp hotell osv.
Är det någon som spontant har några bra billiga ställen att rekommendera nära Bangla eller på Chaweng/Lamai beach på Samui? Jaaaa jag ska söka både här och på agoda men är det någon som har nåt favvoställe och vill dela med sig så tar jag tacksamt emot tips.

Brukar bo på Siam Hotel i Patong. Acceptabelt gångavstånd till Bangla och strax inpå Nanai och bl.a. Gunners Bar & Grill  :burp
Fina rum till kanonpriser lågsäsong  :thumbsup

Utloggad ia56

• Hangaround
  • **
  • Antal inlägg: 76
« Svar #22 skrivet: 19 maj 2011, 21:31:23 »

Tips i Patong är Minotel www.minotelpatong.com som ligger mittemot skolan ca 500m från Bangla, 3min från stranden och är guest friendly...ca 500baht per natt under lågsäsong.

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #23 skrivet: 19 maj 2011, 23:18:23 »
Kap khun kap! :wai2
Vet att det finns trådar om hotell som jag ska kolla oxå. Fan nu börjar den långa väntan igen, tyckte att det var olidligt i jan-feb och det lär inte bli lättare denna gången. Fast iofs så är det ju snart sommar så det blir nog inte så farligt. Fast när man läser Kambodjakungens tråd så vill man ju iväg på en gång!

Utloggad Dagge

• Surr medlem
  • Brons V.I.P
« Svar #24 skrivet: 20 maj 2011, 16:18:17 »
Jag brukar bo på http://www.cnhotelpatong.com/index.php i Patong, ligger ca 200m från bangla road och det stora köpcentret jungceylon och ca 3-5min till stranden.
har bott där dom senaste 3 gångerna nu och trivs kanon, fri taxi från flygplatsen om man stannar mer än 3 nätter.

Utloggad gotte

• Surr medlem
  • Diamant VIP
« Svar #25 skrivet: 20 maj 2011, 16:25:23 »
Annars finns Baithong hotel där min "väninna" arbetat i receptionen. Nytt och fräscht  :)

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #26 skrivet: 20 maj 2011, 19:15:14 »
Jag brukar bo på http://www.cnhotelpatong.com/index.php i Patong, ligger ca 200m från bangla road och det stora köpcentret jungceylon och ca 3-5min till stranden.
har bott där dom senaste 3 gångerna nu och trivs kanon, fri taxi från flygplatsen om man stannar mer än 3 nätter.
Det där med fri taxi lät jävligt bra! Då slipper man hålla på och deala med taximaffian när man har landat. Tack för förslagen!

Då ska jag bra ta reda på mer om Samui.

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #27 skrivet: 14 juni 2011, 22:07:22 »
Vafan jävla agoda funkar inte ikväll, vad är problemet?
Har hela kvällen ledig och tänkte boka upp alla flyg och hotell inför resan men när jag ska kolla hotell på agoda så händer ingenting!? WTF!!?

Ok but besides that, vad har jag för plan?
Jo: BKK 3dagar, Patong ca. 4 dagar, Koh Samui högst en vecka och resten i Pattaya med nån eventuell utflykt nånstans.
Fan kom igen funka nu!!!!
Åh börjar väl med flygbiljetterna först

Utloggad Qbase

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #28 skrivet: 15 juni 2011, 01:20:30 »
Vafan jävla agoda funkar inte ikväll, vad är problemet?
Har hela kvällen ledig och tänkte boka upp alla flyg och hotell inför resan men när jag ska kolla hotell på agoda så händer ingenting!? WTF!!?

Ok but besides that, vad har jag för plan?
Jo: BKK 3dagar, Patong ca. 4 dagar, Koh Samui högst en vecka och resten i Pattaya med nån eventuell utflykt nånstans.
Fan kom igen funka nu!!!!
Åh börjar väl med flygbiljetterna först

Just sånt här som brukar hända mig. Och dig.
Ändå lär man sig aldrig att inte skjuta upp det som skall göras till en ledig stund.
Man kan bli hysterisk för mindre.  :-)

Utloggad ia56

• Hangaround
  • **
« Svar #29 skrivet: 15 juni 2011, 12:45:07 »
Prova www.latestays.com, brukar hitta de flesta hotell till bra priser där.
Skål  :burp

Utloggad Visslar

• Junior
  • *
  • Antal inlägg: 15
« Svar #30 skrivet: 15 juni 2011, 22:56:52 »
Då verkar det som om du anländer till Samui veckan efter jag dragit. Hoppas jag hunnit skaffa mig lite erfarenheter att dela av mig till dess.

Ha en skön semester!

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #31 skrivet: 16 juni 2011, 02:51:32 »
Fan vilken jävla djungel att boka flygbiljetter inom thailand!
Hittade ett shysst pris från BKK till Phuket på Air Asia på ca 1300baht men klick klick så hade priset gått upp till 2300baht WTF!!??
Det var alla möjliga tillägg som airport fee, VAT, platsreservation och baggageavgift, travel insurance.
Gick igenom en massa sidor och fick ner det till 1880baht. Sen stod det att det kunde komma till avgifter om ens bank inte var i samma land som deras bank.
Åh blev less på det hela just nu!
Verkar vara enklare att söka via allaflygbiljetter.se.

Nån som har tips på smidigt bokande av flyg inom thailand?
Eller ska jag bara vara totalt kall och vänta tills jag kommer dit och boka på plats? Tänkte att det kan bli dyrare om man bokar så sent?

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
  • Antal inlägg: 6295
« Svar #32 skrivet: 16 juni 2011, 05:02:08 »
Eller ska jag bara vara totalt kall och vänta tills jag kommer dit och boka på plats? Tänkte att det kan bli dyrare om man bokar så sent?
Var lite kall och boka på plats, men det beror också på hur flexibel du är för det kan skilja en hel del beroende på vilken dag du åker.

På AirAsias sida kan man se priserna olika dagar och det kan man säkert göra på de andra bolagens sidor också.

Har åkt med Bangkok Air och det var helt ok även om de var väldigt kinkiga med bagagevikten. Smidigt att boka via nätet. Lite oroande var det att de ibland ställer in flygningar och låter passagerarna stå på standby tills nästa avgång. Kanske har det blivit bättre?

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #33 skrivet: 16 juni 2011, 13:30:40 »
Air asia är ibland kanonbilligt om man beställer långt i förväg, ju närmare resdatumet ju dyrare blir biljetten, detta gäller säkert inte alla destinationer men ett tips är att kolla priset med någon veckas mellanrum, om det ökar i pris över en vecka så blir det kanske skitdyrt att beställa samma dag som flighten går.
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad ia56

• Hangaround
  • **
« Svar #34 skrivet: 20 juni 2011, 16:19:27 »
Fan vilken jävla djungel att boka flygbiljetter inom thailand!
Hittade ett shysst pris från BKK till Phuket på Air Asia på ca 1300baht men klick klick så hade priset gått upp till 2300baht WTF!!??
Det var alla möjliga tillägg som airport fee, VAT, platsreservation och baggageavgift, travel insurance.
Gick igenom en massa sidor och fick ner det till 1880baht. Sen stod det att det kunde komma till avgifter om ens bank inte var i samma land som deras bank.
Åh blev less på det hela just nu!
Verkar vara enklare att söka via allaflygbiljetter.se.

Prova http://www.skyscanner.se...
Dom har Airasia, NokAir, Bangkok Air, Thai osv på sin tjänst...smidigt att ha alla thai-bolag på samma site och med prisjämförelse :D
Skål  :burp

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #35 skrivet: 20 juni 2011, 20:20:34 »
Ja ska kolla den bokningsiten när jag är hemma.
Vill inte vara för uppbunden om nåt intressant dyker upp men ner till phuket fixar nog flyg så att det är klart. Några dagar där och sen båt till Ao Nang och sen vet jag inte om jag ska flyga eller ta nåt slags buss/båt alternativ till Koh Samui?
Är det någon som testat buss/båt till Samui från Krabi/Phuket och kan rekommendera eller avråda?
Tänkte bara ifall jag inte bokat i förväg och inga bra biljetter finns kvar.

Helst av allt vill jag bara glida runt efter dagens ingivelser men då kommer jag nog inte hinna med allt jag vill. De långa sträckorna med flyg ska jag nog ha klara.
Jaja jag har lite att fundera på.

Utloggad ia56

• Hangaround
  • **
« Svar #36 skrivet: 20 juni 2011, 21:02:38 »
Buss och båt mellan Krabi (Ao Nang) och Koh Samui är en hel dags resande, men det funkar då priset ligger på 5-600Baht (sist jag åkte).
Minibuss många timmar, några timmar i vanlig buss och sen en vacker båttur till Samui på ett par timmar, men färjorna (bilfärjorna) är grymt slitna skorvar...
Tips är att inte köpa minibusstransfer från färjan på Samui till ditt hotell som dom försöker kränga till en...det är en turistfälla och man får vara glad om det kommer ngn minibuss alls...ta tuk-tuk från färjelägret istället...
Ladda med en kasse Singha och Chang för busstimmarna, på färjan finns kiosk som säljer bira och snacks  :burp

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #37 skrivet: 20 juni 2011, 22:36:52 »
Bra att alternativet finns fast när jag tänker efter så är nog tiden man sparar på att flyga ganska mycket värt! Fast man får se en massa saker längst vägen iofs.

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #38 skrivet: 31 juli 2011, 04:47:28 »
Jag kommer mer eller mindre att befinna mig i Pattaya mellan 5-30aug med undantag för en tripp till Koh Samui och ev Koh Chang. Så är det några som vill skåla några öl så är det bara att höra av sig.

Oohh nu måste jag tänka till rejält innan jag gör mitt tusende inlägg så att det blir nåt speciellt!
« Senast ändrad: 31 juli 2011, 16:31:45 av the dude »

Utloggad Dagge

• Surr medlem
  • Brons V.I.P
« Svar #39 skrivet: 31 juli 2011, 04:54:15 »
Du kommer ju ner dit för sent  >:(

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #40 skrivet: 31 juli 2011, 16:19:04 »
Du kommer ju ner dit för sent  >:(

Jag vet! Förbannar mig själv att jag inte tog nerresan nu på tisdag, det fanns ju biljetter när jag bokade.

Jo en annan sak jag ska göra är att undvika att handla kläder i det dyra Mike´s Shopping Mall och istället ta en promenad till marknaden på soi Buakhao(marknad där tis o lör).

Åh vad jag längtar efter att strosa in på Inn Love Bar på soi Diana och ta en öl! Kanske är LB jag träffade förra gången där? Ska bli intressant om det finns kvar några kända ansikten på diverse vattenhål. 145:an på soi 10 kommer att besökas första dagen oxå, eventuellt soi 6.Funderar på att ta en "öl" på Bliss eller Lolita´s det första jag gör.

Massage har jag inte alls tagit förutom Annie´s soapie i BKK då men denna gången så kommer jag nog gå till soi Chayapoon(?) och soi Honey. Skulle behövt en just nu känner jag, har lite träningsvärk efter ett tungt bårbilslyft på jobbet.

Ska gå till en tandläkare i Centralfestival. Dentist@the beach hette dom (http://www.dentistbeach.com/). Jag har inte varit till tandläkaren på skitlänge och dessa har fått en del bra respons. Finns säkert en massa andra bra oxå.

Skulle gärna åka lite gokart denna gången om jag får med mig nån. Sugen Krille?
Vill gärna ta mig till Big Buddha eller view point och sånt oxå.

Har mycket att göra och upptäcka men viktigast av allt blir att bara slappna av och glida runt och njuta av tjejernas sällskap, vart jag än hittar dem!

Utloggad Dagge

• Surr medlem
  • Brons V.I.P
« Svar #41 skrivet: 31 juli 2011, 16:23:02 »
Jag vet! Förbannar mig själv att jag inte tog nerresan nu på tisdag, det fanns ju biljetter när jag bokade.

Jo en annan sak jag ska göra är att undvika att handla kläder i det dyra Mike´s Shopping Mall och istället ta en promenad till marknaden på soi Buakhao(marknad där tis o lör).

Åh vad jag längtar efter att strosa in på Inn Love Bar på soi Diana och ta en öl! Kanske är LB jag träffade förra gången där? Ska bli intressant om det finns kvar några kända ansikten på diverse vattenhål. 145:an på soi 10 kommer att besökas första dagen oxå, eventuellt soi 6.Funderar på att ta en "öl" på Bliss eller Lolita´s det första jag gör.

Massage har jag inte alls tagit förutom Annie´s soapie i BKK då men denna gången så kommer jag nog gå till soi Chayapoon(?) och soi Honey. Skulle behövt en just nu känner jag, har lite träningsvärk efter ett tungt bårbilslyft på jobbet.

Ska gå till en tandläkare i Centralfestival. Dentist@the beach hette dom (http://www.dentistbeach.com/). Jag har inte varit till tandläkaren på skitlänge och dessa har fått en del bra respons. Finns säkert en massa andra bra oxå.

Skulle gärna åka lite gokart denna gången om jag får med mig nån. Sugen Krille?
Vill gärna ta mig till Big Buddha eller view point och sånt oxå.

Har mycket att göra och upptäcka men viktigast av allt blir att bara slappna av och glida runt och njuta av tjejernas sällskap, vart jag än hittar dem!

jag tänkte oxo handla lite kläder men marknaden är ju på fel dagar så får försöka hitta något annat ställe.

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #42 skrivet: 31 juli 2011, 16:27:28 »
Köpa kläder... HALLÅ!!!! Grabbar ni fokuserar på fel saker....  :crazy:
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #43 skrivet: 31 juli 2011, 16:29:26 »
jag tänkte oxo handla lite kläder men marknaden är ju på fel dagar så får försöka hitta något annat ställe.

Ja jag är inte expert på att hitta bra shopping i Pattis. Det finns ju lite överallt.På 2nd road norr om Mike´s så fanns det en massa marknadsaktiga stånd där man kunde gå in i gångar och där fanns det lite kläder. Du får kanske fråga nån om bra shopping.
Köpa kläder... HALLÅ!!!! Grabbar ni fokuserar på fel saker....  :crazy:
Jo men nåt ska man väl göra medan man laddar om batterierna för nästa omgång.

Utloggad Dagge

• Surr medlem
  • Brons V.I.P
« Svar #44 skrivet: 31 juli 2011, 16:33:19 »
enligt info jag har fått från en thai tjej här hemma så har dom lite större storlekar i Pattis än vad jag har hittat i Patong. Så måste kolla runt lite inna jag drar ner till Phuket. Annars får det bli en runda till en skräddare.

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #45 skrivet: 31 juli 2011, 16:36:54 »
Är du som jag Dagge, storleken större?  Den där killen som alla förfasar sig över att få bredvid sig på planet ;)   Jag brukar jämt få trevligt sällskap dock, så har haft tur så här långt.

Ska försöka gå ner några kilon tills det är dags att resa, vill ju orka ha sex mer än nödvändigt.
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad Dagge

• Surr medlem
  • Brons V.I.P
« Svar #46 skrivet: 31 juli 2011, 16:41:45 »
Jag brukar klara mig med XXL men i  thailand behöver jag XXXL och har inte hittat den storleken i patong. En på jobbet brukar handla i pattaya och han har XXXXXXL så det finns lite större storlekar där :)

Utloggad Johan Lat

• Global Moderator
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1454
« Svar #47 skrivet: 31 juli 2011, 17:39:25 »
Jo hitta större storlekar är inga problem i Pattaya, marknaden är dock på tisdag och fredag men ett bra prutknep är att gå in på tex Mikes eller Made In Thailand marknaden fråga om pris och säga, nej dyrt jag handlar på marknaden i stället, hör dom att man vet det så är det plötsligt samma priser där.

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #48 skrivet: 31 juli 2011, 17:44:18 »
Jo hitta större storlekar är inga problem i Pattaya, marknaden är dock på tisdag och fredag men ett bra prutknep är att gå in på tex Mikes eller Made In Thailand marknaden fråga om pris och säga, nej dyrt jag handlar på marknaden i stället, hör dom att man vet det så är det plötsligt samma priser där.
Vart ligger Made in Thailand marknaden?

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #49 skrivet: 03 augusti 2011, 23:56:48 »
Ja nu är det snart dags!
Har packat klart och inväntar bara avfärd. Har en massa nytt folk jag ska träffa på denna resa, måste ha några att hänga med innan Krille Thai kommer dit!
Har en bra känsla inför denna resa, kommer att överträffa mina 2 tidigare resor och jag har skaffat en bättre mobil med bättre kamera i, SE c905 8mpix plus riktig blixt, så jag hoppas att jag kan bjuda på en massa roliga bilder, eventuellt nakna också!
Alla jag träffar behöver inte oroa sig, jag kommer att censurera alla ansikten på folk jag träffar. Jag är mån om mitt privatliv och kommer att vara mån om alla andras oxå!
Jag har en massa idéer om kul upptåg, får se hur det slår ut, men jag vet att jag kommer ha så jävla kul!!!!
Kommer att utforska The Darkside/Jomtien och en massa soi 6 barer plus en massa annat skoj!
Börjar få prestationsångest inför hur jag ska kunna återge allting i kommande reserapporten men det prdnar nog sig! Mina mål för denna trip är satt VÄLDIGT HÖGT och om jag ens kommer i närheten av det så kommer det att bli en jävla resa!!! Ni får se hur det blir i slutändan!
Party on dudes!!!! :hb :drunk :burp :yahoo

Utloggad Hud

• Global Moderator
  • Diamant VIP
  • Antal inlägg: 5367
    • hgs.st
« Svar #50 skrivet: 04 augusti 2011, 08:38:24 »
Ha en trevlig resa och försök att inte ha för stora förhoppningar.
Om man har det så kan man bli besviken i fall man inte uppnår allt man vill göra. De tär bättre att ha få saker på sin lista och hinna mer  :thumbsup
Varför måste ag vara i ett land där det fortfarande snöar i april?!

Utloggad Starchild

• V.I.P
  • Antal inlägg: 141
« Svar #51 skrivet: 04 augusti 2011, 15:58:26 »
Jag kommer till Pattaya om 2 veckor.. Hojta till om du vill ses :D

Utloggad Tomtebloss

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1460
  • Pussi - As good as it looks.
« Svar #52 skrivet: 04 augusti 2011, 16:32:38 »
Hoppas det blir lika bra som du hoppas! Men det blir säkert bättre ändå!
Kör hårt duden!  :thumbsup
Jag drar juli/augusti 2012!

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #53 skrivet: 05 augusti 2011, 06:26:02 »
Har kommit fram och har suttit vid poolen och svettats tills jag kom på att jag ville ha lite action innan jag blir uppbunden med partypolare resten av kvällen. Lolitas tror jag att jag ska besöka, lagom långt dit. Jaja jag skriver rapport nångång om hur d gick.

@Starchild: ja vi kan ju höras framöver, får se vart jag befinner mig då.

Utloggad krille thai

• Surr medlem
  • Diamant VIP
« Svar #54 skrivet: 10 augusti 2011, 09:40:22 »
Har kommit fram och har suttit vid poolen och svettats tills jag kom på att jag ville ha lite action innan jag blir uppbunden med partypolare resten av kvällen. Lolitas tror jag att jag ska besöka, lagom långt dit. Jaja jag skriver rapport nångång om hur d gick.

@Starchild: ja vi kan ju höras framöver, får se vart jag befinner mig då.

Hur gick det sen då?
Rapport önskas..

Har ju bara "hört" rykten....  :D lol

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
« Svar #55 skrivet: 10 augusti 2011, 09:46:02 »

Hur gick det sen då?
Rapport önskas..

Ja en liten rapport skadar ju ingen, det gäller för övrigt samtliga som är på plats.

Vi kan vänta tills ni kommit hem men det vill vi inte.
Vi vill veta nu..

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #56 skrivet: 10 augusti 2011, 13:31:45 »

Hur gick det sen då?
Rapport önskas..

Sorry jag har under ytan ett tag här! Ja jag vet vad du vet och jag vet inte om vad de andra ska få veta av vad vi vet... Haha!!!

Nä sorry jag har haft fullt upp här, första gångeen jag ens tar fram Iphonen nu.

Kort summering: första 48 timmarna, 5 tjejer och 2 LB's, blev rånad i ST-rum på WS pga jag var så jävla full att jag tyckte det var en bra ide att följa med en LB dit(harknappt nåt minne alls av detta dock) brände mig på avgasröret på Eddi's hoj så jag har haltat omkring med stort brännsår på benet.
Följande på dagar har jag bara haft besök av 2 tjejer och jag har sovit och haft lite ont i magen men nu verkar vara på G igen.
Funderar på om jag ska ta Lolitas eller äta först för att sen börja supa och sen ta soi6 eller hur fan jag ska göra? Jaja så många val! Tur att jag drar till Koh Samui nästa vecka så att jag inte går under här i crazy town.

Jag har tagit en massa bilder på tjejer och funderar på att köpa litet anteckningsblock för att få ihop mina 1-ords anteckningar i telefonen. Ska bli intressant att försöka få ihop alla minnesbilder.
Imorn: Darkside med några engelsmän, plus ev Jomtien nån fler gång, och sen en jättehypad soi6 barcrawl om några dagar(last man standing/flest tjejer) får se hur det blir.
Nä nu måste jag nog ta mig till Lolitas, har legat på latsidan de senaste dagarna. Kom igen Dude, skärpning nu! :)

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #57 skrivet: 10 augusti 2011, 13:38:00 »
Otroligt, du skrev ditt svar precis när jag skulle skälla på dig för lack of information.... :q

Låter som om du försöker sätta ett brudrekord därnere, slit inte ut dig ;)

Brännsår och magont?  Jaja, vill man bli rekordhållare så får man lida lite också, hoppas du mår bättre nu och att brännsåret läker, kan vara otäcka saker därnere, så ta hand om brännskadan väl.
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad Tomtebloss

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #58 skrivet: 10 augusti 2011, 14:01:35 »
Jag vet ju hur jag själv är, var inte mycket tid man ägnade framför datorn när man väl var på plats och jag antar att jag kommer att vara lika dålig på det denna gången jag åker också. Vi får väl se :) Har bestämt att laptopen följer med i vilket fall som helst.

Hoppas du inte blev av med kort och saker, men jag tror du tagit lärdom av dina tidigare erfarenheter och inte hade en förmögenhet med dig. Har du förresten snackat med dem i baren eller a´gogon där du blev rånad? De fixar kanske så du får tillbaka lite eller allt du hade på dig?

5 ST och 2 LB på de första 48 timmarna  :hmm Det måste ha varit torrt i pipan efter den starten? Men det låter ju förståeligt att du inte häckat vid datorn efter den starten :D

Kör hårt, men ta det lite lugnare med drickat!  :thumbsup

Utloggad krille thai

• Surr medlem
  • Diamant VIP
« Svar #59 skrivet: 10 augusti 2011, 14:18:19 »
Sorry jag har under ytan ett tag här! Ja jag vet vad du vet och jag vet inte om vad de andra ska få veta av vad vi vet... Haha!!!

Jaa man har ju fått rapporter från Eddie dagligen. hehehe
Men Du får berätta själv sen när jag kommer ner...  :thumbsup

Tur att jag drar till Koh Samui nästa vecka så att jag inte går under här i crazy town.

Nästa vecka? När kommer Du då tillbaks till Pattis?
Du missar väl inte min födelsedagsfest den 23 Aug?  :burp :drunk

Kör hårt, men ta det lite lugnare med drickat!  :thumbsup

The Dude ta det lugnt med drickat?? hehe
Honom möter man vid frukosten med solbrillorna på, ciggen i munnen och en chang i handen..  :thumbsup

Utloggad Starchild

• V.I.P
« Svar #60 skrivet: 10 augusti 2011, 14:23:07 »
Krille thai, Har du fest i Pattis den 23 augusti??  Ja kommer till Pattaya den 20 och stannar cirka en vecka..

Utloggad Tomtebloss

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #61 skrivet: 10 augusti 2011, 22:00:36 »

The Dude ta det lugnt med drickat?? hehe
Honom möter man vid frukosten med solbrillorna på, ciggen i munnen och en chang i handen..  :thumbsup

Det förklarar ju ytterligare hans "ovilja/ointresse" att skriva i forumet medan han är på plats. Jag har själv jagat tangenter som dansat runt tangentbordet tidigare i mina dagar... Men nu försöker jag hålla mig så pass nykter att jag slipper kisa och slipper jaga de små rackarna med mina fingrar åtminstone. Väldigt frustrerande vill jag minnas.

Hoppas han har det bra där borta och att det inte sker fler missöden. Sen får vi väl hoppas han är kvar den 23:e när du firar din födelsedag, han skulle ju åka runt en massa minns jag, hade ju varit synd om han missat din fest. Han skrev i ett pm om att han tyckte det vore trist att han missade den, men jag minns inte helt vad det stod. Tror han skulle till nån ö då enl. sin ordinarie resplan och han hade svårt att dölja sin besvikelse att han inte kunde komma och fira dig på din dag.

« Senast ändrad: 10 augusti 2011, 22:35:24 av Tomtebloss »

Utloggad LexAndreas

• Surr medlem
  • V.I.P
  • Antal inlägg: 121
« Svar #62 skrivet: 10 augusti 2011, 22:25:35 »
Wooow woow Dude! Din inledning på resan måste vara precis vad man menar med att gå ut hårt och sedan öka  :-).
Ha det så himla skönt därnere, kom ihåg oss här hemma bara - vi vill ha fler ögonblicksbilder av vad som händer...

Cheers  :burp !
Längtar tillbaka!

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #63 skrivet: 11 augusti 2011, 06:42:25 »
@Tomtebloss: vet inte riktigt vad jag skrev i det PM:et men riktigt så var det väl inte. Njä tidigre hade jag så många stopp inplanerade att det var tajt att få med alla ställen och ändå hinna upp till Krilles fest(och DET hade ju varit trist) men nu har jag ju i princip skippat allt förutom Pattis och Samui och det blir inga problem att hinna.

Fan jag gick in i väggen efter den hårda starten, måste bara komma bort härifrån i några dagar, fixar nog inte partyt i en månads tid. Fast nu är jag inne i andra andningen så idag/ikväll bli det Darkside/soi6 barcrawl med nå engelskmän jag träffat.

Iaf kan tillägga att det var ju 7 omgångar varav 2 var med LB's, så ni inte tror att jag "bara" hade 5 omgångar!! ;) Jag har iaf "bara" haft en dam per dag nu senaste dagarna. Igår var jag på Quicky bar på soi6 och träffade Beer och tog en Beer Chang och Beer upp till rummet. Dom har en himla förmåga att charma en, var inte alls på humör innan denna tajta snygga tjej började tafsa på mig.

Nä måstee springa, hinner inte svara alla.

Krille du har inte lust att köpa med dig 2 dosor snus (Granit vit portion) när du kommer?
Jag försöker låta bli ciggen men det gör att snusen inte kommer räcka. Så om du tar med dig så skulle jag bli så himla glad!! :)

Utloggad krille thai

• Surr medlem
  • Diamant VIP
« Svar #64 skrivet: 11 augusti 2011, 09:48:28 »
@Tomtebloss: vet inte riktigt vad jag skrev i det PM:et men riktigt så var det väl inte. Njä tidigre hade jag så många stopp inplanerade att det var tajt att få med alla ställen och ändå hinna upp till Krilles fest(och DET hade ju varit trist) men nu har jag ju i princip skippat allt förutom Pattis och Samui och det blir inga problem att hinna.

Fan jag gick in i väggen efter den hårda starten, måste bara komma bort härifrån i några dagar, fixar nog inte partyt i en månads tid. Fast nu är jag inne i andra andningen så idag/ikväll bli det Darkside/soi6 barcrawl med nå engelskmän jag träffat.

Iaf kan tillägga att det var ju 7 omgångar varav 2 var med LB's, så ni inte tror att jag "bara" hade 5 omgångar!! ;) Jag har iaf "bara" haft en dam per dag nu senaste dagarna. Igår var jag på Quicky bar på soi6 och träffade Beer och tog en Beer Chang och Beer upp till rummet. Dom har en himla förmåga att charma en, var inte alls på humör innan denna tajta snygga tjej började tafsa på mig.

Nä måstee springa, hinner inte svara alla.

Krille du har inte lust att köpa med dig 2 dosor snus (Granit vit portion) när du kommer?
Jag försöker låta bli ciggen men det gör att snusen inte kommer räcka. Så om du tar med dig så skulle jag bli så himla glad!! :)

Ja det ska jag nog kunna klämma ned i packningen.... No problem   :thumbsup

Utloggad krille thai

• Surr medlem
  • Diamant VIP
« Svar #65 skrivet: 11 augusti 2011, 09:51:21 »
Krille thai, Har du fest i Pattis den 23 augusti??  Ja kommer till Pattaya den 20 och stannar cirka en vecka..

Japp. Det blir en liten födelsedagsfest med allt vad det innebär.
Helgrillad gris och en massa annat tilltugg.
Kommer bli ett härrans drag...  :thumbsup
Vilken flight åker Du ner med?

Utloggad Tomtebloss

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #66 skrivet: 11 augusti 2011, 11:00:53 »

Jag måste ha blandat ihop det med nåt annat då?  :q

Ha så trevligt  :thumbsup

Utloggad Starchild

• V.I.P
« Svar #67 skrivet: 11 augusti 2011, 11:06:35 »
Japp. Det blir en liten födelsedagsfest med allt vad det innebär.
Helgrillad gris och en massa annat tilltugg.
Kommer bli ett härrans drag...  :thumbsup
Vilken flight åker Du ner med?

Jag är på Koh Lanta nu så jag tar bussen till Bangkok och sen vidare till Pattaya är la i Pattaya runt 08:00 nästa lördag (20:e)

Utloggad Supernova

• V.I.P
  • Antal inlägg: 107
« Svar #68 skrivet: 11 augusti 2011, 13:59:49 »
Oj de var visst endel som skulle ner nu i Augusti, ni har inga planer på en "thaisex" träff? :D Hade vart trevligt att sippra lite öl och snacka skit med de större grabbarna  :q

Utloggad Starchild

• V.I.P
« Svar #69 skrivet: 11 augusti 2011, 14:32:45 »
Oj de var visst endel som skulle ner nu i Augusti, ni har inga planer på en "thaisex" träff? :D Hade vart trevligt att sippra lite öl och snacka skit med de större grabbarna  :q

Jag är på :D Jag är la i Pattaya från 20 - 27 ungefär...

Utloggad krille thai

• Surr medlem
  • Diamant VIP
« Svar #70 skrivet: 11 augusti 2011, 15:34:38 »
Jag är på :D Jag är la i Pattaya från 20 - 27 ungefär...

Jag åker hem 4 sept..
Har hyrt en stor båt som jag ska ut med några dagar.
Fiske dyk snorkling damer grillning jaa allt...  :yahoo

Utloggad Starchild

• V.I.P
« Svar #71 skrivet: 11 augusti 2011, 15:52:22 »
Jag åker hem 4 sept..

Låter ju supernice.. De hade ja gärna hängt med på :D

Utloggad Supernova

• V.I.P
« Svar #72 skrivet: 11 augusti 2011, 19:18:45 »
::drunk::
« Senast ändrad: 12 augusti 2011, 12:33:20 av Supernova »

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #73 skrivet: 12 augusti 2011, 11:53:03 »
Ja det ska jag nog kunna klämma ned i packningen.... No problem   :thumbsup
Sweet!!! Du får betalt såklart på plats.

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #74 skrivet: 12 augusti 2011, 12:01:11 »
Jag måste ha blandat ihop det med nåt annat då?  :q

Ha så trevligt  :thumbsup
Äh det var nog jag som skrev på nå knasigt sätt som förvirrade, brukar råka göra det ibland.

@Starchild och andra: Jag kommer att vara i Patts till mitten av nästa vecka innan jag drar iväg för lite rekreation några dagar så med tanke på när ni kommer ner så är nog festen den 23:e kanske ett bra alternativ om Krille vill avslöja vart den är dvs? Jag kommer nog tillbaka samma dag om jag kommer ihåg rätt nu.

Utloggad Starchild

• V.I.P
« Svar #75 skrivet: 12 augusti 2011, 12:06:46 »
Äh det var nog jag som skrev på nå knasigt sätt som förvirrade, brukar råka göra det ibland.

@Starchild och andra: Jag kommer att vara i Patts till mitten av nästa vecka innan jag drar iväg för lite rekreation några dagar så med tanke på när ni kommer ner så är nog festen den 23:e kanske ett bra alternativ om Krille vill avslöja vart den är dvs? Jag kommer nog tillbaka samma dag om jag kommer ihåg rätt nu.

Låter bra... Jag behöver verkligen lite liv nu. Det är stendött här på Lanta så det blir bara plugg för mej till 100 % :D

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #76 skrivet: 12 augusti 2011, 12:15:48 »
Jag åker hem 4 sept..
Hörde talas om den där båten, lät smådyrt om man inte är tillräckligt många på den dvs. Du kommer leva upp tillnamnet 2-week millionaire! ;) jag försöker vara en almost 4 week millionaire själv!

Iaf igår mötte jag upp lite engelskmän och åkte runt i the Darkside, mycket att säga men lite teasers: Polis-escort till ett ST-ställe, Black Pearl en besvikelse(just då iaf, lite damer under lågsäsong) sen en JÄVLA röjkväll på soi6!!! Det var naket i både soffor och sängar och barstolar och ett jävla ös!! Några timmar efter min ST på soi 6 så fick jag med mig en tjej från Inn Love som jag varit sugen på i en vecka, riktigt nice!! Tyvärr så finns det en annan tjej där som varit på mig länge så jag kommer nog få sura miner från henne framöver. Jaja bara att hoppas att man inte behöver besöka en sy-tillbaka-penis-klinik anytime soon!

Utloggad Starchild

• V.I.P
« Svar #77 skrivet: 12 augusti 2011, 12:21:21 »
Detta kanske kan vara nåt?

Utloggad Supernova

• V.I.P
« Svar #78 skrivet: 12 augusti 2011, 12:46:04 »
Detta kanske kan vara nåt?

http://www.youtube.com/watch?v=W7JHBxS-g3M#ws

Såg en broschyr om den båten på mitt rum. Man åker till en ö för 7000 bht men ska nog gå att förhandla priset för en längre period.

@ the dude, vet du vad priset ligger på för den båten som krille menar?

Utloggad krille thai

• Surr medlem
  • Diamant VIP
« Svar #79 skrivet: 12 augusti 2011, 15:30:01 »
Såg en broschyr om den båten på mitt rum. Man åker till en ö för 7000 bht men ska nog gå att förhandla priset för en längre period.

@ the dude, vet du vad priset ligger på för den båten som krille menar?

en 2 dagar repa med mat, fiske och annat kostar ca 35.000 bath.
Tar ca 10 pers.

Utloggad LexAndreas

• Surr medlem
  • V.I.P
« Svar #80 skrivet: 12 augusti 2011, 16:19:46 »
Är det priset All Inclusive?  :D
Längtar tillbaka!

Utloggad krille thai

• Surr medlem
  • Diamant VIP
« Svar #81 skrivet: 12 augusti 2011, 16:25:24 »
Är det priset All Inclusive?  :D
inte riktigt...

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
« Svar #82 skrivet: 12 augusti 2011, 20:03:51 »
2 dagar, ingår boende någonstans då eller är det sovplatser ombord?

Utloggad krille thai

• Surr medlem
  • Diamant VIP
« Svar #83 skrivet: 12 augusti 2011, 20:07:11 »
2 dagar, ingår boende någonstans då eller är det sovplatser ombord?

Det finns på båten...  :thumbsup
Så det är ju bara bjuda med en knippe damer...  :P

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
« Svar #84 skrivet: 12 augusti 2011, 20:13:34 »
Det finns på båten...  :thumbsup
Så det är ju bara bjuda med en knippe damer...  :P
Ja det låter ju prefekt.

Det är ju inte alla dagar man fyller 38 så när det äntligen(!) händer kan man gott lyxa till det lite. :thumbsup

(25 har man ju fyllt ett antal gånger och fler lär det bli.) :D

Utloggad krille thai

• Surr medlem
  • Diamant VIP
« Svar #85 skrivet: 12 augusti 2011, 20:19:58 »
Ja det låter ju prefekt.

Det är ju inte alla dagar man fyller 38 så när det äntligen(!) händer kan man gott lyxa till det lite. :thumbsup

(25 har man ju fyllt ett antal gånger och fler lär det bli.) :D

Jag fyller ju inte 38. Firar bara 13års jubileum som 25åring..
Men det firar vi på baren jag hyrt med helgrillad gris och annat tilltugg...
Båten är bara för att få komma ut på havet en sväng och fiska.. För fiske är ju så kul...  :q

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
« Svar #86 skrivet: 12 augusti 2011, 20:44:38 »
Båten är bara för att få komma ut på havet en sväng och fiska.. För fiske är ju så kul...  :q
Men den här resan är det väl garanterat att det nappar?

Glöm inte kokosolja. :yahoo

Utloggad krille thai

• Surr medlem
  • Diamant VIP
« Svar #87 skrivet: 12 augusti 2011, 20:54:24 »

Jag har redan napp...  :D

kokosoljan ska med så man kan smörja in sin dam... hehe  :thumbsup

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #88 skrivet: 14 augusti 2011, 10:14:46 »

Man får alltid napp i Pattaya. Vet inte hur många fina fiskar jag fått hittills men det har varit mest fina fångster. Igår höll jag på att få med mig en mamasan på Drinking Street och tro mig hon var ingen ful fisk inte! Blev en liten fin mört till slut istället.  :D

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #89 skrivet: 17 augusti 2011, 06:38:06 »
Ojojoj vilken kväll igår!! Hihi vad skoj vi hade, organiserad barcrawl 10tim på soi6 sen Ibar. Kurerat mig med öl i hotellbaren sedan 10. Blir nog sexan ikväll igen, hårt jobb men nån måste göra det!
Ska bli kul att summera all fylla i en reberättelse sen. Om jag nu kommer ihåg nåt dvs! :D

Utloggad krille thai

• Surr medlem
  • Diamant VIP
« Svar #90 skrivet: 17 augusti 2011, 15:47:57 »
va fan är du kvar i Pattis?
Skulle inte Du till Samui?
Är det ett vrak jag möter sen eller??  lol

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #91 skrivet: 18 augusti 2011, 07:51:50 »
va fan är du kvar i Pattis?
Skulle inte Du till Samui?
Är det ett vrak jag möter sen eller??  lol
Ja det är inte lätt att ligga på topp! Jo d blev mkt Patts denna ggn men jag drar iväg idag för lite miljöombyte. Ses på festen!

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #92 skrivet: 22 augusti 2011, 10:54:19 »
Är i BKK just nu. Har utvecklat ettlitet beroende för BJ-barer under resan. Varit på Bliss i Patts 2ggr och Lolitas i BKK 2ggr nu. Tidigare tyckte jag att BJ var ett lote sämre alternativ mot full service men nu gillar jag det. Ibland är man bara lite för lat för att ha sex! :D

Utloggad Tomtebloss

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #93 skrivet: 22 augusti 2011, 16:56:24 »
Ja, jag tror jag testar det några gånger jag med. :P

Tyckte mest det lät skoj från början, men en bra avsugning är ju inget man tackar nej till. Sen kan man ju bara ta en öl efteråt i sin ensamhet och se världen rusa förbi om man känner för det. Får man bra service och sparar på energin under dagtid så kan man ju alltid bränna lite fler kalorier på kvällen istället?  :q

Hoppas allt är bra med dig duden, men det låter ju väldigt positivt! Kör inte slut på tjejerna på bliss så det finns nån kvar när jag kommer ner!  :wank:

Hoppas såklart Krille_thai får en minnesvärd födelsedag imorgon också!  :drunk

Utloggad LexAndreas

• Surr medlem
  • V.I.P
« Svar #94 skrivet: 22 augusti 2011, 21:54:49 »
Ska bli kul att summera all fylla i en reberättelse sen. Om jag nu kommer ihåg nåt dvs! :D

Den berättelsen ser vi fram emot!  :-) :-) :-)
Längtar tillbaka!

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #95 skrivet: 25 augusti 2011, 04:33:07 »
Ja nu är Krillethai's fest avklarad så hemligheten med min och Eddi's utklädnadskupp i min blåa morphsuit(google) är ute. Mitt nya smeknamn på soi6 samt i födelsedagsbaren är Spiderman numera tack vare den dräkten. Lite kul att gå förbi Red Point när tjejerna ropar Spiderman efter mig! :)

Utloggad LexAndreas

• Surr medlem
  • V.I.P
« Svar #96 skrivet: 29 augusti 2011, 22:02:49 »
Skulle velat se er  :yahoo! Finns det bildbevis?
Längtar tillbaka!

Utloggad Kedde

• Surr medlem
  • Platinum V.I.P
  • Antal inlägg: 2971
  • Can´t get enugh
« Svar #97 skrivet: 30 augusti 2011, 07:28:33 »
Skulle velat se er  :yahoo! Finns det bildbevis?

Det finns till och med videobevis  lol lol lol
Pattaya Pattaya Pattaya !!!!!!!!!!

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #98 skrivet: 30 augusti 2011, 07:40:18 »
Ja nu är jag ingen glad smurf/spiderman längre, sitter på Arlanda och väntar på flyget hem. Hemresan var ganska bra dock. Det var typ en person på varje stolsrad så de flesta inklusive jag kunde sträcka ut sig ordentligt och sova hela vägen. Trist att vara hemma men lite skönt ändå, en 25-dagars fest tar på krafterna!

Det finns till och med videobevis  lol lol lol

Ja man bli fotad ganska mkt om man ser ut så. Slänger väl upp nån bild när jag kommer hem. Kul å träffas förresten Kedde!

Utloggad Kedde

• Surr medlem
  • Platinum V.I.P
  • Can´t get enugh
« Svar #99 skrivet: 30 augusti 2011, 07:47:24 »
Sitta på Arlanda suger när man är påväg i fel riktning.

Utloggad Kedde

• Surr medlem
  • Platinum V.I.P
  • Can´t get enugh
« Svar #100 skrivet: 30 augusti 2011, 08:00:55 »
Ja nu är jag ingen glad smurf/spiderman längre, sitter på Arlanda och väntar på flyget hem. Hemresan var ganska bra dock. Det var typ en person på varje stolsrad så de flesta inklusive jag kunde sträcka ut sig ordentligt och sova hela vägen. Trist att vara hemma men lite skönt ändå, en 25-dagars fest tar på krafterna!
Ja man bli fotad ganska mkt om man ser ut så. Slänger väl upp nån bild när jag kommer hem. Kul å träffas förresten Kedde!
Tack desamma. Vila upp dig nu inför nästa resa du har slitit hårt  :wai2

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #101 skrivet: 30 augusti 2011, 17:21:00 »
Sitta på Arlanda suger när man är påväg i fel riktning.
Ja fast det var faktiskt ganska småskönt när jag väl kom hem. Jag har dock ett stort sug efter soi 6 just nu men det är lite långt dit. Fick ett sms från Lek på Red Point när jag landat. Tro inte att jag har några illussioner, tyckte bara att det kunde vara lite kul att se vad hon skriver och hur ofta osv.
Tack desamma. Vila upp dig nu inför nästa resa du har slitit hårt  :wai2

Tackar det var tufft att försöka maximera tiden därnere, tror jag var ute alla dagar utom kanske 2?

Håller på att föra över bilder och leta reda på fler som en del andra tagit oxå just nu. Blir intressant att gå igenom vad fan som hände.

Utloggad äktakärlek

• Surr medlem
  • V.I.P
  • Antal inlägg: 108
« Svar #102 skrivet: 30 augusti 2011, 20:48:30 »
Ja fast det var faktiskt ganska småskönt när jag väl kom hem. Jag har dock ett stort sug efter soi 6 just nu men det är lite långt dit. Fick ett sms från Lek på Red Point när jag landat. Tro inte att jag har några illussioner, tyckte bara att det kunde vara lite kul att se vad hon skriver och hur ofta osv. Tackar det var tufft att försöka maximera tiden därnere, tror jag var ute alla dagar utom kanske 2?

Håller på att föra över bilder och leta reda på fler som en del andra tagit oxå just nu. Blir intressant att gå igenom vad fan som hände.

:D :D :D känner igen känslan.....innan resan är man taggad som faan.... sen helt plötsligt är man hemma.... :scratch

Utloggad Tomtebloss

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #103 skrivet: 31 augusti 2011, 01:02:55 »
Välkommen hem, nu behöver du väl en vecka för att vila upp dig? :)

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #104 skrivet: 31 augusti 2011, 09:14:11 »
Välkommen hem, nu behöver du väl en vecka för att vila upp dig? :)
Tackar! Ja jag tar 2 dagar iaf innan jag börjar jobba igen. Åh saknar mina små eftermiddagsnöjen!

Utloggad Dagge

• Surr medlem
  • Brons V.I.P
« Svar #105 skrivet: 31 augusti 2011, 14:24:25 »
Gör som jag, köp en ny biljett redan nu så känns det genast mycket bättre  :D

Utloggad Tomtebloss

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #106 skrivet: 31 augusti 2011, 23:14:40 »
Tackar! Ja jag tar 2 dagar iaf innan jag börjar jobba igen. Åh saknar mina små eftermiddagsnöjen!

Hoppas du inte fick Ann på Bliss sjukskriven p.g.a utbrändhet bara, jag måste bara testa hennes yrkesskicklighet när jag kommer ner. Har ju läst en del om henne  :q

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #107 skrivet: 31 augusti 2011, 23:35:16 »
Gör som jag, köp en ny biljett redan nu så känns det genast mycket bättre  :D
Ja kanske det, får se hur mina vinterplaner utvecklas.

Hoppas du inte fick Ann på Bliss sjukskriven p.g.a utbrändhet bara, jag måste bara testa hennes yrkesskicklighet när jag kommer ner. Har ju läst en del om henne  :q

Jag var med en tjej som sa att hon hette Ari, frågade inte efter Ann. Ari körde på ganska hårt för att köra DT(deepthroat) men klagade på att min utrustning var för stor.

Bästa BJ (och sex) denna resa var utan tvekan Lek på Red Point på soi 6 (DT), hon tog den där bak oxå btw. Var med henne 4ggr tror jag och hon har mitt nummer och jag har fått lite standard sms som "miss you" sen dess. Tyckte det kunde vara lite kul att se vad hon skriver.
Nog för att jag vill ha henne här hemma för mig själv så är jag inte så naiv att jag får några disillusioner, så jag kan rekommendera alla (normalt funtade människor som behandlar tjejer med respekt) att gå och sponsra denna underbara tjej. Nästa gång kanske jag till och med tar hem henne över natten, som hon bad mig om flera gånger.

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #108 skrivet: 31 augusti 2011, 23:36:36 »

En annan rekommenderad dam är ju Chompoo på My Friend You bar på soi 6. Har ingen erfarenhet av henne dock.

Utloggad Tomtebloss

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #109 skrivet: 31 augusti 2011, 23:44:56 »
Jo, jag har läst om henne också. Sen var det nån Pam på Bliss, Daeng på Golden girl soi 13/2 Et på pumpstation (samma soi). Jag lovar skriva recensioner om jag råkar på nån av dem när det väl är dags! Det finns alternativ, tänkte när jag såg din start i Pattis att det är lika bra att leta upp några alternativ :D

Ser fram emot att läsa den delen av dina äventyr som du kommer ihåg sen!  :thumbsup

Hoppsan hejsan. Såg att du redan nämnt en av mina tänkta... Lika bra jag raderar bort det namnet...  :q

« Senast ändrad: 31 augusti 2011, 23:48:28 av Tomtebloss »

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #110 skrivet: 31 augusti 2011, 23:56:59 »
Jo, jag har läst om henne också. Sen var det nån Pam på Bliss, Daeng på Golden girl soi 13/2 Et på pumpstation (samma soi), Lek, Red point bar - 6:an. Jag lovar skriva recensioner om jag råkar på nån av dem när det väl är dags! Det finns alternativ, tänkte när jag såg din start i Pattis att det är lika bra att leta upp några alternativ :D

Ser fram emot att läsa den delen av dina äventyr som du kommer ihåg sen!  :thumbsup

Ja jag har börjar lite men det är 25 dagars party med en massa händelser och damer att skriva om, kan ta lite tid att få ned det på print!

Lek var verkligen en av favoriterna på denna resa men ibland är det bara bra att gå nånstans och upptäcka sina egna favoriter och inte läsa sig blind på alla forumrekommendationer.

Ska du göra soi 6 så rekommenderar jag att först ta en öl på corner bar(går att ha kul med dom damerna oxå) och sen gå ner och hänga lite på Quicky Bar. Är Bee där och verkar intresserad av dig så gör det, jag missade chansen med henne. Beer och Em är oxå fina tjejer där. Det tog mig 3 resor innan jag kände mig mer hemma på soi 6 men kommer man till det tillståndet så får man en helt ny upplevelse av denna galna gata. På Lisa bar finns det en del fina tjejer där oxå.
Gillar man LB´s så är Arm på Soho bar riktigt fin, hon är dövstum btw.

« Senast ändrad: 01 september 2011, 00:18:42 av the dude »

Utloggad Tomtebloss

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #111 skrivet: 01 september 2011, 00:21:43 »
Vet inte hur jag ska skriva, man har dem mer som säkra kort och jag vet inte om jag kommer att älska eller hata soi 6 heller. Kanske det blir för mycket för mig, men det finns ju gott om alternativ i Pattis :) Men absolut tänker jag ta en öl på corner bar och gå upp och ner för 6:an flera gånger när jag ändå är där. Sen blir det troligen några rundor på WS också och säkert nån koll inne i nån agogo, fast det inte är min grej riktigt egentligen.

En sak som jag undrar är vad du hade för budget, tänkte att med den starten så måste du ha bränt närmare 15-20 000 THB första kvällen? Det jämnar ju oftast ut sig i längden vet jag, men det låter som om du varit en 25-dagarsmiljonär och det får man väl kosta på sig - bara man har skoj! :)

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #112 skrivet: 01 september 2011, 03:04:03 »
Vet inte hur jag ska skriva, man har dem mer som säkra kort och jag vet inte om jag kommer att älska eller hata soi 6 heller. Kanske det blir för mycket för mig, men det finns ju gott om alternativ i Pattis :) Men absolut tänker jag ta en öl på corner bar och gå upp och ner för 6:an flera gånger när jag ändå är där. Sen blir det troligen några rundor på WS också och säkert nån koll inne i nån agogo, fast det inte är min grej riktigt egentligen.

En sak som jag undrar är vad du hade för budget, tänkte att med den starten så måste du ha bränt närmare 15-20 000 THB första kvällen? Det jämnar ju oftast ut sig i längden vet jag, men det låter som om du varit en 25-dagarsmiljonär och det får man väl kosta på sig - bara man har skoj! :)
Njä jag hade aldrig med mig mer än 5000baht per kväll. Ibland överskred jag budgeten lite och ibland hade jag kvar 2-3000 morgonen efter men i snitt så räknar jag med 5000 per dag.
Jag var nere i 25 dagar och brände kanske 32000kr och det är inkl. hotel, fast jag har lärt mig lite om att inte kasta bort pengar i onödan vid det här laget.
Jag orkar inte med mer än 2-3 ggr(sex) per dag, oftast bara 1-2ggr och det är typ en tusing per omgång i snitt och resten är lite mat och dricka. Man behöver inte bjuda alla tjejer på LD´s och jag gick knappt på några gogo´s alls, har redan kollat de flesta ställen.
När jag tänker på det så vet jag inte riktigt hur jag gör det men jag får det att gå ihop iaf på nåt sätt. Det låter som om jag snålar med 5000baht men jag hade skitkul och lyckades ändå på nåt sätt att få det att gå ihop.

Ja sexan är väl det mest extrema och roligaste stället i Patts men nu på min tredje resa så har jag blivit mer hemma där och börjar gärna min kväll där innan vidare äventyr. Kolla in Johnny Wilde m.fl som alltid börjar festa där. Tack vare dem så upptäckte jag en helt ny sida av denna gata!

Kom ihåg, du behöver inte alltid bjuda på LD´s. Om du gillar en tjej så kan du bjuda på en drink men känn aldrig tvånget att bjuda alla eller samma tjej på flera. Jag har nekat tjejer LD´s bara för att de har frågat för tidigt eller för många ggr.
Känner aldrig att jag snålar numera. Jag är bara bättre på att läsa av stämningen. Om jag gillar en tjej och känner rätt vibbar så kan jag bjuda på drinkar och allt möjligt men det är en sak jag lärt mig att känna av.
Trots att jag inte slängde pengar runt mig så fick jag ganska bra rykte och tjejer sa ofta att jag var "good man" eller "good heart" och många var väldigt intresserade av att fortsätta ha kontakt med mig.
Tror att ett bra bemötande gör mkt!

Första 2 resorna jag var i Patts så gick jag bara rakt igenom soi 6 och kände, ja den speciella stämningen där(beroende på tid på dagen). Denna gången när jag började stanna till på corner, quicky och en del andra ställen där man inte behöver följa med upp på rummet direkt, så kändes det mer lungt. Knepet att erövra sexan är att köra lite barrunda utan att gå upp på rummet. Men det kanske är lite av en grej man gör efter ett par rundor där.
Fast visst ser man nån man inte kan motstå så är det bara att köra på.

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #113 skrivet: 30 september 2011, 06:55:52 »
Ville dela med mig av lite foton från tjejer jag träffat på min resa i den öppna delen av forumet oxå. Detta är lite små utvalda bilder på tjejer jag träffat på denna senaste resan.

1: LB 145 Bar. Jag vet inte varför detta hände, gillarinte egentligen LB´s men jaja whatvever:
2: Bliss BJ bar, min favvobar där man gick och fick bra service och drinkar oxå:
3: Yew Yee från Leo´s Blues Bar, en trevlig tjej som tog hand om mig när jag somnade i baren första kvällen pga jetlag. Blev lite boom boom på rummet när hon hade tagit mig hem oxå:

[attachment deleted by admin]
« Senast ändrad: 30 september 2011, 07:28:17 av the dude »

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #114 skrivet: 30 september 2011, 07:01:37 »
1: snygg LB, det finns en del story bakom henne, jag gillar henne och första andra resan ville hon ha in mig på toaletten, för att pudra min näsa antar jag haha!:
2: Toy Bar soi 2, blev inget med henne men jag hade kul ändå. Ibland måste lilleman vila lite oxå:

« Senast ändrad: 30 september 2011, 07:30:11 av the dude »

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #115 skrivet: 30 september 2011, 07:04:59 »
1: tjejer på PBG. Var nära att dra med andra tjejen från vänster men det blev inte av av nån outgrundlig anledning. Jaja I en godisbutik kan man inte äta allt:
2: 3-kants tjej nr. 1:
3: 3-kantstjej nr. 2:
Jag valde verkligen med omsorg i den trekanten, så jävla snygga tjejer fixar jag sällan hemma i Svedala!

« Senast ändrad: 30 september 2011, 07:33:05 av the dude »

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #116 skrivet: 30 september 2011, 07:07:41 »
1:  söt tjej på soi Happy, blev lite boom boom med henne:
2: Min kära Beer på Quicky bar soi 6. Hon har jag jag en lång historia med men bara 2ggr i bingen:
3: Ice O2bar soi 6, kanontjej i sängen:

« Senast ändrad: 30 september 2011, 07:34:32 av the dude »

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #117 skrivet: 30 september 2011, 07:10:09 »
1 Beer och Bee. Mitt största misslyckande under resan var att jag inte lyckades få till det med Bee. Finns en massa snyggare bilder på henne:
2: Simon beer garden complex på WS. Trevlig och snygg tjej.:
3: Mimi och snygg mamasan på Drinking Street. Lyckades nästan få mamasan i säng men det blev den yngre snygga tjejen istället. Jaja jag klagar inte.:

« Senast ändrad: 30 september 2011, 07:36:38 av the dude »

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #118 skrivet: 30 september 2011, 07:13:57 »
1: Jaeb på Simon. Bästa ligget nånsin?:
2: 2 tjejer på min stambar Inn Love. Boo blev kär i mig och jag blev lite förtjust i Om.:

« Senast ändrad: 30 september 2011, 07:37:46 av the dude »

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #119 skrivet: 30 september 2011, 07:15:24 »
1: Jag och Beer på Q. Oj vad jag gillar henne!:
2: FL på WS. Snyggaste 35åringen jag stött på:
3: May på Lisa bar, trevligt trevligt!:

« Senast ändrad: 30 september 2011, 07:38:53 av the dude »

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #120 skrivet: 30 september 2011, 07:18:45 »
1: Lek Red Point, min favvo jag kan inte säga nog lovord om henne. Har hennes nummer och har messat lite. Om jag skriver "miss you, are U OK?" så skriver hon "not OK miss your dick" så jag skriver tillbaka " Haha well I miss all your 3 holes" och så skriver hon att jag ska ringa henne så fort jag kommer tillbaka :
2: Aum, My Friend You Bar. Hade en klassiskt BJ i soffan i Baren med henne. Lite spännande att sitta där och njuta medans folk sprang förbi:
3: The one that got away. Jag va bara för trött och utpumpad för att orka ta med henne hem men fan vad jag ångarade det senare:

« Senast ändrad: 30 september 2011, 07:43:01 av the dude »

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #121 skrivet: 30 september 2011, 07:24:41 »
1: En helt otrolig tjej på La Guingette i "the darkside" som i princip våldtog mig när jag kom ut ur duschen:
2: Min älskling Dao från Laos som jag har träffat på mina senaste 2 resor. Denna tjej har jag ganska starka känslor för. Ja jag vet, inte en bra idé i denna galna stadmen jag gillar henne skarpt!

Utloggad Tomtebloss

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #122 skrivet: 30 september 2011, 13:19:23 »
Ojojoj, hon som du missade  :P

Förstår att du ångrar det. Vilken läckerbit!

Utloggad gotte

• Surr medlem
  • Diamant VIP
« Svar #123 skrivet: 30 september 2011, 17:41:39 »
Bra jobbat duden  :clap:

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #124 skrivet: 30 september 2011, 21:15:46 »
Ja jag tänkte att jag skulle samla ihop lite foton och bjuda på några små minnen här för alla som inte är VIP. Jag kommer fortsätta skriva rapporten trots detta.

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #125 skrivet: 01 oktober 2011, 12:25:33 »
Ok lite fler bilder på Beer, only for you C!
1-2: Har märkt på en massa bilder på ett annat forum att hennes tatueringar ändras lite då och då så jag är inte säker på vilka som är riktiga eller om alla är henna. Vet inte vem David är? Den och den hon har i svanken är de enda som jag inte sett försvinna.
3: En kväll tog hon min skjorta och klädde på sig. Fick tillbaka den när jag gick.
Ja det var nog alla bilder jag tagit vill inte posta bilder som andra tagit utan deras godkännande.

« Senast ändrad: 01 oktober 2011, 12:31:55 av the dude »

Utloggad steffe

• Junior
  • *
  • Antal inlägg: 37
« Svar #126 skrivet: 01 oktober 2011, 18:33:39 »
Hallå där dude!

var tvungen att kolla in din TR här! var ett nöje att springa på dig i pattis!

Corner Bar och Quicky är kanon ställen att hänga på, har spenderat mängder med timmar i dom barerna och det bli bara roligar ju mer man lär känna tjejjerna. som du vet är Quciky vårat stam hak så känner damerna där rätt väl nu.
hur gör du för att hålla en budget på 5k/dag senast blåste jag 7-8k per dag och då fanns det dagar jag inte ens göka

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #127 skrivet: 01 oktober 2011, 19:36:35 »
Hallå där dude!

var tvungen att kolla in din TR här! var ett nöje att springa på dig i pattis!

Corner Bar och Quicky är kanon ställen att hänga på, har spenderat mängder med timmar i dom barerna och det bli bara roligar ju mer man lär känna tjejjerna. som du vet är Quciky vårat stam hak så känner damerna där rätt väl nu.
hur gör du för att hålla en budget på 5k/dag senast blåste jag 7-8k per dag och då fanns det dagar jag inte ens göka
Oj tjena Steffe!
Ja det här bara en liten tease-tråd, den riktiga rapporten ligger i VIP och det måste man ha 100inlägg för att kunna se. Fast det är i princip samma som den på engelska med lite skillnader på bilder och hur jag benämner folk jag träffat.
Ja det var kul att träffa er de få gånger vi sågs! Jag tror jag missade er hela tiden, jag kom till Q när ni hade dragit vidare mesta delen av tiden.
Även om jag har ett litet partyprisse-rykte här så har jag lite svårt att hålla på som ni gjorde. Fast det kanske är lättare att hålla ångan uppe i 9 dagar jämför med 25.

Jo Quicky blev mitt favvoställe oxå redan innan ni kom dit. Fast jag behöver nog mer tid där för att lära känna tjejerna. Jag var dock lite en del av inventarierna ett tag så de borde nog känna igen mig nästa gång jag kommer dit. Det var tack vare "the memory remains" som jag upptäckte det stället så tack för det! Tidigare hade jag bara gått rakt igenom soi 6 och antingen tagit ST eller åkt nån annanstans. Jag kände inför denna resa att jag ville ha en hållplats nånstans på sexan för att lära känna denna galna gata lite mer. Quicky var perfekt för det!

Det var trevligt att umgås med alla snubbarna som samlades där. Tror jag har träffat 20-30 nya människor denna resa och det var kul som fan men lite svårt att hålla reda på alla namn bara.

Ja 5000baht per dag var förutom hotell och jag spenderade väl en ca 32000sek på hela resan(förutom flyg) och då var det 25 dagar där nere plus restid. Vet inte... jag somnade ju ganska ofta på eftermiddagen och kom inte ut till barerna förrän sent vilket kanske bidrog till att budgeten höll. Hade jag börjat supa 15 på eftermiddagen och hållit på till morgontimmarna som ni, så hade det aldrig gått! Jag kände inte att jag snålade, jag var bara trött en massa... kan vara en anledning.
Sen så undvek jag gogo´s ganska mkt denna resa. Visst jag hamnade på en del såna ett antal gånger men bara i sällskap av andra BM´s.
Jag bjöd väl inte alla tjejer på drinkar men de jag gillade fick alltid dricka av mig.
Det var nog bara 2 dagar som jag inte hade nå action med tjejer det var mest min libido som höll tillbaka mig. Nästa gång måste jag maximera det med hjälp av lite piller kanske. Så många tjejer, så lite tid!

Kul att se dig där nere och hoppas vi lyckas samla hela gänget igen nån gång. Skulle vart awesome! :hb :drunk  :burp

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #128 skrivet: 02 oktober 2011, 03:36:21 »
Vill bara inflika ett litet ursäkta till Starchild och Mr.V som jag sagt nåt om att mötas upp med men det blev inte riktigt av. När jag väl är nere i paradiset så spinner mitt huvud på högvarv med alla damer så jag glömde bara bort alla jag sa att jag eventuellt skulle mötas upp med. Hoppas att ni fick en trevlig resa!

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #129 skrivet: 02 oktober 2011, 20:30:41 »
Tack för bilderna Dudisen, fanns en del pärlor, hajjar inte riktigt varför du vill ha Bee i säng dock, är det för hon är lite av en "erövring" på PA forumet?
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #130 skrivet: 02 oktober 2011, 21:58:08 »
Tack för bilderna Dudisen, fanns en del pärlor, hajjar inte riktigt varför du vill ha Bee i säng dock, är det för hon är lite av en "erövring" på PA forumet?
Nä jag bryr mig inte om vilka andra vill ha. Jag tyckte bara att hon så otroligt vacker! Sen är det roligt med en liten utmaning i landet det är alldeles för enkelt att få sällskap i sänghalmen.

* Info

• *Totala Poster: 110160
  • *Total Ämnen: 5344
  • *Online idag: 32
  • *Mest Online: 256
(28 april 2011, 12:48:13)
  • *Medlemmar: 5
  • *Gäster: 22
  • *Totalt: 27