0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Kuala Lumpur, ... hur är det i Malaysia annars med öl sprit och kvinnor? (för det är väl malaysia...orkar inte googla)Någon som kan ge tips ? Ska ut på hyfsat lång resa i vinter, så vore kul med fler än ett resmål.
...Men Malaysia åker man inte till för kvinnor utan när man vill vara seriös turist vandra runt i regnskogarna...
Så där har nigerianerna gjort över hela afrika hur länge som helst, se upp med dom.Tom i Oslo har dom tagit över helt. Dom har 4-5 tjejer på varenda gathörn i centrala Oslo.
Har inte testat men tror dom e rätt billiga. Sist jag va där såg jag kanske 3oo horor på 5 minuters bilfärd genom centrum. Har en kompis där som berättade att varje morgon på väg till jobbet får han dela bussen med massor av horor, hallickar och fulla norrmän..Men det är knappat som i Thailand, mycket skabbigare känns det. Tror dom försökte etablera sig i Göteborg först men fick för mycket problem med snuten.
Åk till Cuba du om du vill knula svart! Har varit där många gånger. Eler varför inte åk direkt till afrika!! bra mycket snyggare än dom jag sett i Snucke