* Status

Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Har du inte fått ditt aktiverings-e-postmeddelande?

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Författare Ämne: Mörka tjejer runt Nana Plaza  (läst 3865 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1082
  • Kön: Man
Mörka tjejer runt Nana Plaza
« skrivet: 13 maj 2011, 17:19:41 »
Är det någon mer än jag som sett (sista trippen ner) att det börjat hänga afrikanska tjejer runt gatorna vid nana hotell? Vet ej vad gatorna heter, då jag är kass på bangkok, hehe.
Någon som testat dessa?
Var där sista kvällen med 2arbetspolare och fick inte tid eller lust att dra med en negress hem, fanns några riktigt snygga tjejer där.
Deras pimps var dock inte så hemliga eller utseende mässigt trevliga...

Vore kul att höra om det är som normala köpetjejer eller om det ingår saker i priset man inte vill ha...
« Senast ändrad: 12 juli 2011, 23:22:16 av Ozz »
Som namnet antyder är jag mer Kambodja än Thailands resenär.
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad Happyman

• Surr medlem
  • Brons V.I.P
  • Antal inlägg: 310
SV: Mörka tjejer runt Nana Plaza
« Svar #1 skrivet: 13 maj 2011, 17:48:12 »
Nu har jag inte varit i Thailand eller Bangkok på ett år men de gånger jag har varit vid och runt Nana(Soi 4) så har det inte varit så mycket mörkhyade damer men det har förekommit att jag har stöt på några av dessa damer och även varit "vän" några dagar. Har en mörkhyad dam som jag brukar träffa ibland när jag besöker Bangkok.

Har inte sett några "agenter" som sköter deras verksamhet men vet givetvis att det finns Thai damer som har pojkvänner som de försörjer.

I övrigt har de damer som är mörkhyade som jag träffat varit trevliga och pigga på hotelrummet.
« Senast ändrad: 12 juli 2011, 23:23:17 av Ozz »

Utloggad Andy69xxx

• Junior
  • *
  • Antal inlägg: 16
  • Thaitjej nu och för alltid
« Svar #2 skrivet: 16 maj 2011, 20:20:31 »
Det låter ju riktigt trevligt. Jag har alltid tänkt att jag någon dag ska prova en negress i sängen. Jag bara älskar nyansen av mörk hy och rosa springa. Det gör mig verkligen upphetsad. Bangkok nästa. :P
« Senast ändrad: 12 juli 2011, 23:23:37 av Ozz »

Utloggad Tricky

• Brons V.I.P
  • Antal inlägg: 336
« Svar #3 skrivet: 16 maj 2011, 20:27:35 »
Om du vill ha en negress dra då till Kuala lumpur en weekend där finns det en hel del...Har fattat det så som att dom är studenter där som drygar ut kassan så garanterat ingen pimp med i bilden....
« Senast ändrad: 12 juli 2011, 23:24:05 av Ozz »

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #4 skrivet: 16 maj 2011, 21:24:11 »
Kuala Lumpur, ... hur är det i Malaysia annars med öl sprit och kvinnor? (för det är väl malaysia...orkar inte googla)
Någon som kan ge tips ?  

Ska ut på hyfsat lång resa i vinter, så vore kul med fler än ett resmål.
« Senast ändrad: 12 juli 2011, 23:24:18 av Ozz »
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad Tricky

• Brons V.I.P
  • Antal inlägg: 336
« Svar #5 skrivet: 17 maj 2011, 20:19:12 »
Kuala Lumpur, ... hur är det i Malaysia annars med öl sprit och kvinnor? (för det är väl malaysia...orkar inte googla)
Någon som kan ge tips ?  

Ska ut på hyfsat lång resa i vinter, så vore kul med fler än ett resmål.
Muslimskt land med öl i varje seven eleven inga ladiebars utan bara freelance på diskon och vanliga barer... 90% av kvinnorna är från Fili resten Kina, Afrika och Thailand....Malaysia är som dom marknadsförs sig som truly asia alla folkgrupper från asien finns där.... Priserna är lite högre än i tex Thailand pga att dom är lite rikare land...Men Malaysia åker man inte till för kvinnor utan när man vill vara seriös turist vandra runt i regnskogarna...
« Senast ändrad: 12 juli 2011, 23:24:30 av Ozz »

Utloggad Happyman

• Surr medlem
  • Brons V.I.P
  • Antal inlägg: 310
« Svar #6 skrivet: 07 juli 2011, 09:25:29 »
I helgen såg jag inga mörkhyade kvinnor runt ´Nanaområdet, i och försig var det lit speciella omständigheter första med regn och sedan stängda barer pga av val men rätt så mycket andra kvinnor som stog,sprang och dansade kring Nana.
« Senast ändrad: 12 juli 2011, 23:24:43 av Ozz »

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #7 skrivet: 07 juli 2011, 13:30:21 »
Det var inte i själva nana centrumkomplexet, utan längs med den stora (sukhumvit??) gatan som går precis bredvid, där fanns det en hel del bruna skönheter, varav en riktigt fin, herrejävlar vad jag har ågren över att jag inte gjorde något åt saken.
« Senast ändrad: 12 juli 2011, 23:24:54 av Ozz »
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad neuthrino

• V.I.P
  • Antal inlägg: 142
« Svar #8 skrivet: 11 juli 2011, 21:49:23 »
...Men Malaysia åker man inte till för kvinnor utan när man vill vara seriös turist vandra runt i regnskogarna...

Inte?!? Oh, jag som trodde att när man gick från bar till bar till tjej till bar till tjej till säng kammaren också räkandes till seriös turist... :hmm
« Senast ändrad: 12 juli 2011, 23:25:12 av Ozz »

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #9 skrivet: 13 juli 2011, 01:31:03 »
Var aldrig tänkt som något negativt, har aldrig personligen använt det som ett negativt ord heller, men tillbaka till frågan...

Någon annan som spanat runt Nana och sett några läckra mörka damer, och ifall något speciellt gällde för dem?
Ibland kom det fram ett gäng afrikanska killar om man spanade på tjejerna lite för länge (kändes som om de kom då iaf) och de var ju inte riktigt lika roliga och trevliga... De fick mig att tänka om andra kvällen jag var på span, jag är ingen liten kille, men 4 ganska stora afrikaner som ser allmänt sura ut kan få de flesta att tänka om.
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad glad_lax

• Junior
  • *
  • Antal inlägg: 40
« Svar #10 skrivet: 14 juli 2011, 20:28:51 »
Varför var de svarta männen hotfulla, vet ni det? Om jag förstod er rätt, så var tjejerna där för att sälja sex och inte sälja nötter eller nåt? Kan det inte tänkas att svarta snubbarna tröttnade på att ni bara glodde och spanade, och inte köpte sex av tjejerna, vilket ju i så fall var hela syftet med att de var där?
« Senast ändrad: 16 juli 2011, 12:01:04 av Kurios »

Utloggad thainoob

• Junior
  • *
  • Antal inlägg: 15
« Svar #11 skrivet: 14 juli 2011, 21:13:30 »
Hur kommer det sig ens att svarta snubbar kan bo i bangkok och hålla igång verksamheten med svarta brudar. Slår inte thailändska polisen ner på sånt när det inte gynnar dem själva. Eller är det mutor med i spelet här ochså och hur får dom uppehållstillstånd? Finns det afriak mellanöstern kvarter i bangkok ochså??

Många frågor, hehe, men finns det några svar? Någon måste känna till bangkok riktigt bra här.

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #12 skrivet: 15 juli 2011, 00:07:44 »
Enligt några väldigt erfarna thairesenärer jag känner så är tydligen en grupp Nigerianer (folk från Nigeria) väldigt involverade i drogtrafiken i thailand, de har tydligen fått in en fot där och kan väl fixa pass/uppehållstillstånd till andra aktiviteter om jag har hajjat rätt. Det stod ju inte bara en mörkhyad donna där, så det är ju ingen enstaka grej.
Ryssarna har ju sina tjejer där också... En polare blev pålurad 2 ryska tjejer av en taxichaffis (thaichaffis) men han blev sketförbannad och drog därifrån utan att betala vare sig taxin eller tjejerna, han var inte i thailand för ryska tjejer.

Helt  off-topic så kan jag väl nämna att i Kambodja så har (samma liga?) Nigerianer etablerat sig ordentligt på knarksidan. Det står varje vecka i cambodian weekly om nya arresteringar på just Nigerianer i samband med narkotika-de skriver ju ut sånt därnere.
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad Crazy Joe Devola

• Junior
  • *
  • Antal inlägg: 14
« Svar #13 skrivet: 15 juli 2011, 02:22:43 »
Så där har nigerianerna gjort över hela afrika hur länge som helst, se upp med dom.
Tom i Oslo har dom tagit över helt. Dom har 4-5 tjejer på varenda gathörn i centrala Oslo.

Utloggad glad_lax

• Junior
  • *
« Svar #14 skrivet: 15 juli 2011, 03:41:13 »
Så där har nigerianerna gjort över hela afrika hur länge som helst, se upp med dom.
Tom i Oslo har dom tagit över helt. Dom har 4-5 tjejer på varenda gathörn i centrala Oslo.

Dags att besöka Oslo alltså? :)
« Senast ändrad: 15 juli 2011, 08:10:35 av Kurios »

Utloggad Crazy Joe Devola

• Junior
  • *
  • Antal inlägg: 14
« Svar #15 skrivet: 15 juli 2011, 10:53:49 »
Har inte testat men tror dom e rätt billiga. Sist jag va där såg jag kanske 3oo horor på 5 minuters bilfärd genom centrum. Har en kompis där som berättade att varje morgon på väg till jobbet får han dela bussen med massor av horor, hallickar och fulla norrmän..

Men det är knappat som i Thailand, mycket skabbigare känns det.
Tror dom försökte etablera sig i Göteborg först men fick för mycket problem med snuten.

Utloggad glad_lax

• Junior
  • *
« Svar #16 skrivet: 15 juli 2011, 15:34:38 »
Har inte testat men tror dom e rätt billiga. Sist jag va där såg jag kanske 3oo horor på 5 minuters bilfärd genom centrum. Har en kompis där som berättade att varje morgon på väg till jobbet får han dela bussen med massor av horor, hallickar och fulla norrmän..

Men det är knappat som i Thailand, mycket skabbigare känns det.
Tror dom försökte etablera sig i Göteborg först men fick för mycket problem med snuten.
I Sverige är ju polisen helt besatta av att förfölja folk som gillar fnask. Men även här har jag sett några heta svarta tjejer vandra i de vanliga kvarteren i Sthlm, dock bara ett fåtal och inget för mig för jag håller mig undan tills fascisterna tagit bort lagen igen. hehe.

Man borde fanimig åka till Kuba eller nåt. Svarta febern kanske? hehe
« Senast ändrad: 15 juli 2011, 15:52:13 av Kurios »

Utloggad donbom

• Junior
  • *
  • Antal inlägg: 23
« Svar #17 skrivet: 21 juli 2011, 22:11:16 »
Åk till Cuba du om du vill knula svart! Har varit där många gånger. Eler varför inte åk direkt till afrika!! :hmm
bra mycket snyggare än dom jag sett i BKK
Snucke

Utloggad Aremak

• Surr medlem
  • Silver V.I.P
  • Antal inlägg: 513
« Svar #18 skrivet: 22 juli 2011, 23:10:39 »
Åk till Cuba du om du vill knula svart! Har varit där många gånger. Eler varför inte åk direkt till afrika!! :hmm
bra mycket snyggare än dom jag sett i BKK
Snucke

När man åker till Danmark är det inte bara för de danska tjejerna, ej heller Tyskland. Även om jag älskar thailändskor och thailand är jag öppen för äventyr  :crazy:

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #19 skrivet: 23 juli 2011, 01:25:25 »
Helt riktigt Aremak, synd bara att jag lät äventyret glida mig ur händerna... :'(

Well, well, det kommer fler tillfällen.
3Dec - 29Feb  Kambodja.

* Info

• *Totala Poster: 110160
  • *Total Ämnen: 5344
  • *Online idag: 32
  • *Mest Online: 256
(28 april 2011, 12:48:13)
  • *Medlemmar: 5
  • *Gäster: 23
  • *Totalt: 28