* Status

Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Har du inte fått ditt aktiverings-e-postmeddelande?

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Författare Ämne: Sommarpriser med Finnair  (läst 1534 gånger)

0 medlemmar och 3 gäster tittar på detta ämne.

Utloggad Tomtebloss

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1460
  • Kön: Man
  • Pussi - As good as it looks.
SV: Sommarpriser med Finnair
« Svar #20 skrivet: 23 september 2011, 00:18:27 »
Har en polare som har en tjej från Laos, ska höra med honom imorrn, men jag vet han jobbar F.M denna veckan, så han är svår att få tag i, men han sa han hade en del tips om jag ville ta hem en donna från Thailand m.m. ... Återkommer!
Jag drar juli/augusti 2012!

Utloggad ipadlover1

• Nybörjare
  • Antal inlägg: 6
« Svar #21 skrivet: 25 september 2011, 19:00:09 »
Tackar...fick höra av en kompis som jobbar i Phuket att många tar sig över till Malaysia för att sen via London ta sig hem till Svedala...Thai Airways är dyrast enligt honom...
Problemet är kanske att för en ensam Thaitjej byta plan 2ggr på 2 olika stora flygplatser inte alltid är en så bra idé... :hmm

Utloggad Gurka79

• Hangaround
  • **
  • Antal inlägg: 52
« Svar #22 skrivet: 22 december 2011, 22:23:34 »
Flög med finnair i somras....lite dåligt att man inte har fri drick hela vägen, men annars en kanon fin kärra.

Utloggad fd Rookie

• V.I.P
  • Antal inlägg: 186
« Svar #23 skrivet: 23 december 2011, 13:36:27 »
Hörde att Finnair kör en kampanj nu. Det är risk att det är sista dagen på denna men om man letar så kolla deras sida nu.

Utloggad andlin

• Surr medlem
  • V.I.P
  • Antal inlägg: 234
« Svar #24 skrivet: 23 december 2011, 15:32:41 »
Jag är så sné på Finnair, två resor har jag bokat från Bromma 20:30 på fredagskvällen. Båda gångerna har planet blivit inställt, första gången fick jag åka 17:30 från Bromma, nästa gång blev jag ombokad till 20:40 från Arlanda. Största anledningen till att jag bokade från Bromma är att jag då har gångavstånd från jobbet, istället för att i lugn och ro sitta på kontoret och fixa det sista innan jag åker så fick jag stressa dit och sitta 3 timmar extra och vänta på Helsinki airport. Jag tror det här blir sista gången med Finnair, dom får vara lika billiga som Aerosvit om jag ska boka en resa till med dom. Tveksamt då också, jag provar nog lika gärna något annat lågprisbolag istället.

* Info

• *Totala Poster: 110160
  • *Total Ämnen: 5344
  • *Online idag: 32
  • *Mest Online: 256
(28 april 2011, 12:48:13)
  • *Medlemmar: 4
  • *Gäster: 22
  • *Totalt: 26