0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
Jag jämförde min resa som jag bokat med Thai air och åker den 30 maj och kommer hem den 14 augusti betalade jag över 10 000 kr börjar flyga från Göteborg till Köpenhamn.Samma datum och från Göteborg till Helsingfors skulle jag bara få betala 7666 kr för.Vad jag har förstått så har Finnair fina plan att flyga med så när det inte skiljer någon nämnvärt i restid och ett stopp för mig på bägge resorna och skiljer så pass mycket i pris då är det kanske daxs att byta flygbolag.
Flyga med Finnair( ) eller Thai med sina gamla slitna 747:or från 80 talet är inget snack, Finnair vinner 10 gånger av 10, finns ingenting som är Thai's fördel och om nån kommer med en sliten klyscha om att flygvärdinnorna är snyggare så jo det kan hända att dom är men i mitt senaste fall(2 veckor sedan) så krävs det att man tycker om pojkar för att hålla med då 9 av 10 var det och den gamla suggan som var tjej hade jag heldre sett varit kille.Finnair har nya fina plan med egen tv i stolen nått Thai inte är framme vid ännu, allt snack om att Thai är så jävla bra har jag aldrig förstått, den enda fördelen enligt mig är att dom flyger från skandinaviska flygplatser på vintern då hela europa inte har insett att det faktiskt kan snöa samt att dom har fantastiska lågsäsongspriser, där finns det inget att snacka om.