0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
Hehe nää inte har jag gett upp Los men ibland måste man testa nya marker för att uppskatta dom gamla
Hur står det till med engelskan där? Är ölen drickbar och hur funkar det rent praktiskt att turista där? Inbillar mig att jag läste att du bara varit där tillsammans med flickvän (och dessa nämnda australiensarna) Är det enkelt, eller det är svårt att vara farang där (borträknat från tiggare o dyl. du nämnde i en annan tråd) Är det gott om barer för en ensam farang, eller det funkar inte på samma sätt som i Thailand? Ber om ursäkt om jag missat svaren på några av mina frågor bland alla de intressanta inlägg du gjort på din korta tid här.
Siam Reap - med sina imponerande tempel runt ikring, Angkor Wat. värt en titt enligt mig om man gillar kultur/historia /tempel.
.........polarn bajsade ju i byxan högst upp i huvudtemplet så bara det gjorde hela dagen värd att uppleva
Jag var där med några vänner i en heldag, mitt i högsäsongen i jan, tokvarmt och svettigt utan dess like, men det var det värt, polarn bajsade ju i byxan högst upp i huvudtemplet så bara det gjorde hela dagen värd att uppleva
Hahahah!!! Även om Claes E. känns väldigt OT i "tips om Kambodja" så går det hem..
Klart sevärd, och nej, man måste inte låta en i sällskapet bajsa i byxan... Kvällen innan hade varit ganska tuff med alkohol och i hans fall diverse annat (upp till honom...) han drog dock inte av några elefantlika saker om ni vill veta, utan som han sade själv: "Det kom mest vatten".....Åh du ljuva diarre!
Nä du tog upp bajsandet! Nu när timmen börjar bli sen och bajsskämten kommer fram är det kanske dags att lägga sig. Ska fan på gymet imorn så man måste vila upp sig lite.
Ja du har rätt i skitsaken. Ha d gott på gymmet! Kambodja-hälsningar