* Status

Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Har du inte fått ditt aktiverings-e-postmeddelande?

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Författare Ämne: Färjan-Håkans bar i Karon!  (läst 2568 gånger)

0 medlemmar och 3 gäster tittar på detta ämne.

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1534
SV: Färjan-Håkans bar i Karon!
« Svar #20 skrivet: 03 mars 2011, 20:58:16 »
belgist chokladfabrik den va bra :clap:
Ja eller som att sippa Chapel Hill när man har tillgång till Dom Perignon, typ!
Fast Håkan får ragga på svenska tjejer bäst han vill, då riskerar man iaf inte att bli bukis med han.
Vill ner till värmen igen! :(

Utloggad Maskenth

• Hangaround
  • **
  • Antal inlägg: 74
« Svar #21 skrivet: 04 mars 2011, 21:16:14 »
Med 1 miljon på fickan och kändis i Sverige har man vissa möjligheter. Tyvärr verkar karln vara korkad och jag hoppas att hans kompanjoner är riktiga vänner och inte några som utnyttjar hans kändisskap.

Vad som framkommit i TV-programmen om honom kan det bara gå ett håll, nämligen åt helvetet. Att han dessutom föredrar farangtjejer, framför thaitjejer, säger en hel del. Tror att han hamnat på fel ställe här i världen, men visst skulle jag byta med honom så länge det varar.

Jag önskar honom lycka till, för det behöver han.

Utloggad Tomtebloss

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1460
  • Kön: Man
  • Pussi - As good as it looks.
« Svar #22 skrivet: 05 mars 2011, 03:28:15 »
Håller med, oavsett om han är korkad eller ej så har han ett bättre liv än mig just nu. Inte för att jag klagar, men visst fasen kunde man haft det bättre? Det fina i kråksången är ju att det inte behövs ett IQ högre än ett skonummer för att lyckas i Th tydligen, men å andra sidan - de lyckas ju bra i Sverige också tack vare TV3 kanal 5 etc. Well well. Jag ska riva min ansökan till MENSA och söka in till Big Brother och bryta ihop lite där, eller så får jag väl lära mig köra skidor baklänges. Eller på nåt annat sätt göra mig uppmärksammad för Aschberg och co, eller snarare deras produktionsbolag. Söka jobb på Gekås i Ullared kanske  :crazy:

Nä, jag hade gärna bytt med honom. Men jag hade inte för en sekund funderat på att gå in i hans bar för det.
Jag drar juli/augusti 2012!

* Info

• *Totala Poster: 110160
  • *Total Ämnen: 5344
  • *Online idag: 32
  • *Mest Online: 256
(28 april 2011, 12:48:13)
  • *Medlemmar: 3
  • *Gäster: 21
  • *Totalt: 24