0 medlemmar och 3 gäster tittar på detta ämne.
37 dagar och 14 timmar.... Det rör på sig som det heter. Ohoj duden - jodå, jag har placerat en order och kollat lite andra småtrick på nätet som jag kanske fixar utan tillbehör även efter lite alkoholkonsumtion. Fast jag aktar mig för att göra sånt som kräver allt för mycket fingerfärdighet från min sida, för man vill ju inte åka dit och bli avslöjad i en bar. Går säkert fint att lura till sig lite telefonnummer också om man nu känner för det. Jag kan låna ut ett och annat trick och vi kommer säkert på ett sätt att få dem att skriva sitt nummer på ett spelkort eller en sedel om allt levereras enl. planen. Vi ska säkert kunna hitta en trevlig repertoar och jag kommer att akta mig att ta tjejers nummer (eller snarare akta mig för att lämna ut mitt) när jag är nere, men jag ska säkert kunna lura till mig ett och annat nummer i på mer än ett sätt Det är allt lite skoj att träna på lite tricks här hemma medan man tänker på de underbara varelsernas leenden efter ett väl utfört trick i en bar. Ja, nu slog längtan till igen - minusgrader utomhus och inget upphetsande att titta på heller såklart, så mycket kläder tjejer har på sig här, helt klart avtändande i jämförelsen. Men men, nu är jag kvar i det kalla norden, men som sagt var. Det börjar närma sig sakta men säkert! Hokus pokus min vän
Så hade man då landat.. 37 dag stackars sate
Var lite osäker på hotellets placering förut, men det ligger tydligen mitt emellan soi buakhao och 3:rd road, i det som är förlängningen av soi Diana. Adressen säger Moo 10 Soi Lengkee....Ja, vad är det kvar nu? 35 dagar och nånting. Men tiden flyger ju när man har roligt
Jo tack, jag vet att det är synd om mig, men jag får vara glad för det lilla. Nu har jag fått hotell bekräftat och det kommer att bli China Garden. Jag fick t.o.m. hyra ex-managerns rum de första dagarna av min vistelse och lovar en hotellrecension och förmodligen en och annan recension ytterligare om andra förehavanden under resans gång. Antar det kommer att bli en del datortid över då hotellet saknar pool och Mars är uppenbarligen en varmare månad än Oktober rent generellt. Så det kommer att bli 3 nätter i en enrumslägenhet på översta våningen, sedan kommer jag att bo i ett deluxe rum på första våningen för 800 THB per natt under 6 nätter. Sista veckan (inkl. hemresedagen) kommer jag att bo i ett jacuzzi rum och det kostar 1500 THB per natt - det billigaste jag hört talas om i Pattaya. Få se hur många tjejer jag får plats med i den baljan, för det är ingen joiner fee om jag skulle få för mig att tömma en bar ytterligare en gång. Men jag ska se till att tjejerna klarar av att interagera med varandra denna gången isåfall. Inte småpussar i baren och fnitter från badrummet, det har jag redan provat på..... Skönt att det delmålet är avklarat och här är en länk till det bokade hotellet. Inte så mycket bilder, men det räcker till. Ang. pool så finns det en på grannhotellet och om man betalar 100 THB så får man möjlighet att nyttja deras pool enl. uppgifter på ett annat forum. De 20 meterna jag tvingas gå emellan ska jag väl klara på mina ostadiga ben, efter en helnatt i Pattaya? http://www.chinagardenpattaya.com/Var lite osäker på hotellets placering förut, men det ligger tydligen mitt emellan soi buakhao och 3:rd road, i det som är förlängningen av soi Diana. Adressen säger Moo 10 Soi Lengkee....Ja, vad är det kvar nu? 35 dagar och nånting. Men tiden flyger ju när man har roligt
Bor jag på Diana Inn så är det bara att du tar med badbrallorna dit!Får se om jag bor där eller om jag kollar in nåt annat ställe men jag kan nog hänga vid poolen ändå, poolkillen känner ju igen mig så d e nog inga problems. China garden var jag lite nyfiken på så det får du visa mig. JW visade mig ju deras rum på soi Chayapoon och det såg bra ut och verkade billigt. Ska nog gå förbi och ta visitkort.
Du får lämna id i receptionen, så tar vi en -visning på rummet Nädå, självklart så kan du få se rummet/rummen medan jag bor där, det ser otroligt fräscht ut, managern svarade snabbt och priserna är väldigt rimliga tycker jag. Hade ett par ytterligare alternativ, men de var inte lediga just den perioden jag är där, men jag är inte alls besviken för det. Kommer att bli kalasbra gissar jag!
2 veckor kvar börjar närma sig ensiffrigt!