0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
Ha en otroligt bra resa och gör inget vi andra inte skulle ha gjort
LYX !! Ps.Önskar en underbar resa
Thnx! Nu är sitter jag på Arlanda och försöker fördriva tiden till avgång. Ska bli skönt att ta en Chang vid poolen! Ha det så bra hemma i kalla Svedala allihopa.
Har en intensiv vecka framför mig...Flyger till Amsterdam om 3 timmar och skall vara där tills på onsdag kväll.Torsdag finns det en hel del pappersarbete att göra inför en månads ledighet.Fredag kväll åker vi ner till Landvetter och ligger över där för vidare transport mot Bali och Thailand på lördag morgon.Så idag om en vecka vid den här tiden sitter vi förhoppningsvis på någon uteservering på Bali och äter gott.
Det blir alltid stressigt veckan före avresan av någon anledning.Men har man något skönt att se fram emot gör det inte så mycket.Ha en trevlig resa så syns vi i Patong lite senare.
Sen blir det en Thailand-Filippinerna kombo i 3 månader
Lycka till Bingo.Vi kanske ses i PhStannar en manad till har.
Kanske det kanske Var kommer du hålla till den kommande månaden då? Min plan är öarna kring Cebu... Camotes, Bantayan, Malapascua. Sen blir det nog en vända till
2 timmar kvar tills första flyget lyfter.Nu har vi några härliga timmar framför oss. Beräknar landa på Bali i morgon kl 14.15 lokal tid.