* Status

Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Har du inte fått ditt aktiverings-e-postmeddelande?

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Författare Ämne: Nattklubb i Bangkok?  (läst 4542 gånger)

0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

Utloggad madelikemin

• Junior
  • *
  • Antal inlägg: 18
  • Kön: Man
SV: Nattklubb i Bangkok?
« Svar #60 skrivet: 27 augusti 2011, 19:11:04 »
Ja, de är väll ganska efterblivna om de går upp på ett dansgolv med tofflor eller flippflopps? Du är på en nattklubb, inte på stranden. De kan väll inte förvänta sig att inte bli trampade på om de går så? Om dom vill börja bråka över en sån sak så kan dom lika gärna förtjäna en smäll eller två, om dom inte fattar att det inte är stranden. Har du någonsin blivit bränd av en cigarett? Vet du hur ont det gör om du inte är berädd på att någon ska bränna dig? Nej precis, han har heller inget att göra på dansgolvet med en cigg i handen, för på ett dansgolv dansar man inget annat. Han kan väll lika gärna ha stått still och druckit vid sitt bord som resten av de "softa" folket gör.

Märks att du är 18 :) Du skulle sett dansgolven i hela Sverige för 8-10 år sedan innan dom ändrade lagen. Då rökte inprincip varenda jävel på dansgolven! Tänka sig hur mycket slagsmål som startade pga. det

Utloggad Supernova

• V.I.P
  • Antal inlägg: 107
« Svar #61 skrivet: 27 augusti 2011, 21:47:06 »
Märks att du är 18 :) Du skulle sett dansgolven i hela Sverige för 8-10 år sedan innan dom ändrade lagen. Då rökte inprincip varenda jävel på dansgolven! Tänka sig hur mycket slagsmål som startade pga. det

Ja men de är väll bra? Jo men så är det ju inte längre och har man kunskap nog så är det något som bör vara ganska självklart. Varför måste du röka på dansgolvet, du kan väll ställa dig vid ditt bord och röka färdigt sen gå upp och dansa igen? Det tar ju bara några minuter att röka klart.

Utloggad Johan Lat

• Global Moderator
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1454
« Svar #62 skrivet: 28 augusti 2011, 03:38:58 »

1 juni 2005, glöm aldrig det, det var den dagen då vi bartendrar kunde gå hem och lägga oss utan att behöva slänga alla kläder vi hade på oss i tvättkorgen och dessutom kunde vakna upp på en söndag utan att må piss när man inte ens hade druckit, att det ens finns IDIOTER som rökar är ofattbart ihop med alla religösa, DETTA ÄR 2000TALET INSE FAKTUM ;)

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1082
« Svar #63 skrivet: 28 augusti 2011, 11:34:20 »
Kan bara hålla med Johan Lat här...  Ännu bättre är det när polare man haft sedan barnsben börjar röka när de är över 35... Midlife crisis någon?

Som namnet antyder är jag mer Kambodja än Thailands resenär.
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad stekerik

• Junior
  • *
  • Antal inlägg: 30
« Svar #64 skrivet: 29 augusti 2011, 05:27:05 »
Personligen blir jag jävligt förbannad på folk som inte kan hålla koll på sina egna fötter på dansgolvet utan trampar på folk oavsett vad de har för skor på sig.
Nästa gång ska jag fan i mig ta och nita dem allihop. Det förtjänar de jävlarna. >:(
 ;)

Allvarligt talat så ska inte killar oavsett ålder vara på ett dansgolv om de inte är där för att snabbt ta sig till andra änden av lokalen.

Det finns inte en man av kvinna född som ser bra ut i sina försök att röra sig rytmiskt till musik, enda undantagen är de som är skolade i dans på ett eller annat vis. Alla andra ser bara löjliga ut i varierande grad.

Låt tjejerna dansa och sitt bredvid och njut och förundras av deras rörelseschema istället. :P

Hmm, fattar inte riktigt. Skojar du eller brukar du vara uppe på dansgolvet och bli förbannad på folk som inte kan ha koll på sina fötter? Den delen att du ska nita dom precis som supernova gör förstod jag dock! ;D Håll i hatten..

Alltså seriöst vem fasen bryr sig om man ser ut som en idiot när man är ute med polare och känner för att dansa? Skulle ALDRIG gå upp och dansa på en bar som alla dessa dumma äckliga killar (ofta britter) gör. Men är du ute på en klubb som t.ex. Insomnia i Pattaya och har skoj varför inte dansa lite. Har polare som jobbat som dansare och att dansa med dom brukar vara ganska roligt... :D  Det tycker damerna också.. Tycker inte alltid damerna som dansar ser jätte läckra ut.. Snygga visst... ^^ Alkoholen har en tendens att göra det man ser till så sexigt som det känns i betraktarens ögon..

Utloggad Supernova

• V.I.P
  • Antal inlägg: 107
« Svar #65 skrivet: 29 augusti 2011, 07:51:53 »
Hmm, fattar inte riktigt. Skojar du eller brukar du vara uppe på dansgolvet och bli förbannad på folk som inte kan ha koll på sina fötter? Den delen att du ska nita dom precis som supernova gör förstod jag dock! ;D Håll i hatten..

Alltså seriöst vem fasen bryr sig om man ser ut som en idiot när man är ute med polare och känner för att dansa? Skulle ALDRIG gå upp och dansa på en bar som alla dessa dumma äckliga killar (ofta britter) gör. Men är du ute på en klubb som t.ex. Insomnia i Pattaya och har skoj varför inte dansa lite. Har polare som jobbat som dansare och att dansa med dom brukar vara ganska roligt... :D  Det tycker damerna också.. Tycker inte alltid damerna som dansar ser jätte läckra ut.. Snygga visst... ^^ Alkoholen har en tendens att göra det man ser till så sexigt som det känns i betraktarens ögon..

Kör bara? Vem bryr sig om du dansar fult, dom kommer knappast slå ner dig eller nått.. Sen kan du tänka på att du är turist i Thailand, vem kommer komma ihåg dig om du går upp och dansar "fult" dagen efter? Det bor ganska många människor i Bangkok och Pattaya, förstår inte varför vissa turister är så blyga, det är ingen som kommer bry sig dagen efter. Killen jag knuffade ner från dansgolvet dagen innan mötte jag vid ingången dagen efter och det var inga "hard feelings" mellan oss, han tittade bara på mig och hälsade, och då hade han givetvis tagit mitt råd och bytt skor också..

Så de är bara köra, såg gamla gubbar i 50+ åldern på dansgolvet i Bangkok och det var en ganska härlig syn att dom ens vågar sig upp där.

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
  • Antal inlägg: 6295
« Svar #66 skrivet: 29 augusti 2011, 20:14:53 »

Jag var naturligtvis ironisk i mitt svar förutom när det gäller dansande killar.
De ser löjliga ut och ser inte alls lika coola ut som man kan få uppfattningen av att de själva tycker.

Men vill man dansa så är det bara att dansa och ha kul.
Jag är ingen dansare själv utan är mer en betraktare, det är antagligen därför jag lägger märke till saker andra missar.

* Info

• *Totala Poster: 110160
  • *Total Ämnen: 5344
  • *Online idag: 32
  • *Mest Online: 256
(28 april 2011, 12:48:13)
  • *Medlemmar: 5
  • *Gäster: 14
  • *Totalt: 19