* Status

Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Har du inte fått ditt aktiverings-e-postmeddelande?

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Författare Ämne: Gotte's LOS-tour augusti 2011!  (läst 1313 gånger)

0 medlemmar och 3 gäster tittar på detta ämne.

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1534
SV: Gotte's LOS-tour augusti 2011!
« Svar #20 skrivet: 01 juni 2011, 05:46:25 »
Idag är det exakt två månader tills att det är dax för avfärd (1/8) :coffee
Inte en dag semester utan bara en massa skönt arbete fram till dess, men det är det mer än värt  :D
Skönt arbete? Hmm... då har jag 2mån plus 3 dagar kvar och oxå bara arbete innan dess. Fast jag har ju ett ganska slappt arbete på sommaren, inte många som åker taxi då. Fast dt betyder ganska mycket glassätande i solen med kollegor så jag ska nog överleva! Antar att man kan kalla det skönt arbete. :-)
Vill ner till värmen igen! :(

Utloggad gotte

• Surr medlem
  • Diamant VIP
  • Antal inlägg: 5056
  • Kön: Man
« Svar #21 skrivet: 01 juni 2011, 16:21:03 »
Skönt arbete? Hmm... då har jag 2mån plus 3 dagar kvar och oxå bara arbete innan dess. Fast jag har ju ett ganska slappt arbete på sommaren, inte många som åker taxi då. Fast dt betyder ganska mycket glassätande i solen med kollegor så jag ska nog överleva! Antar att man kan kalla det skönt arbete. :-)

Har diverse administrativa arbetsuppgifter och efter midsommar brukar det vara mycket stilla i minst sex veckor :coffee
"Alla" på firman brukar vilja ha semester mitt i så det är oftast nästan bara jag på kontoret under den tiden  :)
Så m.a.o. är det ganska skönt att själv ta semester när det börjar röra på sig igen  :glasses9: :sunny: :burp

Utloggad Dagge

• Surr medlem
  • Brons V.I.P
  • Antal inlägg: 392
« Svar #22 skrivet: 01 juni 2011, 16:32:23 »
Har diverse administrativa arbetsuppgifter och efter midsommar brukar det vara mycket stilla i minst sex veckor :coffee
"Alla" på firman brukar vilja ha semester mitt i så det är oftast nästan bara jag på kontoret under den tiden  :)
Så m.a.o. är det ganska skönt att själv ta semester när det börjar röra på sig igen  :glasses9: :sunny: :burp

Jag får det tvärt om. Veckorna innan resan blir väldigt jobbiga för mig, Vi drar in en del bilar så jag får köra dubbla turer :(
Men har man något gott att vänta på så går det lite lättare :)

Utloggad gotte

• Surr medlem
  • Diamant VIP
  • Antal inlägg: 5056
« Svar #23 skrivet: 01 juni 2011, 16:40:58 »

Men har man något gott att vänta på så går det lite lättare :)

Så ser jag det också och är inte ett dugg avis på de som ska hyra stuga i Sverige med stor risk att semestern regnar och fryser bort  :0

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1082
« Svar #24 skrivet: 02 juni 2011, 11:32:30 »
Har ett utomhusjobb själv, så jag älskar att jobba under sommaren, dessutom brukar jobbet lugna ned sig med ca:50% så vi får lite slapptid om vi har tur...
Enda chansen för en annan att kunna dra ihop timmar och pengar för att kunna bli borta i 3mån när vintern kommer är att jobba under sommaren.
Som namnet antyder är jag mer Kambodja än Thailands resenär.
3Dec - 29Feb  Kambodja.

* Info

• *Totala Poster: 110157
  • *Total Ämnen: 5343
  • *Online idag: 23
  • *Mest Online: 256
(28 april 2011, 12:48:13)
  • *Medlemmar: 1
  • *Gäster: 15
  • *Totalt: 16