0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
Jaha, efter alltför mycket kyla och "depression" så är resan i augusti bokad 1/8 lyfter TG961 från kl.14.30
Härligt, då kanske vi syns där nere, vi planerar en liten tripp i augusti också.Kunde vara kul att träffas igen.
Kul för dig Gotte.Vilket bolag reser ni med och hur mycket kostade biletterna.Jag har två kompiser som letar resa vid den tiden.
Då får du träffa min blivande fru också
Om du lovar att hålla fingrarna i styr vill säga
Såklart vi måste ordna det Ozz Då får du träffa min blivande fru också Om du lovar att hålla fingrarna i styr vill säga
Grattis min vän. Är det samma kvinna som jag träffade. Hur ska du klara att hålla fingrarna från alla syltburkar. Förlåt! Ha det
LÅter trevligt. Jag kom hem igår från Patong och siktar på en ny resa i slutet av juli och början av aug. kunde vara kul om vi kunde träffas där nere igen.Btw Ozz håll fingrana istyr från min donna jag träffade på Stockholm bar nu när jag va nere, om du nu brukar gå dit fortfarande
Jag har bara en flickvän på Stockholm och om du inte har dejtat henne så lovar jag att vi inte blir buksvågrar.Är det så att du har dejtat henne så glöm aldrig att jag har spridit min sås i henne innan dig
Tack för att min kvällsmat inte smakar liiika bra som den skulle kunnat.
Det är aldrig bra att äta vid datorn...
Det verkar bli lite folk nere under augusti Hittills räknar jag in mig själv, the dude, Dagge och Ozz. Fler på G
Ja jag vet då av en till som planerar att åka ner och fira sin födelsedag i slutet av aug men det får han skriva om själv när det blir klart.
Jodå, party i PTY den 23:e
Har inte bokat ännu, återkommer när det är spikat.
Idag är det exakt två månader tills att det är dax för avfärd (1/8) Inte en dag semester utan bara en massa skönt arbete fram till dess, men det är det mer än värt
Skönt arbete? Hmm... då har jag 2mån plus 3 dagar kvar och oxå bara arbete innan dess. Fast jag har ju ett ganska slappt arbete på sommaren, inte många som åker taxi då. Fast dt betyder ganska mycket glassätande i solen med kollegor så jag ska nog överleva! Antar att man kan kalla det skönt arbete.
Har diverse administrativa arbetsuppgifter och efter midsommar brukar det vara mycket stilla i minst sex veckor "Alla" på firman brukar vilja ha semester mitt i så det är oftast nästan bara jag på kontoret under den tiden Så m.a.o. är det ganska skönt att själv ta semester när det börjar röra på sig igen
Men har man något gott att vänta på så går det lite lättare