* Status

Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Har du inte fått ditt aktiverings-e-postmeddelande?

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Författare Ämne: köpenhamn  (läst 28524 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad bkkmatt

• Hangaround
  • **
  • Antal inlägg: 51
  • Kön: Man
SV: köpenhamn
« Svar #160 skrivet: 06 februari 2010, 13:53:09 »
Om man är ute efter Thai tjejer i Köpenhamn så kan jag också rekommendera Dannebrogade. Har varit där några gånger och det är betydligt billigare än många av de andra ställena i Köpenhamn (inte lika fräscht men snygga tjejer) :)

Det finns många ställen på samma gata så det är bara att gå runt tills man hittar någon man gillar.

Utloggad crasy008

• Nybörjare
  • Antal inlägg: 1
« Svar #161 skrivet: 03 mars 2010, 21:33:34 »
Dannebrogsgade..finns det Ladyboys på Thai massage ställena? Något ställe att rekommendera?

Utloggad Aremak

• Surr medlem
  • Brons V.I.P
  • Antal inlägg: 498
« Svar #162 skrivet: 05 mars 2010, 13:43:36 »
Dannebrogade 15 har ibland Ladyboys

Utloggad mr niceguy

• Junior
  • *
  • Antal inlägg: 11
« Svar #163 skrivet: 15 mars 2010, 14:01:45 »
Bra tips, när man får gula febern här hemma  :thumbsup

Utloggad aliendude

• Junior
  • *
  • Antal inlägg: 12
« Svar #164 skrivet: 31 maj 2010, 10:25:53 »
Fick en skön oljemassage med trevligt tillbehör i den danska kungliga huvudstaden  i går. Jag drog iväg på en 2 dagars resa via danmark och tyskland för att fylla på mitt "lilla" barskåp hemma. Och när jag ändå passerade köpenhamn så drog jag in till ett thaiställe i centrala köpenhamn som levererade en skön oljemassage av en underbart söt tjej i 22 års åldern.

Precis lagom go massage och som grädde på moset sög hon mig ganska så länge innan hon satte sig gränsle över mig och gav mig en trevlig ridstund. Tight och go tjej som var väldig serviceminded och fnittrig. Givetvis körde jag allt enligt safe sex, alltså gummihatten på.

Hela kalaset tog ungefär 1,5 timmar och gick på 800 danska  Alltihopa, alltså tjejerna, massage, "extra" och priset är klart bättre än vad jag någonsin kunnat få i sverige. Kvallitén i sverige varierar otroligt mycket från rena bottennapp till ganska bra, men i danmark (och finland) har jag inte varit besviken en enda gång. Besviken i sverige relativt ofta trots HE eller annan spännande avslutning.

Och jag bör kanske tillägga att det dessutom i både danmark och finland är helt lagligt 

Utloggad mema89

• Surr medlem
  • Diamant VIP
  • Antal inlägg: 5419
« Svar #165 skrivet: 31 maj 2010, 13:32:48 »
Fick en skön oljemassage med trevligt tillbehör i den danska kungliga huvudstaden  i går. Jag drog iväg på en 2 dagars resa via danmark och tyskland för att fylla på mitt "lilla" barskåp hemma. Och när jag ändå passerade köpenhamn så drog jag in till ett thaiställe i centrala köpenhamn som levererade en skön oljemassage av en underbart söt tjej i 22 års åldern.

Precis lagom go massage och som grädde på moset sög hon mig ganska så länge innan hon satte sig gränsle över mig och gav mig en trevlig ridstund. Tight och go tjej som var väldig serviceminded och fnittrig. Givetvis körde jag allt enligt safe sex, alltså gummihatten på.

Hela kalaset tog ungefär 1,5 timmar och gick på 800 danska  Alltihopa, alltså tjejerna, massage, "extra" och priset är klart bättre än vad jag någonsin kunnat få i sverige. Kvallitén i sverige varierar otroligt mycket från rena bottennapp till ganska bra, men i danmark (och finland) har jag inte varit besviken en enda gång. Besviken i sverige relativt ofta trots HE eller annan spännande avslutning.

Och jag bör kanske tillägga att det dessutom i både danmark och finland är helt lagligt 

Villket ställe var du på  :hmm :hmm

Utloggad aliendude

• Junior
  • *
  • Antal inlägg: 12
« Svar #166 skrivet: 31 maj 2010, 13:44:28 »
på rekomenderade dannebrogade 15

Utloggad Bamse

• V.I.P
  • Antal inlägg: 129
« Svar #167 skrivet: 09 juni 2010, 18:29:19 »
Något tipps på bra billigt boende i Copenhagen drar dit 18-20 Juni :hb

Utloggad rakko

• Hangaround
  • **
  • Antal inlägg: 56
« Svar #168 skrivet: 10 juni 2010, 23:11:38 »
på rekomenderade dannebrogade 15

Finns det fler bra ställen än detta? Är i danmark emellanåt och behöver lite schyssta tips
« Senast ändrad: 11 juni 2010, 06:28:42 av Kurios »

Utloggad sverker

• Junior
  • *
  • Antal inlägg: 32
« Svar #169 skrivet: 22 augusti 2010, 15:54:24 »
Det finns bra information att tillgå på http://www.hedomax.com - Köpenhamn och övriga Danmark.
Ej bara thaimassage dock.

Utloggad sverker

• Junior
  • *
« Svar #170 skrivet: 22 augusti 2010, 15:57:35 »
Och på http://www.clubasia.dk/ hittar du thaibrudar som utför "seriös" massage och annat. Från 600 DKr per halvtimme med HJ

Utloggad sverker

• Junior
  • *
« Svar #171 skrivet: 03 september 2010, 14:24:38 »
Kan rekommendera Classic Thai massage
se http://www.thaiclassicmassage.dk
olja + hj ca 300+200 DK
B2B 30 min 500 DK

Utloggad figgebe

• Junior
  • *
  • Antal inlägg: 11
« Svar #172 skrivet: 13 oktober 2010, 19:39:44 »
Kan rekommendera Singamassage nära Österport station. 1000 DKK för massage + sex, 1 timme.

Utloggad lrry

• Nybörjare
  • Antal inlägg: 2
« Svar #173 skrivet: 21 oktober 2010, 13:41:26 »
Det finns bra information att tillgå på http://www.hedomax.com - Köpenhamn och övriga Danmark.
Ej bara thaimassage dock.

Bra tips! Tack!

* Info

• *Antal Medlemmar: 10821
  • *Senast: Ricky56

• *Totala Poster: 106535
  • *Total Ämnen: 5129
  • *Online idag: 50
  • *Mest Online: 256
(28 april 2011, 12:48:13)
  • *Medlemmar: 8
  • *Gäster: 42