Fick en skön oljemassage med trevligt tillbehör i den danska kungliga huvudstaden i går. Jag drog iväg på en 2 dagars resa via danmark och tyskland för att fylla på mitt "lilla" barskåp hemma. Och när jag ändå passerade köpenhamn så drog jag in till ett thaiställe i centrala köpenhamn som levererade en skön oljemassage av en underbart söt tjej i 22 års åldern.
Precis lagom go massage och som grädde på moset sög hon mig ganska så länge innan hon satte sig gränsle över mig och gav mig en trevlig ridstund. Tight och go tjej som var väldig serviceminded och fnittrig. Givetvis körde jag allt enligt safe sex, alltså gummihatten på.
Hela kalaset tog ungefär 1,5 timmar och gick på 800 danska Alltihopa, alltså tjejerna, massage, "extra" och priset är klart bättre än vad jag någonsin kunnat få i sverige. Kvallitén i sverige varierar otroligt mycket från rena bottennapp till ganska bra, men i danmark (och finland) har jag inte varit besviken en enda gång. Besviken i sverige relativt ofta trots HE eller annan spännande avslutning.
Och jag bör kanske tillägga att det dessutom i både danmark och finland är helt lagligt