0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
Det passar kanske inte in i det här forumet men där hade jag för första gången sex med en svart tjej Jag gillar flera sorter
Det vet jag väl inte, men det var där jag hade sex med en asiatisk för första gången Sen dess har det bara fortsatt
det var där jag hade sex med en asiatisk för första gången Sen dess har det bara fortsatt dock var jag så orutinerad att jag inte frågade vilket land hon kom ifrån
Just precis, Det var för över 30 år sen och då var varken hennes ålder eller var hon kom ifrån så viktigt.
känns som att jag går i dina fotspår... typ 10-20 år efter dig, och så hamnade jag i filippinerna istället för i thailand
Där hamnade jag först för 15 år sedan Har haft lite mellanlandningar i Polen också men det var inte så roligt av någon anledning
En chokladpralin är ju aldrig fel det heller
En thaitjej och en svart tjej på en och samma gång
Men jag har aldrig provat olika sorter samtidigt. En thaitjej och en svart tjej på en och samma gång Tänker om de blir så förtjusta i varann så de glömmer mig, hemska tanke.
Byt från Thai till Korea så är oddsen högre att du slipper bara drömma!
Jag hoppas jag an berätta historien om den svarta tjejen, koreanskan och svensken någon gång. Men var hittar jag en koreanska? I London tror jag, men då blir det fel tråd
Finns ju gott om adopterade här i Sverige,,, varför gå över ån efter vatten?
Men då har de blivit svenska i sinnet, jag vill ha original
Mycket vill ha mera syns det.
Ett massageställe som ofta fått väldigt bra recensioner ligger på Ole Suhrsgade 15, dvs. ganska centralt.Jag har inte sett det på nätet på ett tag men sist jag gick förbi i höstas någon gång så fanns det då kvar. Om jag minns rätt så stänger de ganska tidigt, 20-21.
Och nu får de väl ändra sin öppettider när du gjort reklam för dom här Sen bryter du ju inte mot någon forumregel heller eftersom detta ställe "utomlands" men tillräckligt nära för "skåningar"