0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
Det ska tydligen finnas portionssnus att köpa på New Cowboy Bar Soi 22 Sukhumvit Road. Jag gjorde en googlesökning och det ploppade upp ett par olika ställen. God jakt
Trodde ju jag skulle kunna lägga ner skiten lite, men är man kedjesnusare så är man.
Been there done that Som sagt misströsta inte om de inte har där, det finns andra ställen också tydligen.
Jag tog inte med nån snus i förhoppningen att lägga ner oxå men det tog bara nån dag innan jag började konsumera cigg igen... inte bra!
Stanna till hos en skräddare och ställ en fråga - kostar inget om du inte vill ha snuset inslaget i en kostym!
Exakt vad mer går du på utöver snus och must?! Nåt mer måste d va
Absolut ingenting, joooo arbete då. Men du ska veta att skräddare har ett stort kontaktnät, är ofta beresta OCH är 100% i Thailand för business. Kom igen och fråga en skräddare. Säg att du bara vill ha snus till nån som snackar svenska med dig och se vad svaret blir. Jag tror du kommer att bli förvånad. Vi snackade med en skräddare faktiskt, väldigt ingående. Så jag är ganska medveten om vad jag skriver. Och vad har du att förlora? Du får antagligen ett nummer och de är otroligt bra på både engelska och de kan ju som bekant en del svenska, norska och finska också..... Try it, you can get something good out of it. Nä, nu ska jag ta på jobbarstället igen. Sov lite länge idag!
Det var mer den icke föreslagna paketeringen jag gick igång på..heheNu ska vi till Nana! Tingeling-tjing!!
Jag antar att du frågar de svenskar du träffar om de snusar och om du kan få köpa en eller två dosor. Kanske kan du hanka dig fram tills du hittar en bar/butik som har snus.Hittade det här inlägget på ett annat forum.maila import@gdpasia.com Han har snus i BangkokDock så var det ett år gammalt inlägg men kan vara värt att prova om det kniper.
Det är skönt att inte snusa eller röka.Ingen stress över om man har snus eller cigg med sig och när det gäller rökare så ser man dom ta sista blosset innan dom går på planet och det första dom tänker på när man kommer fram Nej det är skönt att bara vara beroende av små mörka
Kanske en bra anledning att sluta snusa? Som jag har skrivit någonstans tidigare så gjorde min långliggare till släkting just det. Han tyckte att det var för besvärligt att hålla på med snus i Thailand.
Ja, man kan ju fråga sig hur du tänkte där Jag hade några dosor med mig hem, så jag tog till i överkant. Tänkte om man skulle bjuda nån, eller om man såg nån stackare som inte hittade snus därnere, den enda jag lämnade dosor till var polaren, han hade tagit med några dosor för lite han med.Nä, inte är det bra att snusa, men jag vet att jag saknar både karaktär och motivation att sluta med mitt snus och NÅN last får man väl ha... Som om jag inte har fler.....
D´Pelican Inn på Sukhumvit 22 har snus, kostade i april 2010 450 baht/dosan.
Hur många snusar lägger du in åt gången. Du kan väl inte ta en i taget och förbruka ca 3 dosor/dag?
Jag snusar hårt i Sverige men orkar inte i . För varmt. Sist gick det 1/3 dosa på 4 veckor. Tyvärr blir det cig istället
Två åt gången. Men sover snusfritt.
Det va ju fan då att du inte var här nu då..hehe
Klart man får ha både en och två laster och kanske fler. Tror jag vet nån mer som du har iaf..
Finns det verkligen folk som sover med snus inne. Jag menar inte när man däckar i fyllan. Kan ju inte vara bra för läppen att aldrig få återhämta sig. Sen kan den kanske lossna och åka ner i halsen. Nä fy man ska vara vid medvetande när man ägnar sig åt de lagliga drogerna. @ Qbase: du behövde inte muta nån på flygplatsen för att ta in dosorna i landet? Har för mig att vissa här varit tvungen att langa fram en femhundring som muta.