0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Det ska tydligen finnas portionssnus att köpa på New Cowboy Bar Soi 22 Sukhumvit Road. Jag gjorde en googlesökning och det ploppade upp ett par olika ställen. God jakt
Trodde ju jag skulle kunna lägga ner skiten lite, men är man kedjesnusare så är man.
Been there done that Som sagt misströsta inte om de inte har där, det finns andra ställen också tydligen.
Jag tog inte med nån snus i förhoppningen att lägga ner oxå men det tog bara nån dag innan jag började konsumera cigg igen... inte bra!
Stanna till hos en skräddare och ställ en fråga - kostar inget om du inte vill ha snuset inslaget i en kostym!
Exakt vad mer går du på utöver snus och must?! Nåt mer måste d va
Absolut ingenting, joooo arbete då. Men du ska veta att skräddare har ett stort kontaktnät, är ofta beresta OCH är 100% i Thailand för business. Kom igen och fråga en skräddare. Säg att du bara vill ha snus till nån som snackar svenska med dig och se vad svaret blir. Jag tror du kommer att bli förvånad. Vi snackade med en skräddare faktiskt, väldigt ingående. Så jag är ganska medveten om vad jag skriver. Och vad har du att förlora? Du får antagligen ett nummer och de är otroligt bra på både engelska och de kan ju som bekant en del svenska, norska och finska också..... Try it, you can get something good out of it. Nä, nu ska jag ta på jobbarstället igen. Sov lite länge idag!
Det var mer den icke föreslagna paketeringen jag gick igång på..heheNu ska vi till Nana! Tingeling-tjing!!