0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
Bangla.rd är ju bara en turist fälla ! . , ocker priser . . bättre å flyga till Pattaya !
Mittemot Tiger byggs ett nytt Tiger.Hur laddar jag upp nytagna bilder och filmer från nya Bangla?/ia56
Håller med..
Och vad ska det bli bredvid det nya Tiger?Allt gammalt är bortrivet... Man undrar ju om det nya Bangla kommer ha samma stämning
Fick höra igår att det troligen kommer att öppna en ny Stockholm Bar på nya Tiger. Den kommer att öppnas bla en gammal ägare till Stockholm Bar på soi Lion, inte den somägde den senast utan han som hade den innan dess.
Denna killen "Bot" hade Stockholm Bar på Soi Lion för 4-6 år sedan, det va innan min tid. Jag lärde känna honom för lite mer än 3 år sedan när han hade en andra stockholm bar på Soi Sukuvit eller vad den nu heter.Han och 3 andra har köpt 2 barer på nya tiger som dom ska slå ihop till en stor bar och troligen kommer den heta Stockholm bar. Han säger att det är många gamla kunder som vill se honom med en ny stockholm bar på bangla. Dom senaste 2 åren har han haft en bar under ny boxnings arenan.
Det låter ju riktigt najs!Letade i mina gömmor och hittade ett kort på honom så att vi är överens om att det är samma gubbe.
Roberto som driver Cowboy Bar (Soi Tiger) skall också öppna ny bar i Tigerkomplexet. Han har skrivit i sin privata Facebook att dom också öppnar 15 dec. Gamla Cowboy kommer att vara öppen parallellt t.o.m. februari.