0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
Jag laddad min från kickasstorrent. den blev precis klar..började ladda efter mitt förra inlägg..så det gick väl ganska fort..
Har just sett den och måste säga att det var en mycket intressant dokumentär och jag rekommenderar alla att dra ner den!
Ja inte går d fort att ladda, men rekommenderas den så måste man ju härda ut.
jag har en som seedar, det händer ingenting här...jag kanske har fel torrentfil?Skicka ett med den till mej, vill gärna se den tack.
Ja det där är samma jag hittade via vuzen. Men nu har jag iallafall 2 som seedar..
Gott det! Ja, jag vuzar upp det i retur så gott jag kan.
hehe. det står tre som seedar men det är bara en som det kommer data ifrån. Tack så mycket!
Har precis kollat klart på filmen (dokumentären)...och det var väl ingen sån där jätte hit faktis.
Du har en gul hinna runt hjärnan duden! Har fått ner min kopia, men jag väntar med att kolla. Ska köpa en TV som kan återge bättre än min hyrsunk 22"are.
Den blicken dude fick när han fick syn på en vacker thai dam.... hehe
Du har en gul hinna runt hjärnan duden!
Ja det märkte vi ju redan i Pattis... Den blicken dude fick när han fick syn på en vacker thai dam.... heheMen jag förstår honom....
Det skulle vara kul att få se bilder eller film på sig själv första gången man klev in i ett barområde i med alla dessa babes. Känslan av att knappt tro att det var sant är något man inte kan förklara för andra.Tyvärr så får man bara uppleva första gången en gång. Hur trevligt det än är att åter stifta deras bekantskap igen så var det något speciellt med den första gången.
Tyckte den var lagom mörk och helt ok. Men uppfattade aldrig vem som pratade bakom kameran. Fältassistent?Kan bero på att hörupplevelsen förbistrades något av en påse dillchips.
Han bakom kameran var ju hans gamla kompis som gjorde dokumentären. Det jobbigaste var att förstå allt dom snackade med sin breda engelska dialekt men det gick bra efter ett tag.Det var också en del om att söka jobb som engelsklärare i Bkk som kan vara av intresse för de som har såna planer. Undra om jag har den behörigheten? Jag har ju en examen i att undervisa engelska från ett Uni i Sverige. Ska kanske kolla upp det?
Jag ska försöka filma mitt eget flin när jag kommer dit då, kanske lika bra att ta med haklapp så snuset inte fläckar ner t-shirten. Fan vad jag längtar nu när jag läser era intryck. Gott nytt år på er allihop!
Tror du verkigen at det skulle vara så nyttigt att se?!---------------->Men min första gång var inte så chockartad hämdelse då jag var väl förbered.Jag har vänner som bott i Thailand i perioder som berättade allt.
Tyckte inte ens att de såg bra ut förutom att de var lättklädda då, men ansiktena var inget som attraherade mig.
Nu är man beredd men jag tycker ändå att det är småtrevligt även om det kan vara lite småbesvärligt att komma fram dit man är på väg ibland.
Många i Sverige tror att alla tjejer ser ut som dom dom om kom hit i början med äldre herrar.Många av dom var äldre och hade ett liv i barer efter sig. Men vi vet att alla inte ser ut så