0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
ååå fyfan..vilken pudding!!Vart hittar jag henne
Spontan reaktion...sorry!
Du tycker inte hon var någevidare snygg eller?Nej,, Du gillade ju feta svenska brudar, eller hur var det nu?
Men herregud!!! (Nej jag är uppenbarligen inte religiös) Satan vilken vacker tjej, den nivån har jag absolut inte varit på kan jag säga Hur f-n hittar man den typen av tjejer i Thailand?
Länge sedan en uppdaterad tråd med "Dagens bild" låg uppe.Dags att damma av den tycker jag såhär på Annandagen JulHittade en bild i Memas bildarkiv som jag tycker är värd titeln "dagens bild"..
Överallt!? Om man bara ser till kroppen så finns det många i Los som ser lika perfekta ut. Jag gillar dock att försöka hitta tjejer med perfekta ansikten i kombination med en perfekt kropp.Hon hade dock lite Japanska drag vid ögonen så det är frågan vart Mema hittat henne?
Överallt??? Haha, nejdu, inte tjejer med så fina ansikten, eller har du haft sån tur? Jag håller med dig, tight fin kropp och sött vackert ansikte letar jag också efter, hittade väl några guldkorn på min första resa men inte på den här tjejens nivå måste jag säga. I och för sig var jag förvånad över att de hade så tighta tränade kroppar, hade jag inte förväntat mig faktiskt. Älskar navelpiercing som de flesta verkar ha också, därför den här tjejen är så grymt perfekt
bump, dagens bild...rökning förbjuden, eller?