Tjenare !
Kan tipsa om en bar som heter ANGEL WICH. man ser skylten längs walkingstreet i form av en röd/svart skylt med en häxa på kvast. Många tjejer med rätt nice shower, kasta ping pong bollar som det fightas om.... klädda i svarta läderbikinis el liknande. Kommer ner från 2/3 våningen längs brandstänger el dancingpoles. Rätt fräck bar med riktigt nice tjejer. allt från 18 till de lite äldre....
Mamma san kan va jobbiga men bara att säga till att om hon inte lugnar sig så lämnar du/ni baren...
Trevliga annars. Tar du med en tjej "hem" så ser hon till att du blir riktigt nöjd....
Ena gången fick jag en jäkla bonus på morgonen.... flera ggr. Henne träffade jag flera ggr. 22 år riktigt söt.
Ett annat ställe som e nice om man har ett par timmar över men inte vill ha mer sällskap än så.....
Ett Bathinghouse uppe vid BIG C. bara rakt över gatan så ligger ett ställe med stora glasdörrar och pelare på sidorna om dörrarna. Testa detta. grymt bra om du vill har dig själv renad på ALLA ställen o samtidigt vill ha en skön stund.
Du blir tvättad, får B 2 B massage och sen ca 45 min över till vad du vill.....Allt detta för ca 350:- sek. riktigt nice med många tjejer på "läktaren" att välja från.....