* Status

Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Har du inte fått ditt aktiverings-e-postmeddelande?

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Författare Ämne: Tips om bar i Pattaya :)  (läst 2971 gånger)

0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

m_m_m

• Gäst
Tips om bar i Pattaya :)
« skrivet: 25 december 2010, 19:37:23 »
Hej, ny här, har åkt till Thailand bara en gång, så har mkt att lära mig men jag föll verkligen för en bar, var där i stort sett 90% av min partytid, vet inte om det alltid är så grym stämning på alla ställen, men var rätt tagen. Gillar att det var livemusik också. Bara ett tips :) http://www.hotties-pattaya.com/

Utloggad mackaman

• Surr medlem
  • Silver V.I.P
  • Antal inlägg: 688
SV: Tips om bar i Pattaya :)
« Svar #1 skrivet: 25 december 2010, 19:53:56 »
Helt rätt kompis, har bytt namn, hette ???? tidigare och ägdes av samma fransman som äger Passadena Lodge inne på Soi LK Metro, har samma koncept som tidigare och det är en vinnare :clap:

Utloggad ganglere

• Troll.
  • Surr medlem
  • Silver V.I.P
  • Antal inlägg: 858
  • Kön: Man
  • --o-O-o--
« Svar #2 skrivet: 25 december 2010, 20:20:36 »
Dom har dessutom en bra hemsida. Man kan titta på bilder och drömma där.  ::)
:)

m_m_m

• Gäst
« Svar #3 skrivet: 25 december 2010, 22:57:58 »
Haha yes, precis.

Ja, bra hemsidor med bra info, bra bilder och ibland även videos från klubbar och barer är mumma, de månader på året då man inte är där är det räddningen ;) Någon som upptäckt sig själv nån gång på bild? haha

Utloggad ganglere

• Troll.
  • Surr medlem
  • Silver V.I.P
  • Antal inlägg: 858
  • --o-O-o--
« Svar #4 skrivet: 25 december 2010, 23:54:53 »
Haha yes, precis.

Ja, bra hemsidor med bra info, bra bilder och ibland även videos från klubbar och barer är mumma, de månader på året då man inte är där är det räddningen ;) Någon som upptäckt sig själv nån gång på bild? haha

Nej, jag har klarat mig. Fastnar väl inte på bild hoppas jag.
Råkade se på någon bars sida att dom lovade att bilder på gäster inte läggs ut utan gästens tillstånd. Det är antagligen inte alla som uppskattar att se sitt ansikte på "vissa" sidor.  ::)

:)

Utloggad Johan Lat

• Global Moderator
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1454
« Svar #5 skrivet: 26 december 2010, 03:41:07 »
Där inne har det ju försökt med sådana här ställen innan och det är ju ett ganska dött område där förutom Kåres norska bar som ligger där men där är ju bara massa norrmän så det är ju inget interresant, Tims bar alldeles i närheten är ju väldigt bra annars :thumbsup

Eddi

• Gäst
« Svar #6 skrivet: 26 december 2010, 05:03:29 »
Där inne har det ju försökt med sådana här ställen innan och det är ju ett ganska dött område där förutom Kåres norska bar som ligger där men där är ju bara massa norrmän så det är ju inget interresant, Tims bar alldeles i närheten är ju väldigt bra annars :thumbsup

Om man korsar andra gatan vid Tim bar kommer man in på soi 10 tror jag. Rätt lugnt där förutom 145 bar som ligger en bit ner. Alltid bra stämning där och glada tjejer som festar på och kör karaoke. Lili som är bossen är himla trevlig och kan tricken. Sist jag var där hade hon tagit dit 2 tjejer från Korat, helt nya i Pattaya. Bara 20 år gamla, kunde  knappt engelska och jättegullliga och oskuldsfulla. Perfekt att stanna där för några bira om man är på väg mot Walking tex.

m_m_m

• Gäst
« Svar #7 skrivet: 27 december 2010, 00:16:52 »
Citera
Bara 20 år gamla, kunde  knappt engelska och jättegullliga och oskuldsfulla

Jaha, hur sugen blev man inte på att inte ha missat det då haha  :q

Eddi

• Gäst
« Svar #8 skrivet: 27 december 2010, 01:42:03 »
Jaha, hur sugen blev man inte på att inte ha missat det då haha  :q
... som tur för dej och många andra så lär det inte vara sista gången Lili har "nybörjare" i sin bar.... ;)

m_m_m

• Gäst
« Svar #9 skrivet: 27 december 2010, 01:54:54 »
Citera
... som tur för dej och många andra så lär det inte vara sista gången Lili har "nybörjare" i sin bar....

Haha låter underbar, för vem gillar inte unga små nybörjare hehe  ;)

Eddi

• Gäst
« Svar #10 skrivet: 27 december 2010, 01:57:31 »
hehe... jag är sån som gillar tjejer som vet vad dom gör om man säger så...  ;-)

m_m_m

• Gäst
« Svar #11 skrivet: 27 december 2010, 01:58:46 »
Haha ok, ja du har sannerligen rätt, ibland är det helt jäkla underbart det med :D :D :D

m_m_m

• Gäst
« Svar #12 skrivet: 27 december 2010, 02:17:46 »
Men kombinationen är iofs ännu bättre; oskyldig, ung nybörjare men som vet exakt vad hon håller på med... man undrar ju hur hon har lärt sig så bra hehe  :coffee

Eddi

• Gäst
« Svar #13 skrivet: 27 december 2010, 08:44:52 »
Men kombinationen är iofs ännu bättre; oskyldig, ung nybörjare men som vet exakt vad hon håller på med... man undrar ju hur hon har lärt sig så bra hehe  :coffee

Jag tror att du får svårt att hitta en sån i Thailand. Det är mest fattiga tjejer som finns i tjejbarerna och dom har väldigt lite utbildning på allting, inklusive hur sex funkar. Att man ska njuta, vad är det? Sex har med att avla barn att göra inget annat. En nykomling får du i så fall lära upp själv.
Men jag ska inte ta drömmen ifrån dej...  hehe...

m_m_m

• Gäst
« Svar #14 skrivet: 27 december 2010, 12:11:36 »
Citera
Men jag ska inte ta drömmen ifrån dej...

Klart jag förstår mekanismerna bakom, vi vore alla blinda om vi inte skulle erkänna det, det men tack för att du inte tar drömmen iaf... alltid något

Utloggad Hasse69

• Nybörjare
  • Antal inlägg: 4
« Svar #15 skrivet: 07 februari 2011, 16:12:48 »
Men dom är ju duktiga spela nybörjare..*ler*
Räcker inte det då.... ;)

Utloggad wallabee

• Hangaround
  • **
  • Antal inlägg: 53
« Svar #16 skrivet: 07 februari 2011, 23:26:35 »
Men dom är ju duktiga spela nybörjare..*ler*
Räcker inte det då.... ;)

Räcker gott och väl...  lol

Utloggad Up2You

• Nybörjare
  • Antal inlägg: 3
« Svar #17 skrivet: 14 mars 2011, 15:29:14 »
Vill man ha bra ös i och dansande tjejer runt stången i baren, så gå till
Nid Bar, den ligger på soi diana in yttersta baren tillsammans med en hög andra små barer. :burp

Utloggad Happyman

• Surr medlem
  • Brons V.I.P
  • Antal inlägg: 310
« Svar #18 skrivet: 15 mars 2011, 06:52:02 »
Tycker att "bästa" baren varierar år från år eftersom om man kommer tillbaka till sin "stambar" är nästan alla i baren är utbyttna pga av bland annat för att tjejerna har hittat en farang eller de har "tröttnat" på att jobba i baren detta gäller alla fall de mest attraktiva kvinnorna endast "mama bossen är samma. Dock har det hänt att flickorna i baren har provat på med olika resultat att att vara farang fruar i respektive land en kortare tid. :)

Utloggad oMega

• Prince OF Sweden
  • V.I.P
  • Antal inlägg: 233
  • Guidade Bar Rundor Varje Helg i Pattaya ., PM:a
    • THB Kursen i Real Tid
« Svar #19 skrivet: 21 maj 2011, 08:47:06 »
GARANTERAT ., Bästa Baren När de gäller vackra Thai damer för 1000 THB LT  . , Ingen Barfine  :D

:hb :hb  iBAR på WalkingStreet . , ligger under Insomnia Disco ., ,..
Bosatt i Pattaya - Livet leker :)

-M.D.L-

Utloggad Happyman

• Surr medlem
  • Brons V.I.P
« Svar #20 skrivet: 21 maj 2011, 09:20:20 »
Då får man testa den baren när man är i Pattaya om knappt 2 veckor.

Gäller det även nu under lågsäsong??

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1082
« Svar #21 skrivet: 24 maj 2011, 17:49:42 »
Måste man klä sig som hemma, eller kan man glida in som en totalturist?
Älskar ju att softa i shorts och t-shirt samt gärna flipflops el liknande.
Använder ibland andra sorters skor, men inte gärna.
Som namnet antyder är jag mer Kambodja än Thailands resenär.
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad Happyman

• Surr medlem
  • Brons V.I.P
« Svar #22 skrivet: 24 maj 2011, 18:03:00 »
Man kan klä sig hur man vill. Kläd dig så du trivs och mår bra. En del vill klä upp sig lite men det upp till var och en.

Utloggad Bulldog

• Its nice 2 be important, but its more important 2 be nice
  • Nybörjare
  • Antal inlägg: 2
« Svar #23 skrivet: 07 juni 2011, 08:35:44 »
Tjenare !

Kan tipsa om en bar som heter ANGEL WICH. man ser skylten längs walkingstreet i form av en röd/svart skylt med en häxa på kvast. Många tjejer med rätt nice shower, kasta ping pong bollar som det fightas om.... klädda i svarta läderbikinis el liknande. Kommer ner från 2/3 våningen längs brandstänger el dancingpoles. Rätt fräck bar med riktigt nice tjejer. allt från 18 till de lite äldre....
Mamma san kan va jobbiga men bara att säga till att om hon inte lugnar sig så lämnar du/ni baren...
Trevliga annars. Tar du med en tjej "hem" så ser hon till att du blir riktigt nöjd....
Ena gången fick jag en jäkla bonus på morgonen.... flera ggr. Henne träffade jag flera ggr. 22 år riktigt söt.

Ett annat ställe som e nice om man har ett par timmar över men inte vill ha mer sällskap än så.....
Ett Bathinghouse uppe vid BIG C. bara rakt över gatan så ligger ett ställe med stora glasdörrar och pelare på sidorna om dörrarna. Testa detta. grymt bra om du vill har dig själv renad på ALLA ställen o samtidigt vill ha en skön stund.
Du blir tvättad, får B 2 B massage och sen ca 45 min över till vad du vill.....Allt detta för ca 350:- sek. riktigt nice med många tjejer på "läktaren" att välja från.....

Utloggad agaton33

• Nybörjare
  • Antal inlägg: 4
« Svar #24 skrivet: 26 augusti 2011, 13:59:35 »
Ett ställe där jag har tillbringat många fina kvällar med trevligt sällskap är Billabong Guesthouse&Bar på Soi LK Metro. Mycket trevliga tjejer att snacka bort en stund med eller ta med för längre sällskap. Har även bott på deras Guesthouse vid flera tillfällen. Bra rum men en jäkla massa trappsteg att klara av om man får ett rum högt upp. 

* Info

• *Totala Poster: 110157
  • *Total Ämnen: 5343
  • *Online idag: 22
  • *Mest Online: 256
(28 april 2011, 12:48:13)
  • *Medlemmar: 3
  • *Gäster: 17
  • *Totalt: 20