0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
Har laddat upp hela säsongen av tv serien Thailandsturister I Trubbel.Totalt 8 st avsnitt innehåller torrenten.Länk : http://thepiratebay.org/torrent/5947256/Thailandsturister_I_Trubbel_SA_A_song_01_SWESUBDet är en fantastisk tv serie filmad i Pattaya och Phuket.Njut av den , drömm er bort //Farbror Frej
kanske ska ta och börja filma själv? Ser folk med frågetecken i ansiktet varje dag (ryssar) som hamnar i trubbel...
Vad är det för trubbel de hamnar i då och vad beror det på?Inte har de väl själva någon del av skulden?
Det är är mest enkla grejer. som att veta var man är. Sitta på en songtaew det går undan ibland. Hoppsan så har man passerat sin "hållplats". Dom frågar sällan eller aldrig men man ser på dom att dom är helt Lost Om dom kunde bry sej att lära sej lite grunder i engelska så vore det lätt, men nej, dom går runt som får utan herdar...
Som normala charterturister alltså.
Bara genom att sitta och snacka med en kvinna på en bar i Pattis så ska man ge pengar?? Seriöst, är det så det funkar?
Vidare, om man nu som turist åker dit och plötsligt blir ertappad med några luriga piller i bagaget tex som någon elaking eller hämndlysten kvinna stoppat ner där..vad 17 gör man då? Verkar ju inte som thai-polisen verkar bry sig ett jota om ev bakomvarande anledningar. Eller är detta ett spel för gallerierna för att få till ett actionladdat tv-program?
Nä du behöver inte betala henne bara för att snacka med henne. Dock tycker iaf jag att om man ändå ska spendera en lång stund på en bar och kanske spela lite biljard med henne så bjud henne åtminstone på en drink, det är ju bara allmän artighet. Sen om du gillar henne så mycket att du vill ta med henne till ditt hotell eller gå upp på ett -rum, då kommer pengafrågan upp. Baren ska ha kanske 300baht för att du tar med henne och sen vill hon nog ha lite pengar för utförd tjänst.Åker du dit med piller eller annat olagligt i väskan så sitter du i skiten. Så det gäller att kolla sitt baggage innan. Fast detta gäller ju alla länder egentligen. Dock så verkar Thailands fängelser inte direkt vara en dans på rosor så håll dig borta från allt vad knark heter!
Min oro är mer av typen att...låt oss säga att man har en kvinna på rummet som av någon outgrundlig bara vill jävlas och stoppar ner nåt skumt nånstans eller helt enkelt placerar nåt i rummet och sedan ringer och tipsar snuten.
Vad gäller tjejen i serien som ville ha pengar så var det nog inte för att dom "pratade", prostutition är ju olagligt i Thailand och då stå och säga det i TV, nja, han hade nog gjort något lite mer naughty
Bara jag som haft bekymmer med den där länken?
Vilken länk menar du?Den till TPB eller den till Pattyaone?Kollade båda nyss utan problem.Knepigt om det inte fungerar för dig.
Jag menade torrentlänken.
Märkligt, vad är det som inte fungerar då?Kolla om du får det att fungera via den här länken då.
Inget bättre. Det är ju samma fil. För att den ska gå att hämta måste ju någon ha den ute. Ser ingen öht. Tror inte det är något fel hos mig iaf. Möjligen segt nät.
Så du kan inte hämta torrentfilen, eller är det ingen som seedar?Jag kan skicka filen via mail om det är så att det är den det är krångel med.Tog hem den för att se om det funkade för mig, vilket det gjorde och jag sitter med endast 3,6 Mb just nu.
Ingen ligger ute och seedar. Nåja, får väl försöka senare. Måste nog sova nu.
Jag seddar dygnet runt , det har det laddats ner 1600 gånger...Konstigt nog är det ingen som hjälper till.... Ha tålamod //Farbror Frej
Hej Frej.Vilka trackers har du på din torrent?Jag har haft datorn igång sedan den 24:e november och fortfarande bara fått ner 10%
http://open.tracker.thepiratebay.org/announceMen alla tracker skall hitta den....Kan ju vara så Thepiratebay strular den är inte stabil....