* Status

Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Har du inte fått ditt aktiverings-e-postmeddelande?

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Författare Ämne: Phuket pumpstation, nohandbar?  (läst 3738 gånger)

0 medlemmar och 3 gäster tittar på detta ämne.

Utloggad Rob84

• V.I.P
  • Antal inlägg: 182
  • Kön: Man
SV: Phuket pumpstation, nohandbar?
« Svar #20 skrivet: 05 januari 2011, 07:26:36 »
Eh, tolkar jag rätt nu? Det finns alltså inte nån BJ-bar kvar i Patong?  :'(

Eller jag missförstod? Hoppas verkligen den/nån är kvar där. För det vill jag testa.  :0
Tror inte den är kvar men ska kolla för att vara säker när jag åker ner om ett par veckor, det dröjer nog inte länge förrens patong har blivit ett nytt gran canaria med lika höga priser och en massa shoppingstånd istället för barer

Utloggad Tomtebloss

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1460
  • Pussi - As good as it looks.
« Svar #21 skrivet: 05 januari 2011, 11:39:42 »
Tror inte den är kvar men ska kolla för att vara säker när jag åker ner om ett par veckor, det dröjer nog inte länge förrens patong har blivit ett nytt gran canaria med lika höga priser och en massa shoppingstånd istället för barer

Du får svaret av mig då - jag drar ner på måndag. Men jag ska göra BKK först.... Sen Phuket (Karon) - men såklart Patong också
Jag drar juli/augusti 2012!

Utloggad perren

• Hangaround
  • **
  • Antal inlägg: 53
« Svar #22 skrivet: 05 januari 2011, 22:24:54 »
Nej någon no hand bar finns inte kvar i patong och kan bara hålla med andra talare ,patong håller på att gå åt fel håll, ja jag är inte nykter taxin för transport till koh samui kommer om ca 3timmar men kan ändå inte låta bli att skriva lite. Har nu tillbringat 8 nätter i Patong och mycke är sig likt Kenta kör på funkar alltid , U2 bar kanon och Rock City ett lyft nu när dom tagit bort entreen ,nej ja är inte snål men det gör att Thaibrudar vågar sig dit nu.

Jag har alltid älskat phuket sen första gången för 13år sedan , ja då med svensk flickvän men sen även senare med thai tjej ,ja även det förhållandet sprack och det känns lite konstigt att hon stay Sweden och jobbar på Volvo när jag ´partar`i hennes land.

Mycket håller på att hända med vår kära stad, soier rivs ,vilken dag som helst rivs soi Lion har hört olika men jag tror att det var sista dagen idag, nya flashiga barer byggs upp för turister ,jag vill inte säga för folk med pengar ,för även om folk har pengar är dom bereddaatt lägga dom i barerna , på tjejerna som vi har gjort och kommer dom även i fortsättningen att återkomma år efter år som vi har gjort , eller sticker dom när något häftigare dyker upp ?

Mina farhågor är att Patong med sin charm är på väg att försvinna , ryssarna är på väg in även här , priserna håller sig ok med det är bara tack vare en överhaussad baht, nej mina vänner (ja helt nykter är jag nog inte) jag tror att detta bara kommer att gynna Pattaya vilket kanske inte är helt fel. Mitt problem är att jag hittar för dåligt ,det är för stort , en jävla massa ryssar ,ja dom har varit där länge jag vet , men jag gillar dom inte mer för det.Men det största man kan ju för fan inte bada i havet ???? Vad vi ska göra åt det ??? ingen aning men om någon vet Please tell me first ;) ;) God Natt

Utloggad Tomtebloss

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1460
  • Pussi - As good as it looks.
« Svar #23 skrivet: 05 januari 2011, 23:36:18 »
Vilken tur att man åker ner snart - men kanske man bör rikta kompassen/kompisen mot Fillipinerna för nästa nedkomst? Låter inget vidare i mina öron.

Låt dem rensa upp tills de inser vad folk verkligen kommer ner för! Men då är det kanske för sent?
Jag drar juli/augusti 2012!

Utloggad Rob84

• V.I.P
« Svar #24 skrivet: 05 januari 2011, 23:42:30 »
inte så mycket bättre i kambodja har jag hört, där gillar dom dollar och nån tok amerikan valde väl att pröjsa den mesta fattiga bar tjejen där 20 $ så nu ska alla av dom ha det..MINST! 20 dollar = SEk = BAHT ja det får ni själva klura ut jag är inte kapabel till det nu i mitt fylle tillstånd, men för mycket är det för ett land som är 10 gr fattigare än thailand

Utloggad wallabee

• Hangaround
  • **
  • Antal inlägg: 53
« Svar #25 skrivet: 19 januari 2011, 01:18:13 »
Det är väl bara att googla eller gå runt och kolla lite när du kommer dit.

Utloggad Maskenth

• Hangaround
  • **
  • Antal inlägg: 74
« Svar #26 skrivet: 04 mars 2011, 21:46:23 »
inte så mycket bättre i kambodja har jag hört, där gillar dom dollar och nån tok amerikan valde väl att pröjsa den mesta fattiga bar tjejen där 20 $ så nu ska alla av dom ha det..MINST! 20 dollar = SEk = BAHT ja det får ni själva klura ut jag är inte kapabel till det nu i mitt fylle tillstånd, men för mycket är det för ett land som är 10 gr fattigare än thailand

Åk till Thailand för fan, där är det stabilt.

Utloggad Qbase

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1091
« Svar #27 skrivet: 04 mars 2011, 21:49:29 »
Åk till Thailand för fan, där är det stabilt.

Tror han är nyss hemkommen därifrån..stabil eller inte...hehe
Fyra nyanser av brunt är inte fel.. :downtown:

Utloggad Maskenth

• Hangaround
  • **
  • Antal inlägg: 74
« Svar #28 skrivet: 04 mars 2011, 21:50:00 »
Jag förstår inte varför folk vill ha en avsugning. För min del finns inget som slår en mutta, speciellt en thaimutta, trång och skön som fan.  :thumbsup

Eller har jag missuppfittat? Förlåt, missuppfattat.  :D

Utloggad Rob84

• V.I.P
« Svar #29 skrivet: 11 mars 2011, 02:30:56 »
Tror han är nyss hemkommen därifrån..stabil eller inte...hehe

Jag kom hem feb 15, och den bj baren är numera längst bort på vänstra sidan av seadragon , det är en stor bar med biljard bord och en "lolita lounge" på andra våningen där allt vad bj och sådant sker

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
  • Antal inlägg: 6294
« Svar #30 skrivet: 11 mars 2011, 08:11:43 »
Jag kom hem feb 15, och den bj baren är numera längst bort på vänstra sidan av seadragon , det är en stor bar med biljard bord och en "lolita lounge" på andra våningen där allt vad bj och sådant sker
Baren ifråga heter Monica Bar och det är en gul skylt innanför som det står Lolita lounge på som visar vägen.

Utloggad Rob84

• V.I.P
« Svar #31 skrivet: 13 mars 2011, 01:55:26 »
so vad det ja!

Utloggad thaimax

• V.I.P
  • Antal inlägg: 220
« Svar #32 skrivet: 14 mars 2011, 22:49:38 »
På Lolita lounge är priset 800 B för 30 minuter och 1500 B för en timme. Bjud gärna tjejen på en drink och kanske lite tipp efteråt om servicen var bra. BJ eller något annat bestämmer du själv. Var där senast i jan/feb och då var det öppet där.

Utloggad ia56

• Hangaround
  • **
  • Antal inlägg: 76
« Svar #33 skrivet: 18 juni 2011, 14:17:37 »
Är detta rätt ställe?  :hmm

[attachment deleted by admin]

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
« Svar #34 skrivet: 18 juni 2011, 14:31:54 »
Är detta rätt ställe?  :hmm

Ja det ser det ut att vara.
Baren ska heta Monicas Bar.

På bild 2 står det "Lolita lounge" på den gula skylten. Följ den!

[attachment deleted by admin]

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
« Svar #35 skrivet: 19 juni 2011, 21:06:07 »
Är detta rätt ställe?  :hmm

Har du varit dit på besök än?

Utloggad ia56

• Hangaround