0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
ja tack för svar .. får väl kolla med smokebar !. eller välja med omsorg åker nu om 13 dagar 65 arbetstimmar ....
Om jag inte missförstått dig så har du ett litet intresse av att besöka en BJ-bar under din resa?Får jag föreslå en tur till Pattaya kanske?Där finns det ett helt annat utbud än vad Patong har att erbjuda.Garanterat.
Min kompis sa till mej "vänta bara tills vi kommer till patong alltså, ojojoj, så jäääla stort alltså, mycket större är pattaya alltså..." vi kom dit , vi kom till banglaroad, vi gick den en bit, kom till till Rock City. "är det slut här?" sa jag. "jaa, cooolt va?" sa han. jag sa" du har inte varit i Pattaya va?" ... det var längesen" sa han. .. jojomen...Bangla road är som ca 10% av Pattaya...om ens det. Säger inte att det är bättre, men faan så mycket större och billigare och mer att välja på!
Här är en tråd med lite info som du kanske har missat?http://www.thaisex.se/index.php/topic,3656.0.htmlAnnars är det enklast att fråga någon på plats efter "smokebar". De vet vad du menar och de vet var den finns. Personligen rekommenderar jag en . Då får man flera BJ dagligen om man valt sin med omsorg.
Så sant så jag får mina dagligen fortfarande efter 2 år
Ja så är det sorry gubbar men livet är mer än bra
Den fanns inte kvar när jag var där och kollade i vintras, sommras var så gott som hela soi seadrogon stängt, och nu tror jag inte man kan vandra bakom hörnet där längre pga nyrenoveringen av gatan. var på lolitas i bkk och fick mig en avsugning av en ung entusiastisk tjej men det är bortkastade pengar tycker jag, väldigt överskattat