* Status

Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Har du inte fått ditt aktiverings-e-postmeddelande?

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Författare Ämne: soapy - är det så här det går till?  (läst 3767 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad noskar

• Hangaround
  • **
  • Antal inlägg: 59

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1534
SV: soapy - är det så här det går till?
« Svar #1 skrivet: 20 oktober 2010, 20:01:34 »
Hittar ingen länk.
Vill ner till värmen igen! :(

Utloggad noskar

• Hangaround
  • **
  • Antal inlägg: 59

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #3 skrivet: 20 oktober 2010, 21:00:20 »
Nu funkar den och ja det på madrassen är ungefär det som menas med soapy. Fast den videon kändes lite mekanisk och inte så himla upphetsande.

Utloggad swedi83

• Hangaround
  • **
  • Antal inlägg: 50
« Svar #4 skrivet: 21 oktober 2010, 11:40:43 »
Nån som har nått schysst tips på soapy i bkk?

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #5 skrivet: 21 oktober 2010, 17:26:23 »
Nån som har nått schysst tips på soapy i bkk?

Annies som ligger i närheten av Nana på en gränd mellan soi 2&4. Fråga gärna personalen vem som ger bra service och var tydlig med du vill ha. Soapy i badet, på madrass eller båda eller bara vanlig oljemassage på sängen innan boom boom.

Utloggad HEHEHE

• Surr medlem
  • Junior
  • *
  • Antal inlägg: 33
  • Kön: Kvinna
« Svar #6 skrivet: 22 oktober 2010, 01:42:07 »
Jag ska fan ha mig en soapy...om de åtar sig en kvinna...finns inget finare än att låta en kvinnokropp glida runt på en egens kvinnliga former...mums  :P

Utloggad Johan Lat

• Global Moderator
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1454
  • Kön: Man
« Svar #7 skrivet: 23 oktober 2010, 10:56:52 »
Jag ska fan ha mig en soapy...om de åtar sig en kvinna...finns inget finare än att låta en kvinnokropp glida runt på en egens kvinnliga former...mums  :P

Det skall nog inte vara något problem, jag har sett tjejer gå in och få soapy, men alla tjejer som jobbar där gör det kanske inte.

Utloggad Altec

• Hangaround
  • **
  • Antal inlägg: 54
« Svar #8 skrivet: 23 oktober 2010, 22:29:28 »
Har alltid tvekat på en soapy sedan jag såg Van Wilder :)

fast det e ju klart man kan ju skipp de akrobatiska.

Utloggad lorimer

• Surr medlem
  • Silver V.I.P
  • Antal inlägg: 826
« Svar #9 skrivet: 25 oktober 2010, 13:15:07 »

På Annies i BKK är det helt ok
Marching on together, LEEDS UTD

Utloggad bkk12345

• Hangaround
  • **
  • Antal inlägg: 50
« Svar #10 skrivet: 26 oktober 2010, 19:01:05 »
Bästa Soapy någonsin var på en thai salong i Paris av alla ställen.

Man vet aldrig vad som kommer hända när man glider in på en Salong..

Utloggad rrconn

• Junior
  • *
  • Antal inlägg: 30
« Svar #11 skrivet: 27 oktober 2010, 22:11:05 »
ser ut som en Sopy massage från 80talet med dom där frisyrerna :D

Utloggad mp86

• Surr medlem
  • Silver V.I.P
  • Antal inlägg: 554
  • "Aha, vi har en äkta brat på forumet."
« Svar #12 skrivet: 29 oktober 2010, 03:50:54 »
hur mycket ska man betala för soapy massage (eller body massage som dom kallade det) + boom boom?
snacka om att dom blåste mig, första dagen i LOS/BKK, valde en riktigt snygg tjej, dom sa 4000THB jag som oinvigd missade att det var läge att pruta och sa bara okej, "säljaren" vart lite paff, kom halvt av sig av att det var för lätt att lura utlänningen på pengar... sen skulle han ha dricks också (kanske vart 200THB), sen fick jag ju veta att tjejen fick väl bara ~400THB av dessa eller om det var ännu mindre, så det vart väl minst 600THB i driks till henne också.   :q
det var riktigt skönt i alla fall. jag hade två av dessa, första och sista dagen.

första dagen efter en lång flygresa, trött och så, jag hade fått 2 timmars thaimassage av en 100KG tjockis precis innan, riktigt mör i kroppen, sen var varmvattnet slut så det var skitkallt, jag låg bokstavligt och skakade på luftmadrassen. men det gjorde inte mycket att vattnet var kallt, tjejen var så het :D

Befinner mig i Pattaya 12/6-21/6 (preliminärt även 15-23/10 och 4-28/2 och Songkran (2-23/4(?) 2013)
Klart jag är ute efter sex, ibland är jag till och med ute efter midnatt

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #13 skrivet: 29 oktober 2010, 06:12:43 »
hur mycket ska man betala för soapy massage (eller body massage som dom kallade det) + boom boom?
snacka om att dom blåste mig, första dagen i LOS/BKK, valde en riktigt snygg tjej, dom sa 4000THB jag som oinvigd missade att det var läge att pruta och sa bara okej, "säljaren" vart lite paff, kom halvt av sig av att det var för lätt att lura utlänningen på pengar... sen skulle han ha dricks också (kanske vart 200THB), sen fick jag ju veta att tjejen fick väl bara ~400THB av dessa eller om det var ännu mindre, så det vart väl minst 600THB i driks till henne också.   :q
det var riktigt skönt i alla fall. jag hade två av dessa, första och sista dagen.

första dagen efter en lång flygresa, trött och så, jag hade fått 2 timmars thaimassage av en 100KG tjockis precis innan, riktigt mör i kroppen, sen var varmvattnet slut så det var skitkallt, jag låg bokstavligt och skakade på luftmadrassen. men det gjorde inte mycket att vattnet var kallt, tjejen var så het :D
Det är väl olika men på Annie´s i BKK så är det iaf 1700 eller 2400 beroende på sideline/fishbowl samt lite dricks till tjejen efteråt. Då ingår massage samt boom boom.

m_m_m

• Gäst
« Svar #14 skrivet: 25 december 2010, 20:12:00 »
Håller med om att just den videon är lite "mekanisk", men själva grejen är grym! Jag var också på Annies första dagen, helt ok, men skulle vilja hitta något mer intimt och litet. Någon som har tips på det i Pattaya?

Utloggad mackaman

• Surr medlem
  • Silver V.I.P
  • Antal inlägg: 688
« Svar #15 skrivet: 25 december 2010, 22:45:34 »
I Pattis kan jag rekomendera PattayLand på Second Road, mitt emot Big C, finns även ett par andra ställen i krokarna, sist jag var där med ett par kamrater fick den ena en mindre hjärtinfarkt efter behandlingen, inte så roligt, han lever dock och har hälsan

m_m_m

• Gäst
« Svar #16 skrivet: 25 december 2010, 22:56:11 »
Citera
sist jag var där med ett par kamrater fick den ena en mindre hjärtinfarkt efter behandlingen, inte så roligt, han lever dock och har hälsan

Haha, tur man är "ung" än då... Jag undrar om någon har testat det med flera tjejer och kille ensam? Såg inte det erbjudas, men kan ha varit blind kanske...?

Utloggad Johan Lat

• Global Moderator
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1454
« Svar #17 skrivet: 26 december 2010, 03:49:11 »
I Pattaya finns Sabai land, Sabai room och Sabai Dee vid Big C(jag tycker personligen Sabai Dee är bäst) och sen finns Honey Bodymassagae på Soi Honey in men där har jag aldrig dock varit.

Utloggad kille_lkpg

• Hangaround
  • **
  • Antal inlägg: 54
« Svar #18 skrivet: 26 december 2010, 14:17:34 »
På annies fick man ta med sig 2 tjejer om man ville, det står tillomed uppsatt i prislistan.
Jag frågade om lite andra saker när jag var där för några dar sen och det verkar inte finnas några hinder för de mest skiftande önskemål, tjejen i baren har svar på tal.

Utloggad krille thai

• Surr medlem
  • Diamant VIP
  • Antal inlägg: 5109
« Svar #19 skrivet: 26 december 2010, 14:47:48 »
På annies fick man ta med sig 2 tjejer om man ville, det står tillomed uppsatt i prislistan.
Jag frågade om lite andra saker när jag var där för några dar sen och det verkar inte finnas några hinder för de mest skiftande önskemål, tjejen i baren har svar på tal.

Du kan nog ta med dig hur många damer Du vill in i massagerummen på dom flesta massageställena.
Det är bara din plånbok som sätter gränser...  :thumbsup

* Info

• *Totala Poster: 110157
  • *Total Ämnen: 5343
  • *Online idag: 20
  • *Mest Online: 256
(28 april 2011, 12:48:13)
  • *Medlemmar: 1
  • *Gäster: 19
  • *Totalt: 20