0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Hittar ingen länk.
Nån som har nått schysst tips på soapy i bkk?
Jag ska fan ha mig en soapy...om de åtar sig en kvinna...finns inget finare än att låta en kvinnokropp glida runt på en egens kvinnliga former...mums
hur mycket ska man betala för soapy massage (eller body massage som dom kallade det) + boom boom?snacka om att dom blåste mig, första dagen i /BKK, valde en riktigt snygg tjej, dom sa 4000THB jag som oinvigd missade att det var läge att pruta och sa bara okej, "säljaren" vart lite paff, kom halvt av sig av att det var för lätt att lura utlänningen på pengar... sen skulle han ha dricks också (kanske vart 200THB), sen fick jag ju veta att tjejen fick väl bara ~400THB av dessa eller om det var ännu mindre, så det vart väl minst 600THB i driks till henne också. det var riktigt skönt i alla fall. jag hade två av dessa, första och sista dagen.första dagen efter en lång flygresa, trött och så, jag hade fått 2 timmars thaimassage av en 100KG tjockis precis innan, riktigt mör i kroppen, sen var varmvattnet slut så det var skitkallt, jag låg bokstavligt och skakade på luftmadrassen. men det gjorde inte mycket att vattnet var kallt, tjejen var så het
sist jag var där med ett par kamrater fick den ena en mindre hjärtinfarkt efter behandlingen, inte så roligt, han lever dock och har hälsan
På annies fick man ta med sig 2 tjejer om man ville, det står tillomed uppsatt i prislistan.Jag frågade om lite andra saker när jag var där för några dar sen och det verkar inte finnas några hinder för de mest skiftande önskemål, tjejen i baren har svar på tal.