0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
Det tror jag säkert..När du är där borta så är det bara att hoppa in och fråga oss här om det är någe du undrar över..Höres imorron..nu blir det sängen...godnatt
Så mycket valmöjligheter så lite tid!
Snabb fråga. Ni som har bokat hotell via www.agoda.se , är det säkert att fylla i sitt kreditkortsnummer när man bokar via deras hemsida? Betalar man så fort man bokar eller behövs kreditkortsnumret bara för att boka?Jag är alltid lite nojig med att lämna ut kreditkortsnummer på nätet.Jag är som vanligt sent ute med allt men å andra sidan bestämde jag mig just för att börja i Bkk ändå.Edit: Nevermind, jag har nu bokat och det verkade fungera. Fin voucher fick man också. Det blev Woraburi hotel på Sukhumvit soi 4, några hundra meter från Nana. Såg hyfsat ut, med pool och ganska billigt också. Får återkomma med en recension av det stället.Fan nu börjar jag sitta på nålar här, på tisdag smäller det ju! Undrans om man ska börja vistelsen med en soapy på Annie`s, eller en session på Eden för att starta upp dagen? Sen kan man spara Nana till kvällen. Så mycket valmöjligheter så lite tid!
Det blev Woraburi hotel på Sukhumvit soi 4, några hundra meter från Nana. Såg hyfsat ut, med pool och ganska billigt också. Får återkomma med en recension av det stället.
Jag tror att pengarna drogs direkt. Fan vad skönt det känns nu! Nu behöver jag inte göra nåt speciellt innan jag åker förutom att packa väskan och ta mig till flygplatsen. Jo jag kommer nog att prova mig fram. Trots att jag har försökt att läsa på så känns det som om jag bara har skrapat på ytan. Jag meddelar hur det går vid tillfälle.
Jo så gör dom ja..Men när Du checkar in på hotellet så vill dom har kreditkortet och dra det i kortmaskinen.När Du checkar ut får du slippen tillbaka isär riven och Du ser att dom inte tagit betalt en gång till.Dom gör det istället för att Du ska lägga deposition för det som finns i minibaren.Kan förstå att det känns toppen nu några dagar innan avresa.Riktigt avundsjuk är man ju också.Men jag ska ner i vinter och då får jag mitt...
Tjena skytten...tänkte bara nämna att... :qför ett par år sen tog dom betalt för damsällskap(300B per dam) Vet ej hur de' e' idagsläget... Har inte bott där sen dess ! Ha en trevlig resa...
Men jag vet, eftersom jag bott där vid två tillfällen, senast 31/8-2/9.När resan började. Och inte slutar på ett bra tag ännu. Du måste väl ha sett osedvanligt nördig och lättlurad ut om dom ville ha betalt för damsällskap. Bokar man ett hotellrum för två, så är det för två, mera komplicerat är det inte. (Samma pris för en eller två, man betalar för rummet, så man är ju osedvanligt korkat om man i beställningen bokar för een person. även om det inte spelar så stor roll)Skulle man till äventyrs hamna på ett hotell som kräver betalt för besökande "gäster" (vilket aldrig har drabbat mej) så är det ju bara att dra därifrån och be dom dra dit pepparn växer.