0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Svin låt honom ruttna i ett Thai fängelse
Ja det förstås, som att döda sig själv, småstycka sig själv efter att ha dödat sig själv och placerat sig själv i en resväska.som hon naturligtvis innan hon gör allt detta övertalar en oskyldig svensk man att bära ut och placera på en byggplats
Intressant att du ifrågarsätter min verklighetsförankring och desssutom nämner att " du var väl inte i rummet", nej naturligtvis inte, var du?Du fastställer också "att om det var en olyckshändelse så drabbas man av panik", hur vet du det?? har du varit i ett hotellrum med en död kvinna?Och om det var en olyckshändelse bör man väl kontakt polisen. Du är med på en sida som handlar om Thailand, ändå uttrycker du dig, citat"i ett annat land och speciellt som Thailand", ganska negativ ton, jag trodde alla här tyckte om Thailand, det gör i alla fal jag, kompis
Okey, det är lugnt
Det var val en katoy han slog ihjal om jag inte minns fel.
Bara att köra in den, dom ser ju ut som vilka kvinnor som helst ju.En polare var i Thailand för några år sedan, och råkade av ett rent misstag få med sig en katoy till rummet, men det sket han i, han fick först en avsugning som var den bästa han fått någonsin, sedan tog han kayoten bakfrån...Sen var han mättad den kvällen. Anledning till att han berättade detta för mig och några till, är att vi kännt varandra sen barnsben.Resten han tog var damer, men han tog en katoye till, dagen innan han for hem igen.
*pappa35* All respekt åt din åsikt, men du tycker inte att det hela verkar skumt? "Inte meningen" känns rätt overkill när man läser om det han erkände sig skyldig till, och hans bakgrund som främlingslegionär. Skulle tro att han kan skatta sig lycklig till det förhållandevis korta straffet. /Sverre
Njae.... ärligt talat inte...I Thailand är det ju så att du får mildare straff om du erkänner och det kan mycket väl varit som så att han inte var ute efter att döda utan bara försvara sig, men med hans bakgrund så blev det kraftfullare försvar vilket ledde till att motparten dog.Ungefär som en boxare som försvarar sig slår onödigt hårt för han inte har känslan i att slå försiktigt.
Jag tro också det var ej meningen det hände. De flesta här vet, vilket humör de kan ha och de ej dras för använda tilltyg. Det kan ha varit en diskution om pengar som denna katoy fick "hjärnsläpp"Inte fan sitter man stilla och vänta o ringer polisen. Utan han själv spårade ut o fick hjärnsläpp. Vilket är normalt om man är litte "hög" eller berusad"... Men att sedan stoppa "henne" i en koffert och slänga henne på byggarbetsplats, måste ha varit planerat. I sället för ringa ambassaden o polisen. Där finns inga ursäkter, så visst han kan ruttna i thai fängelset.