0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Hur kan dem ha så stora tits när de är så små? Jag har inte så stor erfarenget av thai men är det fejk-boobs?
Riktigt nice, tack, finns det en index-sida för de postade videorna? Undrar om det finns fler
Index sida?Här på eller vart?Om du menar på länksidorna så är det oftast bara att ta bort texten bakom .com .se eller liknande för att komma till indexsidan.Men här på finns det ingen.
Ja men det är ju inbäddade videos, undrar lite snällt om det finns en index-sida som det går att länka till, intresserad av fler videos. Går inte att högerklicka på dessa videos och få en källadress. Så enkel var min fråga men den kanske var otydlig...
Finns litte var stanns sidor med typ av indexsidor av en eller annan form, flesta är betal eller så full med skit. Så tyvärr vill jag ej länka till någon sida. Men finns bra hjälpmedel "google" eller "astlavista" att söka med ... Själv använder jag USENET(newsgroup) om nu jag skulle var intresserad av fixa dessa typ av filer..
Fan finns altavista fortfarande? Det har jag inte använt på kanske 10år.
Det där är rätt intressant. Google är ju rätt hårt censurerat minst sagt, framförallt geografiskt sett. Tex är Altavista mkt bättre på ryska sidor och yandex.ru tex är ju överlägsen om man vill hitta bra ryska siter med damer tex, sidor som google absolut inte skulle ha hittat. Kanske en bra tråd att starta med bra sökmonitorer? Jag vet inte så många så min kunskap skulle vara rätt marginell i en sådan tråd.
Jag söker mycket på ryska.