0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Trots detta fattade jag tycke för henne. Hon ville att jag skulle träffa henne 0300 så jag slipper barfine. Allra helst ville hon spendera dagen med mig, och jag måste medge att jag var lite tempted.Om man vill vara med en tjej en dag eller flera, ska man komma överens om ett pris innan eller tar man det när man skiljs åt? Hur mycket brukar ni betala i dessa lägen?
*Anledningen till tyvärret är att man stänger av soien lite. Vill man ta en flicka från en annan bar måste man alltid passera sin gamla mammasan och tjej. Har man ett blödigt hjärta som jag så känns detta jobbigt att möta deras blickar, och i värsta fall får du en girlfight istället som jag förstått det.
Kul anmärkning dock. Med så många prostituerade flickor så trodde jag att de skulle vara riktigt bra på att suga.
När jag sa okej så blev hon överlycklig, rusade in bakom öldisken och hoppade upp och ner och pratade med några andra flickor glatt och uppspelt. Ifall detta beteende var ett spel, eller varför hon blev så överexhalterad vet jag inte. Har någon annan varit med om liknande? Hon betedde sig som om hon hade vunnit på lotto.
Trots detta fattade jag tycke för henne. Hon ville att jag skulle träffa henne 0300 så jag slipper barfine. Allra helst ville hon spendera dagen med mig, och jag måste medge att jag var lite tempted.
skojja lite och säg något som "I have many GF here". Dom kommer att förstå
Det har gått några dagar sedan mitt senaste inlägg. Någon kanske undrar vad som har hänt sen sen senast.
Hon ville vara med mig hela dagen och slutade aldrig tjata om detta och hur mycket hon älskade mig. Ganska avtändande faktiskt, och jag vågade inte låta henne gå ner på mig av rädsla att hon skulle bita av den! Hon blev sur när jag inte ville spendera dagarna med henne. Kallade mig för butterfly.
Riktigt skumma grejer stoppade de upp! Fåglar, fiskar, rökte cigaretter etc.
Det blir dags att åka hem med flickan. Väl ute på bangla kommer den kinesiska tjejen utrusande, jättearg och jätteledsen med rödsprängda ögon. Hon nyper och river mig i armen, så att jag idag har blåmärken och sår. Aj!:(Jag måste ha gjort något fel när hon blev så arg och ledsen? Senaste natten med henne när hon förstod att det inte kommer bli hon och jag, så bad hon mig att inte gå hem med en annan flicka från hennes bar, och det kan man ju förstå. Just därför gick jag igår in lite längre på soien.
2 dagar kvar i Thailand nu, jag fattar inte hur det gick så snabbt!
Lite skönt ska det bli att komma hem dock då min mage inte har varit helt hundra på sistone. Åt en pizza igår, så inatt och idag har min urin haft högre densitet än min avföring:) Om det är pizzan eller två veckors supande som gjort det låter jag vara osagt.
Det kunde lika gärna ha varit ännu värre. Vad sa den andra tjejen om det?