* Status

Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Har du inte fått ditt aktiverings-e-postmeddelande?

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Författare Ämne: Nyanlända i Patong, intryck och frågor.  (läst 4014 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Uturn

• Surr medlem
  • Silver V.I.P
  • Antal inlägg: 558
  • Kön: Man
SV: Nyanlända i Patong, intryck och frågor.
« Svar #60 skrivet: 19 augusti 2010, 13:16:16 »
Prata nyss med en tjej som slutade jobba på Pirate Bar för någon vecka sen. Och hon sa att det inte finns någon ladyboy i den baren förutom en av ägarna som är tillsammans med en ladyboy som kan jobba där ibland...Det finns också katöjer som går upp och sätter sig där och dricker men inte jobbar där.

Fick hon "fontänorgasm" så är det en kvinna. En katöj kan nog inte äns bli "våt" efter operation.

Utloggad donbom

• Junior
  • *
  • Antal inlägg: 23
« Svar #61 skrivet: 20 augusti 2010, 01:44:56 »
Tror Han behöver träffa mig o lära sig lite!
 :hbdonbom

Utloggad Ruben_

• Junior
  • *
  • Antal inlägg: 27
« Svar #62 skrivet: 20 augusti 2010, 10:37:10 »
Trevlig kväll igår. Polarna är pigga å glada och vi bestämde oss för att fördricka på grabbarna grus. 
Jag öppnar själv med en öl(blev några på hotellet dessförinnan också). De andra två ville ha varsin bucket, och när den var slut så beställde de in en till...strax därefter gick de hem och kvar blev jag:)

Lite smårädd för LBs så "gick jag på toaletten" på soi lion. Jag har upptäckt att detta är ett utmärkt sätt att spana in vad som erbjuds i de olika barerna. Jag fastnar, tyvärr*, för en söt tjej i baren närmst bangla road. 
Mammasan som högg tag i mig på vägen in; blev överlycklig av att jag kom tillbaka till hennes bar. Gladast av dem alla blev dock tjejen som jag hade spanat in lite. 

Jag bjuder tjejen på en LD och mammasan som var en stabil kvinna fick en tequila. Själv vill jag inte bli för full utan håller mig till öl. 
Det tar inte mer än en klunk från ölen innan tjejen vill gå hem med mig. Jag säger att jag vill dricka upp min öl, och att hon inte ens rört sin drink. Varvid hon sveper den rakt upp och ner och ger mig ett leende när hon tittar upp igen.
Hon var verkligen jättepå och ville hem med mig, jag som inte har några invändningar egentligen säger ja.
Hon sa också 2000b först, men jag tycker 1500b är okej. Jag är helt övertygad om att jag hade kunnat få ner det till 1000b om inte ännu mindre, men pengarna är nog viktigare för henne än för mig.

När jag sa okej så blev hon överlycklig, rusade in bakom öldisken och hoppade upp och ner och pratade med några andra flickor glatt och uppspelt. Ifall detta beteende var ett spel, eller varför hon blev så överexhalterad vet jag inte. Har någon annan varit med om liknande? Hon betedde sig som om hon hade vunnit på lotto.

Väl hemma så blir det in i duschen först för mig, sedan duschar hon. 
Hon är en blandning av de förra två jag var med. Hon vill ha lampan släckt, men gör inga direkta försök att skyla sig. 
Av någon anledning blir jag paranoid när de vill ha det mörkt så jag vågar inte gå ner på henne. Att göra detta för min skull var dock inga problem för henne. And I can tell you this much; she really was a freaking rocket-scientist!

Jag frågade om jag fick ta en bild morgonen efter, och det fick jag. Ska se om jag kan ladda upp bilder sedan. 
Hon var dock ingen thailändska, utan kinesiska och har varit i Thailand i ett år.
Hon hade sämst engelska, och man får verkligen formulera om sig och säga enkla ord istället för meningar. Trots detta fattade jag tycke för henne. Hon ville att jag skulle träffa henne 0300 så jag slipper barfine. Allra helst ville hon spendera dagen med mig, och jag måste medge att jag var lite tempted.

Om man vill vara med en tjej en dag eller flera, ska man komma överens om ett pris innan eller tar man det när man skiljs åt? Hur mycket brukar ni betala i dessa lägen?

*Anledningen till tyvärret är att man stänger av soien lite. Vill man ta en flicka från en annan bar måste man alltid passera sin gamla mammasan och tjej. Har man ett blödigt hjärta som jag så känns detta jobbigt att möta deras blickar, och i värsta fall får du en girlfight istället som jag förstått det.

--------
@donbom
Är du här nere någonstans? Annars finns det massor av misstag man kan göra här på egen hand att lära sig av:)

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
  • Antal inlägg: 6022
« Svar #63 skrivet: 20 augusti 2010, 11:29:14 »
Trots detta fattade jag tycke för henne. Hon ville att jag skulle träffa henne 0300 så jag slipper barfine. Allra helst ville hon spendera dagen med mig, och jag måste medge att jag var lite tempted.

Om man vill vara med en tjej en dag eller flera, ska man komma överens om ett pris innan eller tar man det när man skiljs åt? Hur mycket brukar ni betala i dessa lägen?
Jag reser alltid ensam och tycker om att ha sällskap med någon dam under tiden jag är där. Men jag är ganska kräsen och man kan få prova några stycken innan man hittar någon som man känner att man vill vara med en längre tid.

Är det en bartjej så pratar jag/vi med bossen eller mamasan och talar om för hur länge hon kommer att bli borta om inget händer. Sedan går vi dit med jämna mellanrum för att betala barfine och hålla dem på gott humör. Jag tycker att det är viktigt att vara schysst mot baren, det har man igen vid senare besök.

Det har hänt att jag frågat hur mycket de vill ha för att stanna med mig en viss period och sedan har vi kommit fram till något vi båda är nöjda med. Men oftast så frågar jag inte alls för jag tycker att det känns olustigt att köpslå om det och ger dem en hyfsad slant senare och har aldrig möts av någon besvikelse över den summan. Hur mycket det är skiljer sig från gång till gång men det har aldrig varit mindre än 1000 baht per dag.

Några säger att de inte vill ha eller bryr sig om pengar, men det är ju inte riktigt sant. Även om de säger det så ska de ersättas. De har ju inte arbetat under tiden och inte tjänat några pengar så självklart ska de ersättas.

Jag är ganska generös av mig, men inte slösaktig. Under tiden så köper jag lite kläder till henne, klänningar, shorts, (hotpants :P) skor och lite annat. Jag handlar inte för handlandets skull men något blir det då och då. Aldrig guld!

Det finns de som vill att man köper guld till dem redan efter några dagar och anledningen till det är många, men det är ett trick för att få några baht extra. Blir de sura om man säger nej så får man säga tack och hej istället. Golddiggers gör sig icke besvär..

Några har en förmåga att fylla år några dagar efter att de träffat någon som tar med dem för några dagars LT och tycker att du därför borde köpa dem en extra fin (dyr) present. Ytterligare ett trick i de flesta fallen. Hur man gör är upp till var och en men jag har med tiden blivit mer restriktiv och väljer alltid bort tjejer som bara står med öppen hand och vill ha.

Trivs du med tjejen och vill spendera mer tid med henne så låt henne inte jobba till tre utan betala BF istället. Det är en liten utgift men hon uppskattar säkert att du gör det för hennes skull. Tar man hand om tjejen på ett bra sätt så gör hon detsamma för dig.

Citera
*Anledningen till tyvärret är att man stänger av soien lite. Vill man ta en flicka från en annan bar måste man alltid passera sin gamla mammasan och tjej. Har man ett blödigt hjärta som jag så känns detta jobbigt att möta deras blickar, och i värsta fall får du en girlfight istället som jag förstått det.
Är du bara ärlig mot henne så är det inga större problem. Låter du dem förstå att det bara är för en kväll så behöver det inte bli särskilt jobbigt. Nästa gång du är i närheten så kan du stanna för att säga hej och ta en drink tillsammans. Då kan du tala om att du ska gå vidare när du druckit upp. Säg att du är en "butterfly" så fattar de. Man ska inte behöva undvika något bara för att man känner sig obekväm.

Kul anmärkning dock. Med så många prostituerade flickor så trodde jag att de skulle vara riktigt bra på att suga.
Många av tjejerna är vanliga tjejer från mindre byar som av olika anledningar sökt sig till barsvängen. De saknar ofta erfarenhet och får lära sig under tiden.

Kurios on tour 2012
Kambodja 15/1 - 4/2
Thailand 4/2 - 17/3

Utloggad Uturn

• Surr medlem
  • Silver V.I.P
  • Antal inlägg: 558
« Svar #64 skrivet: 20 augusti 2010, 11:40:28 »
När jag sa okej så blev hon överlycklig, rusade in bakom öldisken och hoppade upp och ner och pratade med några andra flickor glatt och uppspelt. Ifall detta beteende var ett spel, eller varför hon blev så överexhalterad vet jag inte. Har någon annan varit med om liknande? Hon betedde sig som om hon hade vunnit på lotto.

Jag skulle tippa på att hon tyckte du ser välldigt bra ut och verkligen ville gå med dig. Jag tror inte det varnåge spel. Eller så är hon kanske så som person. Vem vet??

Trots detta fattade jag tycke för henne. Hon ville att jag skulle träffa henne 0300 så jag slipper barfine. Allra helst ville hon spendera dagen med mig, och jag måste medge att jag var lite tempted.

Ännu ett tecken att hon verkligen gillar dig.
Att vara med en tjej en hel dag kan vara helt ok ibland. Om det är som i ditt fall så tror jag hon hade varit nöjd med dom pengarna du redan givit henne. Men alltid bra att kolla av först.

Du lär dig med tiden. Nästa gång du går in på soien så flörtar du lite med mammasan eller med den bruden så skojja lite och säg något som "I have many GF here". Dom kommer att förstå, du behöver inte oroa dig. Du kommer alltid vara välkommen tillbaka även fast du sätter dig i baren brevid några ggr först.

Utloggad glassen2

• Nybörjare
  • Antal inlägg: 7
« Svar #65 skrivet: 20 augusti 2010, 12:00:34 »
skojja lite och säg något som "I have many GF here". Dom kommer att förstå

haha vilket sjukt land  :-) pa ett possitivt sätt då

Utloggad Ruben_

• Junior
  • *
« Svar #66 skrivet: 24 augusti 2010, 11:58:09 »
Det har gått några dagar sedan mitt senaste inlägg. Någon kanske undrar vad som har hänt sen sen senast.

Dagarna har varit ganska lika, bada shoppa och ut på kvällen. Jag var med den kinesiska tjejen en gång till, funderade på att ta med henne på en beach day, men hon var alldeles för klängig. Samt hon kunde inte simma.
Hon ville vara med mig hela dagen och slutade aldrig tjata om detta och hur mycket hon älskade mig. Ganska avtändande faktiskt, och jag vågade inte låta henne gå ner på mig av rädsla att hon skulle bita av den! Hon blev sur när jag inte ville spendera dagarna med henne. Kallade mig för butterfly.

Därefter tog jag det lugnt på tjejfronten och drack mig mest berusad med kompisarna. 
Jag gick på en pingpong show till slut, och det måste varit bland det mest absurda jag har sett! Ut kommer en halvskabbig kvinna med en handduk. Jag undrade vad hon skulle ha den till, men uppenbarligen så tog hon emot fåglen hon hade i sig med den. 
Riktigt skumma grejer stoppade de upp! Fåglar, fiskar, rökte cigaretter etc. Kanske skulle ta och öppna en pingpong bar i Sverige. Det är ju val snart, så frågan är vilka man röstar på som legaliserar detta:)

Igår var det dags att hitta en ny sängkamrat, och det är ju inte det svåraste på detta stället. Satte mig i samma soi som kinesiskan jobbade i, fast en annan bar längre bort. Spelade 4 i rad med kvällens date, och vann 3/4 matcher mot henne. Då blev mamasan intresserad och ville spela mot mig om en drink. Paff hon blev när hon förlorade, och sjyst självförtroendeboost att vinna i denna sport som de annars behärskar skrämmande bra! Hon vann till slut och jag bjöd på en drink, vi fortsatte dock att spela flera rundor efter det, och vann nog 50% av gångerna när man fick börja.

Ett tips för den som ska åka ner och besöka liknande barer, träna 4 i rad innan du/ni åker, det kommer komma till nytta!

Det blir dags att åka hem med flickan. Väl ute på bangla kommer den kinesiska tjejen utrusande, jättearg och jätteledsen med rödsprängda ögon. Hon nyper och river mig i armen, så att jag idag har blåmärken och sår. Aj!:(

Jag måste ha gjort något fel när hon blev så arg och ledsen? Senaste natten med henne när hon förstod att det inte kommer bli hon och jag, så bad hon mig att inte gå hem med en annan flicka från hennes bar, och det kan man ju förstå. Just därför gick jag igår in lite längre på soien.

2 dagar kvar i Thailand nu, jag fattar inte hur det gick så snabbt! Lite skönt ska det bli att komma hem dock då min mage inte har varit helt hundra på sistone. Åt en pizza igår, så inatt och idag har min urin haft högre densitet än min avföring:) Om det är pizzan eller två veckors supande som gjort det låter jag vara osagt.

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
« Svar #67 skrivet: 24 augusti 2010, 12:52:19 »
Det har gått några dagar sedan mitt senaste inlägg. Någon kanske undrar vad som har hänt sen sen senast.
Jo lite har man väl funderat. Trodde att du hade fastnat hos någon dam som du inte kunde slita dig ifrån.

Citera
Hon ville vara med mig hela dagen och slutade aldrig tjata om detta och hur mycket hon älskade mig. Ganska avtändande faktiskt, och jag vågade inte låta henne gå ner på mig av rädsla att hon skulle bita av den! Hon blev sur när jag inte ville spendera dagarna med henne. Kallade mig för butterfly.
Säger de att de älskar dig efter en eller ett par dagar så är det faktiskt ganska avtändande.
Men inte tillräckligt för att säga nej till ett BJ :nono:
Ett BJ är ett BJ :yahoo

Citera
Riktigt skumma grejer stoppade de upp! Fåglar, fiskar, rökte cigaretter etc.
Då kan man snacka om något som är avtändande. Har aldrig förstått tjusningen med den typen av shower. :scratch

Citera
Det blir dags att åka hem med flickan. Väl ute på bangla kommer den kinesiska tjejen utrusande, jättearg och jätteledsen med rödsprängda ögon. Hon nyper och river mig i armen, så att jag idag har blåmärken och sår. Aj!:(

Jag måste ha gjort något fel när hon blev så arg och ledsen? Senaste natten med henne när hon förstod att det inte kommer bli hon och jag, så bad hon mig att inte gå hem med en annan flicka från hennes bar, och det kan man ju förstå. Just därför gick jag igår in lite längre på soien.
Det räckte tydligen med att hon såg dig med någon annan.
Nu har du sett hur det kan gå och är ytterligare en erfarenhet rikare. :thumbsup
Det kunde lika gärna ha varit ännu värre. Vad sa den andra tjejen om det?

Citera
2 dagar kvar i Thailand nu, jag fattar inte hur det gick så snabbt!
Nej när man nyss kommit dit så tycker man att man har hur mycket tid som helst på sig. Men två veckor går oerhört fort så minst tre veckor bör man vara där tycker jag även om två veckor är bättre än inga veckor alls.
De sista dagarna går man bara omkring och lider för att man snart ska åka hem. Helst vill man stanna kvar lika länge till.

Citera
Lite skönt ska det bli att komma hem dock då min mage inte har varit helt hundra på sistone. Åt en pizza igår, så inatt och idag har min urin haft högre densitet än min avföring:) Om det är pizzan eller två veckors supande som gjort det låter jag vara osagt.
Här känner jag att jag fick lite mer information än vad som var nödvändigt. :D lol lol

Hoppas ändå att du hinner återkomma någon mer gång innan du åker hem samt givetvis att du återkommer även efter att du kommit hem och fått lite distans till din resa.

Kurios on tour 2012
Kambodja 15/1 - 4/2
Thailand 4/2 - 17/3

Utloggad Ruben_

• Junior
  • *
« Svar #68 skrivet: 24 augusti 2010, 13:50:47 »
Citera
Det kunde lika gärna ha varit ännu värre. Vad sa den andra tjejen om det?

Hon sa inget alls om det. Hon gick några steg fram när detta hände och när jag lyckades komma loss så log hon bara åt mig.
Hon var helt klart den bästa såhär långt. Sa inte så mycket, men aldrig sådär pinsamt tyst utan man kunde titta på varandra och le, ord känndes meningslösa med henne. Fast på ett bra sätt om ni förstår.

När hon gick "i morse"(kl1330) så log hon bara och sa "see you when I see you". Då jag inte alls mådde bra inatt blev det inte mycket till sexande med henne. Funderar på att ta en revansch med henne inatt. Tyvärr bor det dock en möderska några barer bort som jag inte vet hur jag ska göra i sådana situTioner!

Utloggad funai

• Nybörjare
  • Antal inlägg: 3
« Svar #69 skrivet: 24 augusti 2010, 20:37:03 »
Gott du verkar har ruben :) Synd att vi inte kunde tagit ett par öl tillsammans. Kommer ner på torsdag o då har du ju tyvärr lämnat. Men jag ska försöka fortsätta uppdatera tråden , Har dock ingen dator med mig o min mobil funkar inte super o surfa med tyvärr. Men hoppas jag kan skriva något inlägg o fortsätta i rubens stil. Kör hårt nu de sista nätterna  :hb

Utloggad Golfnörden

• V.I.P
  • Antal inlägg: 141
« Svar #70 skrivet: 26 augusti 2010, 22:20:12 »
 Tack Ruben, för en intressant tråd.  Hoppas Funai kan hålla den vid liv nu när du tyvärr är tillbaka i Sverige igen. 

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
« Svar #71 skrivet: 20 september 2010, 20:23:25 »
Är det någon som vet vad som hänt med Ruben_ eller funai? Det har varit märkligt tyst från dem.

Kurios on tour 2012
Kambodja 15/1 - 4/2
Thailand 4/2 - 17/3

* Info

• *Antal Medlemmar: 10822
  • *Senast: ErssonG

• *Totala Poster: 106597
  • *Total Ämnen: 5132
  • *Online idag: 52
  • *Mest Online: 256
(28 april 2011, 12:48:13)
  • *Medlemmar: 16