0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
Av någon anledning ville hon inte gå innan 0100? Barrunda + barfine(400) gick på 1100B.
Brukar barrundorna gå på 700B med drinkar åt sig själv, sin dam och sin mamasan?
Just det. Angående henne. Hon ville ha 2000B för att komma med mig, jag tänkte på vad kurios sa att man bör snåla på annat än flickorna, men detta känndes lite i överkant tyckte jag, så la mig emellan på 1500.
När hon kommer ut så har hon handduken om sig. Jag tror hon är lite blyg, för hon ville ha lampan släckt. Fair enough, det får man väl respektera. Så utan vidare detaljer, happy times följer, gummin far av och på, natt blir till morgon och efter hennes morgondusch får hon 1500B och går ut.Jag hade nog kunnat träffa en lite mer initiativtagande och vildare flicka. Hon var väldigt på på baren, men i sängen var hon inte alls lika självsäker.
En annan intressant sak är att igår natt var hon väldigt söt. Imorse, inte lika söt (dock inte ful eller avtändande), haha första gången detta råkat ut mig med dagen efter.
Får först säga att det är riktigt trevlig läsning önskar att man var därnere nu.När det gäller kostnaden för en barrunda så låter 700bath för en helkväll som en ganska normal kostnad.
Igår var en lugn kväll på tjejfronten...detta på grund av grabbarna grus.
Är du säker på att du gjorde rätt prioritering? Får jag välja mellan en helkväll hos Grabbarna Grus eller så väljer jag sju dagar i veckan! Det ena behöver ju inte utesluta det andra. Ha det fortsatt bra!
Haha, helt sant att dt inte måste vara ena eller andra. Jag är med två polare som är lite mer moraltanter än mig, så det blev en helkväll med dessa, vilket också är lite småroligt. Sedan var grabbarna grus sjukt duktiga på att supa en under bordet:)Ikväll blir det nog några barrundor dock medans de är hemma bakfulla En liten fundering dök upp:Ska man undvika den bar man träffade den senaste flickan på? Har ju hört ett och annat om temperamentsfulla flickor här nere om jag skulle vilja ha en annan.Med undvika menar jag att inte sitta i den baren eller den jämte?Ja, och en helt annan sak. Brukar ni drickas städerskorna, om ja, hur mycket?
Igår var en lugn kväll på tjejfronten...detta på grund av grabbarna grus. Vi gick på bangla när en söt tjej och biffig kille kom fram och snackade med oss. De var uppenbarligen svenskar och ville dricka med oss. 50b per tequila 190 per bucket...tror inte jag varit så dragen på hela året.Sjukt kul hade vi dock, skön musik och trevlig ägare med vänner. Det får nog bli förkväll/natt hos dem fler gånger. Famous last words från en polare:"Okej grabbar, vi gör såhär med tequilan..."
En liten fundering dök upp:Ska man undvika den bar man träffade den senaste flickan på? Har ju hört ett och annat om temperamentsfulla flickor här nere om jag skulle vilja ha en annan.Med undvika menar jag att inte sitta i den baren eller den jämte?
Ja, och en helt annan sak. Brukar ni drickas städerskorna, om ja, hur mycket?
Samma som jag försöker alltid underlätta för dem också. Som typ inte sprida saker överallt på golv eller dylikt. sätta undan skor så de kommer lätt åt golvet o sängen... med mera... har sett skräckexempel, där hotelgästerna tar för givet de ska kunna "skita" ner rejält bara för de är gäster...
Bästa tråden jag läst härinne...helt klart.. Gillar Rubens tankar o funderingar....o sen se alla kloka/schyssta svar/inlägg/kommentarer...f-n...riktigt bra..
Gött o höra att du har du har kul där nere. Och tack som fan för "live" uppdateringen.Skönt att grabbarna grus även kör på under lowseason. Fan va en längtar nu alltså. here I come. Btw Ruben, När drar du hem, kanske kunde klippa en bira där nere annars tillsammans. Ha ett fint o ta de lugnt med alla buckets
Hursomhelst så blir det morgon, mitt sällskap tar en dusch, får en tvåtusing (barfine 600). Och när hon klär på sig så förklarar hon att en del ladyboys inte har snopp, utan är opererade, och att hon är en ladyboy.Så det är lite blandade känslor över denna natten. Hon var helt klart good times, vild, flirtig och rolig... sen finns den andra sidan som säger att jag då nu har haft min första gayupplevelse. And I liked it :´(Måste komma över skammen innan jag vågar ta hem nån mer nu. Vad fan, en del ladyboys är ju solklara, men denna gick mig till bröstet, och delade inte alls kroppsform som andra ladyboys.Med mina polare är nu diskussionen "Är det gay om det finns en fitta och bröst?"
Jag är av den uppfattningen att om de är opererade så är de inte längre en "riktig" utan en tjej. Trots det så brukar det inte vara särskilt svårt att se skillnad på dem. Ibland är det inte någon större skillnad men den finns där.Är du säker på att det var en ? Har aldrig hört talas om någon man, opererad eller ej, som fått fontänorgasm som en del kvinnor kan få. Jag tror inte att det var en av den anledningen.Har du något foto på henne som du kan posta, kanske när du kommit hem? Då ser man direkt om det är en eller inte. Tills dess får du fortsätta att fundera, eller så struntar du i det och går vidare. Gjort är gjort och kan inte göras ogjort.
Wiki om det hela:"Den genereras av två körtlar i innanför inre blygdläpparna benämnda Skenes körtlar. Vätskan innehåller bland annat fruktos och glukos vilket ger den en sötaktig doft och smak.""Skenes körtlar eller den kvinnliga prostatan är det yttersta av flera parvis liggande körtlar som ligger i vävnaden kring kvinnans urinrör. Körtlarna mynnar i urinröret och är de körtlar som bidrar med vätskan vid kvinnlig ejakulation, kvinnlig utlösning, eftersom de tömmer sig vid sexuell upphetsning, ofta i samband med orgasm.
Bara bitter över att eventuellt ha gått i en Lady Boy fälla
Det som beskrivs är ju den kvinnliga inre anatomin, något en opererad saknar. Finns ingen anledning att vara bitter, det är bara att bita ihop och komma igen.Du får se det som att du är en erfarenhet rikare.