* Status

Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Har du inte fått ditt aktiverings-e-postmeddelande?

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Författare Ämne: Nyanlända i Patong, intryck och frågor.  (läst 4004 gånger)

0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

Utloggad Ruben_

• Junior
  • *
  • Antal inlägg: 27
  • Kön: Man
SV: Nyanlända i Patong, intryck och frågor.
« Svar #40 skrivet: 17 augusti 2010, 08:24:32 »
Det var en halvkväll kan man säga. Slutsumman blev nog 1200 med det jag drack innan dess. Iofs inte mer än 300kr, inte ens det, men man blir ju snål här nere haha.

Just nu regnar det, och har gjort i en timma. Andra gången det regnar under resan, och senast höll det i strax över en timma. Överlag sol med växlande molnighet, bra väder för min del.

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
  • Antal inlägg: 6018
« Svar #41 skrivet: 17 augusti 2010, 09:15:32 »
Av någon anledning ville hon inte gå innan 0100? Barrunda + barfine(400) gick på 1100B.
Anledningen till det är att de får behålla minst halva barfinen själva efter klockan ett.

Citera
Brukar barrundorna gå på 700B med drinkar åt sig själv, sin dam och sin mamasan?
700 baht låter inte särskilt mycket i mina ögon. Det är väl bara 2 drinkar till damerna och någon bira till dig? Det kan man knappast kalla för någon barrunda. För mig är det mindre än vad jag gör av med på en timme även om jag har en fast dam.

Citera
Just det. Angående henne. Hon ville ha 2000B för att komma med mig, jag tänkte på vad kurios sa att man bör snåla på annat än flickorna, men detta känndes lite i överkant tyckte jag, så la mig emellan på 1500.
Det låter väl ok.
Allt är en förhandling och man behöver inte alls gå med på det första budet om man tycker att det är för mycket.
Men jag menade mer att det finns ingen anledning att ge dem några skambud som de till slut går med på bara för att de är i stort behov av pengar.

Citera
När hon kommer ut så har hon handduken om sig. Jag tror hon är lite blyg, för hon ville ha lampan släckt. Fair enough, det får man väl respektera. Så utan vidare detaljer, happy times följer, gummin far av och på, natt blir till morgon och efter hennes morgondusch får hon 1500B och går ut.

Jag hade nog kunnat träffa en lite mer initiativtagande och vildare flicka. Hon var väldigt på på baren, men i sängen var hon inte alls lika självsäker.
Man vet aldrig hur de kommer att uppträda när man väl kommit hem. Det är som ett lotteri, ibland får man jackpot men man får också räkna med en och annan nitlott då och då.

Citera
En annan intressant sak är att igår natt var hon väldigt söt. Imorse, inte lika söt (dock inte ful eller avtändande), haha första gången detta råkat ut mig med dagen efter.
He he, det är konstigt vilken inverkan alkohol kan ha på synen ibland.

Kurios on tour 2012
Kambodja 15/1 - 4/2
Thailand 4/2 - 17/3

Utloggad Tricky

• Brons V.I.P
  • Antal inlägg: 336
« Svar #42 skrivet: 17 augusti 2010, 17:54:10 »
Får först säga att det är riktigt trevlig läsning :thumbsup  önskar att man var därnere nu.

När det gäller kostnaden för en barrunda så låter 700bath för en helkväll som en ganska normal kostnad.
lol Hade en normal barunda kostat 700bhat hade jag bott i Thailand nu.....

Utloggad nidnoy

• Hangaround
  • **
  • Antal inlägg: 55
« Svar #43 skrivet: 17 augusti 2010, 18:57:04 »
700Bath ??????  Jag brukar ta 1 drink 1 bar i ca 10 barer sen tillbaka till den snyggaste tjejen ( om hon är kvar ) sen ca 5 teuqila till mej o ca 2-3 till tjejen plus nån till mamasan,  andra kvällen i pattaya i vintras kostade 10000 bath inkl tjej 1 dygn.  700 bath kostar ölen på stranden ju :burp

Utloggad Ruben_

• Junior
  • *
« Svar #44 skrivet: 18 augusti 2010, 06:17:09 »
Igår var en lugn kväll på tjejfronten...detta på grund av grabbarna grus. Vi gick på bangla när en söt tjej och biffig kille kom fram och snackade med oss. De var uppenbarligen svenskar och ville dricka med oss. 50b per tequila 190 per bucket...tror inte jag varit så dragen på hela året.

Sjukt kul hade vi dock, skön musik och trevlig ägare med vänner. Det får nog bli förkväll/natt hos dem fler gånger.

Famous last words från en polare:"Okej grabbar, vi gör såhär med tequilan..."

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
« Svar #45 skrivet: 18 augusti 2010, 09:36:48 »
Igår var en lugn kväll på tjejfronten...detta på grund av grabbarna grus.

Är du säker på att du gjorde rätt prioritering? :hmm

Får jag välja mellan en helkväll hos Grabbarna Grus eller  :sex: så väljer jag  :sex: sju dagar i veckan!  :P

Det ena behöver ju inte utesluta det andra. ;)

Ha det fortsatt bra!

Kurios on tour 2012
Kambodja 15/1 - 4/2
Thailand 4/2 - 17/3

Utloggad Ruben_

• Junior
  • *
« Svar #46 skrivet: 18 augusti 2010, 11:46:52 »
Är du säker på att du gjorde rätt prioritering? :hmm

Får jag välja mellan en helkväll hos Grabbarna Grus eller  :sex: så väljer jag  :sex: sju dagar i veckan!  :P

Det ena behöver ju inte utesluta det andra. ;)

Ha det fortsatt bra!

Haha, helt sant att dt inte måste vara ena eller andra. Jag är med två polare som är lite mer moraltanter än mig, så det blev en helkväll med dessa, vilket också är lite småroligt. Sedan var grabbarna grus sjukt duktiga på att supa en under bordet:)

Ikväll blir det nog några barrundor dock medans de är hemma bakfulla fool

En liten fundering dök upp:
Ska man undvika den bar man träffade den senaste flickan på? Har ju hört ett och annat om temperamentsfulla flickor här nere om jag skulle vilja ha en annan.
Med undvika menar jag att inte sitta i den baren eller den jämte?

Ja, och en helt annan sak. Brukar ni drickas städerskorna, om ja, hur mycket?
« Senast ändrad: 18 augusti 2010, 14:05:00 av Ruben_ »

Utloggad Mrcloud

• En flygande semesterfågel
  • Surr medlem
  • Silver V.I.P
  • Antal inlägg: 632
  • En grön mans uppgift
« Svar #47 skrivet: 18 augusti 2010, 15:43:45 »
Haha, helt sant att dt inte måste vara ena eller andra. Jag är med två polare som är lite mer moraltanter än mig, så det blev en helkväll med dessa, vilket också är lite småroligt. Sedan var grabbarna grus sjukt duktiga på att supa en under bordet:)

Ikväll blir det nog några barrundor dock medans de är hemma bakfulla fool

Ska man undvika den bar man träffade den senaste flickan på? Har ju hört ett och annat om temperamentsfulla flickor här nere om jag skulle vilja ha en annan.

Dricks till städerskorna gör jag alltid, kan vara småpengar så man slipper asa runt dem. De bruka visa sig Xtra nogrran med sin städning då :p..
Samma som jag försöker alltid underlätta för dem också.
Som typ inte sprida saker överallt på golv eller dylikt. sätta undan skor så de kommer lätt åt golvet o sängen...  med mera...
har sett skräckexempel, där hotelgästerna tar för givet de ska kunna "skita" ner rejält bara för de är gäster...
Nej underlätta för dem, de ger tillbaks :) liksom ge alla småmynt när man åker hem.. för vem behöver det??? litte för oss men mycket för dem..
Dyselxi har många här inklusive jag , men det hindrar mig inte att skriva ändå så gott jag kan...

Utloggad Ken68

• Junior
  • *
  • Antal inlägg: 20
« Svar #48 skrivet: 18 augusti 2010, 17:10:34 »
Bästa tråden jag läst härinne...helt klart.. :clap:
Gillar Rubens tankar o funderingar....o sen se alla kloka/schyssta svar/inlägg/kommentarer...f-n...riktigt bra..

Man känner igen sig själv många gånger..

P.s Hoppas du/ni har det så jäkla bra därnere Ruben   :thumbsup

Utloggad funai

• Nybörjare
  • Antal inlägg: 3
« Svar #49 skrivet: 18 augusti 2010, 17:49:27 »
Igår var en lugn kväll på tjejfronten...detta på grund av grabbarna grus. Vi gick på bangla när en söt tjej och biffig kille kom fram och snackade med oss. De var uppenbarligen svenskar och ville dricka med oss. 50b per tequila 190 per bucket...tror inte jag varit så dragen på hela året.

Sjukt kul hade vi dock, skön musik och trevlig ägare med vänner. Det får nog bli förkväll/natt hos dem fler gånger.

Famous last words från en polare:"Okej grabbar, vi gör såhär med tequilan..."

Gött o höra att du har du har kul där nere. Och tack som fan för "live" uppdateringen.

Skönt att grabbarna grus även kör på under lowseason.

Fan va en längtar nu alltså. LOS here I come. Btw Ruben, När drar du hem, kanske kunde klippa en bira där nere annars tillsammans.

Ha ett fint o ta de lugnt med alla buckets :hb

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
« Svar #50 skrivet: 18 augusti 2010, 19:05:15 »
Ja det tycker jag är en bra idé. Kommer man tillbaka så tror hon att det är för hennes skull och hon kan bli som ett plåster, även om du inte visar något intresse.

Hon ser dig som sin och blir minst sagt sur om du istället väljer någon annan. Ibland får man bara "det onda ögat" från henne men det kan bli värre. En svartsjuk och-eller arg thaitjej är inte att leka med.

Men det kan lika gärna bli helt problemfritt men dagens råd blir ändå att hålla sig därifrån.

Vad säger ni andra?

Citera
Ja det brukar jag göra. I början lämnade jag 20-40 baht i småpengar på en bricka som dricks men de låg alltid kvar orörda. Efter ett tag blev det en liten hög men inte en baht saknades.

Jag tog upp det med en tjej jag träffade när hon undrade varför det låg pengar där och då sa hon att man måste överlämna pengarna personligen för annars blir de liggande.

Sedan fixade hon det och jag tror att de fick omkring 500 varannan vecka eller något liknande. Ibland lämnade vi några 20-bahtare extra om det var något speciellt vi fått hjälp med.

Eftersom det var hon som fixade det så jag är lite osäker på den exakta summan men 500 låter väl rimligt. De låg på mellan 5 och 8000 baht i månadslön så det blev en extra tusenlapp för dem.

Samma som jag försöker alltid underlätta för dem också.
Som typ inte sprida saker överallt på golv eller dylikt. sätta undan skor så de kommer lätt åt golvet o sängen...  med mera...
har sett skräckexempel, där hotelgästerna tar för givet de ska kunna "skita" ner rejält bara för de är gäster...
Det gör jag också så gott det går. Man vill ju ha det så städat som möjligt omkring sig så särskilt stökigt blir det aldrig.

Har jag ätit grillat eller något annat på rummet så lägger jag det oftast i en påse och slänger det direkt. På det viset undgår man att det kommer in myror eller andra kryp på rummet.

Kurios on tour 2012
Kambodja 15/1 - 4/2
Thailand 4/2 - 17/3

Utloggad Hud

• Global Moderator
  • Diamant VIP
  • Antal inlägg: 5343
    • hgs.st
« Svar #51 skrivet: 18 augusti 2010, 19:11:08 »

Ja det bör du nog göra. Den tjej du var med förra gången tappar ansiktet och blir nog inte så glad.
Om du går med någon annan så ser det inte så bra ut för den andra tjejen (hon dög inte , så du tar en annan). Så du gör bäst i att inte ta någon från samma bar eller baren bredvid.
Enligt mig är det bra att inte ta en tjej från favoritbaren i fall du vill byta. Ta en tjej från en annan bra och gå dit du vill.

Citera
Ja det bruka bli en 500b till den eller om det är fler så får dom en varsin.
Sedan brukar jag lämna lite pengar innan jag åker.
Det gör att man får bättre service under den resa man är på och en bra service nästa gång man kommer i fall dom inte byter personal.
Det har funkat för mig i alla fall.

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
« Svar #52 skrivet: 18 augusti 2010, 19:12:41 »
Bästa tråden jag läst härinne...helt klart.. :clap:
Gillar Rubens tankar o funderingar....o sen se alla kloka/schyssta svar/inlägg/kommentarer...f-n...riktigt bra..
Jag håller med dig. Det är sällan den här typen av trådar dyker upp och man får hoppas att fler har nytta av den.

Det vanligaste är att det dyker upp några frågor inför en resa och när de fått sina svar och åkt iväg så hör man inte något från dem. Ingen feedback överhuvudtaget.

Här får man dels hjälpa till lite och komma med några egna tips i den mån de kan vara till hjälp, och samtidigt är det en liverapportering med i stort sett dagliga uppdateringar. :thumbsup

Kurios on tour 2012
Kambodja 15/1 - 4/2
Thailand 4/2 - 17/3

Utloggad nidnoy

• Hangaround
  • **
  • Antal inlägg: 55
« Svar #53 skrivet: 18 augusti 2010, 21:08:56 »
Angående dricksen till städerskorna så måste ni lägga dom på sängen annars tar dom det inte, att ge det till dom personligen är ju lite dumt för då måste ni ju vara där när dom städar annars kan ni ju inte veta om det är flera som städar. Jag brukar ge mellan 40-60 bath om dagen om dom sköter sitt jobb, knackar dom på dörren fast (stör ej) skylten är upphängd = ingen dricks.

Utloggad Ruben_

• Junior
  • *
« Svar #54 skrivet: 19 augusti 2010, 07:29:54 »
Okej, du får städerskorna lite fickpengar med andra ord.

Det blev en utgång igår till slut. Träffade vad jag trodde var en flicka på pirat-go-go :(

Hursomhelst så gick vi ut, och kasst lokalsinne som jag har så märkte jag inte vilken toalett hon ville gå på först. Jo, självklart den precis jämte ovan nämnda bar och flicka. Hon ledde vägen och höll mig i handen, när jag insåg att detta inte skulle bli bra så sa jag att vi tar en annan toalett, men hon bara skulle till denna toaletten, no matter what.

Vi går förbi baren, jag ser flicka från i förgår, hon ser vad jag har med mig. Och den blick jag får av henne, följt av att hon tittade ner i marken var fullständigt hjärtskärande!
In å kissa, snabbt ut därifrån. Men jag kännde mig otroligt elak just då.

Väl ute på bangla så ville hon ta en öl på någon pub, så det gjorde vi. Det kom förbi en äldre dam med krokig rygg som ville sälja blommor, men man har lärt sig "No thank you" och en handrörlse som skulle göra vilken kunglighet som helst avundssjuk.
Mitt sällskap däremot gav gumman en hundring, utan att ta emot några blommor. Varför gjorde hon detta?

Strax härefter fryser mitt blod till is. Hon frågar mig om jag gillar ladyboys.... jag svarar nej. Hon säger att hon är en ladyboy, och frågade om det var ok. Jag ville inte alls hem med en ladyboy, och svor åt mig själv och min dumhet. Så jag sa "sorry, not ok". Då går hon därifrån några meter, kommer tillbaka och säger med ett flin "JUST KIDDING".

PHEW!

Jag skrattade gott åt hur duktigt hon fick mig där. Vi drack upp vår öl, tog en hoj hem. Sedan började sänglekarna. Denna flicka/pojke/något var allt annat än blyg! Vi sexar fram och tillbaka, och när min trumpet hade sjungt sin sista vals så började jag fingra och pilla lite. Där inne känner jag nu att det finns något klumpaktigt, och vad hon sa innan fick mig att börja fundera.
Men oerfaren som jag är så tänkte jag att flickor helt enkelt kanske är lite annorlunda.
Hon börjar komma i en fontänorgasm, 1 gång, 2 gånger.... total count innan vi la oss var nu tio gånger för hans/hennes  del. Kul att pilla var det i alla fall :)

Hursomhelst så blir det morgon, mitt sällskap tar en dusch, får en tvåtusing (barfine 600). Och när hon klär på sig så förklarar hon att en del ladyboys inte har snopp, utan är opererade, och att hon är en ladyboy.

Så det är lite blandade känslor över denna natten. Hon var helt klart good times, vild, flirtig och rolig... sen finns den andra sidan som säger att jag då nu har haft min första gayupplevelse. And I liked it :´(

Måste komma över skammen innan jag vågar ta hem nån mer nu. Vad fan, en del ladyboys är ju solklara, men denna gick mig till bröstet, och delade inte alls kroppsform som andra ladyboys.

Med mina polare är nu diskussionen "Är det gay om det finns en fitta och bröst?"
« Senast ändrad: 19 augusti 2010, 09:01:55 av Ruben_ »

Utloggad Ruben_

• Junior
  • *
« Svar #55 skrivet: 19 augusti 2010, 08:54:48 »
Gött o höra att du har du har kul där nere. Och tack som fan för "live" uppdateringen.

Skönt att grabbarna grus även kör på under lowseason.

Fan va en längtar nu alltså. LOS here I come. Btw Ruben, När drar du hem, kanske kunde klippa en bira där nere annars tillsammans.

Ha ett fint o ta de lugnt med alla buckets :hb

Vi drar hem nästa onsdag, när kommer du ner?

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
« Svar #56 skrivet: 19 augusti 2010, 09:46:39 »
Hursomhelst så blir det morgon, mitt sällskap tar en dusch, får en tvåtusing (barfine 600). Och när hon klär på sig så förklarar hon att en del ladyboys inte har snopp, utan är opererade, och att hon är en ladyboy.

Så det är lite blandade känslor över denna natten. Hon var helt klart good times, vild, flirtig och rolig... sen finns den andra sidan som säger att jag då nu har haft min första gayupplevelse. And I liked it :´(

Måste komma över skammen innan jag vågar ta hem nån mer nu. Vad fan, en del ladyboys är ju solklara, men denna gick mig till bröstet, och delade inte alls kroppsform som andra ladyboys.

Med mina polare är nu diskussionen "Är det gay om det finns en fitta och bröst?"

Jag är av den uppfattningen att om de är opererade så är de inte längre en "riktig" LB utan en tjej. Trots det så brukar det inte vara särskilt svårt att se skillnad på dem. Ibland är det inte någon större skillnad men den finns där.

Är du säker på att det var en LB? Har aldrig hört talas om någon man, opererad eller ej, som fått fontänorgasm som en del kvinnor kan få. Jag tror inte att det var en LB av den anledningen.

Har du något foto på henne som du kan posta, kanske när du kommit hem? Då ser man direkt om det är en LB eller inte. Tills dess får du fortsätta att fundera, eller så struntar du i det och går vidare. Gjort är gjort och kan inte göras ogjort.

Kurios on tour 2012
Kambodja 15/1 - 4/2
Thailand 4/2 - 17/3

Utloggad Ruben_

• Junior
  • *
« Svar #57 skrivet: 19 augusti 2010, 10:28:56 »
Jag är av den uppfattningen att om de är opererade så är de inte längre en "riktig" LB utan en tjej. Trots det så brukar det inte vara särskilt svårt att se skillnad på dem. Ibland är det inte någon större skillnad men den finns där.

Är du säker på att det var en LB? Har aldrig hört talas om någon man, opererad eller ej, som fått fontänorgasm som en del kvinnor kan få. Jag tror inte att det var en LB av den anledningen.

Har du något foto på henne som du kan posta, kanske när du kommit hem? Då ser man direkt om det är en LB eller inte. Tills dess får du fortsätta att fundera, eller så struntar du i det och går vidare. Gjort är gjort och kan inte göras ogjort.

Inget foto, men kan fråga om jag får ta ett imorgon då jag lovade att komma tillbaka och ta en öl på pirat-go-go. LB eller inte, ett löfte är ett löfte!

Inte helt säker, först skojade hon om det ute på Bangla, sedan imorse så pratade hon om ladyboys, operationer och att folk går hem med LBs utan att veta det, samt hon sa hon var LB strax innan hon gick. Så det lutar åt det.
Men det är som du säger, det är bara att gå vidare, vi hade trevligt i vilket fall som helst :)
Bara bitter över att eventuellt ha gått i en LB fälla :D Spännande dock hur hon såg sig själv i så fall som en ladyboy och inte en tjej trots eventuell operation.

Wiki om det hela:
"Den genereras av två körtlar i innanför inre blygdläpparna benämnda Skenes körtlar. Vätskan innehåller bland annat fruktos och glukos vilket ger den en sötaktig doft och smak."

"Skenes körtlar eller den kvinnliga prostatan är det yttersta av flera parvis liggande körtlar som ligger i vävnaden kring kvinnans urinrör. Körtlarna mynnar i urinröret och är de körtlar som bidrar med vätskan vid kvinnlig ejakulation, kvinnlig utlösning, eftersom de tömmer sig vid sexuell upphetsning, ofta i samband med orgasm.

Körtlarna har sitt namn efter den skotske gynekologen Alexander Skene (1837–1900) som först beskrev dem. Den slovakiske patologen Zaviacic menar att prostata är en mer korrekt terminologi för att beskriva strukturen."

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
« Svar #58 skrivet: 19 augusti 2010, 10:59:32 »
Wiki om det hela:
"Den genereras av två körtlar i innanför inre blygdläpparna benämnda Skenes körtlar. Vätskan innehåller bland annat fruktos och glukos vilket ger den en sötaktig doft och smak."

"Skenes körtlar eller den kvinnliga prostatan är det yttersta av flera parvis liggande körtlar som ligger i vävnaden kring kvinnans urinrör. Körtlarna mynnar i urinröret och är de körtlar som bidrar med vätskan vid kvinnlig ejakulation, kvinnlig utlösning, eftersom de tömmer sig vid sexuell upphetsning, ofta i samband med orgasm.
Det som beskrivs är ju den kvinnliga inre anatomin, något en opererad LB saknar. ;)

Citera
Bara bitter över att eventuellt ha gått i en Lady Boy fälla :D
Finns ingen anledning att vara bitter, det är bara att bita ihop och komma igen.
Du får se det som att du är en erfarenhet rikare. :thumbsup

Kurios on tour 2012
Kambodja 15/1 - 4/2
Thailand 4/2 - 17/3

Utloggad Ruben_

• Junior
  • *
« Svar #59 skrivet: 19 augusti 2010, 12:20:21 »
Det som beskrivs är ju den kvinnliga inre anatomin, något en opererad LB saknar. ;)
Finns ingen anledning att vara bitter, det är bara att bita ihop och komma igen.
Du får se det som att du är en erfarenhet rikare. :thumbsup

Visa ord som vanligt. Kul fyllehistoria med närmsta polarna annars efter lite tid.
Kanske skulle ta med sig två flickor ikväll för att bejaka sin manlighet:D

Har segat och sovit mig igenom denna dagen, pigg å kry inför nattlivet sedan.

Kul anmärkning dock. Med så många prostituerade flickor så trodde jag att de skulle vara riktigt bra på att suga. Men denna sista visste verkligen inte hur man höll inne sina tänder. Nästan synd att hon inte var en riktigt riktig LB:
"get the fck off me, I Will show you how it's done!" Det är inte raketforskning liksom!

* Info

• *Antal Medlemmar: 10821
  • *Senast: Ricky56

• *Totala Poster: 106535
  • *Total Ämnen: 5129
  • *Online idag: 48
  • *Mest Online: 256
(28 april 2011, 12:48:13)
  • *Medlemmar: 9
  • *Gäster: 39
  • *Totalt: 48