0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
Du kan sluta upp med din avund just nu, och shifta över till medlidande istället. Kom hem inatt, skrev ovan inlägg full o gla. Några timmar senare vaknar ja... mår sjukt illa. Går upp spyr. Och detta har jag gjort nu till och från sedan 3-4 inatt. Vet inte vad det är. Käkade samma som min ena polare (han äter iofs inte upp salladen). Överlag känner jag mig inte bakfull, har ingen huvudvärk utan mår bara väldigt illa emellanåt när ja ligger ner (men jag orkar inte stå eller sitta hela tiden, har ännu inte fått ner någon ny mat).
Nej vi tog inte dukoral innan vi åkte. Jag vaccinerad mig mot hep a och b, och blir nu lite småbitter att min vaccinationsklinik inte kunde informera mig om detta.Vi dricker inte kranvatten haha, fast å andra sidan tror jag vi hittade något billigt, minere/nesle.Är koltbletter detsamma som resorb som säljs i svenska apotek? Mina vänner försökte hitta detta nämligen
Nej vi tog inte dukoral innan vi åkte. Jag vaccinerad mig mot hep a och b, och blir nu lite småbitter att min vaccinationsklinik inte kunde informera mig om detta.
Men är Du säker på att det är magsjuka?Det kanske bara är gulafebern som hugger tag i dig med våldsam kraft... heheHar Du väl fått gulafebern blir du aldrig av med den... Det stillar sig nog snart och då är det bara gulanfebern som sitter fast i dig.
(and i didnt even get laid)
Tar BJ utan kondom?Går ner på tjejen?Om svar ja på någon av dessa, när/hur ofta händer detta?
Ojdå, missade några inlägg. Jag ska försöka få upp lite bilder, det kan bli halvjobbigt då jag skriver genom min mobil.
Jag lovar att svara på några frågor senare eller imon. Just nu hade jag tänkt att vara öite egoistisk och bara fråga:Om man får en flicka, ska man ta taxi/tuktuk hem då? Jag bor 15-20 minuter gångfärd från bangla, och kan tycka att det är trevligt att gå, hålla hand och pussas lite på vägen. Men förväntas man att åka hem till hotellet?
Hur gör man dagen efter, går hon hem själv då eller vill umgås mer?
Om man får en flicka, ska man ta taxi/tuktuk hem då? Jag bor 15-20 minuter gångfärd från bangla, och kan tycka att det är trevligt att gå, hålla hand och pussas lite på vägen. Men förväntas man att åka hem till hotellet?
Så jag undrar: Är det mycket yngre folk i patong nu? svenskar? är grabbarna grus öppet och är det nått folk där?Det kommer bli ganska dyrt och bara sitta på barerna helt själv o bjuda på ladydrinks därför jag undrar, vore roligt om det var lite svenskar i patong man kunde festa med.
Brukar barrundorna gå på 700B med drinkar åt sig själv, sin dam och sin mamasan?