0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Första frågan: Kostar det verkligen 500B per öl för att få se en Ping-Pong show, eller whats the deal med det?
För det andra så var vi på några barer på gatan, några vanliga ölbarer, någon där flickor dansade. Men inte någon gång kom det någon flicka som ville underhålla oss. Man såg andra med tjejer, men ingen approachade direkt oss. Varför inte? Är det bara för att vi är 3st?
Efter barerna så tänkte vi att vi drar till Roxy a go go som ändå låg hyggligt nära. Vi gick in, beställde tre Tequila shots, fick sedan ytterligare tre för nån biljett vi hade. 300B för allt, så det var hyggligt vettigt pris tyckte vi. Vi svepte för första shot, satt och tittade på flickorna som dansade. Återigen, ingen flicka som gick fram till oss. Varför?
5-10 minuter senare kom damen som serverade tequila till oss, och den andra tequilan som stod på bordet bokstavligen lyfte hon upp åt oss, gav oss lime och salt, å ville att vi skulle dricka upp. Vi gjorde så, hon lämnade oss sedan. Men hon ville nog att vi skulle beställa in mer efter detta och inte "gratistitta". Lagom salongsberusade som vi vad vid dethär laget så bestämde vi oss för att gå.
Vad gäller på dessa a go gos, måste man konstant dricka eller vad? 500B känns saftigt för en öl, kan det verkligen vara så?
Finns det inga naknare klubbar? Där vi satt, samt Roxy a go go så var det toppar och hotpants som verkade gälla. Vad hände med traditionella klubbar där man sitter framför en naken/halvnaken tjej och stoppar en dollar i troskanten/mellan brösten?
Dagen innan denna så var jag själv på ett massageställe. Tog en oily massage, behöll kallingar på, hon tog sedan av dessa och masserade insidan lår och pungen (sjukt skönt!), hon vände mig om, och kom även till slut till snorren som hon inte var blyg över att "massera". Hon gjorde sedan en juckande rörelse mot mig och frågade om jag ville. Jag sa ja, redo med kondomer, hon ville ha 1500B. Jag trodde att hon skulle rida, och tänkte 1500B för massage + sex är okej. Men så blev inte fallet. Jag gav henne 1500B, hon sög av mig, och lagom upphetsad som man var vid det laget så tog det inte allt för lång tid innan man kom (ingen kondom, kommer jag dö nu (halvt på skoj) ). Sedan la hon handuken över snorren, och fortsatte massera, jag fick en flaska vatten och när jag gick ut sa hon att jag skulle betala 300B där nere för massagen. Så 1800B gick kalaset på.
En annan undring jag har är att jag och polarna delar rum, kan man ta dit en flicka som stannar över trots att dem är där (de gör inget med flickan) eller är det ta in på rum som gäller? Rum som jag sett på Bangla och runtomkring säger 700B/night. Är detta rimligt eller bör man pruta ner det?
Om man vill ha en flicka, som till slut faktiskt kommer fram till en, vad är vettigt att betala för ? Som jag förstått det så är en 1000B standard för gogo girls/beer ladies. Dock biligare för flickorna som står på gatan?
Haha, Kurios så hann du svara innan mig heheh
Jag har aldrig varit med om att man fått sitta ensam någon längre tid oavsett vad det är för typ av ställe. Men det är klart att sitter man tre tillsammans och bara pratar med varandra så ser det inte särskilt inbjudande ut. Jag antar att ni var hyfsat ordentliga så att det inte var ert uppträdande som hindrade dem att komma fram?
Varför delar man rum med polarna och varför vill man ta med en tjej dit när de är där? Obegripligt.Ett eget rum är alltid att föredra även om man är fler på samma resa. Vem vet när man behöver det?
Nejdå, vi vet absolut hur man uppför sig. Kan ha varit som du säger att vi snackade mycket med varandra och underhöll oss bra själva. Tror inte vi ser helt för jävliga ut, gråter inte över mitt utseende utan är en rätt nöjd 20-ish-åring, särskilt i detta landet.
Jag ler mot tjejerna och är allmänt glad. Det är svårt att vara annat här nere har jag märkt.
Du/ni har helt rätt. Detta var ett dumt move av mig, väldigt dumt. Till mitt försvar måste jag dock säga att jag är dum . Skämt åsido, den ärliga anledningen är nog att det blev billigast.Jag får höra med hotellet sedan vad det skulle kosta att byta till mig ett eget rum, frukost är ju redan betald i detta rummet (4000SEK 14 dagar totalt/person). Det borde gå att pruta ner ett mindre rum till under ordinarie priser tycker jag. Vad tycker ni själva är vettigt att lägga?
Och mycket riktigt så tar hotellet 500B for "Visitors". Jag får se hur jag gör, det kanske blir billigast att stå sitt kast, dela rum, och ta en 700B nattsrum då och då. Fan, jag låter både snål och korkad känner jag nu...haha, fast mest är jag nog bitter på mig själv, jag gillar inte "onödiga" kostnader som detta med rummet, men har inga problem med massage/flickor/lady drinks/unna mig saker. Någon förstår kanske vad jag menar och får inte helt fel bild av mig.
Om det finns flera öldamer och man gillar någon särskilt mycket, men en annan kommer fram; hur löser man det utan att trampa på några tår? Och kan man i praktiken fråga om hon/alla öldamer vill följa med mig efter några ladydrinks?
Gatuflickorna, vilken mer anledning än den uppenbara ökade risken för är det? nu blev jag ju nyfiken:)
Om man bara vill ha massage, inget sexuellt på Bangla Road, är det bara att säga "Just massage please?" Hur går en oily till då, ska man ta av kallingarna ändå som jag försått det, kommer de ändå massera intimare delar? Har en polare som är mycket lojal till sin flickvän, därur frågan.
Angående barer/gogo/pingong, hur mycket ska man dricka utan att de tycker man än cheap Charlie? Jag menar, vi är inte snåla eller dåliga drickare, men alla har sin gräns! Vår gick vid en ny tequila vad 5e minut när man redan var lite lagom berusad.
Tack som fan för alla svar!! Jag var rädd först att jag skulle få tråkiga sarkastiska svar, ni vet, på detdär viset som människor på internet kan vara. Återigen, tack så oerhört! Jag kommer att uppdatera tråden med annat än alla våra miljoner frågor också. Kul att ni är intresserade och hjälpsamma, cudos!
Har ni provat någon av nattklubbarna (disco)? Det finns flera stycken. Tiger tycker jag är bäst. Ligger på Bangla road.
Christines kan ni inte misslyckas på. Gå dit med en gång för att bli av med "osklulden" så ska du se att allt lossnar efter det :)Men 1800 bath kommer du inte långt med där. Åtminstonde under högsäsong kostar det över 3000 bath om jag inte missminner mig. Jag var där i Januari i år senast. Risken är att du skjuter innan där om du kom så snabbt efter olje massage. Förhandla fram att du vill komma 2 gånger.
Var detta dumt gjort? --------------------Vad betyder nu allt detta, är jag i en jobbig situation nu?
Ja just det, en annan kul notis angående Kurios lilla teori med att de tyckte hag såg ung ut. De gissade min ålder till 16, om det var menat som en flirt/komplimang eller uppriktigt sagt vet jag inte. De sa åt mig att sluta ljuga när jag sa min ålder. I Sverige är jag dock allt mellan 20-32.
Fan vad gött att höra att du har det kul... Det är bara början. Det du beskriver och det du har upplevt är en vardag för många här på forumet. Nu kanske du börjar förstå varför så många inte kan släppa detta land of smile.Önskar jag vore där jag med just nu. Grymt avensjuk!!!
Fråga: Varför kunde man inte slita sig genom att säga, jag vill kissa/jag vill gå häråt/han är min son, utan det som funkade jättebra var att jag var här första dagen, borde jag inte bli bete direkt då?
Min australiensare gav mig dock en regel "Aldrig mer än EN öl på sådana ställen". Detta får mig att fundera, är det skillnad på dessa ölbarer och andra ölbarer?
Men jag funderar på om managern är tillräckligt för businessman för att ge mig ett rum "inkls" visitors för en 5-700B då jag förklarar att jag annars tar ett rum för 700B någon annanstans när jag vill ha en vän med mig. Han går ju i så fall miste om 10*5-700B.Vad tror ni om detta?
En annan sak angående min massage jag lyckades boka upp mig på tidigare idag/igår, hon tar inte illa upp om jag säger att jag bara vill ha en massage, trots utväxlande av nummer. Hon kanske räknar med en extra inkomst imorgon? Meh... väldigt osmidigt gjort av mig.
Du kan sluta upp med din avund just nu, och shifta över till medlidande istället. Kom hem inatt, skrev ovan inlägg full o gla. Några timmar senare vaknar ja... mår sjukt illa. Går upp spyr. Och detta har jag gjort nu till och från sedan 3-4 inatt. Vet inte vad det är. Käkade samma som min ena polare (han äter iofs inte upp salladen). Överlag känner jag mig inte bakfull, har ingen huvudvärk utan mår bara väldigt illa emellanåt när ja ligger ner (men jag orkar inte stå eller sitta hela tiden, har ännu inte fått ner någon ny mat).
Nej vi tog inte dukoral innan vi åkte. Jag vaccinerad mig mot hep a och b, och blir nu lite småbitter att min vaccinationsklinik inte kunde informera mig om detta.Vi dricker inte kranvatten haha, fast å andra sidan tror jag vi hittade något billigt, minere/nesle.Är koltbletter detsamma som resorb som säljs i svenska apotek? Mina vänner försökte hitta detta nämligen
Nej vi tog inte dukoral innan vi åkte. Jag vaccinerad mig mot hep a och b, och blir nu lite småbitter att min vaccinationsklinik inte kunde informera mig om detta.
Men är Du säker på att det är magsjuka?Det kanske bara är gulafebern som hugger tag i dig med våldsam kraft... heheHar Du väl fått gulafebern blir du aldrig av med den... Det stillar sig nog snart och då är det bara gulanfebern som sitter fast i dig.
(and i didnt even get laid)
Tar BJ utan kondom?Går ner på tjejen?Om svar ja på någon av dessa, när/hur ofta händer detta?
Ojdå, missade några inlägg. Jag ska försöka få upp lite bilder, det kan bli halvjobbigt då jag skriver genom min mobil.
Jag lovar att svara på några frågor senare eller imon. Just nu hade jag tänkt att vara öite egoistisk och bara fråga:Om man får en flicka, ska man ta taxi/tuktuk hem då? Jag bor 15-20 minuter gångfärd från bangla, och kan tycka att det är trevligt att gå, hålla hand och pussas lite på vägen. Men förväntas man att åka hem till hotellet?
Hur gör man dagen efter, går hon hem själv då eller vill umgås mer?
Om man får en flicka, ska man ta taxi/tuktuk hem då? Jag bor 15-20 minuter gångfärd från bangla, och kan tycka att det är trevligt att gå, hålla hand och pussas lite på vägen. Men förväntas man att åka hem till hotellet?
Så jag undrar: Är det mycket yngre folk i patong nu? svenskar? är grabbarna grus öppet och är det nått folk där?Det kommer bli ganska dyrt och bara sitta på barerna helt själv o bjuda på ladydrinks därför jag undrar, vore roligt om det var lite svenskar i patong man kunde festa med.
Brukar barrundorna gå på 700B med drinkar åt sig själv, sin dam och sin mamasan?
Av någon anledning ville hon inte gå innan 0100? Barrunda + barfine(400) gick på 1100B.
Just det. Angående henne. Hon ville ha 2000B för att komma med mig, jag tänkte på vad kurios sa att man bör snåla på annat än flickorna, men detta känndes lite i överkant tyckte jag, så la mig emellan på 1500.
När hon kommer ut så har hon handduken om sig. Jag tror hon är lite blyg, för hon ville ha lampan släckt. Fair enough, det får man väl respektera. Så utan vidare detaljer, happy times följer, gummin far av och på, natt blir till morgon och efter hennes morgondusch får hon 1500B och går ut.Jag hade nog kunnat träffa en lite mer initiativtagande och vildare flicka. Hon var väldigt på på baren, men i sängen var hon inte alls lika självsäker.
En annan intressant sak är att igår natt var hon väldigt söt. Imorse, inte lika söt (dock inte ful eller avtändande), haha första gången detta råkat ut mig med dagen efter.
Får först säga att det är riktigt trevlig läsning önskar att man var därnere nu.När det gäller kostnaden för en barrunda så låter 700bath för en helkväll som en ganska normal kostnad.
Igår var en lugn kväll på tjejfronten...detta på grund av grabbarna grus.
Är du säker på att du gjorde rätt prioritering? Får jag välja mellan en helkväll hos Grabbarna Grus eller så väljer jag sju dagar i veckan! Det ena behöver ju inte utesluta det andra. Ha det fortsatt bra!
Haha, helt sant att dt inte måste vara ena eller andra. Jag är med två polare som är lite mer moraltanter än mig, så det blev en helkväll med dessa, vilket också är lite småroligt. Sedan var grabbarna grus sjukt duktiga på att supa en under bordet:)Ikväll blir det nog några barrundor dock medans de är hemma bakfulla En liten fundering dök upp:Ska man undvika den bar man träffade den senaste flickan på? Har ju hört ett och annat om temperamentsfulla flickor här nere om jag skulle vilja ha en annan.Med undvika menar jag att inte sitta i den baren eller den jämte?Ja, och en helt annan sak. Brukar ni drickas städerskorna, om ja, hur mycket?
Igår var en lugn kväll på tjejfronten...detta på grund av grabbarna grus. Vi gick på bangla när en söt tjej och biffig kille kom fram och snackade med oss. De var uppenbarligen svenskar och ville dricka med oss. 50b per tequila 190 per bucket...tror inte jag varit så dragen på hela året.Sjukt kul hade vi dock, skön musik och trevlig ägare med vänner. Det får nog bli förkväll/natt hos dem fler gånger. Famous last words från en polare:"Okej grabbar, vi gör såhär med tequilan..."
En liten fundering dök upp:Ska man undvika den bar man träffade den senaste flickan på? Har ju hört ett och annat om temperamentsfulla flickor här nere om jag skulle vilja ha en annan.Med undvika menar jag att inte sitta i den baren eller den jämte?
Ja, och en helt annan sak. Brukar ni drickas städerskorna, om ja, hur mycket?
Samma som jag försöker alltid underlätta för dem också. Som typ inte sprida saker överallt på golv eller dylikt. sätta undan skor så de kommer lätt åt golvet o sängen... med mera... har sett skräckexempel, där hotelgästerna tar för givet de ska kunna "skita" ner rejält bara för de är gäster...
Bästa tråden jag läst härinne...helt klart.. Gillar Rubens tankar o funderingar....o sen se alla kloka/schyssta svar/inlägg/kommentarer...f-n...riktigt bra..
Gött o höra att du har du har kul där nere. Och tack som fan för "live" uppdateringen.Skönt att grabbarna grus även kör på under lowseason. Fan va en längtar nu alltså. here I come. Btw Ruben, När drar du hem, kanske kunde klippa en bira där nere annars tillsammans. Ha ett fint o ta de lugnt med alla buckets
Hursomhelst så blir det morgon, mitt sällskap tar en dusch, får en tvåtusing (barfine 600). Och när hon klär på sig så förklarar hon att en del ladyboys inte har snopp, utan är opererade, och att hon är en ladyboy.Så det är lite blandade känslor över denna natten. Hon var helt klart good times, vild, flirtig och rolig... sen finns den andra sidan som säger att jag då nu har haft min första gayupplevelse. And I liked it :´(Måste komma över skammen innan jag vågar ta hem nån mer nu. Vad fan, en del ladyboys är ju solklara, men denna gick mig till bröstet, och delade inte alls kroppsform som andra ladyboys.Med mina polare är nu diskussionen "Är det gay om det finns en fitta och bröst?"
Jag är av den uppfattningen att om de är opererade så är de inte längre en "riktig" utan en tjej. Trots det så brukar det inte vara särskilt svårt att se skillnad på dem. Ibland är det inte någon större skillnad men den finns där.Är du säker på att det var en ? Har aldrig hört talas om någon man, opererad eller ej, som fått fontänorgasm som en del kvinnor kan få. Jag tror inte att det var en av den anledningen.Har du något foto på henne som du kan posta, kanske när du kommit hem? Då ser man direkt om det är en eller inte. Tills dess får du fortsätta att fundera, eller så struntar du i det och går vidare. Gjort är gjort och kan inte göras ogjort.
Wiki om det hela:"Den genereras av två körtlar i innanför inre blygdläpparna benämnda Skenes körtlar. Vätskan innehåller bland annat fruktos och glukos vilket ger den en sötaktig doft och smak.""Skenes körtlar eller den kvinnliga prostatan är det yttersta av flera parvis liggande körtlar som ligger i vävnaden kring kvinnans urinrör. Körtlarna mynnar i urinröret och är de körtlar som bidrar med vätskan vid kvinnlig ejakulation, kvinnlig utlösning, eftersom de tömmer sig vid sexuell upphetsning, ofta i samband med orgasm.
Bara bitter över att eventuellt ha gått i en Lady Boy fälla
Det som beskrivs är ju den kvinnliga inre anatomin, något en opererad saknar. Finns ingen anledning att vara bitter, det är bara att bita ihop och komma igen.Du får se det som att du är en erfarenhet rikare.
Trots detta fattade jag tycke för henne. Hon ville att jag skulle träffa henne 0300 så jag slipper barfine. Allra helst ville hon spendera dagen med mig, och jag måste medge att jag var lite tempted.Om man vill vara med en tjej en dag eller flera, ska man komma överens om ett pris innan eller tar man det när man skiljs åt? Hur mycket brukar ni betala i dessa lägen?
*Anledningen till tyvärret är att man stänger av soien lite. Vill man ta en flicka från en annan bar måste man alltid passera sin gamla mammasan och tjej. Har man ett blödigt hjärta som jag så känns detta jobbigt att möta deras blickar, och i värsta fall får du en girlfight istället som jag förstått det.
Kul anmärkning dock. Med så många prostituerade flickor så trodde jag att de skulle vara riktigt bra på att suga.
När jag sa okej så blev hon överlycklig, rusade in bakom öldisken och hoppade upp och ner och pratade med några andra flickor glatt och uppspelt. Ifall detta beteende var ett spel, eller varför hon blev så överexhalterad vet jag inte. Har någon annan varit med om liknande? Hon betedde sig som om hon hade vunnit på lotto.
Trots detta fattade jag tycke för henne. Hon ville att jag skulle träffa henne 0300 så jag slipper barfine. Allra helst ville hon spendera dagen med mig, och jag måste medge att jag var lite tempted.
skojja lite och säg något som "I have many GF here". Dom kommer att förstå
Det har gått några dagar sedan mitt senaste inlägg. Någon kanske undrar vad som har hänt sen sen senast.
Hon ville vara med mig hela dagen och slutade aldrig tjata om detta och hur mycket hon älskade mig. Ganska avtändande faktiskt, och jag vågade inte låta henne gå ner på mig av rädsla att hon skulle bita av den! Hon blev sur när jag inte ville spendera dagarna med henne. Kallade mig för butterfly.
Riktigt skumma grejer stoppade de upp! Fåglar, fiskar, rökte cigaretter etc.
Det blir dags att åka hem med flickan. Väl ute på bangla kommer den kinesiska tjejen utrusande, jättearg och jätteledsen med rödsprängda ögon. Hon nyper och river mig i armen, så att jag idag har blåmärken och sår. Aj!:(Jag måste ha gjort något fel när hon blev så arg och ledsen? Senaste natten med henne när hon förstod att det inte kommer bli hon och jag, så bad hon mig att inte gå hem med en annan flicka från hennes bar, och det kan man ju förstå. Just därför gick jag igår in lite längre på soien.
2 dagar kvar i Thailand nu, jag fattar inte hur det gick så snabbt!
Lite skönt ska det bli att komma hem dock då min mage inte har varit helt hundra på sistone. Åt en pizza igår, så inatt och idag har min urin haft högre densitet än min avföring:) Om det är pizzan eller två veckors supande som gjort det låter jag vara osagt.
Det kunde lika gärna ha varit ännu värre. Vad sa den andra tjejen om det?