* Status

Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Har du inte fått ditt aktiverings-e-postmeddelande?

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Författare Ämne: Vad sker med Bangla Road?  (läst 405 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
  • Antal inlägg: 6018
  • Kön: Man
Vad sker med Bangla Road?
« skrivet: 13 augusti 2010, 11:08:28 »
Det ska ju enligt uppgifter byggas ett nytt hotell och plaza komplex vid Soi Seadragon. Är det någon som har några aktuella bilder och rapporter om hur det går och ser ut just nu?

Hur går det med barerna på Soi Sansabai och de under den nya boxningstadion?

Är det andra nyheter och större förändringar på gång som redan påbörjats?

Olika rykten har man ju hört ett tag nu men det är alltid bättre att se och höra från de som nyss varit där och med egna ögon sett förändringarna.

De som har lite ny info om vad som händer kan väl posta det i den här tråden. :thumbsup

Kurios on tour 2012
Kambodja 15/1 - 4/2
Thailand 4/2 - 17/3

Utloggad Dagge

• Surr medlem
  • Brons V.I.P
  • Antal inlägg: 369
  • Kön: Man
SV: Vad sker med Bangla Road?
« Svar #1 skrivet: 13 augusti 2010, 16:08:07 »
Det ska ju enligt uppgifter byggas ett nytt hotell och plaza komplex vid Soi Seadragon. Är det någon som har några aktuella bilder och rapporter om hur det går och ser ut just nu?

Hur går det med barerna på Soi Sansabai och de under den nya boxningstadion?

Är det andra nyheter och större förändringar på gång som redan påbörjats?

Olika rykten har man ju hört ett tag nu men det är alltid bättre att se och höra från de som nyss varit där och med egna ögon sett förändringarna.

De som har lite ny info om vad som händer kan väl posta det i den här tråden. :thumbsup

För 2-3veckor sedan så va höll dompå att bygga om alla barer i mitten av Soi Seadragon, Jag såg inte så mycket av hotellet mer än att dom höll på att bygga det.
När jag va nere så va det väldigt ont om folk i barerna på Soi Sansabai och alla barer va inte öppna.

Det va inte mer än 4-5 barer öppna under boxningstadion och dom som hade öppet hade knappt några kunder för utom när det va boxning. Det är 2 buggnader där en med Stadion och en där det kommer att bli Nattklubb/disco., men nattklubben är inte klar än och det kommer nog att ta 6-12 månader innan den är klar.
Jag gillar barerna där, stor plats mellan barerna så det blir inte så trångt och det blir inte så vart där som det är på dom flesta ställena.
Jag satt där varje dag när jag va nere, enda nackdelen va att dom stängde kl 02.00
Jag tror att det kommer att bli ett rätt bra ställe när nattklubben är klar så folk börjar ta sig dit.

* Info

• *Antal Medlemmar: 10821
  • *Senast: Ricky56

• *Totala Poster: 106535
  • *Total Ämnen: 5129
  • *Online idag: 51
  • *Mest Online: 256
(28 april 2011, 12:48:13)
  • *Medlemmar: 5
  • *Gäster: 40
  • *Totalt: 45