0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Ja jag funderar på att sticka ner dit först en runda med, men vill gärna ha med i åtanken vart som "borde" vara lämpligast Nja, att ha en tjej hela tiden är nog ganska tråkigt, jag vet inte.Brukar där finnas plats att ha bil mm till lägenheterna?Vill så gärna köpa en vattenskooter om man ska bo där! haha
Skulle jag som 25 åring ha såna funderingar skulle jag nog först åka ett varv runt jorden och kolla var jag trivs bäst. Jag känner mer troll-varning på såna här inlägg.
Om du söker på Google så hittat du en massa lägenheter att köp eller att hyra.Många lägenheter har garage där du kan parkera bilen. Läs på om de lagar som gäller i Thailand.Jag rekomenderar också att du tar en resa ner innan du bestämmer dig.Allt som finns på bilderna är oftast det bästa med lägenheten. Det dåliga kommer inte med.Kolla lite här hemma och se ut ett antal objekt innan du åker så kan du göra en plan innan du åker.När det gäller att hyra ut så är det mest långligggare som hyr. Dom flesta åker med charter och då ingår oftast hotell. Men annars är det gott om hotell där nere.Ska du hyra ut så måste du ha någon som städar och sköter om allt. Det är också en kostnad.Räkna ihop vad allt kostar och ta dig en funderare.Lycka till.
Jag hade aldrig köpt en bostad i Thailand bättre att hyra...Om du vill flytta på dig i Thailand är det inte så lätt om du har köpt en bostad.
Tack!Jag har Googlat en hel del!Finns många sidor med lägenheter osv, bra för att få en prisbild om inte annat.Jag hoppas på att bli en långliggare, haha.Ska försöka jobba från datorn i större utsträckning, hade varit mycket skönt Tack för svaren!
Fan åk ner åå bo hotell och så vidare det är ju så billigt.Tror knappast man tjänar på att äga ett ställe, om man räcknar med allt jobb osv.Man ska inte köpa sig problem