* Status

Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Har du inte fått ditt aktiverings-e-postmeddelande?

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Författare Ämne: Angeles City Uteliv  (läst 999 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Storken80

• Junior
  • *
  • Antal inlägg: 27
  • Kön: Man
Angeles City Uteliv
« skrivet: 27 juli 2010, 19:04:00 »
Är det någon som varit i Angeles City nydligen, och vet vilka barer som är seriösa, och inte blåser folk på pengar, med alla möjliga fula metoder.

Jag läste om någon som hade fått betala för en öl på något ställe, och när han fick notan, så hade han i själva verket betalat en öl var till alla som jobbade där.

Han måste blivit bra snopen, när han var tvungen att betala för 15 -20 öl.

Bra att veta när jag åker ner dit nästa år, så jag vet ställen jag kan gå till utan att behöva betala för mycket för flera pers.

Tack på förhand.

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
  • Antal inlägg: 6024
SV: Angeles City Uteliv
« Svar #1 skrivet: 27 juli 2010, 19:55:26 »
Det finns en del här redan som du kan söka efter. Men ny info är också välkommet om någon har det.

Kurios on tour 2012
Kambodja 15/1 - 4/2
Thailand 4/2 - 17/3

Utloggad Johan Lat

• Global Moderator
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1372
« Svar #2 skrivet: 28 juli 2010, 01:51:48 »
Har aldrig varit med om detta, känns inte som om det är någon bar på fields avenue iallafall, har aldrig ens hört nått liknande, kan det varit så att killen som fick betala för alla ölen hade tex ringt i klockan så kan jag tänka mig det :hmm

Utloggad Tricky

• Brons V.I.P
  • Antal inlägg: 336
« Svar #3 skrivet: 31 juli 2010, 12:39:54 »
Kom hem idag från Filipinerna, va i Angeles city för 3 dagar sen. Jävligt dåligt med torskar nu men tyckte att alla barer på Fields ave var ärliga. Tyckte det var det stället som hade trevligast människor allt från mamasans, tjejerna, vakterna folket på gatorna.
Dom flesta mamasans kändes ärligare än i Thailnad där dom oftast är jävligt sliskiga.
Finns säkert någon bar som lurar folk men inte så det är vanligt, hört fler bli lurade i Thailand.

Men allvarligt talat Angeles city brudar sprit sen finns inget mer där, jävligt tråkigt om du är morgonpigg. Fast en del gogo barer öppnar 12:00 så det är ett ställe att bara kröka och göka på.....

Utloggad Storken80

• Junior
  • *
« Svar #4 skrivet: 31 juli 2010, 14:45:13 »
Kom hem idag från Filipinerna, va i Angeles city för 3 dagar sen. Jävligt dåligt med torskar nu men tyckte att alla barer på Fields ave var ärliga. Tyckte det var det stället som hade trevligast människor allt från mamasans, tjejerna, vakterna folket på gatorna.
Dom flesta mamasans kändes ärligare än i Thailnad där dom oftast är jävligt sliskiga.
Finns säkert någon bar som lurar folk men inte så det är vanligt, hört fler bli lurade i Thailand.

Men allvarligt talat Angeles city brudar sprit sen finns inget mer där, jävligt tråkigt om du är morgonpigg. Fast en del gogo barer öppnar 12:00 så det är ett ställe att bara kröka och göka på.....

Nja morgonpigg o morgonpigg vet jag inte, jag ligger o drar mig några timmar extra, så fort jag får chansen.

Kan du rekomendera några bra barer, med billiga priser på brudar, och drickbart, och där man är garanterad, att få med sig både 1 och 2 brudar till hotellrummet.

Tack på förhand.

Utloggad Tricky

• Brons V.I.P
« Svar #5 skrivet: 31 juli 2010, 15:18:08 »
Nja morgonpigg o morgonpigg vet jag inte, jag ligger o drar mig några timmar extra, så fort jag får chansen.

Kan du rekomendera några bra barer, med billiga priser på brudar, och drickbart, och där man är garanterad, att få med sig både 1 och 2 brudar till hotellrummet.

Tack på förhand.
Du är garanterad brudar överallt längs fields ave, dom flesta ställena har barfine på 1200-1500pesos ölen ligger på 95pesos i gogo barer groggar ligger på 130pesos och uppåt för importerad sprit.. Ta med 2 brudar inga problem dom flesta mamasans är trevlig och hjälper dig gärna. Men hotellen brukar ta betalt extra om ni är 3 i rummet.. Du behöver inte ta en som står och dansar uppe på scen dom flesta servitriser följer gärna med om dom gillar dig.

Utloggad Storken80

• Junior
  • *
« Svar #6 skrivet: 31 juli 2010, 16:27:48 »
Du är garanterad brudar överallt längs fields ave, dom flesta ställena har barfine på 1200-1500pesos ölen ligger på 95pesos i gogo barer groggar ligger på 130pesos och uppåt för importerad sprit.. Ta med 2 brudar inga problem dom flesta mamasans är trevlig och hjälper dig gärna. Men hotellen brukar ta betalt extra om ni är 3 i rummet.. Du behöver inte ta en som står och dansar uppe på scen dom flesta servitriser följer gärna med om dom gillar dig.

Okej..Tack så mycket för svaren :).

Utloggad Uturn

• Surr medlem
  • Silver V.I.P
  • Antal inlägg: 558
« Svar #7 skrivet: 31 juli 2010, 16:52:57 »
Dom flesta ställena har barfine på 1200-1500pesos ölen ligger på 95pesos i gogo barer groggar ligger på 130pesos och uppåt för importerad sprit..

Jag har aldrig varit där men 1200-1500 i barfine tycker jag låter mycket. Nästan det dubbla ifrån thailand men drickat verkar ju ligga på det samma.

Visserligen är kursen bättre än i thai men så mycket skilde det inte.

Thai barfine 300 - 600 bath = 70 SEK - 145 SEK
Filippinsk barfine 1200 - 1500 = 210 SEK - 260 SEK
*källa forex.se

Jag vet inte hur filippinska valutan är nu. Men bathen har ju gått ner sig mycket.

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
  • Antal inlägg: 6024
« Svar #8 skrivet: 31 juli 2010, 18:42:20 »
Jag har aldrig varit där men 1200-1500 i barfine tycker jag låter mycket. Nästan det dubbla ifrån thailand men drickat verkar ju ligga på det samma.

Visserligen är kursen bättre än i thai men så mycket skilde det inte.

Thai barfine 300 - 600 bath = 70 SEK - 145 SEK
Filippinsk barfine 1200 - 1500 = 210 SEK - 260 SEK
*källa forex.se

Jag vet inte hur filippinska valutan är nu. Men bathen har ju gått ner sig mycket.
Är det inte skillnaden att där ingår tjejen i barfinen medan tjejens del på 1000-2000 baht tillkommer i LOS? :hmm

Då kommer ju saken i ett helt annat läge..

Kurios on tour 2012
Kambodja 15/1 - 4/2
Thailand 4/2 - 17/3

Utloggad Tricky

• Brons V.I.P
« Svar #9 skrivet: 31 juli 2010, 18:54:37 »
Är det inte skillnaden att där ingår tjejen i barfinen medan tjejens del på 1000-2000 baht tillkommer i LOS? :hmm

Då kommer ju saken i ett helt annat läge..
Helt rätt....1200-1500pesos och du behöver inte pröjsa mer hon drar nästa dag....Men du kan ge dricks om du vill, dom kommer inte fråga men är du en gentleman så ge en liten extra peng.

Utloggad Uturn

• Surr medlem
  • Silver V.I.P
  • Antal inlägg: 558
« Svar #10 skrivet: 31 juli 2010, 18:56:03 »
Jaha...men då var det ju helt ok...

Jag trodde ju bruden skulle ha en slant på de också...
Där ser man..

Utloggad Tricky

• Brons V.I.P
« Svar #11 skrivet: 31 juli 2010, 19:01:00 »
Jaha...men då var det ju helt ok...

Jag trodde ju bruden skulle ha en slant på de också...
Där ser man..
Ska försöka skriva någon gång nu framöver en rapport från Filipinerna men just nu är jag ganska trött efter en 21timmar resa hem. Första gången jag var där efter att ha varit i Thailand och länderna bredvid ett antal gånger.

Utloggad hubbatix

• Nybörjare
  • Antal inlägg: 9
« Svar #12 skrivet: 06 september 2010, 11:16:30 »
jäkligt sugen på att testa filippinerna, men finns det någonstans med en bra blandning av brudar och lite mer chill semester?

* Info

• *Antal Medlemmar: 10824
  • *Senast: Terruk

• *Totala Poster: 106644
  • *Total Ämnen: 5133
  • *Online idag: 31
  • *Mest Online: 256
(28 april 2011, 12:48:13)
  • *Medlemmar: 4
  • *Gäster: 28
  • *Totalt: 32