0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
Ja bor du närmare 08-hållet är ju Thai ett starkt alternativ.För oss som bor närmare 031-området där Thai inte flyger non-stop, kan man ibland fynda direktflyg från Landvetter via tex Tomas Cook och en annan firma jag ej minns namnet på. Kanske ytterligare fler.En bekant fyndade 2 biljetter häromdagen med avresa 19 Feb för totalt 14600:- och det får väl anses vara billigt med så kort varsel och med tanke på att säsongen har börjat på allvar.
Det är bara att gratulera din bekanta, vi åker den 10:e januari och vi betalade 11000 per skalle med försäkring, avbeställningskydd etc. Jag har förmånen att bo 2 timmar med tåg från Kastrup () och Thai lyfter ju därifrån också. Jag har 3 minuter att gå till tågstationen, så om du hittar nåt och hör av dig i rimlig tid innan kan jag fixa sovplats/er - beroende på hur många ni är. Jag har 54 kvm lägenhet, men på nåt sätt ska vi nog ordna det.... Jag körde bara en snabbkoll och jag funderar ändå på att dra till igen redan i Augusti. Så jag levererade ett svar då jag hade ett eget att ge. MVH
Hahaha, jag förstår dig. Jag bor i 0456 området för att vara ärlig, men tågen är snabba när de väl går Tror skånetrafiken är mer exakta än SJ - hur svårt det nu kan vara Jag tror säkert du förstod korrekt. Jag tar gärna emot dig, du tar med dig ett tjog pilsner vi delar på - så blåser jag upp en uppblåsbar madrass på ett par sekunder - jag pekar var stationen ligger och visar hur köpterminalen funkar om du vill. Lätt som en plätt! Jag är stammis på skånetrafiken till så det är lugnt. Tror säkert du hittar en plats att ställa bilen på med utan att riskera böter. Jag bor i en liten håla, finns inga lapplisor här! Jag åker med en kille som inte är så haj på engelska heller, men det beror på vart man ska åka, tror de är sämre än dig på engelska många ggr. Jag hittade biljetter för runt 8000 när jag kollade på fritidsresor (tror jag det var) i Januari. Om jag inte minns fel var det från Malmö och direkt till Phuket - Vad har du i restid till Malmö från 031?
vi åker den 10:e januari och vi betalade 11000 per skalle med försäkring, avbeställningskydd etc.
Hmm..jag är kanske felinformerad, men det ingår väl även i den egna hemförsäkringen? Det var iaf svaret jag fick av mitt egna bolag.
Det är sant och icke sant på samma gång.
Akta dig för att lova för mycket med dom, de kallar dig gärna boyfriend och talar om att de träffat dig för hela släkten har jag förstått. Du bör ha en "escapeplan" om du ska dra vidare till nästa, tror inte du ska räkna med att de släpper dig rätt av. För egen del har jag förbokat lite thaimassage och "i want to lick your dick" i , men jag tänker dra vidare som en "feree man" till Phuket och donna nummer 2 jag ska träffa där....
Sånt där är ju bara sååå trist och tråkigt att sätta sig in i men förmodligen ytterst tacksamt att ha gjort det den dagen man står där med haklappen i hålslaget. Joddå, har allt råkat ut för några stolpskott per telefon redan och knipsat de kontakterna. Min taktik är att knyta upp lite "normala" kontakter för att sedan ev träffa på de lite mer "onormala" på plats.
Hahaha - med haklappen i hålslagaren. Jag hoppas jag slipper utnyttja försäkringen, för de har garanterat fler orsaker att inte betala ut än vad vi har för att vilja få ersättning oavsett Funkar allt som det ska är vi korkade, betalande tacksamma kunder som resterande minst 85% av deras kunder - självklart är det så de tjänar pengar....Hur länge var du aktiv på dia innan du hann komma fram till att de var stolpskott? Inte lätt att inse innan man sitter i skiten, gissar jag Låter bra att du vet innan du åker, tycker jag
Imponeras av dina svar.Har "pratat" med både Thailändskor och fillipinskor. Fillipinskor ser ofta bättre ut, men vill ofta ha mer - tänker på DiA nu. Men hittar du nån lite äldre, så möter du också en mer seriös människa... Nu har jag för mig att din ålder var 35, nästan helt säker på detta är jag. Är du ute efter att träffa en 18-24 åring kan jag skriva att du med 95% säkerhet blir besviken inom kort. De som är mogna är oftast bättre och kanske inte alltid lika desperata (?)Jag brukar definitivt plocka bort dom om de vill ha presenter t.ex. Ett "bra" sätt är att skriva att du vill ge dem en sexig bikini och att du isåfall vill ha bild tillbaka när de har den på sig. Vill de bara ha - så får du inga bilder innan - eller efter (egen erfarenhet) Jodå, jag har munhuggits med 19-åringar och även en del som erkänt för mig på DiA att de inte är 18 ännu. Fast de stått som både 19 och äldre..... Sånt händer! Och vissa gör ALLT för att få komma hit!Jag har enbart testat DiA och jag har hittat riktigt trevliga tjejer därigenom, men alla är inte bra, det gäller att kunna ställa rätt frågor också Njutning är väl ett underbart mål, eller hur?
Den här sökmotorn verkar vara några hundringar billigare än dom andra. Varför vet jag inte...http://sv.momondo.com/Default.aspx